5 минут | Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу. Сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу. -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау; -сабақтың өткізу жоспарын көрсету. | Оқушылар топқа бөлінеді.Тақтадан күн ретін жазып алады.сабақтың жалпы мақсатымен және өткізу жоспарымен танысады |
10 минут | Кіріспе бөлім Оқушыларға жеке жұмыс жасау тапсырылады. Оқулықпен жұмыс: Электронды оқулық: Мұнай және газ өнеркәсібі.Отын өнеркәсібіне жатады. .................., ........................., Электр энергясына ........................., ............................., ......................., .................., ......................................., Отын-энергетикалық баланс дегеніміз - .......................... Мұнайдан өңдеген кезде ......................, ................, ......................, ...................... алынады.Мұнай өңдеу кезіндегі газ қалдықтарынан ......................................, ............................., ....................................., ...................................... .Мұнай кен орындары ...... ....., .............. ...., ........... ......, ......................, ................ ......., ............ ............. кездеседі.Мұнай кен орындары ...................., .........................., .................., .............., ................. шоғырланған.Мұнай 1899ж ............................., 1911ж ..........................., 1915ж ............................, 1979ж .................................. өндірілуде.Қазақстандағы мұнай өңдеу зауыттары ................................., .............................., ..................... .Қазақстандағы газдың ірі кен орындары ....................., Қазақстандағы негізгі газ өндіретін компаниялар ............................., ..............................., ............................, ................................................... .12. Қазақстандағы газ өңдеу зауыттары ............................. Картамен жұмыс | Оқушылар жеке жұмыс жасап берілген тапсырманы орындап шығады. Дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалайды. |
20 минут | Негізгі бөлімВидио көрсетіп Қазақстандағы отын өнеркәсіп орындарының орналасуын өнеркәсіпдің дамуынның негізгі бағытын анықтату а)Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазыладыә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды жазу тапсырылады Отын өнеркәсібіСу ресурсы Отын-энергетикалық балансб)Оқушыларға мәтінмен танысу тапсырыладыІ-топ. Отын-энергетика кешенінің шаруашылықта маңызы. II-топ. Қазақстандағы мұнай өнеркәсібінің дамуы.III- топ. Қазақстанның газ өнеркәсібі IY- топ. Отын өнеркәсібінің дамуына байланысты туындайтын экологиялық мәселелер.
| а)Оқушылар тақырыпты жазып алады ә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды дәптерлеріне жазып аладыб)Оқушылар мәтінмен танысып шығады. Топтаса отырып ойланады, талқылайды,оқушылар бағалау көрсеткіштеріне сүйене отырып, жақсы жауап беруге ұмтылады. |