Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: « Екпінді ауылы№2 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Зиятдинова Айгерим Бактияровна |
||||||||||||||||||||||
Сынып: 3 «Д» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу |
|||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
3.1.2.6.бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау. |
||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Біртаңбалы санға қалдықпен бөлуді орындайды. Бірқатар оқушылар: Қалдықпен бөлуге өрнектер шығарады. Кейбір оқушылар: Қалдықпен бөлуге есептер шығарады және көбейтумен тексереді. |
||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
•Қалдықпен бөлудің ерекшеліктерін түсінеді. •Есептерге сурет салады, кесте сыза алады. • Қалдықпен бөлуді орындайды және кері есептер құрастырады. |
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Қалдық, қалдықпен бөлу |
||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту: |
Жауапкершілік белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің дамуына үлес қосу. |
||||||||||||||||||||||
АКТ |
Интербелсенді тақта. |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар: |
Қөркем еңбек. |
||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Тиімді есептеу үшін көбейтудің қасиеттерін пайдалану. |
||||||||||||||||||||||
ЖОСПАР |
|||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Білу және түсіну кезеңі: Әдістер Белсенді оқу, сын тұрғысынан ойлау, пәнаралық байланыс Саралау Диалог және қолдау көрсету Дағды: Айтылым, жазылым Бағалау |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату. Зейіндерін сабаққа аудару. 1-критерий Біртаңбалы санға қалдықпен бөлуді орындайды. №1 тапсырма Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуге арналған тапсырма бердім,біртаңбалы санға берілген өрнектерге есептер шығарады. 1) 18:6=3 (қорап) 2) 18:4=4 (қалдық) 3) 4*4+2 =18 (моншақ) а) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 6-дан салды.Шеберге қанша қорап кажет болды? ә)Шебер 18 моншақты әр қорапқа 4-тен салды.Шеберге қанша қорап қажет болды және қанша моншақ қалды? Есептеудің қалай орындалғанын түсіндіруде оқушылардың өздеріне мүмкіндік беріледі. Осы кезде қалай орындалғанын сын тұрғысынан ойлана отырып түсінеді. Сонымен қатар сабақтың түсінікті меңгерілуіне көмектесу үшін «Пәнаралық байланыс әдісі» көрініс табады. Яғни оқушылар моншақ деген не? қорап деген не? Моншақ не үшін қолданылады? деген сұрақтарға жауап беру арқылы еске түсіріп, көркем еңбек пәнімен байланыстырады. Осылайша осы тапсырмада оқушылардың өз тәжірибесі негізінде үйрену іске асқандықтан, белсенді оқу және пәнаралық байланыс әдістерін қолданамын. Саралаудан диалог және қолдау көрсету тәсілін қолданамын. Диалог және қолдау көрсету тәсілінде оқушыларға қалдықпен бөлуді нақтылап түсіндіру үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қойдым. 1)Шеберге қанша қорап кажет болды? 2)Шеберге қанша қорап қажет болды және қанша моншақ қалды? Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар логикалық ой-өрісін дамыта алды. Тапсырманы түсіндіру арқылы айтылым, тапсырманы жазу арқылы жазылым дағдылары жүзеге асады. Тапсырманың орындау барысында білім деңгейіне қарай нәтижесін көрсету үшін қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Дескриптор: 1. Біртаңбалы санды қалдықсыз, қалдықпен орындай алады. 2. Бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, қалдыққа қоса алады. |
Оқулық Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||
Қолдану кезеңі: Әдістер: бірлескен оқу, модельдеу Саралау: қарқын Дағды: Айтылым, жазылым Бағалау: – «Мен сенімен мақтанамын!» – «Енді кішкене тырыссаң жақсы оқушы боласың!» |
2-критерий:Есептерге сурет салады, кесте сыза алады. №2 тапсырма Әрбір топ жаңғақтың суретіне қарап бөлу амалын қолдану арқылы есептерді шығарады. I-топ а)2 балаға-10 жаңғақты теңдей бөліп алды.Әрқайсысына-? жаңғақ. II-топ ә)3 балаға-10 жаңғақты теңдей бөлу қажет .Әрқайсысына-? жаңғақ.Қалды-? III-топ б) 4 балаға-10 жаңғақты теңдей бөлу қажет.Әрқайсысына-?Қалды-? №3 тапсырма. Кестені дәперге сызады, оны толтырады. Шырша ойыншықтары әр қорапқа 6-дан салынады.Қанша қорап қажет болатынын және қанша ойыншық қалатынын анықтайды.
Тапсырманы орындау барысында бірлескен оқу және модельдеу әдісі жүзеге асады.Себебі, оқушылар топтасып жұмыс жасап, бір-біріне көмектесе отырып бірін-бірі үйретеді.Өз бетінше әр оқушыға кестені толтыру арқылы модельдеу әдісі жүріп отырады. Саралаудан қарқын тәсілін қолданамын.Себебі оқушылардың кейбіреулері берілген тапсырманы жылдам орындайды.Алайда барлық оқушылар жылдам орындауға үлгере алмайды, сондықтан оқушылардың деңгейлеріне қарай саралау тапсырмалары беріледі. Көмекті қажет ететін оқушылар: Екітаңбалы санды біртаңбалы санға бөле алады. 20:5 Көмекті орташа қажет ететін оқушыларға Қалдықпен бөле алады. 28:6 Көмекті қажет етпейтін оқушыларға: Қалдықпен және қалдықсыз бөледі,есептеуді көбейтумен тексере алады. 34:8 36:9
Тапсырманы түсіндіру
арқылы айт Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |