
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 4 материал
Логопедтің міндеті ата-аналармен бірлесе отырып, баланың тілін түзетуге болатынына сендіру, баланың бойына өз-өзіне деген сенімділігін нығайтуға көмектесу. Баланың сөйлеуді түзету процесіне қатысқысы келетініне қызығуы маңызды. Ал бұл сабақ қызықты сабақ емес, қызықты ойын болуы керек.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Он, он бес қарындашты үстел үстіне қойып, бір қолмен жинату. Екінші қолмен көмектеспей, қарындаштарды біреуден жинау керек. Қарындаштардың орнына санауғыштарды, басқа да ұсақ заттарды пайдалануға болады.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
* Тақырып сөздігін белсендіру.
Ойыншықтар, текшелер, қуыршақ, миш-ка, ат, машина, доп, пирамида, матрешка.
* Етістік қабатын белсендіру.
Ойнау, салу, тазарту, жинау, бөлісу.
* Сөздіктерді байыту.
Үлкен, кішкентай, әдемі, дөңгелек, түрлі-түсті, сүйікті, жұмсақ.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Жұмыс барысында жалпы сөйлеу тілінің дамымауы бар логопедиялық дайындық тобындағы балалардың сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын молайту, дидактикалық ойындар арқылы сөйлеу белсенділігін ынталандыру.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар