Материалдар / Сабақ жоспары Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Аттестацияда (ПББ) келетін
сұрақтармен
тестке дайындалыңыз!
Ұлттық тестілеу орталығының тақырыптары бойынша жасалған

Сабақ жоспары Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Біліктілік санаты үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
395
0 рет жүктелген
578 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика Уақыты:

Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыЖаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.

СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығықосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесіМақсаты: көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.



Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасыОқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын пысықтау

1. Көркем жазу минуты. 5 жүздік, 3 ондық, 1 бірлігі бар санды жазыңдар. ( 531, 513, 351, 315, 153, 135). Қандай сандар жаздыңдар? Ең үлкен, ең кіші сандарды ата.(531,135).Оқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақ№ 1. Кестеде жазылған сандарды оқы. Әр санның разрядтық қосылғыштарын ата. Ауызша жұмыс.
  • Математикалық диктант. Мына сандарды жазыңдар.
  • 2 жүздік
  • 4 жүздік, 2 бірлік
  • 7 жүздік, 5 ондық, 6 бірлік. (200, 402, 756, 900, )
  • Алдыңғы сан 897; (896)
  • Келесі сан 389; (390)
  • 5 ондық, 7 бірлік; (57)
  • № 2. Жүздіктермен санау арқылы сендер жаңа санау бірлігі мыңды білдіңдер. Мыңдықтармен де бірліктер сияқты санайды.






  • Сергіту сәтіСергіту сәті:
  • Мен домалақ апельсин. Орманда күннен нәр алған.( қолдарын көтеріп керіледі)
  • Алманың да, алмұрттыңда досымыз. ( біріне- бірі бұрылып, қолдарын көтереді)
  • Біз піскен шиелерміз, шыққан күннің көзінен. ( отырып, тұрады)
  • Мұғалім: Ал жемістер, сап түзейік бәріміз, Қатар тұрсақ жеміс-жидек бағымыз. (қолдарын көтеріп, екі жаққа теңселеді.)

    Ой толғаныс№ 4. Түбірі бірдей теңдеулер жұбын тауып жаз. Шығар.(х – 8) : 4 = 32 (х – 8) ∙ 4 = 32Х – 8 = 32 4 х – 8 = 32 : 4 № 5. Есеп шығару. (І топ балалары)І топта ұл бала – 8 – барлығы ? шешуі: 150 : (8 + 7) = 150 : 15 = 10 (топ) І топта қыз – 7 – барлығы ? 150 оқушы 8 ∙ 10 = 80 (ұл бала) 7 ∙ 10 = 70 (қыз) Жауабы: 80 ұл, 70 қыз қатысты.№ 6. (ІІ топ балалары). Қыз – 140 шешуі: І тәсіл: (140 +160) : 10 = 30Ер бала – 160 Барлығы – 10 топ ІІ тәсіл: 140 : 10 + 160 : 10 = 30Әр топта – ? бала Жауабы: әр топта 30 баладан № 6(ә). ІІІ топ)Қызанақ – 27 ? банкі керек шешуі: (27 + 30) : 3 = 57 : 3 = 19Қияр – 30 Жауабы: 19 банкі керек.
    Сабақты бекітуБүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?

    Үй тапсырмасы№ 7. 19 бет.

    Оқушылар күнделіктеріне жазады
     БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырады




    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!