Оқыған «Шұғаның белгісі»
шығармасы бойынша үш топқа «Төрт сөйлем» тәсілін пайдалана отырып,
тапсырма беремін.
1- топ-
Шұғаға қарап бұрынғы қазақ қыздарының тағдыры қандай болды деп
ойлайсыңдар?
2-топ-
Қазіргі қазақ қыздары мен Шұғаның айырмашылығы
қандай?
ПІКІР
...................................................................................................
ДӘЛЕЛ..................................................................................................
МЫСАЛ................................................................................................
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................
«Екі жұлдыз бір тілек»
әдісімен кері байланыс аламын.
Бейімбет Майлин. «Шұғаның
белгісі» хикаяты туралы қысқаша баяндалған видеокөрсетілім
көрсетіледі. (тыңдалым)
(https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15922/media/20a72c5c1add90345a076222b00765d2/content/script_00007/media/kz_11s_874_1b.mp4)
«Концептуалды
кестені» толтырады. (жеке жұмыс) Кесте
шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтауға бағытталған. Шығармадағы
кейіпкердің атын, қасиетін анықтап, өз тарапынан кейіпкерге баға
беріп,кестені толтырады.
Кейіпкерлер
|
Қасиеті
|
Өз тараптарыңнан кейіпкерге
берілетін баға
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Көркем шығарманың идеясына сай
кейіпкерлер жүйесін анықтайды.
|
-топта кейіпкерлерді
анықта
-кейіпкерлердің қасиетін
талқыла
-кейіпкерлерге баға
бер
|
ҚБ. «Бағалау парағы» «+», «-»
(өзара бағалау)
Көрші отырған оқушылар
бірін-бірі бағалайды. Бағалау кестесін критерийлерге сәйкес
толтырады. «+»,
«-» таңбаларын неге қойғандығын
кестеде «себебі» бөліміне ашып
жазады.
Оқушының
аты-жөні:
|
«+»,
«-»
|
Себебі
|
Кейіпкерлер
|
|
|
Қасиеті
|
|
|
Өз тараптарынан кейіпкерге
берілген баға
|
|
|
Салыстыру. «Үндес шығарма»
(топтық жұмыс) Оқушылар әңгімені өздері
оқыған басқа шығармамен салыстырады.
«Бақытсыз
Жамал»
|
«Шұғаның
белгісі»
|
Басты
кейіпкерлер
|
|
|
Қарама-қайшылық
әлемі
|
|
|
Құндылығы
|
|
|
Тарихилығы
|
|
|
Түйіні
|
|
|
Үндестігі
|
|
|
ҚБ. «Авигатор»
тәсілі
Топтар бірін-бірі
бағалайды.
-
Ұнаған негізгі 3 деректі
алады
-
Негізгі 2 ұқсас идеяны
табады
-
1 ұсыныс
білдіреді.
Бағалауда ой құндылығына,
сөйлемдердің көркемдігіне жете мән
беріледі.
Топ
атауы:
Ұнаған 3
дерек
|
Негізгі ұқсас екі
идея
|
1
ұсыныс
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңын «Бағдаршам»
әдісімен алған әсерлерімен бөлісу
Жасыл
түс-сабақтан жаңа идеялар
байқадым
Сары
түс-сабақ көңілге қонымды
болды
Қызыл
түс-бүгінгі сабақ ерекше әсер
етті
|