|
Пән: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Күні:26.10.21ж Сынып: 3 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Азға қанағат ет |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.3.2.1 жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 3.4.5.1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді Оқушылардың көпшілігі: мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді сөздікке сүйеніп, сауатты жазады Оқушылардың кейбірі: оқыған мәтіндегі ақпаратты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Жаңа сөздерді сауатты жазады. |
||||
|
Лексикалық минимум |
қой, сиыр, жылқы,түйе |
||||
|
Грамматикалық минимум |
Септік жалғау, тәуелдік жалғау. Атам ауылда тұрады. Атамның малы көп. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Төрт түлік мал туралы біле отырып, олардың адамға берер пайдасын түсінеді. Үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиеленеді. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылым |
||||
|
Бастапқы білім |
Еріншектің ертеңі бітпес |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
«Жүректен
жүрекке» оқушылар шаттық шеңберін
құрып, бір-біріне жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.
«Балмұздақ таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасы 7 тапсырма 57 бет жазбаша. Мәтінді оқып келу (ауызша) (Сыныптағы оқушылардың есімдері жазылған қағаздардың кез келгенін таңдау арқылы)
Қызушылығын ояту. Сабақ мақсатымен таныстыру Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінемін. Сөздерді қатесіз жазамын. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
(МК, Ұ) Жаңа сөздерді Қайталау. Таға-подкова Ұста-кузнец Апар-отнеси Ереже-правило .(Ж)Тыңдалым Ыбырай Алтынсарин туралы мағлұмат беру.
Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері. Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Қостанай ауданында дүниеге келеді.Үш-төрт жасында әкесі Алтынсары қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өсіп, тәрбиеленеді. . 1850 жылы ашылады да, оған қабылданған отыз қазақ баласының бірі – тоғыз жасар Ыбырай болады Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін байқатты. Көп оқыды, Алған білімін өз халқының пайдысына асыруға талпынды. Айтылым.Мәтінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақ-жауап әдісі. 1.Ыбырай Алтынсарин кім? 2. Қай жылы қай жерде дүниеге келді? 3. Нешенші жылы мектепке қабылданды? Дескриптор
1.мәтінге тақырып қояды. Сергіту сәті «Көңілді күн »
Жазылым тапсырмасы. Таға сөзіне сөзжұмбақты шешеді.
Формативті бағалау: Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды |
https://www.balakai.kz/zhumbaktar/141-zhanuarlar-turaly-zhmbatar.html жұмбақтар
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» арқылы бағалайды.
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Мәтінді оқып келу 55 бет Кері байланыс «Білім ағашы»
|
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Азға қанағат ет" 3 сынып
Сабақ жоспары "Азға қанағат ет" 3 сынып
|
Пән: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Күні:26.10.21ж Сынып: 3 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Азға қанағат ет |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.3.2.1 жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 3.4.5.1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді Оқушылардың көпшілігі: мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді сөздікке сүйеніп, сауатты жазады Оқушылардың кейбірі: оқыған мәтіндегі ақпаратты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Жаңа сөздерді сауатты жазады. |
||||
|
Лексикалық минимум |
қой, сиыр, жылқы,түйе |
||||
|
Грамматикалық минимум |
Септік жалғау, тәуелдік жалғау. Атам ауылда тұрады. Атамның малы көп. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Төрт түлік мал туралы біле отырып, олардың адамға берер пайдасын түсінеді. Үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиеленеді. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылым |
||||
|
Бастапқы білім |
Еріншектің ертеңі бітпес |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
«Жүректен
жүрекке» оқушылар шаттық шеңберін
құрып, бір-біріне жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.
«Балмұздақ таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасы 7 тапсырма 57 бет жазбаша. Мәтінді оқып келу (ауызша) (Сыныптағы оқушылардың есімдері жазылған қағаздардың кез келгенін таңдау арқылы)
Қызушылығын ояту. Сабақ мақсатымен таныстыру Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінемін. Сөздерді қатесіз жазамын. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
(МК, Ұ) Жаңа сөздерді Қайталау. Таға-подкова Ұста-кузнец Апар-отнеси Ереже-правило .(Ж)Тыңдалым Ыбырай Алтынсарин туралы мағлұмат беру.
Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері. Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Қостанай ауданында дүниеге келеді.Үш-төрт жасында әкесі Алтынсары қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өсіп, тәрбиеленеді. . 1850 жылы ашылады да, оған қабылданған отыз қазақ баласының бірі – тоғыз жасар Ыбырай болады Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін байқатты. Көп оқыды, Алған білімін өз халқының пайдысына асыруға талпынды. Айтылым.Мәтінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақ-жауап әдісі. 1.Ыбырай Алтынсарин кім? 2. Қай жылы қай жерде дүниеге келді? 3. Нешенші жылы мектепке қабылданды? Дескриптор
1.мәтінге тақырып қояды. Сергіту сәті «Көңілді күн »
Жазылым тапсырмасы. Таға сөзіне сөзжұмбақты шешеді.
Формативті бағалау: Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды |
https://www.balakai.kz/zhumbaktar/141-zhanuarlar-turaly-zhmbatar.html жұмбақтар
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» арқылы бағалайды.
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Мәтінді оқып келу 55 бет Кері байланыс «Білім ағашы»
|
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз

















