№29 12/16 сәуір 2021 ж.
Сабақтың тақырыбы: Гүлдер тоқу
а) гүлдің схемасын салу
ә) гүлді тоқу
Жалпы мақсаты: тоқыма өнері туралы мағлұмат бере отырып, ілмек бізбен тоқуға үйрету. Оқушыларды жинақылыққа, ойларын тұжырымдай білуге, тиянақтық пен әсемдікке үйрету. бастаған жұмысты жауапкершілікпен, шыдамдылықпен, ұқыптылықпен орындауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: балалар өзін-өзі алып жүру ережелерімен танысады. Төтенше жайдайлардағы іс-әрекет ережелерін біледі.
Сабақ жоспары:
|
№ |
Сабақ-тың жүрісі |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
ҚБ |
|
|
29 |
Ұйым-дас-тыру |
Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру, оқушыларды түгендеу. |
Мұгалім-мен аман-дасады. |
Қадаға-лау |
|
|
«Жылы лебіз» Оқушылар көңіл –күйлерін білдіретін смайликтерді пайдаланады. Оқушылар түрлі- түсті гүлдер үлестіру арқылы топқа бөліну |
|
Бақы-лау |
|||
|
Үй тап-сыр-масы |
Техникалық қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Пайдалану ережелерін білмейтін құралдармен жұмыс істеме. Құралдармен жұмыс істер алдына қолдану нұсқауымен танысып, онымен қалай жұмыс істелетінін үйрен. |
Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы |
Сұрақ - жауап |
||
|
Негізгі бөлім |
Тізбек бірнеше үлпілдек шалудан жасалған, тізбектер алғашқы қатар тоқылуға тиіс бар бұйымның бастапқы негізі болып саналады. Ілмектің ұшына бір шалу жасайды да жіпті ілмекке орап, алғашқы шалудың ортасына өткізіп алады. Осылайша қайталана береді. Ілмекпен тоқуда негізгі элементтері – бос шалу, біріктіру бағаншасы, шалмасыз бағанша, шалмалы бағанша, екі шалмалы бағанша, үш шалмалы бағанша, төрт шалмалы бағанша, пико, жарты бағанша және т.б. Ілмек бізбен тоқу кең тарап, тоқу арқылы жасалған бұйымдар жоғары бағаланатындықтан әр түрлі басылым беттерінде шеберлер өзінің өнерін көрсету үшін ілмек бізбен тоқудың шартты белгілерін ойлап тауып, сол арқылы халыққа белгілі бір бұйымды тоқу әдісін көрсетеді. Шартты белгілер. о- үлпілдек шалу. + жай шалу. – -қысқа шалу. + – 1 бос жіп қосылған шалу. Жай шалу – ілмекті тізбектегі 3 шалудың алдынан артына қарай өткізеді. Содан соң ілмекке жіпті орап, оны ілмектегі екі шалудан өткізіп алады. Бос жіп қосылған шалу. Бағананың (шалудың) биіктігін көтеру үшін оны бір не бірнеше бос жіп қосып тоқу керек ілмекке жіпті орап, бұрынғы қатардағы не тізбектегі 4 шалудан өткізеді де, оған қайта жіп орап, 1 шалуды тартып шығарады жіпті қайта орап, оны ілмектегі шалумен бос жіптен (2шалудан) өткізеді, жіпті тағы орап, оны да соңғы 2 шалудан өткізіп алады. Ал ілмектің ұшында әрқашан бір шалу қалып отыру керек. Тоқыма үшін қажетті құралдар: Біз, жіп, біз түрлері, бес біз, екі басы сым ілмек біз, ортасы түтікше пластмасса біз. Қауіпсіздік ережесі: Жұмыс орны жақсы жарықтандырылған болуы керек. Орындық арқасы сүйеніп, тік отыру қажет. Тоқу кезінде арқасы бар орындықта басты сәл иіп отырады. Ілмекбіздің ұшы қауіпсіз, шектелген болуы керек. Тоқып жатқан жайма бүлінбеуі үшін және қолда иірімжіптің қиқымдары қалмас үшін тоқып бастағанда және аяқтағанда қолды жуу керек. Жұмыс соңында барлық құрал-жабдықтар жәшікке жинап салу керек. Ілмекбізді қорабымен алып жүру қажет. |
|
Ұйым-дасты-ру |
||
|
Сарамандық жұмыс жүргізу: «Ілмекбізбен іліп тоқу» Жоғарыда мысалға келтірілген тоқу элементтерін пайдаланып, тоқып үйреніңдер. (Бос шалу, бос шалу тізбегі, орам, біріктіргіш бағанша, шалмасыз бағанша, шалмалы бағанша, екі шалмалы бағанша.) Жаңа сабақты бекіту |
Оқушылар ұсынылған ғаламтор арқылы толық жауап береді |
Сұрақ - жауап |
|||
|
Баға-лау |
Бағалау уатцап бойынша |
|
Баян-дау |
||
|
Үйге тапсырма |
Бос бас алынған тізбектен шалусыз тоқу, шалумен тоқуды, үшбұрыш, төртбұрыш, овал, дөңгелек тоқуды еске түсіру. |
|
|
||
|
Ресурстар |
Таныстырылымдар, видео сабақ. |
||||
|
Пысықтау |
Сабақ барысында тоқыма жіптер, ілмек біз, тоқыма сымдар болуы керек. Тақырыпты қайталап, қорытындылау |
||||
|
Рефлексия |
Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары: "Гүлдер тоқу"
сабақ жоспары: "Гүлдер тоқу"
№29 12/16 сәуір 2021 ж.
Сабақтың тақырыбы: Гүлдер тоқу
а) гүлдің схемасын салу
ә) гүлді тоқу
Жалпы мақсаты: тоқыма өнері туралы мағлұмат бере отырып, ілмек бізбен тоқуға үйрету. Оқушыларды жинақылыққа, ойларын тұжырымдай білуге, тиянақтық пен әсемдікке үйрету. бастаған жұмысты жауапкершілікпен, шыдамдылықпен, ұқыптылықпен орындауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: балалар өзін-өзі алып жүру ережелерімен танысады. Төтенше жайдайлардағы іс-әрекет ережелерін біледі.
Сабақ жоспары:
|
№ |
Сабақ-тың жүрісі |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
ҚБ |
|
|
29 |
Ұйым-дас-тыру |
Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру, оқушыларды түгендеу. |
Мұгалім-мен аман-дасады. |
Қадаға-лау |
|
|
«Жылы лебіз» Оқушылар көңіл –күйлерін білдіретін смайликтерді пайдаланады. Оқушылар түрлі- түсті гүлдер үлестіру арқылы топқа бөліну |
|
Бақы-лау |
|||
|
Үй тап-сыр-масы |
Техникалық қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Пайдалану ережелерін білмейтін құралдармен жұмыс істеме. Құралдармен жұмыс істер алдына қолдану нұсқауымен танысып, онымен қалай жұмыс істелетінін үйрен. |
Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы |
Сұрақ - жауап |
||
|
Негізгі бөлім |
Тізбек бірнеше үлпілдек шалудан жасалған, тізбектер алғашқы қатар тоқылуға тиіс бар бұйымның бастапқы негізі болып саналады. Ілмектің ұшына бір шалу жасайды да жіпті ілмекке орап, алғашқы шалудың ортасына өткізіп алады. Осылайша қайталана береді. Ілмекпен тоқуда негізгі элементтері – бос шалу, біріктіру бағаншасы, шалмасыз бағанша, шалмалы бағанша, екі шалмалы бағанша, үш шалмалы бағанша, төрт шалмалы бағанша, пико, жарты бағанша және т.б. Ілмек бізбен тоқу кең тарап, тоқу арқылы жасалған бұйымдар жоғары бағаланатындықтан әр түрлі басылым беттерінде шеберлер өзінің өнерін көрсету үшін ілмек бізбен тоқудың шартты белгілерін ойлап тауып, сол арқылы халыққа белгілі бір бұйымды тоқу әдісін көрсетеді. Шартты белгілер. о- үлпілдек шалу. + жай шалу. – -қысқа шалу. + – 1 бос жіп қосылған шалу. Жай шалу – ілмекті тізбектегі 3 шалудың алдынан артына қарай өткізеді. Содан соң ілмекке жіпті орап, оны ілмектегі екі шалудан өткізіп алады. Бос жіп қосылған шалу. Бағананың (шалудың) биіктігін көтеру үшін оны бір не бірнеше бос жіп қосып тоқу керек ілмекке жіпті орап, бұрынғы қатардағы не тізбектегі 4 шалудан өткізеді де, оған қайта жіп орап, 1 шалуды тартып шығарады жіпті қайта орап, оны ілмектегі шалумен бос жіптен (2шалудан) өткізеді, жіпті тағы орап, оны да соңғы 2 шалудан өткізіп алады. Ал ілмектің ұшында әрқашан бір шалу қалып отыру керек. Тоқыма үшін қажетті құралдар: Біз, жіп, біз түрлері, бес біз, екі басы сым ілмек біз, ортасы түтікше пластмасса біз. Қауіпсіздік ережесі: Жұмыс орны жақсы жарықтандырылған болуы керек. Орындық арқасы сүйеніп, тік отыру қажет. Тоқу кезінде арқасы бар орындықта басты сәл иіп отырады. Ілмекбіздің ұшы қауіпсіз, шектелген болуы керек. Тоқып жатқан жайма бүлінбеуі үшін және қолда иірімжіптің қиқымдары қалмас үшін тоқып бастағанда және аяқтағанда қолды жуу керек. Жұмыс соңында барлық құрал-жабдықтар жәшікке жинап салу керек. Ілмекбізді қорабымен алып жүру қажет. |
|
Ұйым-дасты-ру |
||
|
Сарамандық жұмыс жүргізу: «Ілмекбізбен іліп тоқу» Жоғарыда мысалға келтірілген тоқу элементтерін пайдаланып, тоқып үйреніңдер. (Бос шалу, бос шалу тізбегі, орам, біріктіргіш бағанша, шалмасыз бағанша, шалмалы бағанша, екі шалмалы бағанша.) Жаңа сабақты бекіту |
Оқушылар ұсынылған ғаламтор арқылы толық жауап береді |
Сұрақ - жауап |
|||
|
Баға-лау |
Бағалау уатцап бойынша |
|
Баян-дау |
||
|
Үйге тапсырма |
Бос бас алынған тізбектен шалусыз тоқу, шалумен тоқуды, үшбұрыш, төртбұрыш, овал, дөңгелек тоқуды еске түсіру. |
|
|
||
|
Ресурстар |
Таныстырылымдар, видео сабақ. |
||||
|
Пысықтау |
Сабақ барысында тоқыма жіптер, ілмек біз, тоқыма сымдар болуы керек. Тақырыпты қайталап, қорытындылау |
||||
|
Рефлексия |
Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді? |
||||
шағым қалдыра аласыз













