Материалдар / Сабақ жоспары. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын кез-келген мұғалім қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2020
1094
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: қазақ әдебиеті

3-бөлім: Адам жанының құпиясы

Тақырыбы: Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі»

Мектеп: Қостанай қаласы.№18МГ

Оқулық: С.Ч.Тұрсынғалиева "Қазақ әдебиеті " 9-сынып, "Арман -ПВ" баспасы

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 9 А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың мақсаты

9.1.3.1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.3.1.1.Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын анықтау.


Барлық оқушылар: Көркем шығарманың идеясын анықтап, кейіпкерлер жүйесін анықтай алады.


  • Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманы басқа өнер туындыларымен салыстырады.



  • Көркем шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды.

Бағалау критерийлері

  • Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтауы тиіс.

  • Көркем шығарманы басқа өнер туындыларымен салыстырады.

  • Көркем шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: махаббат, еркіндік, теңсіздік, адалдық, парыз, ескілік, жаңалық

Диалог құруға арналған сұрақтар мен тіркестер:

Ескіліктің құрбаны, азап көрген әйелдер, жаңашыл әйел, салт-дәстүр әсері

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы

Құндылықтарға баулу

Махаббатқа адалдық,сезім тұрақтылығына баулу

Алдыңғы оқу


Б.Майлиннің өмір жолы мен шығармашылығымен таныс.

Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасының мазмұнын біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру, оқушыларды сабаққа даярлығын қадағалау.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Миға шабуыл «Өрмекші торы» әдісі арқылы жүзеге асырылады.

Топқа бөлу.

Оқушыларға қыздарға арналған әндер жазылған қиындылар беремін.

1-топ- Мен қазақ қыздарына қайран қалам

Жанары жаны жаздай жайрандаған

Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді

Қапысыз қалай айтқан қайран бабам

Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді

Қапысыз қалай айтқан қайран бабам

2-топ - Қимайтын жан екенсің жат ұяға

Қарғам-ау, кез келдің-ау қапияда, шіркін

Мөп-мөлдір жанарың-ай

Жаз дидар жамалың-ай

Қалдым-ау тіл қата алмай, қарағым-ай

Қасыңа бара алмадым

Сездің бе жан арманым

Еріксіз, қалқам саған ән арнадым



түрлі – түсті жіп орамы.















Сабақтың ортасы

15 минут










































































10 минут







5 минут





3 минут

Оқыған «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша үш топқа «Төрт сөйлем» тәсілін пайдалана отырып, тапсырма беремін.

1- топ- Шұғаға қарап бұрынғы қазақ қыздарының тағдыры қандай болды деп ойлайсыңдар?

2-топ- Қазіргі қазақ қыздары мен Шұғаның айырмашылығы қандай?

ПІКІР ...................................................................................................

ДӘЛЕЛ..................................................................................................

МЫСАЛ................................................................................................

ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................

«Екі жұлдыз бір тілек» әдісімен кері байланыс аламын.

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаяты туралы қысқаша баяндалған видеокөрсетілім көрсетіледі. (тыңдалым)

(https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15922/media/20a72c5c1add90345a076222b00765d2/content/script_00007/media/kz_11s_874_1b.mp4)

«Концептуалды кестені» толтырады. (жеке жұмыс) Кесте шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтауға бағытталған. Шығармадағы кейіпкердің атын, қасиетін анықтап, өз тарапынан кейіпкерге баға беріп,кестені толтырады.


Кейіпкерлер

Қасиеті

Өз тараптарыңнан кейіпкерге берілетін баға







Бағалау критерийі

Дескриптор

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

-топта кейіпкерлерді анықта

-кейіпкерлердің қасиетін талқыла

-кейіпкерлерге баға бер



ҚБ. «Бағалау парағы» «+», «-» (өзара бағалау)

Көрші отырған оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау кестесін критерийлерге сәйкес толтырады. «+», «-» таңбаларын неге қойғандығын кестеде «себебі» бөліміне ашып жазады.

Оқушының аты-жөні:


«+», «-»


Себебі

Кейіпкерлер



Қасиеті



Өз тараптарынан кейіпкерге берілген баға



Салыстыру. «Үндес шығарма» (топтық жұмыс) Оқушылар әңгімені өздері оқыған басқа шығармамен салыстырады.

«Бақытсыз Жамал»

«Шұғаның белгісі»

Басты кейіпкерлер




Қарама-қайшылық әлемі




Құндылығы




Тарихилығы




Түйіні





Үндестігі






ҚБ. «Авигатор» тәсілі

Топтар бірін-бірі бағалайды.

  1. Ұнаған негізгі 3 деректі алады

  2. Негізгі 2 ұқсас идеяны табады

  3. 1 ұсыныс білдіреді.

Бағалауда ой құндылығына, сөйлемдердің көркемдігіне жете мән беріледі.

Топ атауы:

Ұнаған 3 дерек

Негізгі ұқсас екі идея

1 ұсыныс










Сабақтың соңын «Бағдаршам» әдісімен алған әсерлерімен бөлісу

Жасыл түс-сабақтан жаңа идеялар байқадым

Сары түс-сабақ көңілге қонымды болды

Қызыл түс-бүгінгі сабақ ерекше әсер етті

(https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15948/media/c418c9a9d8acdbffadd058096706a2da/content/script_00033/media/kz_11s_900_1b.mp4)





































(https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15922/media/20a72c5c1add90345a076222b00765d2/content/script_00007/media/kz_11s_874_1b.mp4)





Үй тапсырмасы

«Әйел теңдігі-қоғам дерті» тақырыбында әссе жазу


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!