-
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Оқушылармен
сәлемдесу.
-
Сынып құрамын
және оқу
құрал-жабдықтарын түгелдеу
3.
Көңіл-күйді
анықтау. Оқушылар өзінің көңіл -күйін
көрсететін сурет смайлик таңдайды және бір -біріне көрсетеді.
Оларға сабақтын аяғына дейін көңіл – күйлерін көтеріңкі деңгейге
жеткізу туралы ұсыныс айтылады.
4.Топқа
бөлу:
Оқушылар өздері таңдаған
стикер түрлеріне қарай 3 топқа топтасады.
Өткен материалды қайталау:
Түсті металлургия.Ауыр түсті металдар
«Экспертиза»әдісі.Мұғалім оқушылардың қалауы
бойынша «Эксперттер» тобын құрады. Тақырыптарды жақсы меңгерген
оқушылардан құралса тиімді. Топ мүшелеріне қалған оқушылар сұрақтар
қояды.Эксперт тобының мүшелері кезекпен білетін сұрақтарға жауап
беріп отырады.
Жаңа
сабақ.
1.Қызығушылықты ояту және
бастапқы білімдерін еске түсіру:
-
Жеңіл металдарға қандай
металдар жатады?
-
Олардың Менделеев
кестесіндегі орны қандай?
-
Химиялық және физикалық
қасиеттерін білесіңдер ме?
-
Ауыр металдардан
айырмашылығы неде?
-
Бағалау
критерийлерімен таныстыру
-
Тапсырма № 1. Топтық
жұмыс.Кестені толтыр.
1
|
Жеңіл
металдар
|
|
|
|
2
|
Физ.қаситі
|
|
|
|
3
|
Хим.қасиеті
|
|
|
|
4
|
Кездесетін кен
орны
|
|
|
|
5
|
Қолданылатын
саласы
|
|
|
|
Дескриптор.
-
Жеңіл металдарды
анықтайды. 3 балл
-
Физикалық және химиялық
қасиетін жазады. 6 балл
-
Кездесетін кен орнын
картадан табады. 3 балл
-
Қолданылатын саласын
сипаттайды. 3 балл
3. Тапсырма № 2
. Картамен
жұмыс
Картаны
пайдаланып алюминий,титан,магний кен
орындарының орналасуын анықтаңдар.
Дескриптор.
-
Картадан
алюминий,титан,магний кен
орындарын көрсетеді
-
Зауыттардың орналасуын
принципін сипаттайды
-
Тапсырма №3 Мәтінмен
жұмыс .Металлургияның қоршаған
ортаға келтіретін зияны. Қазақстанның лас
қалалары.
Қазақстанның лас қалаларын
анықтайды,себебін түсіндіреді. 2 балл
4. «Екі қабырға»
әдісі. Оқушылар топтың ортаға салған түйіндері
бойынша, «келісемін, өйткені..., келіспеймін, себебі ...» – деп ой
қорытындылайды.
Сабақты
бекіту. ИНСЕРТ
Мен үшін
түсінікті v
|
Менің білетініме сай
келмейді н/се өзгеше
–
|
Жаңа
ақпарат +
|
Мені таң қалдырды н/се
түсініксіз ?
|
|
|
|
|
Рефлексия Аяқталмаған
сөйлемдер
* Бүгін
мен...................... білдім *................. қызықты болды.
*.......................... қиын болды
.
-
Оқушылар кері байланыс
жазады.
-
Бағалау . Оқушыларды
көңіл-күйлеріне қарай «смайлик» арқылы сабақ барысында ынталандыру
және жиынтық бағалау.
-
Үйге
тапсырма: Жеңіл түсті металдар
металлургиясы және қоршаған орта.
-
Кескін картаға кен орындарын
түсіру.
-
Оқушылар үй тапсырмасын
жазып алады.
|