Сабақ кезеңдері | Жұмыс түрі | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар | Нәтиже |
Ұйымдастыру кезеңі | Психологиялық хал-ахуал орнату | Сәлемдесу
Топқа бөлу | Сәлемдеседі.Оқушылар шаттық шеңбер құрады. Бір-біріне жылы тілектер білдіреді.Мысалы: Даниил, сабағыңды жақсы оқы! Эмран,денің сау болсын! т.с.с.«Ханшатыр,бәйтерек» сөздері арқылы топқа бөлінеді | Оқу құралдары | Топқа бөлінуді үйренеді |
Үй тапсырмасын тексеру
|
| «Аквариум» әдісі арқылы Астана қаласы туралы сұрау | Оқушылар өтілген тақырыптарды айтып шығады. | Оқу құралдары | Үй жұмысын орындауды үйренеді. |
Өткен сабақты пысықтау | Тілдесім | «Ыстық орындық» әдісі арқылы тексеру.Екі топқа сұрақтар беру арқылы сұрау | Топтар сұрақтарға белсенді қатысады | Түрлі суреттер, оқу құралдары | Өтілген тақырыптарды пысықтап үйренеді |
Қызығушылықты ояту | Сұрақ-жауап
| Отан дегеніміз не?Туған ел,туған жер дегенді қалай түсінесіңдер?Сендер қай республиканың азаматысыңдар?Біздің еліміздің рәміздерін білесіңдер ме?Біздің президентіміз кім?Біздің елімізде қандай ұлт өкілдері тұрады?Қазақстанның қандай қалаларын білесіңдер?Қазақстанның астанасы қай қала? | Сұрақтарға ойланып,жауап береді
|
| Өз ойларын еркін айтып үйренеді |
Лексикалық тақырыпты меңгерту
| Сөздік жұмысыАйтылым әрекеті | Сауда орталығы – торговый центрДемалыс орындары – места отдыхаҮстінде – на,над
| Оқиды, аударады, сөз тіркестерін немесе сөйлем құрайды. | Оқу құралдары | Сөздікпен жұмыс жасап үйренеді |
| Мәтінмен жұмыс . ТыңдалымОқылым АйтылымЖазылым«Диалогті оқыту»
| 1-тапсырма.Суреттерге қара,біліп ал.2-тапсырма.Мәтінді тыңда, оқы.3-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.4-тапсырма.Біліп ал.Ханшатырға бару жіктеу. | Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды. .
| Оқу құралдары | Тапсырмаларды орындап үйренеді
|
|
Сергіту сәті | «Еден,төбе, мұрын» әдісі арқылы | Мұғалім осы сөздерді айтып тұрады. | Айтылған сөздер бойынша дұрыс тауып үйренеді |
|
|
Жинақтау |
| Оқушыларға семантикалық карталар таратып беру. | Дұрыс жауаптарын оқып шығады | Сұрақтарға жауап береді.
| Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады |
Үйге тапсырма беру |
|
5-тапсырма. Сурет бойынша сұраққа жауап жаз. | Күнделікке жазып алады. | Оқу құралдары | Үй тапсырмасын орындауға дағдыланады |
Бағалау |
| Оқушыларды «Смайлик» арқылы бағалау
| Өз бағаларына көздерін жеткізіп,мойындайды | Күнделік | Түстерге қызығушылықтанытады |
Рефлексия |
| «Тілек ағашы» әдісі арқылы кері байланыс алу. | Оқушылар шынайы жауап береді |
| Ойларын ашық айтып үйренеді |