Сабақ тақырыбы:
7.1АГеографиялық зерттеу
әдістері.
|
Мектеп: «№14
АЛҒАБАС ЖОББМ КММ»
Пән мұғалімі:
Сарсенбаева.Ж.С.
|
Күні:
|
|
Сынып:
7
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
далалық зерттеу әдісінің ерекшеліктерін
түсінеді
Қандай нысандарды
далалық әдіспен зерттейтінін
түсінеді.
Ауа райы мен
топырақты зерттеу барысында алғашқы дағдылар
қалыптасады.
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі
|
Білу және
түсіну;
Қолдану
Талдау
|
Бағалау
критерийлері
|
Далалық зерттеу
әдісінің ерекшелігін біледі;
Ауа райын
зерттеудегі құралдардың пайдалану аясын
сипаттайды;
Топырақты зерттеу
тәсілін қолдана алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
Географияның далалық
зерттеу әдістерін анықтау үшін топпен жұмыс істейді (айтылым,
тыңдалым, жазылым дағдылары)
дамытады.
Пән бойынша
сөздер мен терминдер:
Топырақ көкжиегі,
барометр, термометр, желбағдар
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер (айтылым және
жазылым дағдылары)
Географияның далалық
зерттеуінің
ерекшелігі.............................................
Жергілікті жердің
ауа райын бақылау үшін........................ өлшеу, деректер
жинақтау
................................
Осы өзгерістер неден
пайда болды?
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Барлығына тең
құқықтар мен мүмкіндіктер туғызу, үздіксіз білім
алу.
Оқушының
бойына құрмет, денсаулық
құндылықтарын дарыту
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Биология
|
Концепция
|
Кеңістік
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интербелсенді тақта,
Poir Point презентация даярлау
|
Алдыңғы
білім
|
Оқушылар «өзен» «ауа
райы», «топырақ», түсініктерін 5-6 сыныптан
білу қажет.
|
Жоспар
|
Сабақ
кезеңдері
|
Жоспарланған іс -
әрекеттер
|
Деректер
|
Сабақтың
басы
2мин
2-4
4-7
|
«Кеңістік» ұғымын
талқылау: құрылымы
(жергілікті,аймақтық, планетарлы) тану(бақылау, тәжірибе,
өлшеу) өзара
байланыс.
Мұғалім сабақтың
және оқыту мақсаттарымен
таныстырады.
Мұғалім оқушылардың
қызығушылықтарын арттыру мақсатында сұрақ
қояды:
-Қоршаған орта
туралы мәліметтер қандай әдістер арқылы алынады? (бақылау, тәжірибе
жасау, өлшеу)
|
|
Сабақтың
ортасы
7-9мин.
9-20 мин
20-32
32-36
36-42
|
Өсімдіктерді өсіру,
термометрдің суреттерін т.б. слайд
көрсетеді.
Мәтінмен
жұмыс:
Мұғалім оқушыларға
мәтін таратады. Оқушылар мәтінді Insert әдісі аясында оқып «!» ,
«+» «-», «?» белгілер қойып оқып
шығады.
Дәптерлеріне осы
кестені мәтін негізінде толтырады . Бағалау: Оқушылар бір бірін
жұпта дескрипторлар арқылы
бағалайды:
-
Мәтінді белгілер
арқылы оқыды
-
Дәптеріге кестені
толтырды
-
Талқылауға
қатысты
Мұғалім оқушыларды
түсті қағаздар тарату арқылы төр топқа
біріктіреді. Тапсырма:
1 топ жасыл Ауа райын бақылау
жұмыстары.
2 топ қоңыр Топырақты зерттеу
жұмыстары.
3 топ көк Өзен жылдамдығын
анықтау.
4 топ сары Құстарды
бақылау.
Әр топ далалық зерттеу
жұмыстарын жүргізуінің жоспарын құрайды,
ұсынады.
Бағалау: Мұғалім
жоспарларды дескрипторлар арқылы
бағалайды:
-
Бақылаудың қажеттілігін
сипаттады.
-
Бақылауға қажет құралдарды
анықтады.
-
Қорытынды
шығарды.
Әр топ өз тапсырмаларын
презентация арқылы ұсынады. Презентация талаптары: 3 слайд, шрифт
24-32, әр слайдта 2 сөйлемнен арттпау керек Топтар бір бірінің
презентацияларын «2 жұлдыз, 1 тілек» тәсілімен
бағалайды.
Жеке
дара Қалыптастырушы
бағалау
|
мәтін
|
Соңы
42-45
|
Сабақтың соңында
оқушылар:
Қалыптастырушы бағалау
орындайды.
Рефлексия:
Бүгінгі сабақта олар үшін жаңа
болған..............
Мен үшін қиын
болғаны........................................
Жердің нақты
мекен-жайын анықтау
|
Стикер
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Жеке, жұптық және топтық
тапсырмалар оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, дайындалды.
Қабілеті жоғары оқушыларға кез келген биіктіктегі температура
(6995м) қалай өлшенеді деген сұрақ қойылып, есептеу әдісін
көрсетуге болады.
|
Оқушылардың білу
және түсіну дағдыларын қалыптастыру үшін,
тірек-сызба
арқылы
Далалық зерттеу
әдістері кестесін толтыру. Мәтінмен жұмыста оқушылар бір-бірін
бағалайды, түсінбеген жағдайда ойларын жеткізіп, бір-біріне баға
беріп және оны шешу жолдарын ұсыну арқылы тақырыпты меңгергенін
көрсетеді.
|
АКТ- мен жұмыс жасау
кезінде қауіпсіздік техникасын
сақтау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
Оқушылар оқу
мақсаттарын орындауда алдыңғы курстан алған білімдері негізінде,
білім мен түсінік дағдысын қолдану дағдысымен жақсы ұштастыра
білді.
Дегенменде
қалыптастырушы бағалау нәтижесі кейбір оқушыларда қорытынды
шығаруда қиындықтар болғанын
көрсетті.
Оқушылар жеке де
жұппен де жұмыс жасағандары бір-бірінің ойын тыңдауға еркіндік
берілді. Топта байланысқа бейімділік дағдылары жақсы
болды.
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:Оқушылар мәтінмен жұмыс жасау
арқылыбір бірін бағалауда және ұжымдық талқылау барысында идеялар
тудыра алды.
2: Оқушылар презентациядаярлау
арқылы далалық зерттеу жұмыстарының аясын анықтап, мәтінмен жұмыс
жасаған білімдерін қолдана
алды.
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1: Алдағы уақытта оқушылардың
жазылым жұмыстарын, яғни эссе жазуды барынша пайдалану
керек
2: Оқушылардың
айтылым дағдысына көңіл бөлу
керек.
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
Мәтінмен жұмыс
істеу барысында 2 оқушының бейімдей алмауы байқалды. Кейін
жанындағы серіктестері оларға қолдау көрсету арқасында ол оқушылар
дәптерлеріндегі кестені толтырғаны
байқалды.
|