Тақырыбы: Бұл не?3-сабақ |
Күні, айы:
|
1-сыныптар
| Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
| Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау). Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіндіру. 1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/суреттер/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру. 1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Не? сұрағына жауап беретін сөздер қатарын (доп, текше, кітап, дәптер, қалам, қарындаш) атай алады, аталған заттарды сұрап алу үлгісін қолдана алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Өзімен қатарлас баладан немесе жасы үлкен адамнан қажетті заттың бірін сұрап ала алады. |
| Кейбір оқушылар:Өтініш үлгілерімен өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады, не? сұрағына жауап беретін басқа да сөздер қатарын атай алады. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы | 1. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, ҚР әнұранын орындау, сабаққа дайындықтарын тексеру. 2. Өткен сабақты пысықтау, сөздікті қайталау: Тақтада ілулі тұрған атаның, әженің, мұғалімнің және оқушының суреттері бойынша бұл кім? сұрағына жауап беру, бұл – это, кім? – кто? сөздерін қайталап, еске түсіру. | Суреттер
|
Сабақтың ортасы
| 3. Жаңа сабақ. Сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатымен таныстыру. (МК, Ұ) Оқулықтағы 1-тапсырмада берілген сөйлесу бойынша бұл не? деген сұрақ үлгісімен танысу. Диалогті тыңдау, қайталау жұмыстары жүргізіледі. Тақтадағы доп, текше, кітап, қалам, қарындаштардың суреттерімен жұмыс. 2-3 оқушы тақтаға кезекпен шығып бұл не? сұрағына жауап береді. (Ж) Оқушылар үйренген сөйлесу үлгісін жұптық жұмыста бекітеді. Тақта алдына екі оқушы шығып, бірінші оқушы бір затты көрсетіп, сұрақ қояды (бұл не?) екінші оқушы жауап береді. Содан кейін екінші оқушы сұрайды, бірінші оқушы жауап береді. (МК, Ұ) 2-тапсырмадағы сурет арқылы өтініш үлгісімен таныстыру. - Маған кітап (доп, текше, дәптер, қалам, қарындаш) берші. - Міне, ал. Осы тапсырма бойынша жаңа сөздермен таныстыру. Сөздікпен танысу:Маған – мнеБерші – дайБеріңізші – дайтеМіне, ал – вот, возьми Сөздікті хормен, жұппен, жеке қайталау. Осыдан кейін оқушыларға сыпайы түрін үйрету. - Маған кітап (доп, текше, дәптер, қалам, қарындаш) беріңізші. - Міне, ал (алыңыз).Осы үлгі арқылы оқушылар бір-бірінен қандай да бір затты сұрап үйренеді. (Оқушының тәжірибесі) Мұғалім оқушылардың берші, беріңізші, ал, алыңыз сөздерін толық түсіну үшін , өзінің қасына бір оқушыны тұрғызады. Өзі бір затты, оқушы бір затты алады. Содан кейін бір оқушы мұғалімнен және қасында тұрған оқушыдан осы заттарды тырысып алуға тырысады. Осылайша берші. Беріңізші сөздерін дұрыс қолдана алуға жаттығады. Сондай-ақ мұғалім мен бір оқушы сыныптағы басқа оқушыдан қандай да бір затты беруін өтінеді. Оқушылар ал, алыңыз сөздерінің қолданысына мән береді. Менде үлкен үй, (қолдарың көтереді)Ал көжекте күшкентай үй. (отырады, қолдарын түсіреді)Қонжық кетті үйіне, (орындарында тұрып жүреді)Көжек болып секіре. (секіреді)(МК, Ұ) 3-тапсырмадағы сөйлесу арқылы жаңа сөздерді дұрыс қолданып, бекіту. - Бұл не?- Бұл – кітап (қалам, қарындаш, текше, дәптер, т.б.).- Маған кітап берші (беріңізші).- Міне, ал (алыңыз).(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекітеді. (Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылардың сабақта алған білімдерін бекіту. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру. | Оқулық
Аудиодиск:1.3.1.1.3.2.1.3.3.
Суреттер
Сергіту сәті
№1 жұмыс дәптеріҚосымша тапсырма 1.3 |
Сабақтың соңы | 3. Қорытындылау (Қалыптастырушы бағалау) - Бүгін сабақта не білдік?- Қалай жұмыс істедік?- Сабақта не қызық әрі жеңіл болды?- Сабақта не қиындық туғызды? | Оқушылармен кері байланыс орнату
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Сабақ туралы өз ойым |
1. Сабақ барысында еңгізілген өзгертулер2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді? |
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе не?1.2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 2. |