Материалдар / Сабақ жоспары "Ертегілер елінде"

Сабақ жоспары "Ертегілер елінде"

Материал туралы қысқаша түсінік
орыс сыныптарындағы 4-сыныптарға арналған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
781
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күн: 26.02.18ж Пәні: қазақ тілі Сыныбы:4 «б,в,з»Тақырыбы: Астана көркі – «Ханшатыр» Жіктік жалғауларының көпше түрі. Мақсаты: Ханшатыр туралы түсініктерін молайта отырып, оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру, мәтінді түсінуге,ойды жүйелеп айтуға үйрету; Сөздік қорын байыту, өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру, оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру; Қазақ тілін үйрене отырып, отанын,туған елін,жерін сүюге, құрметтеуге,қорғауға,рәміздердің маңыздылығын біліп жүруге тәрбиелеу.Міндеті:1. Тақырыпқа байланысты сөздер мен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра отырып, алған білімдерін нақтылау; 2. Топтық, жұптық жұмыс жасауға, өз ойын айтып, қорғай білуге үйрету, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығаруға дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже: тапсырмалар мен жаттығуларды дұрыс орындайды, тақырыпқа байланысты сөздер мен сөйлемдер құрайды, сөйлем ішіндегі сын есімді, біріккен сөздерді ажырата алады және сөздерді септейді,жіктейді, тәуелдейді,жіктейді, сөздерге көптік жалғауын жалғайды,ізденімпаздық қасиеттері дамып, алған білімді күнделікті қарым-қатынаста қолданады. Қолданылатын әдіс–тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу, топтық, жұптық жұмыстар, «Аквариум» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі,«Тілек ағашы» әдісі.Құрал-жабдықтар:  Суреттер,семантикалық карталар, оқулық, т.б.Сабақтың түрі: аралас сабақ













Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдеріЖұмыс түріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстарНәтиже
Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық хал-ахуал орнатуСәлемдесу

Топқа бөлу
Сәлемдеседі.Оқушылар шаттық шеңбер құрады. Бір-біріне жылы тілектер білдіреді.Мысалы: Даниил, сабағыңды жақсы оқы! Эмран,денің сау болсын! т.с.с.«Ханшатыр,бәйтерек» сөздері арқылы топқа бөлінедіОқу құралдарыТопқа бөлінуді үйренеді
Үй тапсырмасын тексеру







«Аквариум» әдісі арқылы Астана қаласы туралы сұрауОқушылар өтілген тақырыптарды айтып шығады.Оқу құралдарыҮй жұмысын орындауды үйренеді.
Өткен сабақты пысықтауТілдесім«Ыстық орындық» әдісі арқылы тексеру.Екі топқа сұрақтар беру арқылы сұрау Топтар сұрақтарға белсенді қатысадыТүрлі суреттер, оқу құралдарыӨтілген тақырыптарды пысықтап үйренеді
Қызығушылықты ояту Сұрақ-жауап

Отан дегеніміз не?Туған ел,туған жер дегенді қалай түсінесіңдер?Сендер қай республиканың азаматысыңдар?Біздің еліміздің рәміздерін білесіңдер ме?Біздің президентіміз кім?Біздің елімізде қандай ұлт өкілдері тұрады?Қазақстанның қандай қалаларын білесіңдер?Қазақстанның астанасы қай қала? Сұрақтарға ойланып,жауап береді



Өз ойларын еркін айтып үйренеді
Лексикалық тақырыпты меңгерту

Сөздік жұмысыАйтылым әрекетіСауда орталығы – торговый центрДемалыс орындары – места отдыхаҮстінде – на,над

Оқиды, аударады, сөз тіркестерін немесе сөйлем құрайды.Оқу құралдарыСөздікпен жұмыс жасап үйренеді


Мәтінмен жұмыс . ТыңдалымОқылым АйтылымЖазылым«Диалогті оқыту»

1-тапсырма.Суреттерге қара,біліп ал.2-тапсырма.Мәтінді тыңда, оқы.3-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.4-тапсырма.Біліп ал.Ханшатырға бару жіктеу.Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды. .









Оқу құралдары Тапсырмаларды орындап үйренеді





Сергіту сәті«Еден,төбе, мұрын» әдісі арқылыМұғалім осы сөздерді айтып тұрады. Айтылған сөздер бойынша дұрыс тауып үйренеді



Жинақтау

Оқушыларға семантикалық карталар таратып беру. Дұрыс жауаптарын оқып шығадыСұрақтарға жауап береді.



Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады
Үйге тапсырма беру



5-тапсырма. Сурет бойынша сұраққа жауап жаз.
Күнделікке жазып алады.Оқу құралдарыҮй тапсырмасын орындауға дағдыланады
Бағалау

Оқушыларды «Смайлик» арқылы бағалау







Өз бағаларына көздерін жеткізіп,мойындайдыКүнделікТүстерге қызығушылықтанытады
Рефлексия

«Тілек ағашы» әдісі арқылы кері байланыс алу. Оқушылар шынайы жауап береді



Ойларын ашық айтып үйренеді


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ