Пәні: қазақстан тарихы | Сыныбы : 5 а, ә, б. | Мерзімі: 14.11.2018ж |
Сабақтың тақырыбы | Ерте металл дәуіріндегі тайпалардың діни түсінігі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.2.1 – ерте металл дәуіріндегі тайпалардың діни түсінігін оқу.5.2.2 – қола дәуіріндегі адамдардың діни дүниетанымында қандай өзгерістер болғанын анықтау |
Күтілетін нәтиже | -қола дәуіріндегі жерлеу рәсімдерін сипаттай алады;-жекеменшік деген не екенін түсіндіре алады. |
Тілдік мақсаттар | Амандасу. Негізгі терминдер: қола, Андрон мәдениеті, жерлеу рәсімі.Сабақта диалогке немесе жазу үшін қолданылатын тіл.Талқылауға берілетін сұрақтар:1.Неліктен дәл Қазақстан ежелгі металлургия орталығының бірі болды?2.Қазақстан климатының өзгеруі қандай зардаптарға әкеліп соқты?3.Неліктен жерлеу рәсімі мен қыш ыдыстардың өзіндік ерекшелігі андрон мәдениетінің басты белгісі болып табылады? 4.Қола дәуіріндегі адамдар өмірінде қандай жаңалықтар пайда болды?5.Қола дәуірінде адам өмірінің деңгейі қалай өзгерді? |
Өткен сабақта алған білім | Қазақстандағы энеолит дәуірі;Энеолит дәуіріндегі адамның өмірінде қандай өзгерістер болғаны туралы. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыты | Жоспарланған жұмыс түрлері | Дерексөздер |
0-2 мин | Оқушылардың мұғаліммен амандасуыСабақ өткізуге қолайлы психологиялық ахуал жасау«Көңілді мультжаттығу» | Электронды қосымша |
3-10мин | Оқушылардың өзіндік тәжірбиесін өзектілендіру кезеңі. Сұрақтармен жұмыс:-Энеолит дәуіріндегі адамның өмірінде қандай өзгерістер болады?-№2 тапсырма. Қазіргі сурет бойынша ботайлықтар қоныстарын суреттеңдер(қосымша үй тапсырмасы).Критерийлер бойынша сыныптасыңның пікірін бағалау:1.Пікірдің мазмұндылығы мен нақтылығы.2.Сөйленген сөздің дәлелді, нанымды болуы.3.Сөйлеу мәнерлілігі.Хабарламаға оны негізгі жағдайларын иллюстрациялайтын таныстырылым дайындау.Оқушылармен бірлесе отырып, сабақтың мақсатын анықтап алуМұғалім қоладан жасалған еңбек құралдары мен әшекейлердің суреттерін көрсетіп, сұрақ қояды:-Фотосуреттерде нелер бейнеленген?-Сендер қалай ойлайсыңдар, олар неден жасалған?-Сендер қалай ойлайсыңдар, адамзат тарихының мыс-тас дәуірін қай дәуір ауыстырды? |
Мұғалімнің таныстырылым слайды |
11-15мин | Жаңа материалды меңгеру кезеңі. Оқулықпен жұмыс.1-тапсырма.Мұғалім 14-15-параграфтың алғашқы бөлігін оқуға беріп, сұрақтарға жауап берулерін сұрайды:Қола дегеніміз не?Қола дәуірінің хронологиялық ауқымы қандай?2-тапсырма.Мұғалім оқушыларға дидактикалық материалдардағы тапсырманы орындауды тапсырады: Қола мен мыстың қандай айырмашылығы бар? 3-тен астам өзгешеліктерін табыңдар. | Оқулық
Дидактикалық материалдар |
16-30мин | Оқушылардың топпен жұмысы. 3-тапсырмаМұғалім 14-15-параграфтың соңғы бөлігін оқуға береді.Дидактикалық материалдардағы тапсырма бойынша ұжымдық әңгіме құраңдар.1.Оқушыларды топқа бөлу.2.Сұрақты талқылау.3.Әңгімені жазу.4.Нәтижелерін ұсыну.5.Топтың әр мүшесінің жұмысын бағалау. |
Оқулық |
31-34мин | Жаңа білімді тексерудің бастапқы кезеңі«Күрделі және жеңіл сұрақтар»Кесте екі бағаннан тұрады:Сол жақ баған –күрделі сұрақтар. Кестенің бұл бөлігіне жауаптары кеңінен ашылған, нақты, толық, мұқият әрі ұзақ болатын сұрақтар жазылады. Оң жақ баған-жеңіл сұрақтар. Кестенің бұл бөлігіне біркелкі, қысқа, дәйекті жауаптары бар сұрақтар жазылады. |
Оқулық
Дидактикалық материалдар |
35-37мин | Үйге берілетін тапсырма жөніндегі мәліметҮй тапсырмасы:14-15-Параграфты оқып, дидактикалық материалдардағы тапсырманы орындау.Қосымша тапсырма:Баяндама дайындаңдар. Тақырыбы:«Андрон мәдениеті: пайда болуы және дәуірлеуі». |
|
38-40мин | Сабақты қорытындылау. РефлексияМұғалім оқушыларға мына жадынаманы ұсына отырып, өзінің сабақтағы жұмысын қорытындылауды тапсырады:Қорытындылау. «Рефлексті нысана» тәсілі Белсене Қызықты қатыстым болды 5 Түсінікті Жаңа болды мәлімет білдім
Оқушылардың сабақтағы жұмыстарын бағалауы
|
|