Жаңа сабақты ашу үшін "Миға
шабуыл" әдісі арқылы сабақты өмірмен байланыстырып,сұрақтар
қойып,сабақтың тақырыбын ашамын.
«Сұраққа жетіп ал»
әдісі арқылы өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере
алады. Ынтымақтастық ықыласпен жұмыс жасайды. Мәтінге, әңгімеге
сұрақ қояды, тұжырымдайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып
тыңдайды және сұрақтар қояды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас
шеберлігі дамиды. Оқушылар оқығандары бойынша бір-біріне сұрақ
қояды және талқылайды.Мәтінді толық немесе бір бөлігін оқиды. 1-ші
топ – сұрақ қояды, 2-ші топ сол сұраққа жауап
береді.
Критерий:
1. потенциалдар айырымының
және потенциалдың физикалық мағынасын
түсінеді.
2. Электр өрісінің жұмысын
зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтай
алады және формуласын жаза алады.
Дескриптор:
-
Потенциалдар айырымының
анықтамасын айта алады.
-
Потенциалдар айырымының
физикалық мағынасы туралы өз ойын
жеткізеді.
-
Электр өрісінің жұмысын
зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтай
алады
-
Потенциалдар айырымының формуласын жаза
алады
"Смайлик" белгілермен
оқушыларды бағаладым.
Деңгейлік тапсырмалар
беру: «Жадыны дамытуға арналған
есеп» әдісі 3- топқа жеке конверттер
таратылады. Конверттегі есептерді
шығарады.
І -
деңгей
1.
Заряд бір нүктеден екінші
нүктеге орын ауыстырған кезед потенциалдар айырмасы 1кВ өрісте 40
мкДж жұмыс атқарады. Заряд неге
тең?
2.
Кернеулігі біртекті электр
өрісінде заряд орналасқан.
10кДж жұмыс атқарылғанда заряд қандай қашықтыққа
жылжиды?
ІІ
деңгей
1.
20 нКл заряд потенциалы 700 В
нүктеден потенциалы 200 В нүктеге орын ауыстырғанда өріс қандай
жұмыс істейді? Потенциалы 100 В нүктеден потенциалы 400 В нүктеге
орын ауыстырғанда ше?
2.
Мырыш атомы ядросының заряды
4,8 *10-18 Кл.Мырыш атомы
ядросының10 нм қашықтықта тудыратын электр өрісінің потенциалын
анықтаңдар.
ІІІ
деңгей
1.
Өзара параллель өткізгіш
пластиналар арасындағы кернеу 1000В. Пластиналардың арақашықтығы 4
м болса,олардың арасындағы өрістің кергеулігін
анықтаңдар.
2.
Екі электрленген пластина кернеулігі 25*103
В/м біртекті өріс құрады. Арақашықтығы 4 см пластиналардағы кернеуі
неге тең? 6*10 - 6 Кл зарядқа өріс қандай күшпен әрекет
етеді?
Критерий:
|
Дескриптор
|
Белгі
|
2. Электр өрісінің
жұмысын зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен
анықтай алады және формуласын жаза
алады.
3. Формуланы
түрлендіре отырып, күрделі есептер
шығарады.
|
1
деңгейдің есебін
шығарады
2
деңгейдің есебін
шығарады
3
деңгейдің есебін
шығарады
|
|
«Қар
кесегі» әдісі арқылы жаңа тақырыпты
пысықтау. Әрбір топ окушылары басқа
топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен
кезек-кезек алмасады.І топ оқушылары ІІ топқа, ІІ
топ ІІІ топқа, ІІІ топ І топқа лақтырады.
Критерий:
1. потенциалдар айырымының
және потенциалдың физикалық мағынасын
түсінеді.
2. Электр өрісінің жұмысын
зарядтың бастапқы және соңғы потенциалдық энергияларымен анықтай
алады және формуласын жаза алады.
Дескриптор:
-
Потенциалдар айырымын және
физикалық мағынасын ашып айта
алады.
-
Электр өрісінің жұмысын
анықтай алады
-
Потенциалдар айырымының формуласын жаза
алады
-
Физикалық шаманың өлшем бірліктерін айта
алады.
Топтарды бағалауға нұсқау
беру.
Бағдаршам түстері
арқылы
- Орташа
- Жақсы
- Өте жақсы
|