Материалдар / Сабақ жоспары Адам экологиясының мақсаттары мен міндеттері 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Адам экологиясының мақсаттары мен міндеттері 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Экология курсын өткен кезде биология пәні мұғалімдеріне қосымша материал болып табылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
1914
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім : Экология

Мектеп:

Мерзімі:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Адам экологиясының мақсаты мен міндеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Адам экологиясы туралы түсінік қалыптастыру


Сабақ мақсаттары

  1. Адам экологиясымен танысу

  2. Алған білімдерінің қажеттілігін анықтау

  3. Күнделікті өмірмен байланыстыру

Бағалау критерийлері:

- Адам экологиясы экологияның негізгі бөлігі екендігін ажыратады

- Адам экологиясындағы туындаған мәселелерге өз ойын айта біледі

- Адам экологиясының маңызын біледі

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

- Адам экологиясы туралы жалпы түсінік қалыптастырады

- Адам экологиясының мақсаты мен міндеттірін ажырата алу керек

- Адам экологиясынын оқудың маңызын білу қажет

Пәндік лексика және терминология:

- Экология

- антропоэкожүйе

- антропоэкосфера

Айтылымға қажетті сөз тіркестері:

Адам экологиясы - бұл...............

Адам экологиясы терминін енгізген ғалымдар .....:..........................................................................................

Мақсаты мен міндеті дегеніміз.............................................

Құндылықтарды дарыту


«Мәңгілік ел» құндылықтары

Сабақта топтық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар.

Пәнаралық байланыстар

Шығармашылыққа баулу мақсатында эссе жазу, әңгіме тыңдау әдебиетпен байланыстыру

Бастапқы білім


Экология бөлімі бойынша алған білімдерін жаңғырту

ЖОСПАР

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс – әрекеттер


Ресурстар

Ұйымдастыру

Белсенділікті арттыру



Жаңа тақырып

Сабақтың басы



















Оқу мақсаты

Амандасу, сабаққа қатыстарын тексеру.

Смайлик бойынша өзінің көңіл күйін бейнелеу(стикер арқылы





Төмендегі суреттерден не байқайсыздар?

Оқушылар жауаптарына сәйкес оқу мақсаты анықталады

  1. Адам экологиясы туралы түсінік қалыптастыру

  2. Адам экологиясының мақсаты мен міндеттерін білу

  3. Адам экологиясының маңыздылығын түсіну

сурет
































Сабақтың ортасы























































































































Қорытынды











Сабақтың соңы



















Бағалау

Қағаз қиындылары арқылы топқа бөлінеді



1Прямоугольник 1 . тобы

Овал 1 2. тобы

Равнобедренный треугольник 1 3. тобы

1-топ тапсырмасы

Алғаш «адам экологиясы» термині 1921 жылы Америка ғалымдары Р.Е. Парк пен Э.В. Берджес еңбектерінде қолданылған. Олар бұл терминді әлеуметтік жұмыстарында қолданған.

Адам экологиясы – адам мен оны қоршаған көпкомпонетті, қарқынды дамып отыратын, қоршаған ортамен қарым - қатынасының заңдылықтарын зерттейтін ғылым. ХХІ ғасырдың І-ші жартысында берілген қысқа да нұсқа анықтамалары әлі күнге дейін сақталған.

Сонымен, адам экологиясы адамның адаммен, өзін қоршаған ортамен қарым-қатынасының заңдылықтарын, өмір сүру жағдайлары мен адам организміне әсерін зерттейтін ғылым.

Биосфераны, оның уақытша және кеңістіктегі құрамдас бөліктерін, биосфераға антропогендік факторлардың әсерін зерттеу адамнан, адам популяциясынан, адамзаттан бөлек болмайды.

2-топ тапсырмасы

Адам экологиясының мақсаты – адамның қоршаған ортасы мен адамның организімінде биологиялық және сонымен қатар әлеуметтік жан ретінде өтіп жатқанүдерістерді оңтайландыруға мүмкіндік туғызу үшін қоғамды тиісті ақпаратпен қамтамасыз ету.

Адам экология практикалық мәселе - құру адам қоршаған орта.

Адам экологиясының мақсаты - қоғамды, тіршілік ортасы мен процестердің оптимизациялануына септігін тигізетін тиісті мәліметпен қамсыздандыру.

Адам экологиясының практикалық міндеті - адам үшін елдің барлық территориясында экологиялық таза, қауіпсіз және әлеуметтік жағынан ыңғайлы тіршілік ортасын қалыптастыру.

Адамдардың жыл сайын күшейіп келе жатқан іс әрекеттерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін, пайда-зиянын, табиғат байлықтарын ұқыпты пайдаланып, қалпына келтіріп отырған жолдары мен әдістерін де адам экологиясы зерттейді. Оның негізгі тақырыбы – адамдар мен табиғаттың арақатынасы, олардың іс әрекетінің қоршаған ортаға пайдасы мен зияны. Адам экологиясын оқытудың мақсаты – адамдық қоғамда өтетін үрдістер мен адамның өмірлік ортасын оңтайландыруды жүзеге асыруға көмектесетін ақпаратпен қоғамды қамтамасыз ету.

Адам экологиясын оқытудың міндеттері –

  1. Адамның әлеуметтік жағымды және қауіпсіз, экологиялық таза ортасын жасау

  2. Халыққа табиғи, әлеуметтік және тұрмыстық факторлардың мәдениеттің, дәстүрдің, діннің әсерінің заңдылықтарын оқып үйрену.

  3. Экологиялық-әлеуметтік-демографиялық үрдістердің салдарын, бағытын анықтап, олардың түзілу себептерін айқындау.

3- топ тапсырмасы

Адам экологиясы адамның табиғи мәнін, оның тіршілік ортасының, денсаулығының экологиялық факторларын қарастырып, әлеуметтік-экономикалық келесі мәселелерді пайдалы шешу, адамдардың өмір сүруін жақсарту, табиғат пен қоғамның ара қатынастарын ұтымды ұйымдастыру жолдары мен әдістерін зерттейді.

Адам экологиясы экологияның үлкен бір бөлігі болып есептеледі.

Адамдардың табиғатпен арақатынастары көп қырлы және көп сырлы болады. Оларды түсініп білу үшін терең білім мен зерттеу әдістерін жете меңгеру қажет. Адам экологиясы құрлымы жағынан биологиялық, әлеуметтік, антропогендік, қолданбалы компоненттерден тұрады.

Дискрептор 1-топ

1

Адам экологиясы терминін енгізген ғалымдарды атайды

2

Алған мәліметтерін суреттің жан-жағына жазады

3

Адам экологиясына және биосфераға анықтама береді.



Дискрептор 2-топ

1

Адам экологиясы жалпы түсініктеме береді

2

Адам экологиясының мақсатын анықтайды

3

Адам экологиясының міндеттерін ажыратып айтады

Дискрептор 3-топ

1

Адам экологиясын оқытудың маңыздылығы туралы айтады

2

Табиғат пен адам арасындағы арақатынасты анықтайды

3

Мәтінге суретті сәкестендіре отырып шағын эссе жазады.

«Екі жұлдыз бір ұсыныс» бойынша бір-бірін бағалайды

«Менің сөзім» әдісі бойынша сабақты қорытындылайды

Бір оқушы бүгінгі өткен тақырып бойынша не түсінгенін айтады, өз сөзін қорытындылай келе , келесі оқушының атын айтады. Сөйтіп сабақты бірнеше оқушы қорытындылайды.

Сонымен бүгінгі сабағымыздың мақсаты

1.Адам экологиясы туралы түсінік қалыптастыру

  1. Адам экологиясының мақсаты мен міндеттерін білу

  2. Адам экологиясының маңыздылығын түсіну

Оқу мақсатына қаншалықты жеткендіктерімізді стикер жапсыру арқылы көрсетейік.

Рефлексия «Жетістік баспалдағы»



Пікірлерін тыңдау

Бағалау ретінде әрбір оқушының қатысуына байланысты мұғалім ауызша түрде кері байланыс береді















Суреттің жан-жағына алған мәліметтерін жазу











Постер қорғау











































Мәтінге суретті сәйкестендіре отырып эссе жазу











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!