Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
сабақ жоспары: «Артикуляциялық жаттығулар» сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
* Тақырып сөздігін белсендіру.
Ойыншықтар, текшелер, қуыршақ, миш-ка, ат, машина, доп, пирамида, матрешка.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ойнау, салу, тазарту, жинау, бөлісу.
* Сөздіктерді байыту.
Үлкен, кішкентай, әдемі, дөңгелек, түрлі-түсті, сүйікті, жұмсақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Қараша 2022
868
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Артикуляциялық жаттығулар» сабақ жоспары
Қосымша №3
Артикуляциялық жаттығулар
«Ине»- ауызды еркін ашып тілді алға қарай
жіңішенртіп шығарып 10-15 минут ұстап тұру
«Кесе» -ауыз кең ашылады , жалпақ алыптағы тіл
жоғары көтеріледі де, кесе формасын береді. Тілдің
шеттері тіске тимейді
«Түтікше» - тіл ауыздан шығарылады да, түтікше
түріне келтіріледі. Жатттығуды алдымен айна
алдында жасау, сонан соң біртіндеп
жоғарырақ ыркғаққа көшу керек. Әрбір жаттығу
6-8 рет орындалалды.
«Төбешік» -ауызды жартылау ашып , тілдің екі жақ
шетін жоғары азу тістерге жапсырып , тілдің ұшын
астыңғы тістерге тіреп ұстау
«Сағаттың тілі»- тілді жіңішкертіп ұстап оңға, солға
жайлап қозғау керек. Осылай санап отырып 15-20 рет
қайталау.
«Аттың шабысы» - ауыды кең агып тілді таңдайға
жапсыру- айыру немесе таңдай қағу
Қосымша №4
САУСАҚ ҚИМЫЛЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ГИМНАСТИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАР
1. Алақанды ашып, саусақтарды біріктіру. Қайтадан
жайлап жұму. Екі қолмен кезекпен қайталау.
2. Қолды үстел бетіне қойып, саусақарды ретімен бүгу.
Екі қолмен кезекпен қайталау.
3. Саусақтарды жазып, оларды кезекпен біріктіру: аты
жоқ пен шынашақты, сұқ саусақ пен ортаңғыны.
4. Жұдырықты түйіп, білекті түрлі бағытта айналдыру.
Алғашқыда кезекпен, кейін екі қолмен қатар.
5. Алақанды жоғары қаратып қойып, әр саусақты
кезекпен көтеру. Кері ретпен қайталау.
6. Алақандарды үстел үстіне қойып, саусақтарды бірге
ретімен көтеру. Шынашақтан бастап.
7. Ортаңғы және сұқ саусақпен қарындашты алу.
Саусақтарды ашу, бүгу.
8. Он, он бес қарындашты үстел үстіне қойып, бір
қолмен
жинату.
Екінші
қолмен
көмектеспей,
қарындаштарды біреуден жинау керек. Қарындаштардың
орнына санауғыштарды, басқа да ұсақ заттарды
пайдалануға болады.
9. Ортаңғы және сұқ саусақпен қарындашты алып,
«жүгіру» жаттығуын жасау.
Ай,
Өтпелі
апта, тақырыптар
Сөздік жұмыс
Қыркү Балабақша
* Тақырып сөздігін
йек Ойыншықтар белсендіру.
3 Оо
Ойыншықтар, текшелер,
қуыршақ, миш-ка, ат, машина,
доп, пирамида, матрешка.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ойнау, салу, тазарту, жинау,
бөлісу.
* Сөздіктерді байыту.
Үлкен, кішкентай, әдемі,
дөңгелек, түрлі-түсті, сүйікті,
жұмсақ.
4
Жиhaз
Қазан Дені саудың1
жаны сау
Жомарт күз.
Көкөністер
2
Жомарт күз.
Жемістер
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Төсек, орындық, үстел, шкаф,
диван, орындық, сөре, шкаф,
төсек үстелі.
* Етістік қабатын белсендіру.
Жатуға, ұйықтауға, отыруға,
сақтауға, жылжытуға,
сақтауға тиіспіз.
* Сөздіктерді белсендіру.
Әдемі, жаңа, ескі,таза
Грамматикалық
сөйлеу құрылымы
Аю-аюлар, текшетекшелер, доп-доптар.
Доп-добым, арба – арбам,
машина – машинам.
* Зат есімдерді , Сан
есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің добым, қуыршақ,
менің орным,
ойыншықтарым.
* Зат есімді практикалық
жағдайда қолдану.
* Көпше зат есімнің
қалыптасуы.
* сөздерді практикалық
қолдану.
Сөздік жұмыс
* Сызба бойынша
ұсынылған
тақырып
(суреттер)
бойынша
қарапайым
әңгімесін
қалыптастыру.
Заттың мөлшері,
түсі, формасы.
Неден жасалды?
Онымен қалай
ойнауға болады?
* Үлгі бойынша
шағын нәсіл құру
(сурет жоспары).
* Сұрақтарға
толық жауап беру
қабілетін дамыту.
* Толықтырумен
таралған
қарапайым сөздер
құрастыру.
* Тақырып сөздігін байыту.
Жыл мезгілдері, күз, ауарайы, қолшатыр, шұңқырлар,
көкөністер, баклажан,
қызылша, асқабақ, бұрыш,
цуккини.
* Сөздіктерді байыту.
Өсіру, суару, қазу, қазу, қазу,
отырғызу, егу, ұрықтандыру,
жырту, кесу, отырғызу,
трансплантациялау.
* Етістік қабатын белсендіру.
Жасыл, сары, қызыл,
шырынды, дөңгелек,
қытырлақ, көкөніс, қарын,
қалың.
* затттың көпше
түрі.(бұрыш-бұрыштар,
асқабақ-асқабақтар)
* Етістіктерді саралау
бірлік және сандар (өседіөседі, піседі-піседі)
* Зат есіммен (менің
қызанақ, сіздің баклажан,
менің қырыққабат)
* Жай сөйлем құрамында
сөйлемдерді практикалық
қолдану.
Одақпен күрделі
сөйлемді
қалыптастыру
себебі. (Суретте
көкөністер,
өйткені теңіз,
қызылша, бұрыш,
қызанақ өсті)
* Тақырып сөздігін байыту.
Ананас, шие, шие, жеміс,
анар, құрма, киви, шабдалы,
өрік, тас, қоңыз, джем, джем,
джем.
* Сөздіктерді байыту.
Әдемі, шырынды, дәмді, қант,
* Етістіктердің 1 және 3
тұлғаларын үйлестіру.
* 3 сөзден тұратын сөйлем
құрастыру.
* Жай сөйлем құрамында
предлогтарды практикалық
қолдану.
* Әңгімелердісипаттамаларды
үйрету.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
нәзік, қызыл, сұйық, қара өрік,
шарап-бұршақ, лимон, алмұрт.
* Етістік қабатын белсендіру.
Өседі, гүлдейді, өсу, пісіпжетілуі.
ескерту.
* Салыстыруды
үйрену (бақша
бағы)
3
Мен және
* Заттық қабатты байыту.
менің мүшем Бас, мойын, қол, құлақ, аяқ,
кеуде, іш және т. б.
* Сөздіктерді байыту.
Қысқа, ұзын, қара (шаш),
үлкен, кішкентай және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру
Тыныс алу, есту, иіс сезу,
жыпылықтау, кесу.
Аяқ-аяқ, қол-қол, ауызауыз, мұрын-мұрын және т.
б.
Құлақ-көз, көз-көз, қолқалам, шаш-шаш және т. б.
Күрделі сөздерді
қалыптастыру. (қоңыр көз)
* Балаларға
жұмбақтарды –
сипаттамаларды
табуға үйрету.
* Сипаттамалық,
салыстырмалысипаттамалық
әңгімелерді құру
дағдыларын
қалыптастыру.
4
Азық түлік
* Заттық қабатты байыту.
Өнімдер, сүт, айран, простокваша, кеспе, сүзбе, яичница, аспаз, наубайшы.
* Сөздіктерді байыту.
Дәмді, өткір, жұмсақ, қатты.
* Етістік қабатын белсендіру
Пісіру, қуыру, пеш, ертең.
* Халық сөздігін белсендіру:
дәмді, тәтті, ыстық, қышқыл,
ащы.
* Нысанды келісу . Және
қоса берілген(жаңа піскен
қаймақ)
* Пәнге белгілерді таңдау.
* Нысанды келісу . бер
беру
* Кеңестік-кейстік басқару.
(котлеттер неден жасалған?
Балықтан)
*Оқыту және
балалардың
жауаптарына
сұрақтарға толық
сөйлеммен.
* Балаларға
жұмбақтарды –
сипаттамаларды
табуға үйрету.
* Сипаттамалық,
салыстырмалысипаттамалық
әңгімелерді құру
дағдыларын
қалыптастыру.
* Сөздікті байыту және
белсендіру.
Анасы, әкесі, әжесі, атасы,
ағасы, әпкесі, ұлы, қызы,
отбасы, немересі.
* Сөздіктерді байыту.
Тәтті, мейірімді, жақсы, строгая, ұқыпты, қамқор, көңілді,
мойынсұнғыш, мойынсұнғыш,
мейірімді, мықты, үлкен, кіші,
кішкентай, ескі, жас.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ол жуады, үтіктейді, пісіреді,
жұмыс істейді, жуады,
тазартады, оқиды, оқиды,
қарайды, қамқорлық жасайды,
өмір сүреді, береді, сүйеді,
мүмкін.
* Көпше зат есімдердің
қалыптасуы.
Ағасы-ағалары, әжесіәжелері, анасы-аналары.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
Атасы – атасы, әпкесі –
қарындасы, әкесі-әкесі.
* Зат есімнің формасының
практикалық қолданылуы.
* Жекеше және көпше
етістіктерді саралау.
Әке – ұйықтап жатыр,
жинайды, жөнге келтіреді.
Балалар-ұйықтайды,
тазалайды, жөндейді.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Сүйікті ана, мейірімді
отбасы, қатал әке, жақсы
атасы.
* Ұсынылған
суреттер
бойынша жай
сөйлем құру
дағдысын бекіту.
Анам кешкі ас
дайындайды.
Братик жасайды
сабақтар.
* Біртекті
тақырыптармен
таралған
қарапайым
предлогты
қолдану
Қара Менің
ша
отбасым
1
Мен және
менің отбасым
2
Мамандықтар
әлемі
Ата-аналар
еңбегі.
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Жүргізуші, аспазшы, дәрігер,
логопед, тәрбиеші,
құрылысшы және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру.
Басқарады, сатады, емдейді,
үйретеді және т. б.
* Сөздіктерді белсендіру.
Шебер, батыл, күшті және т.
б.
*Келісу сын есімдерді с
существительным септік.
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
Дәрігер-дәрігерлер,
ұшқыш-ұшқыштар және т.
б.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
3
Менің үйім
* "Біздің үй" тақырыбындағы *сөздердің көпше түрі.(үйсөздікті байыту. Үйлер
үйлер)
салынатын мақсаттар,
материалдар туралы
идеяларды нақтылау және
кеңейту.
Тақырып бойынша сөздікті
байыту және белсендіру.
* Сөздіктерді байыту.
Кең, тар, үлкен, жалқау,
төмен, жоғары.
* Етістік қабатын белсендіру.
* Ұсынылған
суреттер
бойынша жай
сөйлем құру
дағдысын бекіту.
(Бала үйге
барады)
4
Үй
жануарлары
Білімді нақтылау және
сөздікті кеңейту. Сипаттамаға
сәйкес Өмірді тану. Өзара
қарым-қатынасты
айқындайтын қолданыс тиісті
тұлғалардың изображенной
жағдай.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
Дыбыс кешенінің биіктігі
бойынша өзгеруі (мияу –
қатты - тыныш).
Ритмикалық үлгіні ойнату.
Сөздерді есту арқылы
ажырату.
зат есімдер (сарайсарайда). ұсыныс.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
* Ертегілерді оқу,
сұрақтарға
жауаптар.
Желто Менің
қсан Қазақстаным
1
Бізге қонаққа
қыс келді
* Тақырып сөздігін байыту.
Жыл мезгілі, қыс, қар, аяз,
қар, қар ұшқыны, снеговик,
мұз, ауа райы.
* Етістік сөздікті белсендіру.
Ол жүреді, құлап, айналады,
жабады, қатып қалады және т.
б.
* Белгілер сөздігін байыту.
Суық, пушистый, тайғақ,
қатты, ақ, борпылдақ,
сынғыш.
* "Қар жауу"күрделі сөзінің
қалыптасуы.
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
Қар ұшқыны-қар ұшқыны,
Комок – комки, бөрік – бас
киім.
* Жай сөйлемнің
құрамында предлогтарды
қолдану.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
* Одақпен
күрделі сөйлемді
қалыптастыру
себебі. Суретте
қыс бар, өйткені
онда қар, шана
және т. б.
* Қарапайым
кеңістік
ұсынысын
қалыптастыру.
Балалар тон, етік,
* Жарнама сөздігін
белсендіру.
Суық, тез, жоғары
Снеговик-Снеговик, мороз- бас киім, қолғап
морозец, шана – саночки. және т. б. киеді.
* "Қар" сөзінің септігі.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Борпылдақ қар, ақ қар
ұшқыны, суық балмұздақ,
жылдам шаңғылар.
* Заттық қабатты байыту.
Отан, ел, Қазақстан және т. б.
* Сөздіктерді байыту.
Әдемі, туған, үлкен, үлкен
және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру
Өмір сүру, махаббат,
мақтаныш және т. б
* Ұсыныстарды сөйлем
құрамында қолдануға
үйрету.
*Согласование
прилагательного с
существительными в түрі.
* Балаларды
сұрақтарға толық
ұсыныспен жауап
беруге үйрету.
2
Менің
Қазақстаным
Жайна.Қазақс
тан!
3
Менің қысқы * Заттық қабатты байыту.
қалам
Қала, көше, саябақ, мектеп
және т. б.
* Сөздіктерді байыту.
Әдемі, туған, таза және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру
Өмір сүру, жұмыс істеу, жүру
және т. б.
* Ұсыныстарды сөйлем
құрамында қолдануға
үйрету.
* зат есім көпше түрде
*Оқыту және
балалардың
жауаптарына
сұрақтарға толық
сөйлеммен.
4
Армысың,жа * Қабаттың кеңеюі және
дамуы. 2 предлогтардың
ңа жыл!
кеңістік қатынастарын
предлогтармен түсіну.
*Айырмашылық етістіктің
прошедше-ші уақыт.
* Пассивті сөздің дамуы: алға,
жылтыр. Со-сын бекіту
туралы " әңгіме
* Сыңғырлылық/кереңдік
бойынша буын түйіндерін
жаңғырту.
* Дыбыстық бүйректерді
ойнату және т. б.
* Дыбыстық тізбекті
тексеру.
* 1 және 3 тұлға етістігінің
формасын салыстыру.
* Жекелеген формаларды
қалыптастыру.
* 3 - 4 сөзден тұратын
сөйлем
* Балаларды
сұрақтарға толық
ұсыныспен жауап
беруге үйрету.
* Қарапайым
қарапайым
сөйлемді
қалыптастыру. (Д.
и. "шыршаны
безендіріңіз")
астында, үстінде,
айналасында. * "Төменгіжоғарғы, алысжақын"кеңістіктік
қатынастар сөздерінің
мағынасын түсіну. Білімі
зат көпше жылғы един
мемлекеттік.
Кеңістіктік
қатынастарды
түсіну. "Қысқы
ойындар"сюжетті
к картиналары
бойынша
сипаттамалық
әңгімелер
құрастыру
* Дыбысталуы жағынан
жақын сөздерді есту
арқылы ажырату (Түлкі-
* Жануарларды
апиын бойынша
тану.
Қаңта Табиғат әлемі * Қабаттың кеңеюі және
р
дамуы. Әр түрлі споралар
1-2
туралы, қыста балалардың
көңілділігі туралы.
* Сөздіктерді байыту.
Керемет, аязды, тайғақ және т.
б.
* Етістік қабатын белсендіру
Жүгіру, айналдыру,
айналдыру, ішу және т. б
2
Жабайы
Жануарлар
* Қабаттың кеңеюі және
дамуы.
* Сөздіктерді байыту.
3
Аңдар қалай
қыстайды?
4
Қыстайтын
құстар
Ақпан Бізді
1
қоршаған
орта
Үй құстары
2
Теңіздер мен
мұхиттар
әлемі(аквариу
мдегі
балықтар)
* Етістік қабатын белсендіру
өрім).
*Оқыту және
балалардың
жауаптарына
сұрақтарға толық
сөйлеммен.
* Балаларға
жұмбақтарды –
сипаттамаларды
табуға үйрету.
* Заттық қабатты байыту.
Жануарлардың атауы
* Сөздіктерді байыту.
Айлакер, ұйқысыз, қорқақ…
* Етістік қабатын белсендіру
Прячутся, ұйықтап, заметает
іздері…
Түлкі-түлкілер, қасқырқасқырлар
* Нысанды келісу . Және
қоса берілген (қызыл түлкі,
аязды қыс)
* Пәнге белгілерді таңдау.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
сөйлем
құрастыру.
* Ритмнің шығуы.
* Сөздерді келісу.
* Білім көп. Санының
аяқталуымен –ы,-и.
* Қолданыстағы
есептермен келісу.
* "У", дыбысы бар сөйлем.
* 3 сөзден тұратын сөйлем.
* Ұсынылған
суреттер
бойынша
ұсыныстар құру
дағдысын бекіту.
* Сұрақтарға
толық сөйлеммен
жауап беру
қабілетін
қалыптастыру.
* Ертегілерді,
өлеңдерді оқу.
* Тақырып сөздігін байыту.
Короз, тауық, үйрек, қаз,
күркетауық, тауық, үйрек
* Етістік сөздікті белсендіру.
Жүру, секіру, ұшу, іздеу,
тістеу, отыру, тамақтану, твит,
айқайлау, ұру, құю.
* Белгілер сөздігін байыту.
Үлкен, кішкентай, аш, жақсы
тамақтанған, қара, тез, үйде.
* Жарнама сөздігін
белсендіру.
Жоғары, жылдам.
* Сөйлемдерде етістігі
сөздерді практикалық
қолдану.
қарапайым
ұсыныс жасау.
* Көлемі
бойынша екі
құсты
салыстыруға
үйрету.
* Сюжеттік
суреттер
сериясының
мазмұны
бойынша
сұрақтарға жауап
беру қабілетін
дамыту
* Тақырып сөздігін байыту.
Балық, аквариум, Жем,
аквариум балықтарының
атаулары.
* Етістік қабатын белсендіру.
Жүзіп жейді.
* Сөздіктерді байыту.
* Заттың көпше түрі.
* зат есім мен сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
* 3 сөзден тұратын қатарды
есте сақтау.
Заттық қабатты байыту.
Құс түрлерінің атаулары
* Сөздіктерді байыту.
Аязды, суық, аштық....
* Етістік қабатын белсендіру
Тамақтанады, клюют,
тамақтандыру…
* Халық сөздігін жандандыру.
Суық, аш
* Заттың көпше түрі
* затттың сын есімі
* "У, о, дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
Үлкен, кішкентай, аш, жақсы
тамақтанған, суық, жылдам,
* Халық сөздігін жандандыру.
баяу, жылдам.
3
Жер көліктері * Тақырып бойынша сөздікті Зат есімнің және көпше
байыту және белсендіру.
түрлерін сан есімдермен
Троллейбус, автобус, трамвай, үйлестіру.
ұшақ, машина, жүк көлігі,
пойыз, кеме; құрамдас
бөліктер: кабиналар,
доңғалақтар, рульдер,
қоңыраулар, фаралар, мотор.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ұшады, едет, әкеле,
тасымалдайды, поезжай,
келдім, ұшып, ұшып кетті
басқарады.
* Таным
сөздігін байыту.Жылдам,
баяу.
* Жарнама
сөздігін байыту. Жоғары,
төмен, алыс, жақын,жылдам,
баяу.
* Қарапайым
ұсыныс жасау
және оны орын
жағдайымен
сылтаумен тарату.
* Рифмалық
әңгімесипаттаманы
жаттау.
4
Ауа,су
көліктері
Науры Салттар мен
з
дәстүрлер
1
Барлық әнжырымды
анама
арнаймын.
2
Ыдыс-аяқ
* Тақырып бойынша сөздікті
байыту және белсендіру.
Ұшақ, тікұшақ, кеме, қайық.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ұшып, ұшып, ұшып,
басқарады.
* Таным сөздігін байыту
Жылдам, баяу.
* Жарнама сөздігін байыту.
Жоғары, төмен, алыс, жақын,
жылдам, баяу.
*Меңгеру санаттағы
предложно-ші өлген
қойғанда арналған.
* С предлогымен құрушы
істің категориясын
меңгеру.
* А союмен ұсыныс жасау.
*Білім зат көпше жылғы
един мемлекеттік.
*Білім еркелетіпласкательной нысанын
существи-тін.
* Зат есімнің сингулярлық
және көпше түрлерін сан
есімдермен үйлестіру.
* Қарапайым
ұсыныс жасау
және оны орын
жағдайымен
сылтаумен тарату.
* Рифмалық
әңгімесипаттаманы
жаттау.
* Тақырып сөздігін белсендіру
Ана, ана, әже, отбасы.
* Етістік сөздікті белсендіру.
Тамақ дайындайды, тігеді,
оқиды, құшақтайды…
* Белгілер сөздігін белсендіру.
Мейірімді, туған, мейірімді,
әдемі және т. б.
*Білім зат көпше жылғы
един мемлекеттік.
*Білім еркелетіпласкательной нысанын
существи-тін.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту. Оқу
стихотворе-ау.
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
*Білім зат көпше жылғы
един мемлекеттік.
* Сюжеттік
суреттер
.* Етістік сөздікті белсендіру. *Білім еркелетіп* Сөздіктерді белсендіру.
ласкательной нысанын
существи-тін.
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
3
Наурыз.Табиғ * Заттық қабатты байыту.
аттың
Наурыз., жыл мезгілі, көктем,
жанаруы.
күн, мұз, мереке,
* Етістік қабатын белсендіру.
Жарқырау, тойлау, күту.
* Сөздіктерді байыту.
Жылы, шуақты, ыстық,
Гүлдену.
* Жарнама сөздігін белсендіру
және байыту.
Жылы, шуақты, әдемі.
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
* Зат есімдерді тегі мен
санындағы есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің жапырағым, күнім,
шляпам, гүлдерім.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Жылдам ағыны, жылы
сәулелер, т. б.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
4
Көктемнің
алғашқы
гүлдері
* Заттық қабатты байыту.
Наурыз., жыл мезгілі, көктем,
күн, мұз, мереке,
* Етістік қабатын белсендіру.
Жарқырау, тойлау, күту.
* Сөздіктерді байыту.
Жылы, шуақты, ыстық,
Гүлдену.
* Жарнама сөздігін белсендіру
және байыту.
Жылы, шуақты, әдемі.
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
* Зат есімдерді тегі мен
санындағы есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің жапырағым, күнім,
шляпам, гүлдерім.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Жылдам ағыны, жылы
сәулелер, т. б.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Бұлақтар, тамшылар, еріген
заттар.
* Етістік қабатын белсендіру.
Жүгіреді, текут, күйлері,
звенят, журчат, ериді, капают.
* Сөздіктерді белсендіру.
Сыңғырлаған, күңкілдеген,
*Білім зат көпше жылғы
мемлекеттік.
*Білім еркелетіпласкательной нысанын
существи-тін.
* Кең таралған
сөйлеммен
сұрақтарға жауап
беру қабілетін
дамыту.
Көктем туралы
сипаттамалық
әңгімелер
құрастыру
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
(Жұлдыз-Жұлдыздар)
Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
(ракета-ракетка)
*Келісу зат сын есіммен
* Кең таралған
сөйлеммен
сұрақтарға жауап
беру қабілетін
дамыту.
Космос туралы,
Косманавтар
Сәуір Бірге
1
еңбектенеміз
Адамдардың
көктемгі
еңбегі.
2
Ғарышкерлер Тақырып қабатын белсендіру.
күні
Ғарыш, ғалам, галактика,
жұлдыздар, планеталар,
зымыран, Қос монавттар, Ю.
Гагарин, спутник, луноход
.* Етістік сөздікті белсендіру.
Ұшады, тексерілуде зерттейді
* Сөздіктерді белсендіру.
Алыс, жанып тұрған, суық,
жақын, үлкен, кішкентай
бұл түрі және оның ішінде. туралы әңгімелер
(үлкен ғалам, жылдам
құрастыру..
зымыран)
3
Жыл
құстары.Құста
рға
қамқорлық.
* Заттық қабатты байыту.
Жыл мезгілі, көктем, күн, сосулка, өзен, проталина, капель, қайықтар, гүлдер.
* Етістік қабатын белсендіру.
Балқып, тамшылардың,
жарқырайды,.
* Сөздіктерді байыту.
Жылы, шуақты, ыстық,
Гүлдену.
* Жарнама сөздігін белсендіру
және байыту.
Жылы, шуақты, әдемі
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
Жапырақ-жапырақтары,
мұз-мұз, ағын-бұлақтар.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
Гүл-гүл, ағын-ағын, күнкүн.
* Жекеше және көпше
етістіктерді саралау.
Мұз-тамшылап, жылайды.
Мұздар-тамшылап,
жылайды.
* Зат есімдерді тегі мен
санындағы есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің жапырағым, күнім,
гүлдерім.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Жылдам ағыны, жылы
сәулелер, т. б.
* Одақпен
күрделі сөйлемді
қалыптастыру,
өйткені бұл.
Суретте көктем
бар, өйткені онда
ағын бар және т.
б.
* Жалпы
ұсынысты
қалыптастыру.
Балалар жеңіл
қалпақ, резеңке
етік және т. б.
киеді.
* "Көктем келді"
әңгімесін
қайталау (Л.
Н.Толстой
бойынша).
4
Бір шаңырақ
астында
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Дос, достық, балалар, отбасы.
* Етістік қабатын белсендіру.
Дос болу, көмектесу, қорғау.
* Сөздіктерді белсендіру.
Нағыз, адал, жақын.
* Зат есімдерді тегі мен
санындағы есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің досым, досым, менің
достарым.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Нағыз дос, адал достар
және т. б.
* Балаларды
сюжеттік
суреттер
бойынша
сұрақтарға толық
жауап беруге
үйрету.
* 3-4 сөзден
тұратын
қарапайым
предлог
құрастыру.
* Заттық қабатты байыту.
Ағаш атаулары, жапырақтары,
бүршіктері, бұтақтары,
магистральдары, тамырлары
* Етістік қабатын белсендіру.
Өседі, гүлдейді, гүлдейді
* Сөздіктерді байыту.
Жасыл, жаңа, жаңа
* Білім зат көпше жылғы
един мемлекеттік.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
* Қарапайым
қарапайым
сөйлемді
қалыптастыру.
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Қоңыздар, көбелектер, муха,
құмырсқалар, ара, оса, лапки,
* Предлогтары бар
қарапайым сөйлемді
құрастыру.
*Білім еркелетіп-
* Балаларды
сюжеттік
суреттер
бойынша
Мамы Әрқашан күн
р
сөнбесін!
1
Көктемгі
ағаштар.
2
Жәндіктер
қанаттары, баб-ки.
ласкательной нысанын
* Етістік қабатын белсендіру. существи-тін.
Олар оянады, ұшады, дем
Масалар-масалар және т. б.
алады, ызылдайды, ұрады,
ұрады.
* Сөздіктерді белсендіру.
Пайдалы, зиянды, әдемі,
кішкентай, кішкентай, үлкен,
қара, қоңыр.
сұрақтарға толық
жауап беруге
үйрету.
* 3-4 сөзден
тұратын
қарапайым
предлог
құрастыру.
3
Жидектер
Тақырып қабатын белсендіру.
Жидектер
* Етістік қабатын белсендіру.
Қорғайды, соғысып жүр,
күзететін, атады, қорғамайды
* Сөздіктерді белсендіру.
* қарапайым сөйлемді
құрастыру.
(Жидектер жинап жедім
.Ағашта жидектер өсіп тұр)
* Балаларды
сюжеттік
суреттер
бойынша
сұрақтарға толық
жауап беруге
үйрету.
* 3-4 сөзден
тұратын
қарапайым
сөйлем
құрастыру.
4
Жақында жаз! * Тақырып сөздігін
белсендіру.
Жылу, гүлдер, жәндіктер,
орман, коттедж, өзен, құм
және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру.
Күн суыту, шомылу, демалу,
жүзу, жинау, ойнау,
айналдыру.
* Сөздіктерді белсендіру.
Күн шуақты, жылы, ыстық.
* Халық сөздігін жандандыру.
Ыстық, күн шуақты, жылы.
* Сын есімнің атаулы
сөзжасамдық құрамындағы
зат есіммен және санмен
келісілуі.
* Зат есімдерді жай
сөйлемнің бөлігі ретінде
сөйлеудің басқа
бөліктерімен үйлестіру.
* Антонимдердің
қалыптасуы.
* Сөйлем құрамындағы
предлогтарды қолдану.
* Балаларды
сурет бойынша
сұрақтарға толық
жауап беруге
үйрету.
* Суреттер
бойынша
ұсыныстар жасау.
* "Елде"сюжеттік
картинасы
бойынша шағын
ертегі құрастыру.
маусы Өткен
м
материалдард
шілде ы қайталау
тамыз
Қосымша №3
Артикуляциялық жаттығулар
«Ине»- ауызды еркін ашып тілді алға қарай
жіңішенртіп шығарып 10-15 минут ұстап тұру
«Кесе» -ауыз кең ашылады , жалпақ алыптағы тіл
жоғары көтеріледі де, кесе формасын береді. Тілдің
шеттері тіске тимейді
«Түтікше» - тіл ауыздан шығарылады да, түтікше
түріне келтіріледі. Жатттығуды алдымен айна
алдында жасау, сонан соң біртіндеп
жоғарырақ ыркғаққа көшу керек. Әрбір жаттығу
6-8 рет орындалалды.
«Төбешік» -ауызды жартылау ашып , тілдің екі жақ
шетін жоғары азу тістерге жапсырып , тілдің ұшын
астыңғы тістерге тіреп ұстау
«Сағаттың тілі»- тілді жіңішкертіп ұстап оңға, солға
жайлап қозғау керек. Осылай санап отырып 15-20 рет
қайталау.
«Аттың шабысы» - ауыды кең агып тілді таңдайға
жапсыру- айыру немесе таңдай қағу
Қосымша №4
САУСАҚ ҚИМЫЛЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ГИМНАСТИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАР
1. Алақанды ашып, саусақтарды біріктіру. Қайтадан
жайлап жұму. Екі қолмен кезекпен қайталау.
2. Қолды үстел бетіне қойып, саусақарды ретімен бүгу.
Екі қолмен кезекпен қайталау.
3. Саусақтарды жазып, оларды кезекпен біріктіру: аты
жоқ пен шынашақты, сұқ саусақ пен ортаңғыны.
4. Жұдырықты түйіп, білекті түрлі бағытта айналдыру.
Алғашқыда кезекпен, кейін екі қолмен қатар.
5. Алақанды жоғары қаратып қойып, әр саусақты
кезекпен көтеру. Кері ретпен қайталау.
6. Алақандарды үстел үстіне қойып, саусақтарды бірге
ретімен көтеру. Шынашақтан бастап.
7. Ортаңғы және сұқ саусақпен қарындашты алу.
Саусақтарды ашу, бүгу.
8. Он, он бес қарындашты үстел үстіне қойып, бір
қолмен
жинату.
Екінші
қолмен
көмектеспей,
қарындаштарды біреуден жинау керек. Қарындаштардың
орнына санауғыштарды, басқа да ұсақ заттарды
пайдалануға болады.
9. Ортаңғы және сұқ саусақпен қарындашты алып,
«жүгіру» жаттығуын жасау.
Ай,
Өтпелі
апта, тақырыптар
Сөздік жұмыс
Қыркү Балабақша
* Тақырып сөздігін
йек Ойыншықтар белсендіру.
3 Оо
Ойыншықтар, текшелер,
қуыршақ, миш-ка, ат, машина,
доп, пирамида, матрешка.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ойнау, салу, тазарту, жинау,
бөлісу.
* Сөздіктерді байыту.
Үлкен, кішкентай, әдемі,
дөңгелек, түрлі-түсті, сүйікті,
жұмсақ.
4
Жиhaз
Қазан Дені саудың1
жаны сау
Жомарт күз.
Көкөністер
2
Жомарт күз.
Жемістер
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Төсек, орындық, үстел, шкаф,
диван, орындық, сөре, шкаф,
төсек үстелі.
* Етістік қабатын белсендіру.
Жатуға, ұйықтауға, отыруға,
сақтауға, жылжытуға,
сақтауға тиіспіз.
* Сөздіктерді белсендіру.
Әдемі, жаңа, ескі,таза
Грамматикалық
сөйлеу құрылымы
Аю-аюлар, текшетекшелер, доп-доптар.
Доп-добым, арба – арбам,
машина – машинам.
* Зат есімдерді , Сан
есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің добым, қуыршақ,
менің орным,
ойыншықтарым.
* Зат есімді практикалық
жағдайда қолдану.
* Көпше зат есімнің
қалыптасуы.
* сөздерді практикалық
қолдану.
Сөздік жұмыс
* Сызба бойынша
ұсынылған
тақырып
(суреттер)
бойынша
қарапайым
әңгімесін
қалыптастыру.
Заттың мөлшері,
түсі, формасы.
Неден жасалды?
Онымен қалай
ойнауға болады?
* Үлгі бойынша
шағын нәсіл құру
(сурет жоспары).
* Сұрақтарға
толық жауап беру
қабілетін дамыту.
* Толықтырумен
таралған
қарапайым сөздер
құрастыру.
* Тақырып сөздігін байыту.
Жыл мезгілдері, күз, ауарайы, қолшатыр, шұңқырлар,
көкөністер, баклажан,
қызылша, асқабақ, бұрыш,
цуккини.
* Сөздіктерді байыту.
Өсіру, суару, қазу, қазу, қазу,
отырғызу, егу, ұрықтандыру,
жырту, кесу, отырғызу,
трансплантациялау.
* Етістік қабатын белсендіру.
Жасыл, сары, қызыл,
шырынды, дөңгелек,
қытырлақ, көкөніс, қарын,
қалың.
* затттың көпше
түрі.(бұрыш-бұрыштар,
асқабақ-асқабақтар)
* Етістіктерді саралау
бірлік және сандар (өседіөседі, піседі-піседі)
* Зат есіммен (менің
қызанақ, сіздің баклажан,
менің қырыққабат)
* Жай сөйлем құрамында
сөйлемдерді практикалық
қолдану.
Одақпен күрделі
сөйлемді
қалыптастыру
себебі. (Суретте
көкөністер,
өйткені теңіз,
қызылша, бұрыш,
қызанақ өсті)
* Тақырып сөздігін байыту.
Ананас, шие, шие, жеміс,
анар, құрма, киви, шабдалы,
өрік, тас, қоңыз, джем, джем,
джем.
* Сөздіктерді байыту.
Әдемі, шырынды, дәмді, қант,
* Етістіктердің 1 және 3
тұлғаларын үйлестіру.
* 3 сөзден тұратын сөйлем
құрастыру.
* Жай сөйлем құрамында
предлогтарды практикалық
қолдану.
* Әңгімелердісипаттамаларды
үйрету.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
нәзік, қызыл, сұйық, қара өрік,
шарап-бұршақ, лимон, алмұрт.
* Етістік қабатын белсендіру.
Өседі, гүлдейді, өсу, пісіпжетілуі.
ескерту.
* Салыстыруды
үйрену (бақша
бағы)
3
Мен және
* Заттық қабатты байыту.
менің мүшем Бас, мойын, қол, құлақ, аяқ,
кеуде, іш және т. б.
* Сөздіктерді байыту.
Қысқа, ұзын, қара (шаш),
үлкен, кішкентай және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру
Тыныс алу, есту, иіс сезу,
жыпылықтау, кесу.
Аяқ-аяқ, қол-қол, ауызауыз, мұрын-мұрын және т.
б.
Құлақ-көз, көз-көз, қолқалам, шаш-шаш және т. б.
Күрделі сөздерді
қалыптастыру. (қоңыр көз)
* Балаларға
жұмбақтарды –
сипаттамаларды
табуға үйрету.
* Сипаттамалық,
салыстырмалысипаттамалық
әңгімелерді құру
дағдыларын
қалыптастыру.
4
Азық түлік
* Заттық қабатты байыту.
Өнімдер, сүт, айран, простокваша, кеспе, сүзбе, яичница, аспаз, наубайшы.
* Сөздіктерді байыту.
Дәмді, өткір, жұмсақ, қатты.
* Етістік қабатын белсендіру
Пісіру, қуыру, пеш, ертең.
* Халық сөздігін белсендіру:
дәмді, тәтті, ыстық, қышқыл,
ащы.
* Нысанды келісу . Және
қоса берілген(жаңа піскен
қаймақ)
* Пәнге белгілерді таңдау.
* Нысанды келісу . бер
беру
* Кеңестік-кейстік басқару.
(котлеттер неден жасалған?
Балықтан)
*Оқыту және
балалардың
жауаптарына
сұрақтарға толық
сөйлеммен.
* Балаларға
жұмбақтарды –
сипаттамаларды
табуға үйрету.
* Сипаттамалық,
салыстырмалысипаттамалық
әңгімелерді құру
дағдыларын
қалыптастыру.
* Сөздікті байыту және
белсендіру.
Анасы, әкесі, әжесі, атасы,
ағасы, әпкесі, ұлы, қызы,
отбасы, немересі.
* Сөздіктерді байыту.
Тәтті, мейірімді, жақсы, строгая, ұқыпты, қамқор, көңілді,
мойынсұнғыш, мойынсұнғыш,
мейірімді, мықты, үлкен, кіші,
кішкентай, ескі, жас.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ол жуады, үтіктейді, пісіреді,
жұмыс істейді, жуады,
тазартады, оқиды, оқиды,
қарайды, қамқорлық жасайды,
өмір сүреді, береді, сүйеді,
мүмкін.
* Көпше зат есімдердің
қалыптасуы.
Ағасы-ағалары, әжесіәжелері, анасы-аналары.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
Атасы – атасы, әпкесі –
қарындасы, әкесі-әкесі.
* Зат есімнің формасының
практикалық қолданылуы.
* Жекеше және көпше
етістіктерді саралау.
Әке – ұйықтап жатыр,
жинайды, жөнге келтіреді.
Балалар-ұйықтайды,
тазалайды, жөндейді.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Сүйікті ана, мейірімді
отбасы, қатал әке, жақсы
атасы.
* Ұсынылған
суреттер
бойынша жай
сөйлем құру
дағдысын бекіту.
Анам кешкі ас
дайындайды.
Братик жасайды
сабақтар.
* Біртекті
тақырыптармен
таралған
қарапайым
предлогты
қолдану
Қара Менің
ша
отбасым
1
Мен және
менің отбасым
2
Мамандықтар
әлемі
Ата-аналар
еңбегі.
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Жүргізуші, аспазшы, дәрігер,
логопед, тәрбиеші,
құрылысшы және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру.
Басқарады, сатады, емдейді,
үйретеді және т. б.
* Сөздіктерді белсендіру.
Шебер, батыл, күшті және т.
б.
*Келісу сын есімдерді с
существительным септік.
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
Дәрігер-дәрігерлер,
ұшқыш-ұшқыштар және т.
б.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
3
Менің үйім
* "Біздің үй" тақырыбындағы *сөздердің көпше түрі.(үйсөздікті байыту. Үйлер
үйлер)
салынатын мақсаттар,
материалдар туралы
идеяларды нақтылау және
кеңейту.
Тақырып бойынша сөздікті
байыту және белсендіру.
* Сөздіктерді байыту.
Кең, тар, үлкен, жалқау,
төмен, жоғары.
* Етістік қабатын белсендіру.
* Ұсынылған
суреттер
бойынша жай
сөйлем құру
дағдысын бекіту.
(Бала үйге
барады)
4
Үй
жануарлары
Білімді нақтылау және
сөздікті кеңейту. Сипаттамаға
сәйкес Өмірді тану. Өзара
қарым-қатынасты
айқындайтын қолданыс тиісті
тұлғалардың изображенной
жағдай.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
Дыбыс кешенінің биіктігі
бойынша өзгеруі (мияу –
қатты - тыныш).
Ритмикалық үлгіні ойнату.
Сөздерді есту арқылы
ажырату.
зат есімдер (сарайсарайда). ұсыныс.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
* Ертегілерді оқу,
сұрақтарға
жауаптар.
Желто Менің
қсан Қазақстаным
1
Бізге қонаққа
қыс келді
* Тақырып сөздігін байыту.
Жыл мезгілі, қыс, қар, аяз,
қар, қар ұшқыны, снеговик,
мұз, ауа райы.
* Етістік сөздікті белсендіру.
Ол жүреді, құлап, айналады,
жабады, қатып қалады және т.
б.
* Белгілер сөздігін байыту.
Суық, пушистый, тайғақ,
қатты, ақ, борпылдақ,
сынғыш.
* "Қар жауу"күрделі сөзінің
қалыптасуы.
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
Қар ұшқыны-қар ұшқыны,
Комок – комки, бөрік – бас
киім.
* Жай сөйлемнің
құрамында предлогтарды
қолдану.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
* Одақпен
күрделі сөйлемді
қалыптастыру
себебі. Суретте
қыс бар, өйткені
онда қар, шана
және т. б.
* Қарапайым
кеңістік
ұсынысын
қалыптастыру.
Балалар тон, етік,
* Жарнама сөздігін
белсендіру.
Суық, тез, жоғары
Снеговик-Снеговик, мороз- бас киім, қолғап
морозец, шана – саночки. және т. б. киеді.
* "Қар" сөзінің септігі.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Борпылдақ қар, ақ қар
ұшқыны, суық балмұздақ,
жылдам шаңғылар.
* Заттық қабатты байыту.
Отан, ел, Қазақстан және т. б.
* Сөздіктерді байыту.
Әдемі, туған, үлкен, үлкен
және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру
Өмір сүру, махаббат,
мақтаныш және т. б
* Ұсыныстарды сөйлем
құрамында қолдануға
үйрету.
*Согласование
прилагательного с
существительными в түрі.
* Балаларды
сұрақтарға толық
ұсыныспен жауап
беруге үйрету.
2
Менің
Қазақстаным
Жайна.Қазақс
тан!
3
Менің қысқы * Заттық қабатты байыту.
қалам
Қала, көше, саябақ, мектеп
және т. б.
* Сөздіктерді байыту.
Әдемі, туған, таза және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру
Өмір сүру, жұмыс істеу, жүру
және т. б.
* Ұсыныстарды сөйлем
құрамында қолдануға
үйрету.
* зат есім көпше түрде
*Оқыту және
балалардың
жауаптарына
сұрақтарға толық
сөйлеммен.
4
Армысың,жа * Қабаттың кеңеюі және
дамуы. 2 предлогтардың
ңа жыл!
кеңістік қатынастарын
предлогтармен түсіну.
*Айырмашылық етістіктің
прошедше-ші уақыт.
* Пассивті сөздің дамуы: алға,
жылтыр. Со-сын бекіту
туралы " әңгіме
* Сыңғырлылық/кереңдік
бойынша буын түйіндерін
жаңғырту.
* Дыбыстық бүйректерді
ойнату және т. б.
* Дыбыстық тізбекті
тексеру.
* 1 және 3 тұлға етістігінің
формасын салыстыру.
* Жекелеген формаларды
қалыптастыру.
* 3 - 4 сөзден тұратын
сөйлем
* Балаларды
сұрақтарға толық
ұсыныспен жауап
беруге үйрету.
* Қарапайым
қарапайым
сөйлемді
қалыптастыру. (Д.
и. "шыршаны
безендіріңіз")
астында, үстінде,
айналасында. * "Төменгіжоғарғы, алысжақын"кеңістіктік
қатынастар сөздерінің
мағынасын түсіну. Білімі
зат көпше жылғы един
мемлекеттік.
Кеңістіктік
қатынастарды
түсіну. "Қысқы
ойындар"сюжетті
к картиналары
бойынша
сипаттамалық
әңгімелер
құрастыру
* Дыбысталуы жағынан
жақын сөздерді есту
арқылы ажырату (Түлкі-
* Жануарларды
апиын бойынша
тану.
Қаңта Табиғат әлемі * Қабаттың кеңеюі және
р
дамуы. Әр түрлі споралар
1-2
туралы, қыста балалардың
көңілділігі туралы.
* Сөздіктерді байыту.
Керемет, аязды, тайғақ және т.
б.
* Етістік қабатын белсендіру
Жүгіру, айналдыру,
айналдыру, ішу және т. б
2
Жабайы
Жануарлар
* Қабаттың кеңеюі және
дамуы.
* Сөздіктерді байыту.
3
Аңдар қалай
қыстайды?
4
Қыстайтын
құстар
Ақпан Бізді
1
қоршаған
орта
Үй құстары
2
Теңіздер мен
мұхиттар
әлемі(аквариу
мдегі
балықтар)
* Етістік қабатын белсендіру
өрім).
*Оқыту және
балалардың
жауаптарына
сұрақтарға толық
сөйлеммен.
* Балаларға
жұмбақтарды –
сипаттамаларды
табуға үйрету.
* Заттық қабатты байыту.
Жануарлардың атауы
* Сөздіктерді байыту.
Айлакер, ұйқысыз, қорқақ…
* Етістік қабатын белсендіру
Прячутся, ұйықтап, заметает
іздері…
Түлкі-түлкілер, қасқырқасқырлар
* Нысанды келісу . Және
қоса берілген (қызыл түлкі,
аязды қыс)
* Пәнге белгілерді таңдау.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
сөйлем
құрастыру.
* Ритмнің шығуы.
* Сөздерді келісу.
* Білім көп. Санының
аяқталуымен –ы,-и.
* Қолданыстағы
есептермен келісу.
* "У", дыбысы бар сөйлем.
* 3 сөзден тұратын сөйлем.
* Ұсынылған
суреттер
бойынша
ұсыныстар құру
дағдысын бекіту.
* Сұрақтарға
толық сөйлеммен
жауап беру
қабілетін
қалыптастыру.
* Ертегілерді,
өлеңдерді оқу.
* Тақырып сөздігін байыту.
Короз, тауық, үйрек, қаз,
күркетауық, тауық, үйрек
* Етістік сөздікті белсендіру.
Жүру, секіру, ұшу, іздеу,
тістеу, отыру, тамақтану, твит,
айқайлау, ұру, құю.
* Белгілер сөздігін байыту.
Үлкен, кішкентай, аш, жақсы
тамақтанған, қара, тез, үйде.
* Жарнама сөздігін
белсендіру.
Жоғары, жылдам.
* Сөйлемдерде етістігі
сөздерді практикалық
қолдану.
қарапайым
ұсыныс жасау.
* Көлемі
бойынша екі
құсты
салыстыруға
үйрету.
* Сюжеттік
суреттер
сериясының
мазмұны
бойынша
сұрақтарға жауап
беру қабілетін
дамыту
* Тақырып сөздігін байыту.
Балық, аквариум, Жем,
аквариум балықтарының
атаулары.
* Етістік қабатын белсендіру.
Жүзіп жейді.
* Сөздіктерді байыту.
* Заттың көпше түрі.
* зат есім мен сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
* 3 сөзден тұратын қатарды
есте сақтау.
Заттық қабатты байыту.
Құс түрлерінің атаулары
* Сөздіктерді байыту.
Аязды, суық, аштық....
* Етістік қабатын белсендіру
Тамақтанады, клюют,
тамақтандыру…
* Халық сөздігін жандандыру.
Суық, аш
* Заттың көпше түрі
* затттың сын есімі
* "У, о, дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
Үлкен, кішкентай, аш, жақсы
тамақтанған, суық, жылдам,
* Халық сөздігін жандандыру.
баяу, жылдам.
3
Жер көліктері * Тақырып бойынша сөздікті Зат есімнің және көпше
байыту және белсендіру.
түрлерін сан есімдермен
Троллейбус, автобус, трамвай, үйлестіру.
ұшақ, машина, жүк көлігі,
пойыз, кеме; құрамдас
бөліктер: кабиналар,
доңғалақтар, рульдер,
қоңыраулар, фаралар, мотор.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ұшады, едет, әкеле,
тасымалдайды, поезжай,
келдім, ұшып, ұшып кетті
басқарады.
* Таным
сөздігін байыту.Жылдам,
баяу.
* Жарнама
сөздігін байыту. Жоғары,
төмен, алыс, жақын,жылдам,
баяу.
* Қарапайым
ұсыныс жасау
және оны орын
жағдайымен
сылтаумен тарату.
* Рифмалық
әңгімесипаттаманы
жаттау.
4
Ауа,су
көліктері
Науры Салттар мен
з
дәстүрлер
1
Барлық әнжырымды
анама
арнаймын.
2
Ыдыс-аяқ
* Тақырып бойынша сөздікті
байыту және белсендіру.
Ұшақ, тікұшақ, кеме, қайық.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ұшып, ұшып, ұшып,
басқарады.
* Таным сөздігін байыту
Жылдам, баяу.
* Жарнама сөздігін байыту.
Жоғары, төмен, алыс, жақын,
жылдам, баяу.
*Меңгеру санаттағы
предложно-ші өлген
қойғанда арналған.
* С предлогымен құрушы
істің категориясын
меңгеру.
* А союмен ұсыныс жасау.
*Білім зат көпше жылғы
един мемлекеттік.
*Білім еркелетіпласкательной нысанын
существи-тін.
* Зат есімнің сингулярлық
және көпше түрлерін сан
есімдермен үйлестіру.
* Қарапайым
ұсыныс жасау
және оны орын
жағдайымен
сылтаумен тарату.
* Рифмалық
әңгімесипаттаманы
жаттау.
* Тақырып сөздігін белсендіру
Ана, ана, әже, отбасы.
* Етістік сөздікті белсендіру.
Тамақ дайындайды, тігеді,
оқиды, құшақтайды…
* Белгілер сөздігін белсендіру.
Мейірімді, туған, мейірімді,
әдемі және т. б.
*Білім зат көпше жылғы
един мемлекеттік.
*Білім еркелетіпласкательной нысанын
существи-тін.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту. Оқу
стихотворе-ау.
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
*Білім зат көпше жылғы
един мемлекеттік.
* Сюжеттік
суреттер
.* Етістік сөздікті белсендіру. *Білім еркелетіп* Сөздіктерді белсендіру.
ласкательной нысанын
существи-тін.
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
3
Наурыз.Табиғ * Заттық қабатты байыту.
аттың
Наурыз., жыл мезгілі, көктем,
жанаруы.
күн, мұз, мереке,
* Етістік қабатын белсендіру.
Жарқырау, тойлау, күту.
* Сөздіктерді байыту.
Жылы, шуақты, ыстық,
Гүлдену.
* Жарнама сөздігін белсендіру
және байыту.
Жылы, шуақты, әдемі.
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
* Зат есімдерді тегі мен
санындағы есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің жапырағым, күнім,
шляпам, гүлдерім.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Жылдам ағыны, жылы
сәулелер, т. б.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
4
Көктемнің
алғашқы
гүлдері
* Заттық қабатты байыту.
Наурыз., жыл мезгілі, көктем,
күн, мұз, мереке,
* Етістік қабатын белсендіру.
Жарқырау, тойлау, күту.
* Сөздіктерді байыту.
Жылы, шуақты, ыстық,
Гүлдену.
* Жарнама сөздігін белсендіру
және байыту.
Жылы, шуақты, әдемі.
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
* Зат есімдерді тегі мен
санындағы есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің жапырағым, күнім,
шляпам, гүлдерім.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Жылдам ағыны, жылы
сәулелер, т. б.
* Сюжеттік
суреттер
бойынша
қарапайым
Кіріспе жасау.
*Дағдысын
қалыптастыру
сұрақтарға толық
алдын-ала
ескерту.
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Бұлақтар, тамшылар, еріген
заттар.
* Етістік қабатын белсендіру.
Жүгіреді, текут, күйлері,
звенят, журчат, ериді, капают.
* Сөздіктерді белсендіру.
Сыңғырлаған, күңкілдеген,
*Білім зат көпше жылғы
мемлекеттік.
*Білім еркелетіпласкательной нысанын
существи-тін.
* Кең таралған
сөйлеммен
сұрақтарға жауап
беру қабілетін
дамыту.
Көктем туралы
сипаттамалық
әңгімелер
құрастыру
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
(Жұлдыз-Жұлдыздар)
Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
(ракета-ракетка)
*Келісу зат сын есіммен
* Кең таралған
сөйлеммен
сұрақтарға жауап
беру қабілетін
дамыту.
Космос туралы,
Косманавтар
Сәуір Бірге
1
еңбектенеміз
Адамдардың
көктемгі
еңбегі.
2
Ғарышкерлер Тақырып қабатын белсендіру.
күні
Ғарыш, ғалам, галактика,
жұлдыздар, планеталар,
зымыран, Қос монавттар, Ю.
Гагарин, спутник, луноход
.* Етістік сөздікті белсендіру.
Ұшады, тексерілуде зерттейді
* Сөздіктерді белсендіру.
Алыс, жанып тұрған, суық,
жақын, үлкен, кішкентай
бұл түрі және оның ішінде. туралы әңгімелер
(үлкен ғалам, жылдам
құрастыру..
зымыран)
3
Жыл
құстары.Құста
рға
қамқорлық.
* Заттық қабатты байыту.
Жыл мезгілі, көктем, күн, сосулка, өзен, проталина, капель, қайықтар, гүлдер.
* Етістік қабатын белсендіру.
Балқып, тамшылардың,
жарқырайды,.
* Сөздіктерді байыту.
Жылы, шуақты, ыстық,
Гүлдену.
* Жарнама сөздігін белсендіру
және байыту.
Жылы, шуақты, әдемі
* Көпше зат есімдердің
сингулярдан қалыптасуы.
Жапырақ-жапырақтары,
мұз-мұз, ағын-бұлақтар.
* Зат есімнің кішірейтетін
формасын қалыптастыру.
Гүл-гүл, ағын-ағын, күнкүн.
* Жекеше және көпше
етістіктерді саралау.
Мұз-тамшылап, жылайды.
Мұздар-тамшылап,
жылайды.
* Зат есімдерді тегі мен
санындағы есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің жапырағым, күнім,
гүлдерім.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Жылдам ағыны, жылы
сәулелер, т. б.
* Одақпен
күрделі сөйлемді
қалыптастыру,
өйткені бұл.
Суретте көктем
бар, өйткені онда
ағын бар және т.
б.
* Жалпы
ұсынысты
қалыптастыру.
Балалар жеңіл
қалпақ, резеңке
етік және т. б.
киеді.
* "Көктем келді"
әңгімесін
қайталау (Л.
Н.Толстой
бойынша).
4
Бір шаңырақ
астында
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Дос, достық, балалар, отбасы.
* Етістік қабатын белсендіру.
Дос болу, көмектесу, қорғау.
* Сөздіктерді белсендіру.
Нағыз, адал, жақын.
* Зат есімдерді тегі мен
санындағы есімдіктермен
сәйкестендіру.
Менің досым, досым, менің
достарым.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
Нағыз дос, адал достар
және т. б.
* Балаларды
сюжеттік
суреттер
бойынша
сұрақтарға толық
жауап беруге
үйрету.
* 3-4 сөзден
тұратын
қарапайым
предлог
құрастыру.
* Заттық қабатты байыту.
Ағаш атаулары, жапырақтары,
бүршіктері, бұтақтары,
магистральдары, тамырлары
* Етістік қабатын белсендіру.
Өседі, гүлдейді, гүлдейді
* Сөздіктерді байыту.
Жасыл, жаңа, жаңа
* Білім зат көпше жылғы
един мемлекеттік.
*Келісу зат сын есіммен
бұл түрі және оның ішінде.
* Қарапайым
қарапайым
сөйлемді
қалыптастыру.
* Тақырып сөздігін
белсендіру.
Қоңыздар, көбелектер, муха,
құмырсқалар, ара, оса, лапки,
* Предлогтары бар
қарапайым сөйлемді
құрастыру.
*Білім еркелетіп-
* Балаларды
сюжеттік
суреттер
бойынша
Мамы Әрқашан күн
р
сөнбесін!
1
Көктемгі
ағаштар.
2
Жәндіктер
қанаттары, баб-ки.
ласкательной нысанын
* Етістік қабатын белсендіру. существи-тін.
Олар оянады, ұшады, дем
Масалар-масалар және т. б.
алады, ызылдайды, ұрады,
ұрады.
* Сөздіктерді белсендіру.
Пайдалы, зиянды, әдемі,
кішкентай, кішкентай, үлкен,
қара, қоңыр.
сұрақтарға толық
жауап беруге
үйрету.
* 3-4 сөзден
тұратын
қарапайым
предлог
құрастыру.
3
Жидектер
Тақырып қабатын белсендіру.
Жидектер
* Етістік қабатын белсендіру.
Қорғайды, соғысып жүр,
күзететін, атады, қорғамайды
* Сөздіктерді белсендіру.
* қарапайым сөйлемді
құрастыру.
(Жидектер жинап жедім
.Ағашта жидектер өсіп тұр)
* Балаларды
сюжеттік
суреттер
бойынша
сұрақтарға толық
жауап беруге
үйрету.
* 3-4 сөзден
тұратын
қарапайым
сөйлем
құрастыру.
4
Жақында жаз! * Тақырып сөздігін
белсендіру.
Жылу, гүлдер, жәндіктер,
орман, коттедж, өзен, құм
және т. б.
* Етістік қабатын белсендіру.
Күн суыту, шомылу, демалу,
жүзу, жинау, ойнау,
айналдыру.
* Сөздіктерді белсендіру.
Күн шуақты, жылы, ыстық.
* Халық сөздігін жандандыру.
Ыстық, күн шуақты, жылы.
* Сын есімнің атаулы
сөзжасамдық құрамындағы
зат есіммен және санмен
келісілуі.
* Зат есімдерді жай
сөйлемнің бөлігі ретінде
сөйлеудің басқа
бөліктерімен үйлестіру.
* Антонимдердің
қалыптасуы.
* Сөйлем құрамындағы
предлогтарды қолдану.
* Балаларды
сурет бойынша
сұрақтарға толық
жауап беруге
үйрету.
* Суреттер
бойынша
ұсыныстар жасау.
* "Елде"сюжеттік
картинасы
бойынша шағын
ертегі құрастыру.
маусы Өткен
м
материалдард
шілде ы қайталау
тамыз
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)