Материалдар / Сабақ жоспары Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жіберілген материалым мұғалімдерге сабаққа қолдануға өте қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
3250
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарлау үлгісі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Электростаттика негіздері

Мектеп: №11 Б. Момышұлы ат.ж.о.м.

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Н. Молдабаев

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.1.9 – потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсіндіру


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсіну

Көптеген оқушылар істей алады: Электр өрісінің жұмысын зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтау және формуласын жазу

Кейбір оқушылар істей алады: Формуланы түрлендіре отырып, күрделі есептер шығару.

Бағалау критерийі

1. потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсінеді.

2. Электр өрісінің жұмысын зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтай алады және формуласын жаза алады.

3. Формуланы түрлендіре отырып, күрделі есептер шығарады.

Тілдік мақсаттар


Сабақтың барысында оқушылардың айтылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын арттыру.

Пәндік лексика мен терминология:

Қазақ тілінде

Орыс тілінде

Ағылшын тілінде

Электр тогы

Электрический ток

Electricity

Потенциалдар айырымы

Разность потенциалов

Potention difference

Электр энергиясы

электроэнергия

Electric power



Құндылықтарға баулу



"Мәңгілік Ел"-ұлттық идеясы: "Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуді насихаттау".

Пәнаралық байланыс

Информатика- интернет желісінен ақпарат жинақтау,

АКТ-ны қолдану

Математика-математикалық түрлендірулер арқылы есептер шығару

Алдыңғы білім



Электр заряды, электр энергиясының сақталу заңы, электр өрісі, элетр өрісінің кернеулігі


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, сынып тазалығына мән беру, оқу құралдарын тексеру.

Ынтымақтастық орта құру мақсатында "Шаттық шеңбері" арқылы оқушылар шаттық шеңберіне жиналып, жұптасып, бір-біріне жақсы тілектер және сәттіліктер тілейді.

2.Топтарға біріктіру. "Гүл шоқтары" әдісі арқылы оқушыларды түрлі түстер(ақ, қызыл, сары) арқылы үш топқа біріктіру.

1топ – «қызыл»

2топ – «ақ»

3топ – «сары»

3.Үй тапсырмасын сұрау: «Kahoot!» тәсілі бойынша оқушылар ғаламтор желісіне тіркеліп, өткен тақырыпқа байланысты сұрақтарға жеке-жеке жауап береді. Бұл тәсілге оқушылардың барлығы қамтылады. Бұл тәсіл арқылы оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілеті,тілдік мақсаты арта түседі.

Қалыптастырушы бағалау.

"Бас бармақ" тәсілі бойынша оқушыларды бағалау.

Гүл шоқтары,

www.Kahoot.it бағдарламасы














Сабақтың ортасы

25мин


Жаңа сабақты ашу үшін "Миға шабуыл" әдісі арқылы сабақты өмірмен байланыстырып,сұрақтар қойып,сабақтың тақырыбын ашамын.

«Сұраққа жетіп ал» әдісі арқылы өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ынтымақтастық ықыласпен жұмыс жасайды. Мәтінге, әңгімеге сұрақ қояды, тұжырымдайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар қояды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды. Оқушылар оқығандары бойынша бір-біріне сұрақ қояды және талқылайды.Мәтінді толық немесе бір бөлігін оқиды. 1-ші топ – сұрақ қояды, 2-ші топ сол сұраққа жауап береді.


Критерий:

1. потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсінеді.

2. Электр өрісінің жұмысын зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтай алады және формуласын жаза алады.

Дескриптор:

  • Потенциалдар айырымының анықтамасын айта алады.

  • Потенциалдар айырымының физикалық мағынасы туралы өз ойын жеткізеді.

  • Электр өрісінің жұмысын зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтай алады

  • Потенциалдар айырымының формуласын жаза алады


"Смайлик" белгілермен оқушыларды бағаладым.

Деңгейлік тапсырмалар беру: «Жадыны дамытуға арналған есеп» әдісі 3- топқа жеке конверттер таратылады. Конверттегі есептерді шығарады.

І - деңгей

1. Заряд бір нүктеден екінші нүктеге орын ауыстырған кезед потенциалдар айырмасы 1кВ өрісте 40 мкДж жұмыс атқарады. Заряд неге тең?

2. Кернеулігі  біртекті электр өрісінде  заряд орналасқан. 10кДж жұмыс атқарылғанда заряд қандай қашықтыққа жылжиды?

ІІ деңгей

1. 20 нКл заряд потенциалы 700 В нүктеден потенциалы 200 В нүктеге орын ауыстырғанда өріс қандай жұмыс істейді? Потенциалы 100 В нүктеден потенциалы 400 В нүктеге орын ауыстырғанда ше?

2. Мырыш атомы ядросының заряды 4,8 *10-18 Кл.Мырыш атомы ядросының10 нм қашықтықта тудыратын электр өрісінің потенциалын анықтаңдар.

ІІІ деңгей

1. Өзара параллель өткізгіш пластиналар арасындағы кернеу 1000В. Пластиналардың арақашықтығы 4 м болса,олардың арасындағы өрістің кергеулігін анықтаңдар.

2. Екі электрленген пластина кернеулігі 25*103 В/м біртекті өріс құрады. Арақашықтығы 4 см пластиналардағы кернеуі неге тең? 6*10 - 6 Кл зарядқа өріс қандай күшпен әрекет етеді?


Критерий:

Дескриптор

Белгі

2. Электр өрісінің жұмысын зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтай алады және формуласын жаза алады.

3. Формуланы түрлендіре отырып, күрделі есептер шығарады.


1 деңгейдің есебін шығарады


2 деңгейдің есебін шығарады


3 деңгейдің есебін шығарады

5-конечная звезда 1












«Қар кесегі» әдісі арқылы жаңа тақырыпты пысықтау. Әрбір топ окушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады.І топ оқушылары ІІ топқа, ІІ топ ІІІ топқа, ІІІ топ І топқа лақтырады.

Критерий:

1. потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсінеді.

2. Электр өрісінің жұмысын зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтай алады және формуласын жаза алады.


Дескриптор:

  • Потенциалдар айырымын және физикалық мағынасын ашып айта алады.

  • Электр өрісінің жұмысын анықтай алады

  • Потенциалдар айырымының формуласын жаза алады

  • Физикалық шаманың өлшем бірліктерін айта алады.


Топтарды бағалауға нұсқау беру.

Бағдаршам түстері арқылы

- Орташа



- Жақсы



- ­Өте жақсы


Бағдаршам түстері, үлестірме парақтары,

Смайликтер, жұлдызшалар

Сабақтың соңы

5мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды. «Сұрақ ілмегі» әдісі:

  • Бүгін мен білдім...

  • Мен үйрендім...

  • Қиындық тудырды...

Сұрақтар беру арқылы оқушы сабақтың қай бөлігін немесе тақырыпты түсінбегенін білемін, болмаса оқушылар мұғалімге сабақ төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады.

Үйге тапсырма: Өтілген тақырыпты оқу, потенциалдар айырымына байланысты есептер шығару

стикерлер

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Оқушыларды саралу барысында «Жадыны дамытуға арналған есеп» әдісі арқылы оқушылардың деңгейлеріне қарай білімдері анықталады., «Қар кесегі» әдісі арқылы жекелей тапсырмалар беріледі, сұраққа жауап бере алмаған деңгейі төмен оқушыларға оқулықтан тапсырма беру арқылы көмек көрсетемін.

Белсенді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың тыңдалым, оқылым,жазылым, айтылым дағдыларын

қалыптастырамын.

Оқушыны қолдап,алға жетелеп, білімді болуға талпындырамын.Барлық оқушылар сабақ мақсатына жете алады.

Смайликтер және жұлдызшалар арқылы, "Бас бармақ"әдісі, «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау, ауызша мадақтау, «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы кері байланыс жасау, критерий, дескриптер арқылы бағалаймын.

Оқушылардың жұмыс жасау барысында физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауын қатаң қадағалаймын


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!