Материалдар / Сабақ жоспары Ауызша көбейту және бөлу. 92∙4 және 368: 4
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Ауызша көбейту және бөлу. 92∙4 және 368: 4

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Ауызша көбейту және бөлу. 92∙4 және 368: 4

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық

Сабақтың жабдығы

Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар

Жалпымақсаттар

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің тиімді тәсілін меңгереді. Оны есептеуде қолдана білуге жаттығады.
1) Мазмұнына байланысты: Көбейту және бөлудің разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы есептеудің қолайлы тәсілін толық меңгереді, шығарған мысалдары мен есептерін тұжырымдайды.
2) Сын тұрғысынан ойлау: Өткен сабақта өтілген материалдармен байланыстыра отырып, екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу туралы білігі қалыптасады.
3) Топпен жұмыс: Оқушылар ұйымшылдықпен, топпен бірлесіп жұмыс жасауға, есептерді тұжырымдап айтуға жаттығады.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!

Үй тапсырмасын сұрау


Өткенді қорыту мақсатында сауалнама жүргізу.
(жауабын тірек сигнал белгілері арқылы көрсету )
1. 8*9=72 9*8=72 бұл көбейтудің қандай қасиеті?
а ) терімділік
ә) ауыстырымдылық
б) үлестірімділік
2. 3 - тің кубы нешеге тең?
а ) 27 ә) 36 б) 81
3. Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан көбейтінділерін қосуға болады, бұл көбейтудің қандай қасиеті?
а ) ауыстырымдылық
ә ) үлестірімділік
б) терімділік
х: 8=5 бұл теңдеуде қай компонент белгісіз?
а ) бөлгіш ә) азайғыш б) бөлінгіш
5. Қосындыны санға бөлу және көбейтудің неше тәсілі бар?
а ) 3 ә) 4 б) 2

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану


Оқулықпен жұмыс.

1-топ №1,2

2-топ №2,3

3-топ 4,5

Сергіту сәті

Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен– тышқан-шиқылдақ,
Мен– қоян-желаяқ,
Мен– түлкі-керіммін,
Мен– қасқыр-серімін.
Бәрімізтұратынкөңілді,
Қажеттісәулеттікөрүйді!



Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс

Математикалық жұмбақтар шешу

Үй тапсырмасы

Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!