Материалдар / Сабақ жоспары Жергілікті жерді бағдарлау 2 сынып

Сабақ жоспары Жергілікті жерді бағдарлау 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне дүниетану пəнінен жаңа бағдарлама бойынша сабақ жүргізуге көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2018
1516
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жерді бағдарлауМұғалімнің аты-жөні:Айдарханова.АКүні:
Сынып: 2 Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау
Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: көкжиек тұстарымен (солтүстік, оңтүстік, батыс, шығыс) танысады;Оқушылардың басым бөлігі: көкжиек тұстарын тұсбағдар көмегімен анықтауды үйренеді.Кейбір оқушылар: көкжиек тұстарын тұсбағдар көмегімен анықтауды үйренеді.
Тілдік мақсатПәнге тән лексика мен терминалогия: Географиялық орын, мекен жай. Диалог пен жазу үшін пайдаланылатын сөздер мен тіркестер: - Өзің тұратын жер қайда орналасқан? - Өз қалаңның (ауылыңның) көрнекі жерлерін, ғимараттарын әңгімеле.
ҚұндылықтардыдарытуСыйластық,жауапкершілік
Бағалау критерийлері Өзі тұратын мекен-жайын айтады. Еліміздің қай бөлігінде тұратынын картадан көрсетеді. Суреттер жайлы әңгімелейді
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі. жаратылыстану
Бастапқы білімҚала туралы не білесің?Өзің тұратын жердегі орталық көше қалай аталады?.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.




Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.











«Аялы алақан»Тренинг.
Жаңа білім10 минут











Білу және түсінуОқушыларға кітаптағы «Бағдарлаудың» анықтамасын оқытып, түсіндіремін.Бағдарлау – бұл жергілікті жердің көкжиек тұстарын анықтау.Оқушыларға оқулықтағы мәтінді оқытып, көкжиектің негізгі төрт тұсын анықтауды көрсетемін. Бір – екі оқушыны тақтаға шығарып көкжиектің негізгі төрт тұсын анықтауға тапсырма беремін.Кітаптағы сызбаны әр топ бойынша талқылатып, көкжиектің аралық тұстарын қалай белгілейтінін сұраймын.Солтүстік – шығыс – СШ, оңтүстік-шығыс – ОШ, оңтүстік-батыс ОБ,солтүстік-батыс – СБ. Бұлар – көкжиектің аралық тұстары.Оқулық,мәтіндер.

Ортасы 10 минут











Тұсбағдарды қолдану тәртібі. Оқушыларға тұсбағдарды көрсетіп, оны қалай қолданатынымызды үйретемін. Тұсбағдарды пайдаланарда, оны тегіс жерге. Оның тежегішін ағытып, тілі тоқтағанша күтеміз. Көк тілі С әріпін, қызыл тілі О әрпін көрсеткенше қорабын бұрамыз. Енді бағытты оңай анықтауға болады. Жұмыс аяқталғанда тұсбағдардың тежегішін қайта қосамыз.ҚолдануДәптермен жұмыс.Оқушыларға дәптерге тұсбағдардың суретін салғызамын. Оқушыларға оқулықтағы 78-беттегі сурет бойынша мынандай сұрақтар қоямын:
  • Жылы жаққа ұшатын құстар көктемде солтүстікке, ал күзде оңтүстікке қарай ұшады. Оның себебін білесің бе?
  • Кесілген ағаш түбірінің жылдық шеңьерлері нені білдіреді?


  • Оқулық, тұсбағдар, суреттер.
    Сергіту сәті2 минутСергіту сәті. Мен қазақпын.Видео
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСабақ соңында әр топ кластер қорғайды.ТалдауКластер құру Бағдарлау

    Күнге қарап Жергілікті табиғи Тұсбағдармен белгілерге қарап

    Әр топтың жұмысын бағалаймын. Оқушыларды отырғызып, сабақты қорытындылау ретінде сұрақтар қоямын:– Бүгінгі сабағымыз қандай тақырыпқа арналады?– Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымызда біз нені үйренуіміз керек? – Біздің сыныпта солтүстік қай тұста – анықтаңдар? Шығыс қай тұста?– Сынып тақтасы қай бағытта орналасқан?– Кітап сөресі қай тұста орналасқан?– Сынып терезелері қай тұсқа қарайды?– Сынып есігі қайда қарап тұр?– Мұғалімнің үстелі қайда орналасқан?

    «Кластер қорғау» әдісі
    БағалауКері байланыс
  • минут
  • Сабақтың аяғында оқушылардың сабақты қалай түсінгенің анықтау үшін «Жетістік» баспалдағын қолданмын.
  • Сабақ аяталды. Сау болыңыздар!
  • Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
    Үйге тапсырма: мазмұндау.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс






    РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?





    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ