Сабақ | Сабақ өтілетін күн:Орны: | Барлық оқушы саны: Қатысқаны: |
Сілтеме | Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
Сабақ тақырыбы | Көміртек,оның қосылыстары. |
Жалпы мақсаттар | Көміртек,оның қосылыстарының қасиеттерімен танысты..Танымдық қабілеттерін дамытты. |
Түйінді идеялар | Адсорбция.Құрғақ мұз.Алмаз.Графит.Карбин.Фуллерон. |
Әдіс-тәсілдер | Пирамида ,Сұрақ қою,қайтадан сұрақ қою,Араласқан логикалық шеңбер,Графикалық диктант,Айналым,БББ-кестесі,Екі жұлдыз,бір тілек. |
Көрнекіліктер | Интерактивті тақта,Үлгерім экраны,маркер,А3,стикер,түрлі-түсті қағаз |
Дереккөздер | Оқулық,әдістемелік журнал,интернет жүйесі |
Оқыту нәтижелері | Көміртек,оның қосылыстарының қасиеттерімен танысты. |
Сабақ барысы | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Сабақ кезеңдері: 1-кезең. Қызығушылықты ояту
| 2 мин
2 мин
5мин
| Cергіту сәті."Барбоскины "-сюжет көрсету. Топқа бөліну "Шешім ағашы" бойынша топтарға бөлінді.
Бағалау парақтары беріледі. Әр топ бір-бірін бағалап отырады.
1-тапсырма"Миға шабуыл" әдісі арқылы "Химиялық ой жинау" арқылы кіріспе сұрақтар қойылды1.Көміртектің салыстырмалы атомдық массасы қанша?2.Көміртек қай периодта орналасқан?3.Көміртектің валенттілігі неше?4.Көміртектің қосылыстарын атаңдар?5.Көміртектің оксидтерін атаңдар6.Көміртек қай топшада,қатарда орналасқан?7.Көміртектің (IX) оксиді қандай оксидке жатады?
| Оқушылар сергіту сәтін музыка арқылы орындады.
"Бейметалдар","Сілтілік металл","Сілтілік жер металдар" деген топтарға бөлінді.
Әр тапсырмадан кейін әрбір топ бір-бірін бағалады.
Оқушылар интерактивті тақтада жазылған сұрақтарға, бір-бірден ауызша жауап берді.
|
2-кезең. Мағынаны ажырату
|
10 мин
2 мин
5 мин | 2-тапсырма"Пирамида" әдісі арқылы 3-топқа тақырыптар бойынша сұрақтар бөлініп берілді,инсерт әдісі арқылы оқу1-топ. Көміртектің құрылысы,қолданылуын түсіндір-постер жасау2-топ.Көміртектің аллотропиялық түрөзгерісіне сипаттама беріңдер3-топ. Көміртектің химиялық қасиетіне сипаттама беріңдер және табиғаттағы айналымын түсіндір3-тапсырма"Сұрақ қою,қайтадан сұрақ қою"әдісі- өткен тақырыптардан әр топ бір-біріне сұрақтар қояды.
4-тапсырма"Айналым" әдісі -"Қатені тап" тапсырманы орындау |
Бұл әдіс - "жеке-жұп-топ-сынып" схемасы арқылы бойынша жүзеге асырылды.Оқушылар берілген мәтінді жекелей танысты.,жұппен талқылады,шағын топта,соңында сыныппен талқылады ,өнім(постер) жасап, түсіндірді.Әр топтан бір-бір спикер шығып қорғады. Топбасшылары бірден бағалап отырды.
Өткен тақырыптар бойынша әр топ бір-біріне сұрақтар қойып, бағалады.
Әр топ ішінде кезектесіп тақырып бойынша бір қатесі бар сұрақ құрастырады,басқалары қатені табады.Топтар бір-бірін бағалады.
|
3-кезең. Ой- толғаныс
| 7 мин
5 мин
| 5-тапсырма ."Араласқан логикалық шеңбер" сұраққа жауап беру.
6-тапсырма БББ-кестесін толтыру.
| "Графикалық диктант" жазды. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға "иә", "жоқ" деп жауап жазды. Дайын жауап арқылы әр топ бір-бірін тексеріп,бағалады.
БББ-кестесін толтыру кезінде өздерінің тақырыптар білімдерін толық жүйелеп, бағалады.
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар. | 2 мин | &21.22.Есеп шығару | &21.22.Есеп шығару |
Бағалау | 5 мин | Формативті бағалау жүзеге асырылды | "Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі әр топ бір-бірінің 2-жетістігін,1-жетіспеген жағын бағаладыБағалау парағы арқылы бағаланды. Осы қорытындыға қарап, мұғалім бағалады«Блоб» ағашын бояды,оқушы өзінің қандай деңгейге көтерілгеніне көз жеткізеді. |
Рефлексия |
| Сабағымды СТО стратегиясын қолдандым,себебі оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттырады,қойылған міндеттерді жүзеге асыру үшін тиімді.Сабағымда бірнеше әдіс- тәсілдерді қолдандым-Араласқан логткалық шеңбер ,БББ-кестесін толтыру,Екі жұлдыз,бір тілек,Айналым, Пирамида әдістерін қолдандым.Постер,кластер ,тірек-сызба жасады .АКТ -ны қолдандым. | 1.Оқушы өз бетінше нәтижеге жетеді.2.Оқушы нұсқау жоспарымен өз бетінше жұмыс жасайды.3.Сабақ үстінде белсенділігі артып,жеке тұлға дамиды 4.Бірлесе жұмыс істеуге,өз пікірін білдіруге,ойын дәлелдеуге үйренеді.5.Ойды ашық айтуға,бір-бірін тыңдауға үйренеді.6.Топпен, жұппен жұмыс жасады.7.Топ ішінде диалогтық қатынас орнады.8.Өзін-өзі бағалау жүзеге асты.9.Жауапкершіліктері артты.10.Талантты,дарынды баланың дамуына жол ашты. |