Сабақ жоспары. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын кез-келген мұғалім қолдана алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: қазақ әдебиеті

3-бөлім: Адам жанының құпиясы

Тақырыбы: Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі»

Мектеп: Қостанай қаласы.№18МГ

Оқулық: С.Ч.Тұрсынғалиева "Қазақ әдебиеті " 9-сынып, "Арман -ПВ" баспасы

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 9 А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың мақсаты

9.1.3.1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.3.1.1.Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын анықтау.


Барлық оқушылар: Көркем шығарманың идеясын анықтап, кейіпкерлер жүйесін анықтай алады.


  • Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманы басқа өнер туындыларымен салыстырады.



  • Көркем шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды.

Бағалау критерийлері

  • Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтауы тиіс.

  • Көркем шығарманы басқа өнер туындыларымен салыстырады.

  • Көркем шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: махаббат, еркіндік, теңсіздік, адалдық, парыз, ескілік, жаңалық

Диалог құруға арналған сұрақтар мен тіркестер:

Ескіліктің құрбаны, азап көрген әйелдер, жаңашыл әйел, салт-дәстүр әсері

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы

Құндылықтарға баулу

Махаббатқа адалдық,сезім тұрақтылығына баулу

Алдыңғы оқу


Б.Майлиннің өмір жолы мен шығармашылығымен таныс.

Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасының мазмұнын біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру, оқушыларды сабаққа даярлығын қадағалау.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Миға шабуыл «Өрмекші торы» әдісі арқылы жүзеге асырылады.

Топқа бөлу.

Оқушыларға қыздарға арналған әндер жазылған қиындылар беремін.

1-топ- Мен қазақ қыздарына қайран қалам

Жанары жаны жаздай жайрандаған

Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді

Қапысыз қалай айтқан қайран бабам

Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді

Қапысыз қалай айтқан қайран бабам

2-топ - Қимайтын жан екенсің жат ұяға

Қарғам-ау, кез келдің-ау қапияда, шіркін

Мөп-мөлдір жанарың-ай

Жаз дидар жамалың-ай

Қалдым-ау тіл қата алмай, қарағым-ай

Қасыңа бара алмадым

Сездің бе жан арманым

Еріксіз, қалқам саған ән арнадым



түрлі – түсті жіп орамы.















Сабақтың ортасы

15 минут










































































10 минут







5 минут





3 минут

Оқыған «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша үш топқа «Төрт сөйлем» тәсілін пайдалана отырып, тапсырма беремін.

1- топ- Шұғаға қарап бұрынғы қазақ қыздарының тағдыры қандай болды деп ойлайсыңдар?

2-топ- Қазіргі қазақ қыздары мен Шұғаның айырмашылығы қандай?

ПІКІР ...................................................................................................

ДӘЛЕЛ..................................................................................................

МЫСАЛ................................................................................................

ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................

«Екі жұлдыз бір тілек» әдісімен кері байланыс аламын.

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаяты туралы қысқаша баяндалған видеокөрсетілім көрсетіледі. (тыңдалым)

(https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15922/media/20a72c5c1add90345a076222b00765d2/content/script_00007/media/kz_11s_874_1b.mp4)

«Концептуалды кестені» толтырады. (жеке жұмыс) Кесте шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтауға бағытталған. Шығармадағы кейіпкердің атын, қасиетін анықтап, өз тарапынан кейіпкерге баға беріп,кестені толтырады.


Кейіпкерлер

Қасиеті

Өз тараптарыңнан кейіпкерге берілетін баға







Бағалау критерийі

Дескриптор

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

-топта кейіпкерлерді анықта

-кейіпкерлердің қасиетін талқыла

-кейіпкерлерге баға бер



ҚБ. «Бағалау парағы» «+», «-» (өзара бағалау)

Көрші отырған оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау кестесін критерийлерге сәйкес толтырады. «+», «-» таңбаларын неге қойғандығын кестеде «себебі» бөліміне ашып жазады.

Оқушының аты-жөні:


«+», «-»


Себебі

Кейіпкерлер



Қасиеті



Өз тараптарынан кейіпкерге берілген баға



Салыстыру. «Үндес шығарма» (топтық жұмыс) Оқушылар әңгімені өздері оқыған басқа шығармамен салыстырады.

«Бақытсыз Жамал»

«Шұғаның белгісі»

Басты кейіпкерлер




Қарама-қайшылық әлемі




Құндылығы




Тарихилығы




Түйіні





Үндестігі






ҚБ. «Авигатор» тәсілі

Топтар бірін-бірі бағалайды.

  1. Ұнаған негізгі 3 деректі алады

  2. Негізгі 2 ұқсас идеяны табады

  3. 1 ұсыныс білдіреді.

Бағалауда ой құндылығына, сөйлемдердің көркемдігіне жете мән беріледі.

Топ атауы:

Ұнаған 3 дерек

Негізгі ұқсас екі идея

1 ұсыныс










Сабақтың соңын «Бағдаршам» әдісімен алған әсерлерімен бөлісу

Жасыл түс-сабақтан жаңа идеялар байқадым

Сары түс-сабақ көңілге қонымды болды

Қызыл түс-бүгінгі сабақ ерекше әсер етті

(https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15948/media/c418c9a9d8acdbffadd058096706a2da/content/script_00033/media/kz_11s_900_1b.mp4)





































(https://bilimland.kz/upload/content/lesson/15922/media/20a72c5c1add90345a076222b00765d2/content/script_00007/media/kz_11s_874_1b.mp4)





Үй тапсырмасы

«Әйел теңдігі-қоғам дерті» тақырыбында әссе жазу


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2020
1459
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі