Материалдар / Сабақ жоспары "Ауыл халқының қоңыстануы" 9 сынып

Сабақ жоспары "Ауыл халқының қоңыстануы" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ә.Байсалбаев атындағы орта мектеп Оспанова Құралай Аскеновна география пәнінің мұғалімі

9 сынып Сабақ тақырыбы:Ауыл халқының қоңыстануы,халықтың орналасуымен тығыздығы

Орта мерзімдік жоспар

Тақырыбы, негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылған әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің нәтижесі


Бағалау, оқыту үшін бағалау

Сыныптағы сабаққа тарту жұмысы (талантты, дарынды)

Негізгі дерек-көздер

Ауыл халқының қоңыстануы,халықтың орналасуымен тығыздығы

Білу: Оқушылар мәтінмен байланысты берілген мағынаны білулері қажет.сұрақ қоя блі қажет

Түсіну: Оқушылар мәтіннің мағынасын түсінулері қажет.

Қолдану: өздігінен іденіп, білімді қолдану

Жасау: Оқушылар ауылдық үлесін салыстыра алады

Талдау:өзара әркетесіп талдау жасау

-ынтымақтастық атмосфера құру

-топқа бөлу

АҚТ-слайд (көрсетілім) СТО -ЖИГСО әдісі Т таблица Диалогтык әдіс Дарынды баламен жұмыс Денгейлік жұмыс ОҮБ

сергіту сәті

Халықтың орналасу ерекшіліктерін анықтай ,тығыздықты есептей алады

Сөздік қорды байытады

.Схема,диаграмманы талдай алады

Өз бітімен жұмыс жасай алады

ауылмен қаланы салыстыра алады

картамен жұмыс істей алады

4терезе

өзін өзі бағалау

формативті

табыс критериямен бағалау


Денгейлік тапсырма АВС -бақылау Денгейлік тапсырма АВС -бақылау

АВС оқушыны зерттеу

жоғары денгейі- жаңа тақырып бойынша күрделі сұрақтарға жауап береді

Орташа –денгейі-тығыздықты есептей біледіхалықтың орналасу туралы ақпарат бере алады

Төмен денгейі-халқының үлесін біледі, ауыл мен қаланы салыстыра алады.

дарынды баламен жұмыс. Әріптестерімен АВС баланы бақылау


Интерактивті такта

оқулық

схемалар

Қысқа мерзімдік жоспар

Сабақ тақырыбы

Ауыл халқының қоңыстануы.халықтың орналасуымен тығыздығы

Сілтеме

Э.Рустен, СШуман. Мерсер. сыни тұрғыдан ойлау, диалог ,көпіршілер ,инсерт,ЖАДА.Бандура

Жалпы мақсаттар

Оқушыларға Қазақстан ауыл халқының қоңыстануы.халықтың орналасуы мен тығыздығын түсіндіру.

Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.

Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.

Оқыту нәтижесі

Халықтың орналасу ерекшіліктерін анықтай алады,тығыздықты есептей алады. Сөздік қорды байытады Диаграмманы талдай алады Өз бетімен жұмыс жасай алады

Негізгі мақсат

Білу: Оқушылар мәтінмен байланысты берілген мағынаны білулері қажет.

Түсіну: Оқушылар мәтіннің мағынасын түсінулері қажет. Қоңыстану ерекшілігін түсіну.

Қолдану: Берілген ақпаратты пайдалану . Оқушылар қаламен ауылды салыстыру,тығыздықты анықтау қабілеттірін дамыту

Талдау:Цифрлерді пайдаланып схема, диаграммаларды талдау жасау ,болжап қорытынды шығару

Тапсырмалар

5 минут

Мұғалімнін іс әрекет

О5-конечная звезда 1 қушы іс әрекет

МИНИ тест: 1.қазақстандағы қалалар саны /181,267,26,60,87/

2.қалалардың пайда болуы мен қалыптасуы /агломерация,урбандалу,мегаполис,диаспора,депопулция/

Бағалау 5 минут

1.Ауыл халқының үлесін біледі/1бал

2.Ауылда қанша халық мекендейтінін біледі /1 бал/

3. Ауылмен қалалының айырмашылығын сараптай

алады,салыстыра алады /2 балл/

1 топқа бөлу

2.ынтымақтастық атмосфера құру

3.Зерттеуге 3 -АВС оқушыны белгілеу,бақылау жүргізу


Топқа бөлінеді түстер бойынша бөлініп-әр түсте өзінің


1,2,3,4 жазылған


Білу

10 минут

2.Мәтіндегі ақпараттарды, деректерді, фактілерді пайдаланып сұраққа жауап беру тапсыру,бақылау жүргізу


ЖИГСО әдісі – диалог.талқылау.жүйелі ойлау

1.Ауылдық мекендердің үлесі?

2,Негізгі тіршілік-тынысы неде?

3.Ауылдың екі қоңыстану аймағы

4.Ауылдың орналасуы неге тәуелді , ненін маңында пайда болады?

Түсіну

5 минут

Орналасу заңдылықтарын анықтау

бақылау жүргізу

Фишбоун әдісі формативті бағалау: « қолмен белгі беру»

1..Ауылда қандай проблемалар бар?Шешу жолдары,

Қолдану

10 минут

  • Суреттерді пайдалануды тапсыру

  • Бір біріне түсіндіруде ,бақылау

-өз ойын дәлелдеуде бақылау

-салыстыруда бақылау жүргізу

СЕРГІТУ сәті

«Т таблица»-әдісі қаламен ауылды салыстыру

2.Тапсырмаларды орындайды

«Температураны өлшеу» 1. Қай аймақтарда ауылдың орналасуы,пайда болуын анықтай алады /2 балл/

2.Қоңыстану белдеуі, шаруашылық игерілуін ажырата біледі /2балл/

3. Әр облыстың тығыздығын есептей алады/2 балл/

Талдау

10 минут

Релевантты ақпаратты сұрыптау,талқылау,қиындықтарды шешу


түсіндіру

болжау

қорыту

бағалау


4терезе-бағалау әр оқушы жеке жауап береді,

Түсіндіру: Қазақстанның халық ең көп қоңыстанған аймағы оңтүстікте, неге түсіндір?

Болжау:Ауылдың болашағы қандай болмақ?

Қорыту: Ауыл халқының негізгі кәсібі,шаруашылығы

Бағалау:Қалаға қарағанда жұмыссыз және кедей адамдар саны ауылда басым болады..неге?Ауылдық жерлерді дамыту үшін қандай шаралар жүзеге асыруда?

түсіндіру

2балл

болжау

3 балл

қорыту

3 балл

бағалау

4 балл


Үйге тапсырманы беру көші- коны оқу ,тестке жауап беру. формативті-кері байланыс«аялдама әдісі» параққа түсінбеген сұрақтарды жазып, тақтаға іліп кетеді.
























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ