Материалдар / Сабақ жоспары "Атмосфералық жауын-шашын" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Атмосфералық жауын-шашын" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың өз бетінше білім алуына жағдай туғызу арқылы Қазақстан аумағында атмосфералық жауын-шашынның таралуы туралы білімдерін кеңейту және іздемпаздықпен жұмыс істеу қабілеттері мен өзара пікіралмасу дағдыларын дамыту, топпен жұмыс істеуге, сыйластыққа тәрбиелеу; Қазақстанда жауын-шашынның таралуының әркелкілігін картамен жұмыс жасау. Ылғалдану коэффициенті туралы ұғымын қалыптастырып, географиялық есеп шығарту;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1037
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып:

Күні: Сабақ




Сабақтың тақырыбы

Қазақстан аумағында атмосфералық жауын-шашынның таралуы




Жалпы мақсаты:

Оқушылардың өз бетінше білім алуына жағдай туғызу арқылы Қазақстан аумағында атмосфералық жауын-шашынның таралуы туралы білімдерін кеңейту және іздемпаздықпен жұмыс істеу қабілеттері мен өзара пікіралмасу дағдыларын дамыту, топпен жұмыс істеуге, сыйластыққа тәрбиелеу;



Міндеті:

Қазақстанда жауын-шашынның таралуының әркелкілігін картамен жұмыс жасау. Ылғалдану коэффициенті туралы ұғымын қалыптастырып, географиялық есеп шығарту;



Сабақ түрі

Жаңа сабақ



Көрнекілік

Атлас, презентация, стикер,



Түйінді идеялар:

  • Қазақстанның жері негізінен қуаңшылықты болып келеді. Қазақстанның жауын-шашынның орташа мөлшері 130-1600 мм аралығында.

  • Жауын-шашын ең көп түсетін жері-Батыс Алтай.

  • Ең аз түсетін жері- Арал теңізінің с-ш, Балқаш көлінің батыс бөлігі 100мм




Сабақ кезеңдері





Ұйымдастыру кезеңі


Сәлемдесу. Көшбасшылық

  • Психологиялық ахуал

  • Оқушылардың жұлдызнамалары арқылы топқа бөлу

  • Бағалау парақтарын үлестіру.



Теория бойынша: «Білу»(тақырып мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеу)


Географиялық диктант (жеке жұмыс)

Сұрақ

жауап

1. Жылдық орташа температураның ауытқуы...





2. Ауа қысымы бірдей нүктелерді қосатын сызық.







3. Ебі желін зерттеген...







4. Қазақстанның ең суық жері...







5. Ебі желіне қарсы бағытта соғады...







6. . 50° с.е. бойымен кесіп өтетін жоғары қысым...







7. Ең суық ай...







8. Солтүстік мұзды мұхит үстінде қалыптасады...







1. Атбасар

2. Воейков

3. Сайқан

4. Қаңтар

5. Амплитуда

6. Уалиханов

7. Изобара

8. Арктикалық ауа массалары

Бейнеролик көру: «Ауа райының түрлері.Жаңбыр»







Теория бойынша:

«Түсіну» (Неге?неліктен?себебі? не үшін?)

Себебін анықтаңдар: (сұрақ- жауап) топтық жұмыс

  1. Қазақстанда жыл бойында жауын-шашын қалай таралған? Себебін түсіндіріңдер.

  2. Батыстан-шығысқа қарай жауын-шашын мөлшерінің кемуі неге байланысты?

  3. Қазақстанның таулы бөліктерінде жазықты-аласа таулармен салыстырғанда жауын-шашын мөлшері не себепті көбірек?

  4. Қазақстанның жазықты жерлерінің қай аймағында қар жамылғысы көп түседі? Жауабыңды дәлелде.

Практика бойынша. «Қолдану» (оқулықпен, атлас, кескін картамен жұмыс)




1.Тапсырма:Ылғалдану коэффициентін анықта:

1-топ Қостанай қаласы 500/500=1

2-топ Өскемен қаласы 800/600=1,3 ылғал жеткілікті

3- топ: Атырау қаласы 300/900=0,3 ылғал жеткіліксіз

4- топ: Қызылорда қаласы 150/1000=0,15

2.Тапсырма: Климатограмма кестесін жасау: (жауын-шашын мөлшерін анықта)

1-топАлматы қаласы

2-топ Петропавл қаласы

3-топ Қызылорда қаласы

4- топ Қостанай қаласы

Теория бойынша: «Талдау» Салыстыру










Топтық жұмыс

1-топ Сілтеме берушілер (мәтіндегі сандарды тауып,оларға түсінік береді)

2-топ Баяндаушылар (тақырыптың басты идеясы неде екендігін түсіндіру)

3-топ Ізденушілер « Жаңбыр мен қар суының пайдасы мен зияны»

4-топ Сұрақ қоюшылар тобы тақырыпты оқи отырып сұрақтарды теріп жазу.

Теория бойынша:

«Жинақтау» Тақырыптың басты идеясын көрсету;

Қорытынды шығару, тірек сызба

Кесте сызу (жеке жұмыс)

Ең көп түсетін аймақ

Ең аз түсетін аймақ

Солтүстіктегі орташа мөлшері

Оңтүстіктегі

орташа

мөлшері

Таулы аймақтарда

Жауын-шашын

Батыс Алтай 1000мм

Арал теңізінің

с-ш, Балқаш көлінің батыс бөлігі 100мм

400мм

130мм

1000-1600мм

Қар жамылғысы, қалыңдығы жату ұзақтығы

Іле Алатауы 90см

230күн

10-15 см



20-30см

125-165 күн

10-15см

40-60күн

40см дан көп

Практика:

Баға беру: (Сен қалай ойлайсың? Өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады (топтық жұмыс)




Оқушылар пікірі:

  1. Климат картасы бойынша жергілікті жердің жайын –шашын мөлшерін және буланушылықты салыстырып, ылғалдану коэффициентін анықтап, баға беру...

  2. Жаңбыр суы мен қар суын тұрмыста пайдалануға жалпы, ішуге, жуынуға бола ма? Қалай ойлайсыңдар?

Оқушыларды бағалау:

Аты- жөні

геодиктант

Сұрқ-жауап

Топпен жұмыс

Кесте сызу

1-тапсырма

2-тапсырма

Қорытынды баға







Үйге тапсырма:



  • §24 оқу, Қазақстанда жауын-шаышынның таралуын кескін картаға түсіру.

  • Келесі §25 қарастыр



Кесте сызу (жеке жұмыс)


Ең көп түсетін аймақ

Ең аз түсетін аймақ

Солтүстіктегі орташа мөлшері

Оңтүстіктегі

орташа

мөлшері

Таулы аймақтарда

Жауын-шашын









Қар жамылғысы, қалыңдығы жату ұзақтығы







Географиялық диктант (жеке жұмыс)

Сұрақ

жауап

1. Жылдық орташа температураның ауытқуы...


2.Ауа қысымы бірдей нүктелерді қосатын сызық.


3. Ебі желін зерттеген...


4. Қазақстанның ең суық жері...


5. Ебі желіне қарсы бағытта соғады...


6. . 50° с.е. бойымен кесіп өтетін жоғары қысым...


7. Ең суық ай...


8. Солтүстік мұзды мұхит үстінде қалыптасады...


1. Атбасар

2. Воейков

3. Сайқан

4. Қаңтар

5. Амплитуда

6. Уалиханов

7. Изобара

8. Арктикалық ауа массалары





Кесте сызу (жеке жұмыс)


Ең көп түсетін аймақ

Ең аз түсетін аймақ

Солтүстіктегі орташа мөлшері

Оңтүстіктегі

орташа

мөлшері

Таулы аймақтарда

Жауын-шашын









Қар жамылғысы, қалыңдығы жату ұзақтығы









Географиялық диктант (жеке жұмыс)

Сұрақ

жауап

1. Жылдық орташа температураның ауытқуы...


2.Ауа қысымы бірдей нүктелерді қосатын сызық.


3. Ебі желін зерттеген...


4. Қазақстанның ең суық жері...


5. Ебі желіне қарсы бағытта соғады...


6. . 50° с.е. бойымен кесіп өтетін жоғары қысым...


7. Ең суық ай...


8. Солтүстік мұзды мұхит үстінде қалыптасады...


1. Атбасар

2. Воейков

3. Сайқан

4. Қаңтар

5. Амплитуда

6. Уалиханов

7. Изобара

8. Арктикалық ауа массалары



































Себебін анықтаңдар: (сұрақ- жауап)топтық жұмыс

  1. Қазақстанда жыл бойында жауын-шашын қалай таралған?Себебін түсіндіріңдер.

  2. Батыстан-шығысқа қарай жауын-шашын мөлшерінің кемуі неге байланысты?

  3. Қазақстанның таулы бөліктерінде жазықты-аласа таулармен салыстырғанда жауын-шашын мөлшері не себепті көбірек?

Қазақстанның жазықты жерлерінің қай аймағында қар жамылғысы көп түседі? Жауабыңды дәлелде











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!