Материалдар / Сабақ жоспары ХХ ғ 30 жылдары Қазақстандағы қасірет 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары ХХ ғ 30 жылдары Қазақстандағы қасірет 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары негізінде Қазақстандағы 30 жылдардағы қасірет,ашаршылық туралы түсіндіруге болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
555
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Қазақстан тарихыМектеп: №59 ЖОМ
Күні:24.11.2016жМұғалімнің есімі:Еспанов Н
СЫНЫП: 9 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыХХ ғ 30 жылдары Қазақстандағы қасірет
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
  • Қазақ тарихында орын алған нәубет 1930 жылдардағы аштық пен жұт туралы біледі
  • Қазақстан тарихы бойынша бұл тақырыпқа дейінгі алған білімдерін дамытады
  • Патриоттық тәрбие беру
  • Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • 1930 ж жұт пен аштық туралы біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • 1930 ж жұт пен аштық туралы біледі туралы түсінік бере алады




  • Кейбір оқушылар:


  • 1930 ж жұт пен аштық туралы біледі туралы талдай алады
  • Тілдік мақсатОқушылар:
  • Оқушылар 1930 ж жұт пен аштық туралы біледі туралы талдау (істей) алады.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Ұжымдастыру,жұт,аштық


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:





  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?




  • Талқылауға арналған тармақтар:


    Ұжымдатырудың алғашқы формалары мен азамат соғысының салдары


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


    Ашаршылық пен жұт себептері


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Тақырып бойынша эссе
    Алдыңғы тақырыпҚазақстандағы ұжымдастыру
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы10 минут

    Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу.Миға шабуыл:Алдыңғы тақырып бойынша негізгі оқиғалар тізбегін тақтаға жазып,тақтаға жазылған тақырыпшаларды топтарға беру.Тақырып бойынша топ сабақты зерделейді.
  • Азамат соғысы басталуы
  • Ірі соғыс ошақтары
  • Алаш үкіметі
  • Әскери комунизм саясаты
  • Топқа бөлу барысында үй тапсырмасын сұрау.Топқа бөлінгендер топ аты арқылы үй тапсырмасын қайталайды.Өздеріне берілген тақырып бойынша
    Тақта
    Ортасы20 минутЖаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.Сабақ бойынша қысқаша мәлімет беру.Топтарға мәтінмен жұмыс бойынша тапсырма алады,әр топ келесі топқа елші дайындап жібереді,сабақты түсіндіреді

    Қағаз Кітап Мәтін
    Аяқталуы10 минутСабақ тақырыбына байланысты сұрақтарды тақтаға жазу, жауап бере отырып , тақтадағы сұрақтарды өшіру.Үй тапсырмасын беру:Кестелерді толтыру



    Тақта
    Қосымша ақпарат
    Саралау Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • Сабақ үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.
  • Қабілетті оқушыларға тапсырманы орындауда күрделі тапсырманы бере отырып сол тапсырманы топпен бірге орындауын қадағалау
  • Оқушылардың сабақ барысында жауап беруі мен белсенділігін стикер тарату арқылы бағалау.Сабақ басында тақырыпқа байланысты дескрипторларды тақтаға іліп,сабақ критерилерін айту. 5 күрделі сұраққа жауап беру = 5 . 4 күрделі сұраққа жауап беру = 4 . Одан төмен сұрақтарға жауап берген кезде және әрдәйым сабақтардағы,топтағы белсенділігін есепке алу
  • Сабақ барысында тақырыптың басқа пәндермен байланысы туралы айтып өту,талдау.Болған тарихи оқиғаның географиялық өлкеде болғанын айтып өту,оқиғалар кезіндегі түрлі физикалық құбылыстар туралы айту.
  • Оқушыларға сабақ барысында сақталатын өмір қауіпсіздік негіздері және техникалық қауіпсіздік ережелері туралы ескерту
  • Интернетпен жұмыс
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!