Математика
|
Уақыты:
|
|
Мұғалім:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жаңа санау
бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және
кластар.
|
Сілтеме
|
Математика оқулығының
әдістемесі,ғаламтор
|
Сабақтың
жабдығы
|
қосымша тапсырмалар жазылған
үлестірмелер, кестелер
|
Жалпы
мақсаттар
Оқыту
нәтижесі
|
Мақсаты: көп таңбалы сандардың
құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін
қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға
үйрету.
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
|
Топқа
бөлу
|
Оқушыларға кесілген суреттер
үлестіріледі.
|
Қолдарына алған қиындыларды
құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға
іледі.
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Оқушылар шеңбер жасап тұрады.
Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне
сәттілік тілейді.
|
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал
қалыптастырады.
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
1. Көркем жазу
минуты. 5 жүздік, 3 ондық, 1 бірлігі бар санды
жазыңдар.
( 531, 513, 351, 315, 153,
135). Қандай сандар жаздыңдар? Ең үлкен, ең кіші сандарды
ата.(531,135).
|
Оқушылар ауызша
орындайды
|
Жаңа
сабақ
|
№ 1. Кестеде жазылған сандарды
оқы. Әр санның разрядтық қосылғыштарын ата. Ауызша
жұмыс.
Жүздіктер
|
Ондықтар
|
Бірліктер
|
5
|
0
|
6
|
|
4
|
1
|
7
|
2
|
0
|
9
|
9
|
9
|
-
Математикалық
диктант. Мына сандарды
жазыңдар.
-
2
жүздік
-
4 жүздік, 2
бірлік
-
7 жүздік, 5 ондық, 6
бірлік. (200, 402, 756, 900,
)
-
Алдыңғы сан 897;
(896)
-
Келесі сан 389;
(390)
-
5 ондық, 7 бірлік;
(57)
-
№
2. Жүздіктермен санау арқылы
сендер жаңа санау бірлігі мыңды білдіңдер. Мыңдықтармен де
бірліктер сияқты санайды.
Заттардың саны көп болған кезде, оларды
мыңдықтармен санайды. Мыңдық – жаңа санау бірлігі. Мыңдармен
санауды да бірліктермен санағандай орындайды.
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту
сәті:
-
Мен домалақ
апельсин. Орманда күннен нәр алған.( қолдарын көтеріп
керіледі)
-
Алманың да,
алмұрттыңда досымыз. ( біріне- бірі бұрылып, қолдарын
көтереді)
-
Біз піскен
шиелерміз, шыққан күннің көзінен. ( отырып,
тұрады)
Мұғалім: Ал
жемістер, сап түзейік
бәріміз,
Қатар тұрсақ
жеміс-жидек бағымыз. (қолдарын көтеріп, екі жаққа
теңселеді.)
|
Ой
толғаныс
|
№
4. Түбірі бірдей
теңдеулер жұбын тауып жаз.
Шығар.
(х – 8) : 4 =
32 (х – 8) ∙ 4 =
32
Х – 8 =
32 ∙
4
х – 8 = 32 :
4
№
5. Есеп шығару. (І
топ балалары)
І топта ұл
бала – 8 – барлығы ? шешуі: 150 : (8 + 7) = 150 : 15 = 10
(топ)
І топта
қыз – 7
– барлығы
?
150
оқушы
8 ∙ 10
= 80 (ұл
бала)
7 ∙ 10 = 70
(қыз)
Жауабы: 80 ұл, 70
қыз қатысты.
№
6. (ІІ топ
балалары).
Қ ыз – 140
шешуі: І тәсіл: (140 +160) : 10 =
30
Ер бала – 160
Барлығы – 10 топ ІІ тәсіл: 140 : 10 + 160 : 10 =
30
Әр топта – ? бала
Жауабы: әр топта 30 баладан
№
6(ә). ІІІ
топ)
Қ ызанақ –
27 ? банкі керек шешуі: (27 + 30) : 3 = 57 : 3 =
19
Қияр – 30 Жауабы: 19
банкі керек.
|
Сабақты
бекіту
|
Бүгінгі сабақта біз
не істедік?
|
Саған қайсы тапсырма
қиын болды?
|
Үй
тапсырмасы
|
№ 7. 19
бет.
|
Оқушылар
күнделіктеріне жазады
|
Бағалау
|
Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге
жазу.
|
Бағалау парақшасын
толтырады
|