Материалдар / Сабақ жоспары Жалаң және жайылма сөйлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Жалаң және жайылма сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
783
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Жалаң және жайылма сөйлем

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

1. Білімділік: Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін кеңейту.
Сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Танымдық, шығармашылық тапсырмалар арқылы
оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, тілін ұштау.
3. Тәрбиелік: Шапшаңдыққа және уақытты үнемді пайдалануға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ.
Сабақтың әдістері: сұрақ - жауап, ойын, көрнекілік.
Сабақтың формасы: жекелей, топпен.
Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану.
Сабақтың көрнекілігі: сиқырлы сандар, қақпалар, ойын, сызба.

Психологиялық ахуал

- Балалар, сендер өздеріңді жақсы көресіңдер ме?
- Бір - біріңді жақсы көресіңдер ме?
Ендеше бір - бірімізге деген жылы лебізімізді білдірейікші.
Бір - біріне жылы лебіздерін білдірген соң бәріне сабақта сәттілік тілеймін.
Сабақта әр дұрыс жауапқа фишка таратылатынын, сосын сабақ соңында фишка санына байланысты бағаланатындарын хабарлау.

Қызығушылықты ояту

«Сиқырлы сандар» ойыны.
Буындар сандармен жабулы тұрады. Сұрақтарға жауап беру арқылы сандарды біртіндеп ашамыз. (Сұрақтар алдын ала үнтаспаға жазылған)
1. Сөйлемнің қандай мүшелері бар?
2. Тұрлаулы мүшелерге не жатады?
3. Тұрлаусыз мүшелерге не жатады?
4. Бастауыш дегеніміз не?
5. Баяндауыш дегеніміз не?
6. Жай сөйлемнің қандай түрлері бар?
7. Жалаң сөйлем деген не?
8. Жайылма сөйлем деген не?

Сергіту сәті

Балалар, орындыққа дұрыстап отырып, қолымызды санымызға қоямыз, көзді жұмып, бұлшық етті бос ұстаймыз.
- Мен ыңғайлы орналасамын.
- Ешқайда асықпаймын.
- Ақырын және баппен рақаттанып дем аламын.
- Мен тынышталамын.
- Мен тынышпын, маған өте жақсы.
- Денемнің барлық жері тыныш.
- Қолым босаңсиды.
- Бүкіл денем тыныш.
- Денеме өте жағымды және ыңғайлы, ол дем алады.
- Мен жақсы дем алдым.
- Қолдан, аяқтан бүкіл денемнен ауырлық сезімі арылды.
- Басым дем алған және сергек.
- Өзімді жақсы сезінемін.
- Ақырын көзімді ашамын.

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Ойын:  “Кім көп біледі?” Ережелер әлемі.

1.Сөйлемнің  түрін  ата,

2.Сөйлем  мүшелері  дегеніміз  не,

3.Сөйлем  мүшелері  нешеге  бөлінеді?

4.Тұрлаулы мүше  дегеніміз  не?

5.Тұрлаусыз  мүше  дегеніміз  не?

6.Сөз  таптарын  ата,

Дәптерме  жұмыс. Көркем жазу минуты.

Талдау  практикалық  әдісі.

а) Сөз  құрамын талдау :Мұнайшы,өнерпаз,еріншек,кітаптар;

ә)Сөйлем түрін,тыныс белгісін анықтау:Қоңырау   соғылды  ма.Айдана  әдемі  жазды.Табиғат  қандай тамаша.

б)Сөйлем мүшесіне талдау:Қыс түсті.Жапалақтап қар жауды.

Электрондық оқулық:ережемен  танысу

Бастауыш пен баяндауыштан  жасалған  сөйлемді  жалған  сөйлемдеп  айтамыз.

Тұрлаулы  мүшелерден  басқа  тұрлаусыз  мүшелері де барсөйлемді  жайылма  сөйлем  деп айтамыз.

Үйге тапсырма

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!