Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары "Адамзаттың пайда болуы".
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихынан 5 сыныпқа сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
1616
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: қазақстан тарихы | Сыныбы : 5 а, ә, б. | Мерзімі: 12.09.2018ж |
Тақырыбы | §3-4. Адамзаттың пайда болуы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.1- алғашқы адамдардың антропологиясын сипаттау5.1.2- австралопитектің жетілген маймылдардан айырмашылығын түсіндіру 5.1.3- алғашқы адамдардың өмірі мен тұрмыс-тіршілігін шығармашылық тұрғыда көрсету (әңгіме, сурет). | |
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушы:-адамның даму кезеңдерін сипаттай алады- ежелгі адамдардың түрлері мен олардың атауларын атай алады.- питекантроп пен синантропты сипаттай алады.Оқушылардың басым бөлігі:-питекантроп пен синантропқа салыстырмалы сипаттама бере алады;-ағылшын антропологтары Р.Дарт пен Л.Люистың ашқан жаңалықтарының мәнін түсіндіре алады;-австралопитектердіің жетілген маймылдардан айырмашылығын таба алады;-адамдарды маймыл тектестерден (приматтардан) айыра алады;-топпен немесе жұп болып жұмыс істей алады.Кейбір оқушылар:-адам мен маймылды біртектес деп санауға бола ма дегенді негіздей алады. | |
Тілдік мақсаттар | Амандасу Негізгі терминдер:Епті адам- home habilis, автралопитектер, тікжүретін адам –homo erectus, синантроп, питекантроп, неандертальдық, саналы адам –homo sapiens.Сабақта диалогке немесе жазу үшін қолданылатын тіл.Талқылауға берілетін сұрақтар:1.Ежелгі адамның аңдардан ерешелігі неде?2. Палеонтология ғылымы немен айналысады?3.Маймыл тектестер (приматтар) деген кімдер?4.Адамның арғы аталары неге климаты жылы жерлерді мекендеген?5.Ағылшын антропологтары Р.Дарт пен Л.Люис қандай жаңалық ашты? Олардың ашқан жаңалықтарының маңызы қандай?6. Автралопитектердің жетілген маймылдардан айырмашылығы неде?7.Сендер көрсетілген белгілердің қайсысы негізгі деп ойлайсыңдар ? | |
Өткен сабақта алған білім | -Ежелгі Қазақстан тарихын зерттеуші қазақстандық ғалымдар:-Ә.Х. Марғұлан;-Тарихи географиялық ұғымдар. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жұмыс түрлері | Дерексөздер |
0-2мин | Оқушылардың мұғаліммен амандасуыСабақ өткізу қолайлы психологиялық ахуал жасауДенешынықтыру жаттағулары | Электронды қосымша |
3-15мин | Оқушылардың өзіндік тәжірибесін өзектілендіру кезеңіҮй тапсырмасын тексеруОқушылар критерийлі бағалауды қолданады | Бағалау жадынамасы Өзін – өзі бағалау парақтары Тест материалдары |
16-22 мин | Жаңа материалды меңгеру кезеңі. Оқулықпен жұмыс 1-тапсырма.1-бөліктің алғашқы төрт абзацын оқыңдар. §3-4. Адамзаттың пайда болуы. Дидактикалық материалдардағы тапсырманы орындаңдар, берілген ұғымдарға анықтама беріңдер.Сұрақтар бойынша әңгімелесу: -Палеонтология ғылымы немен айналысады?-Маймыл тектестер (приматтар) деген кімдер?-Адамның арғы аталары неге климаты жылы жерлерді мекендеген?-Ағылшын антропологтары Р.Дарт пен Л.Люис қандай жаңалық ашты? Олардың ашқан жаңалықтарының маңызы қандай?2-тапсырма.«Шетіне жазу» тәсілі. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.Мұғалім: «Шетіне жазу» тәсілін қолдана отырып, 1-бөлікті аяғына дейін оқыңдар. Тапсырма: Мәтінмен жұмыс жүргізіп, оқулықтың шетіне қарындашпен белгі салыңдар: «!» - таныс ақпарат; «+» - жаңа ақпарат; «- » - басқаша ойлайтынмын;«?» - түсініксіз. Талқылау | Оқулық |
23-27 мин | Оқушылардың топпен жұмысы 3-тапсырма. Топпен талқылаңдар:Мұғалім: Сендер антропогенездің оңтүстік маймыл тектес адамдар – автралопитектерден бастау алғанын білдіңдер. Олардың жетілген маймылдардан өзгеше төрт белгісі болды. Топпен талқылаңдар:Сендер көрсетілген белгілердің қайсысы негізі деп ойлайсыңдар?4-тапсырма. «БҮБ таңбалау кестесі» тәсіліТапсырма: таңбалау кестесінің 2 және 3 – бағандарын толтыруды жалғастырыңдар. | |
28-35 мин | Жаңа білімді тексерудің бастапқы кезеңі5-тапсырма. (Оқулықпен жұмыс). Дидактикалық материалдардағы тапсырма. Терминдерді сәйкестендіріңдер: 6-тапсырма.Дидактикалық материалдар. 3-тапсырма. Артығын табыңдар. Автралопитектер жетілген маймылдардан мынадай белгілермен өзгешеленеді:а) тік жүретіндігімен; ә) құрал жасай білуімен; б) тұрғынжай сала алуымен;в) бас бармағы басқаларына қарағанда 90 градуста орналасқандығымен;г)сөйлеген сөзінің анықтымен; д) миының көлемімен. | Оқулық Дидактикалық материалдар |
36-37 мин | Үйге берілетін тапсырма жөніндегі мәлімет3-4 параграфтың 1-бөлігі; тақырыптан кейінгі 4-тапсырма: «Адамның даму кезеңдері» кестесін толтыруды бастаңдар («автралопитек» пен «неандерталбдық» бағандары).Қосымша тапсырма: Дидактикалық материалдардағы 4-тапсырманы орындау. | |
38-40 мин | Сабақты қорытындылау. РефлексияМұғалім оқушыларға мына жадынаманы ұсына отырып, өзінің сабақтағы жұмысын қорытындылауды тапсырады: қиындық тудырады жаңа білімді меңгерді, алайда оған әлде де көмек керек жаңа білімді меңгеріп, оны қолдана алуды үйрендіҚорытындылау.Бағалау: | Бағалау жадынамасы Өзін – өзі бағалау парақтары |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)