Ұзақ мерзімді жоспар:бөлім
3
|
Сабақ:
1
|
Мектеп:№102
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Электрлік және қол еңбегі құралдары мен
жабдықтары.
|
Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
6.2.2.1-Табиғи, жасанды және конструктивті
материалдарды өңдеу үшін пайдаланатын
қозғалысты беру механизмдері мен қол электрлік
құралдардың
құрылысын анықтайды және
сипаттайды
6.2.6.2-Қол электрлі құралдары мен жабдықтарымен
қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдерін, еңбек гигиенасы ережелерін (жұмыс
орнын, құралдарды ұйымдастыру мен тазалау, арнайы киімде жұмыс
істеу) білу және түсіндіру
|
Сабақтың мақсаты
|
Оқушылардың барлығы
орындай алады: Қол электрлі құралдары мен
жабдықтарының құрылысын анықтайды;
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: еңбек гигиенасы ережелері және
қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдері қолдана
алады;
|
Кейбір оқушылар орындай
алады: Дербестік көрсетіп, ерекше ой
айтады, түсіндіреді.
|
Бағалау критерийі
|
Симметриялы болуы, үстем үйлесімдеушісі, суреттің
қағазға дұрыс орналасуы
|
Тілдік мақсат
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
Симметрия, көркемдік дизайн,
қиял, шығармашылық, жайлылық, үй мәдениеті,
геопатогенді зона, полимер, синтетикалық заттар, канцерогенді
заттар, газ плитасы, тостер, есептеу техникасы, ас үй комбайны,
салқындатқыш
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
-
Тұрмыстық техника: өлшеу, есептеу, асханалық,
мақсатты қолданыс, аспап, элемент.
-
Мен
… зерделедім және …. талдаужасадым.
-
Мен
… экологиялық қасиеттерін анықтадым.
-
Менің ойымша, бұл функционалдық қасиеттері ….
-
Мен
тұрмыстық техниканың..
Негізгі функциональды ерекшелігін ...
|
Диалог құруға, шығарма
жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
Құндылықтарға баулу
|
Өзара ынтымақтастықтың, жауапкершілікті сезіну,
іздену, өмір бойы оқуға дайын болу.
|
Пәнаралық байланыс
|
әдебиет, өнер,
математика
|
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
|
Қайталау
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
|
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесемін,сабаққа қатысуын
тексеремін.
Топтастыру. 3 сурет қиындыларын таңдап,
«Мозайка құрастыру» әдісімен құрастырып, 3 топқа
бөлінеді.
ІІ.Қызығушылығын ояту
кезеңі
( Ұ )«Сұрақ менен, жауап
сізден» әдісі арқылы жылдам сұрақтар қоЯМЫН.
осы суреттерге байланысты диалог құру сұралады. Мүмкіндігінше
төмендегі сөздерді пайдалану ұсынылады.
Тірек сөздер: Симметрия,
көркемдік дизайн, қиял, шығармашылық,
жайлылық, үй мәдениеті,
геопатогенді зона, полимер, синтетикалық заттар, канцерогенді
заттар, газ плитасы, тостер, есептеу техникасы, ас үй комбайны,
салқындатқыш.
Топпен ақылдасып, өз
жауаптарын айтады.
(ҚБ)Топтық бағалау. «2 жұлдыз,
1 тілек» бойынша бағалайды.
Кері
байланыс:
Мадақтау
сөздер «Басбармақ»
әдісі
Топ жауаптарына кері байланыс
беріп, сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырамын.
Мағынаны тану кезеңі.
Дизайн және технология. Электрлік және қол еңбегі құралдары мен
жабдықтары.
|
Электронды оқулық,
АКТ,
слайдтар
Микрофон
Өлең үзіндісі жазылған парақтар
|
Сабақтың соңы
|
Үй жұмысы
Зәмзам суы және басқа да жалпы су туралы қызықты
мәлімет жинаңдар.
Рефлексия
«Мен, мен, мен...»
әдісі
Мен
бүгін мына ережені еске түсірдім...
Мен
мына ережені ұмыттым...
Мен
енді қате жібермеймін...
Әрқашан мына ережені есте
сақтаймын.
|
|
Қосымша ақпарат
|
|
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға
қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
“Жұптық әңгіме”
әдісі арқылы білім алушы қосымша
мәліметтермен таныса отырып, жұпта, содан соң топта жан-жақты
әңгімелейді. Бұл әдіс арқылы оқушылар ынтымақтастаса жұмыс жасайды,
бір-бірлерінің пікірімен санасады, бірлесе дұрыс шешім қабылдайды,
өз ойын еркін және әсерлі жеткізеді.
|
Топтық, жұптық, дескриптормен
бағалау.
Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау
үшін бағалау критерийлері мен дискрипторлар
қолданылады.
2 « Қошемет сөздер», «Бас
бармақ» әдістері арқылы оқушылардың
өзін-өзі реттеуі , өзін-өзі бағалауында оқушылардың оқу
жетістіктері айқын байқалады.
|
Жас ерекшеліктеріне
байланысты тапсырма беру, балалардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз
ету.
|
Рефлексия
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сай келетін сұрақтарға жауап беріңіз
|
Сабақ оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды
ма?
|
|
Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай
болды?
|
Оқушылар ынтымақтастықта бірлесе жұмыс жасап,
жағымды ахуал қалыптасты.
|
Мен
жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
|
Қарым-қатынас формалары бойынша
саралау
Нәтиже немесе жауап бойынша
саралау
|
Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
|
Уақыт жеткілікті болды.
|
Мен
өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Маған қысқа мерзімді
жоспарлау барысында әдіс - тәсілдерді қолдануда кедергілер
кездесіп, тренерімнің қолдауы мен шағын топтарда ықшам сабақ өту
барысында әріптестерімнің ұсыныстарын ескере отырып, проблемалық
сұрақтарды бағалау парақшалары арқылы дескриптормен бағалауды
енгіздім.
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен
оқуға қатысты)?
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не себеп болар
еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе
жекелеген оқушылардың жетістігі/қиыншылықтары туралы нені анықтадым
, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару
қажет?
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен
оқуға қатысты)?
Оқушылар топпен бірлесе жұмыс жасады. Проблемалық
сұрақтарды құрастырып,нәтижелі жауап берілді.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не себеп болар
еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
Деңгейлік тапсырмаларды беруім
керек
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе
жекелеген оқушылардың жетістігі/қиыншылықтары туралы нені анықтадым
, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару
қажет?
-Оқушылар мәтін бойынша өз сұрақтары мен
жауаптарын нәтижелі жеткізе білді.
-Кейбір оқушылардың тапсырма
берілгенде топпен етене жұмыс жасай
алмауы.
-Кері байланыстағы берілген пікірлерін ескере
отырып,келесі сабақтарда кемшіліктерді болдырмау.
|