Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жерді бағдарлау | Мұғалімнің аты-жөні:Айдарханова.АКүні: |
Сынып: 2 | Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау |
Сабақ мақсаттары:
| Барлық оқушылар: көкжиек тұстарымен (солтүстік, оңтүстік, батыс, шығыс) танысады;Оқушылардың басым бөлігі: көкжиек тұстарын тұсбағдар көмегімен анықтауды үйренеді.Кейбір оқушылар: көкжиек тұстарын тұсбағдар көмегімен анықтауды үйренеді. |
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминалогия: Географиялық орын, мекен жай. Диалог пен жазу үшін пайдаланылатын сөздер мен тіркестер: - Өзің тұратын жер қайда орналасқан? - Өз қалаңның (ауылыңның) көрнекі жерлерін, ғимараттарын әңгімеле. |
Құндылықтардыдарыту | Сыйластық,жауапкершілік |
Бағалау критерийлері | Өзі тұратын мекен-жайын айтады. Еліміздің қай бөлігінде тұратынын картадан көрсетеді. Суреттер жайлы әңгімелейді |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. жаратылыстану |
Бастапқы білім | Қала туралы не білесің?Өзің тұратын жердегі орталық көше қалай аталады?. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.
«Аялы алақан»Тренинг. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушыларға кітаптағы «Бағдарлаудың» анықтамасын оқытып, түсіндіремін.Бағдарлау – бұл жергілікті жердің көкжиек тұстарын анықтау.Оқушыларға оқулықтағы мәтінді оқытып, көкжиектің негізгі төрт тұсын анықтауды көрсетемін. Бір – екі оқушыны тақтаға шығарып көкжиектің негізгі төрт тұсын анықтауға тапсырма беремін.Кітаптағы сызбаны әр топ бойынша талқылатып, көкжиектің аралық тұстарын қалай белгілейтінін сұраймын.Солтүстік – шығыс – СШ, оңтүстік-шығыс – ОШ, оңтүстік-батыс – ОБ,солтүстік-батыс – СБ. Бұлар – көкжиектің аралық тұстары. | Оқулық,мәтіндер.
|
Ортасы 10 минут
| Тұсбағдарды қолдану тәртібі. Оқушыларға тұсбағдарды көрсетіп, оны қалай қолданатынымызды үйретемін. Тұсбағдарды пайдаланарда, оны тегіс жерге. Оның тежегішін ағытып, тілі тоқтағанша күтеміз. Көк тілі С әріпін, қызыл тілі О әрпін көрсеткенше қорабын бұрамыз. Енді бағытты оңай анықтауға болады. Жұмыс аяқталғанда тұсбағдардың тежегішін қайта қосамыз.ҚолдануДәптермен жұмыс.Оқушыларға дәптерге тұсбағдардың суретін салғызамын. Оқушыларға оқулықтағы 78-беттегі сурет бойынша мынандай сұрақтар қоямын:Жылы жаққа ұшатын құстар көктемде солтүстікке, ал күзде оңтүстікке қарай ұшады. Оның себебін білесің бе?Кесілген ағаш түбірінің жылдық шеңьерлері нені білдіреді?
| Оқулық, тұсбағдар, суреттер. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті. Мен қазақпын. | Видео |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Сабақ соңында әр топ кластер қорғайды.ТалдауКластер құру Бағдарлау
Күнге қарап Жергілікті табиғи Тұсбағдармен белгілерге қарап
Әр топтың жұмысын бағалаймын. Оқушыларды отырғызып, сабақты қорытындылау ретінде сұрақтар қоямын:– Бүгінгі сабағымыз қандай тақырыпқа арналады?– Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымызда біз нені үйренуіміз керек? – Біздің сыныпта солтүстік қай тұста – анықтаңдар? Шығыс қай тұста?– Сынып тақтасы қай бағытта орналасқан?– Кітап сөресі қай тұста орналасқан?– Сынып терезелері қай тұсқа қарайды?– Сынып есігі қайда қарап тұр?– Мұғалімнің үстелі қайда орналасқан?
| «Кластер қорғау» әдісі |
БағалауКері байланысминут | Сабақтың аяғында оқушылардың сабақты қалай түсінгенің анықтау үшін «Жетістік» баспалдағын қолданмын.Сабақ аяталды. Сау болыңыздар! | Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
|
|
|
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
|