Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: қазақ әдебиеті 3-бөлім: Адам жанының құпиясы Тақырыбы: Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі» |
Мектеп: Қостанай қаласы.№18МГ Оқулық: С.Ч.Тұрсынғалиева "Қазақ әдебиеті " 9-сынып, "Арман -ПВ" баспасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
9.1.3.1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.3.1.1.Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар: Көркем шығарманың идеясын анықтап, кейіпкерлер жүйесін анықтай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: махаббат, еркіндік, теңсіздік, адалдық, парыз, ескілік, жаңалық Диалог құруға арналған сұрақтар мен тіркестер: Ескіліктің құрбаны, азап көрген әйелдер, жаңашыл әйел, салт-дәстүр әсері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Махаббатқа адалдық,сезім тұрақтылығына баулу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Б.Майлиннің өмір жолы мен шығармашылығымен таныс. Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасының мазмұнын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру, оқушыларды сабаққа даярлығын қадағалау. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Миға шабуыл «Өрмекші торы» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Топқа бөлу. Оқушыларға қыздарға арналған әндер жазылған қиындылар беремін. 1-топ- Мен қазақ қыздарына қайран қалам Жанары жаны жаздай жайрандаған Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді Қапысыз қалай айтқан қайран бабам Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді Қапысыз қалай айтқан қайран бабам 2-топ - Қимайтын жан екенсің жат ұяға Қарғам-ау, кез келдің-ау қапияда, шіркін Мөп-мөлдір жанарың-ай Жаз дидар жамалың-ай Қалдым-ау тіл қата алмай, қарағым-ай Қасыңа бара алмадым Сездің бе жан арманым Еріксіз, қалқам саған ән арнадым |
түрлі – түсті жіп орамы.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут
10 минут
5 минут
3 минут |
Оқыған «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша үш топқа «Төрт сөйлем» тәсілін пайдалана отырып, тапсырма беремін. 1- топ- Шұғаға қарап бұрынғы қазақ қыздарының тағдыры қандай болды деп ойлайсыңдар? 2-топ- Қазіргі қазақ қыздары мен Шұғаның айырмашылығы қандай? ПІКІР ................................................................................................... ДӘЛЕЛ.................................................................................................. МЫСАЛ................................................................................................ ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................... «Екі жұлдыз бір тілек» әдісімен кері байланыс аламын. Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаяты туралы қысқаша баяндалған видеокөрсетілім көрсетіледі. (тыңдалым) (https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15922/media/20a72c5c1add90345a076222b00765d2/content/script_00007/media/kz_11s_874_1b.mp4) «Концептуалды кестені» толтырады. (жеке жұмыс) Кесте шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтауға бағытталған. Шығармадағы кейіпкердің атын, қасиетін анықтап, өз тарапынан кейіпкерге баға беріп,кестені толтырады.
ҚБ. «Бағалау парағы» «+», «-» (өзара бағалау) Көрші отырған оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау кестесін критерийлерге сәйкес толтырады. «+», «-» таңбаларын неге қойғандығын кестеде «себебі» бөліміне ашып жазады. Оқушының аты-жөні:
Салыстыру. «Үндес шығарма» (топтық жұмыс) Оқушылар әңгімені өздері оқыған басқа шығармамен салыстырады.
ҚБ. «Авигатор» тәсілі Топтар бірін-бірі бағалайды.
Бағалауда ой құндылығына, сөйлемдердің көркемдігіне жете мән беріледі. Топ атауы:
Сабақтың соңын «Бағдаршам» әдісімен алған әсерлерімен бөлісу Жасыл түс-сабақтан жаңа идеялар байқадым Сары түс-сабақ көңілге қонымды болды Қызыл түс-бүгінгі сабақ ерекше әсер етті |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
«Әйел теңдігі-қоғам дерті» тақырыбында әссе жазу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" 9 сынып
Сабақ жоспары. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" 9 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: қазақ әдебиеті 3-бөлім: Адам жанының құпиясы Тақырыбы: Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі» |
Мектеп: Қостанай қаласы.№18МГ Оқулық: С.Ч.Тұрсынғалиева "Қазақ әдебиеті " 9-сынып, "Арман -ПВ" баспасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
9.1.3.1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.3.1.1.Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар: Көркем шығарманың идеясын анықтап, кейіпкерлер жүйесін анықтай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: махаббат, еркіндік, теңсіздік, адалдық, парыз, ескілік, жаңалық Диалог құруға арналған сұрақтар мен тіркестер: Ескіліктің құрбаны, азап көрген әйелдер, жаңашыл әйел, салт-дәстүр әсері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Махаббатқа адалдық,сезім тұрақтылығына баулу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Б.Майлиннің өмір жолы мен шығармашылығымен таныс. Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасының мазмұнын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру, оқушыларды сабаққа даярлығын қадағалау. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Миға шабуыл «Өрмекші торы» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Топқа бөлу. Оқушыларға қыздарға арналған әндер жазылған қиындылар беремін. 1-топ- Мен қазақ қыздарына қайран қалам Жанары жаны жаздай жайрандаған Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді Қапысыз қалай айтқан қайран бабам Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді Қапысыз қалай айтқан қайран бабам 2-топ - Қимайтын жан екенсің жат ұяға Қарғам-ау, кез келдің-ау қапияда, шіркін Мөп-мөлдір жанарың-ай Жаз дидар жамалың-ай Қалдым-ау тіл қата алмай, қарағым-ай Қасыңа бара алмадым Сездің бе жан арманым Еріксіз, қалқам саған ән арнадым |
түрлі – түсті жіп орамы.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут
10 минут
5 минут
3 минут |
Оқыған «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша үш топқа «Төрт сөйлем» тәсілін пайдалана отырып, тапсырма беремін. 1- топ- Шұғаға қарап бұрынғы қазақ қыздарының тағдыры қандай болды деп ойлайсыңдар? 2-топ- Қазіргі қазақ қыздары мен Шұғаның айырмашылығы қандай? ПІКІР ................................................................................................... ДӘЛЕЛ.................................................................................................. МЫСАЛ................................................................................................ ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................... «Екі жұлдыз бір тілек» әдісімен кері байланыс аламын. Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаяты туралы қысқаша баяндалған видеокөрсетілім көрсетіледі. (тыңдалым) (https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15922/media/20a72c5c1add90345a076222b00765d2/content/script_00007/media/kz_11s_874_1b.mp4) «Концептуалды кестені» толтырады. (жеке жұмыс) Кесте шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтауға бағытталған. Шығармадағы кейіпкердің атын, қасиетін анықтап, өз тарапынан кейіпкерге баға беріп,кестені толтырады.
ҚБ. «Бағалау парағы» «+», «-» (өзара бағалау) Көрші отырған оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау кестесін критерийлерге сәйкес толтырады. «+», «-» таңбаларын неге қойғандығын кестеде «себебі» бөліміне ашып жазады. Оқушының аты-жөні:
Салыстыру. «Үндес шығарма» (топтық жұмыс) Оқушылар әңгімені өздері оқыған басқа шығармамен салыстырады.
ҚБ. «Авигатор» тәсілі Топтар бірін-бірі бағалайды.
Бағалауда ой құндылығына, сөйлемдердің көркемдігіне жете мән беріледі. Топ атауы:
Сабақтың соңын «Бағдаршам» әдісімен алған әсерлерімен бөлісу Жасыл түс-сабақтан жаңа идеялар байқадым Сары түс-сабақ көңілге қонымды болды Қызыл түс-бүгінгі сабақ ерекше әсер етті |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
«Әйел теңдігі-қоғам дерті» тақырыбында әссе жазу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














