Мақсаты
Күтілетін
нәтиже
|
1) Өлеңді өмірмен байланыстыра
отырып, өлең мазмұнын меңгерту.
Өлеңдегі ізгі қасиеттерді тани отырып, оларды өз бойларынан
таба
білуге үйрету. Оқушылардың достық туралы түсініктерін кеңейту.
2) Оқушылардық мәнерлеп оқу, сөйлеу дағдыларын
қалыптастыру,
ойлау қабілеттерін дамыту.
3) Оларды адамгершілікке, достыққа, бірлікке тәрбиелеу
Түрі: аралас сабақ
Әдісі: Сұрақ-жауап, топтық жұмыс, жұппен жұмыс әңгіме кестесі.
Көрнекілігі: М. Шахановтың суреті, суреттер, кесте, бағалау
бетшесі.
|
Психологиялық
ахуал
|
I. Ұйымдастыру.
Топқа бөліну (конфеттер таңдау арқылы)
Конфетте достық туралы мақал-мәтелдер, адал достық, амал достық
бойындағы қасиеттер жазылған. Дос болсаң берік
бол,
Досыңа серік бол. Жолдасы жақсының өзі
жақсы
Досы көпті
жау алмайды,
Ақылы көпті дау алмайды. Жүз теңгең
болғанша,
Жүз досың болсын. Дос жылатып айтады,
Дұшпан күлдіріп айтады.
көмектесу, сыйластық, құрметтеу, кемшілігін бетіне айту,
жанашыр.
өзінің қамын ойлау, өзгеге жақсылық ойламайды, досының жетістігін
көре алмау, сатқын, арам.
II. Үй жұмысын тексеру «Сиқырлы әріптер»
Әр топ үлестірмелі қимадағы сұрақтарға жауап беріп, әріптерден сөз
құрай отырып, жаңа сабақ тақырыбын шығарып алу.
1-топ ( с, ы, қ, д, т, о)
Шыңғыстың егіншілерге берген төлемі жөнінде әңгімеле. Шыңғыс
сұлтанның шешіміне өз көзқарасыңды білдір.
2-топ (өл, сі, ке, нің)
Мәтінде ұлттық әдеп туралы не айтылған.
3-топ (ң, з, а, ы)
Жер қорушының берген батасы.
III. Жаңа сабақ.
1. Мағынаны тану
М. Шаханов туралы мәлімет беру
1942 ж 2шілде Қазақстанның халық жазушысы,
Оңтүстік Қазақстан облысы ақын, сазгер, қоғам қайраткері.
Әкесі Досболов Шахан «Түрік халықтары арасынан
анасы Ұмсын ең үздік әлем ақыны» ата-
ғының иегері
«Жалын» журналының бас редакторы «Мемлекеттік тіл қоғамдық
қозғалысының
төрағасы
М. Шаханов шығармаларының тақырыптары: Отан Тарих
Табиғат Достық
Махаббат
2. Оқулықпен жұмыс
Іштей оқу
• 1-топ 1,2,3шумағын
• 2-топ 4,5,6 шумағын
• 3-топ 7,8,9 шумағын
• Өлең мазмұнын қара сөзбен әңгімелеу
3. Дәптермен жұмыс
Сүттей аппақ- таза
Көңіліміздің айдынында күн жүзді- қуану, шаттану
Өлке-адамның туған жері және өсіп өнген аймағы.
IV. Сергіту
«Бір-біріңе жақында» тренинг.
Мақсаты: бір- бірімен мейірімділік және қамқорлық қатынасты
қалыптастыру.
Сіздер билеп жүресіздер де менің айтқанымды орындайсыздар. Мен
«бір-біріңе» деп айтқан кезде, өздеріңізге жұп тауып аласыздар.
Жұбыңызды тапқаннан кейін мен берген тапсырмаларды орындайсыздар.
Енді бір-бірлеріңізге қол беріп, бір-біріңнің аяғына – аяғыңды,
мұрынды- мұрынға, құлаққа- құлақты, бетке- бетті тигіземіз. Осыдан
кейін кайтадан өздеріңе жұп тауып алып, жаңа жасаған әрекеттерді
қайталаңыздар.
V. Сұрақтармен жұмыс
-Өлең кімнің атынан баяндалып тұр?
- Мұхтар мен досы әжесінен неге қатты қорықты?
-Әжесі неге немересін жазалаусыз қалдарды?
-Баланың орнында болсаң сен не істер едің?
VI. Топтық жұмыс. Берілген суреттер бойынша постер құру.
VII. Сабақты қорыту.
1. «Әңгіме кестесі» әдісі
• Шығарманың тақырыбы:
• Авторы:
• Кейіпкерлері:
• Оқиға орны:
• Болған жағдай:
• Мұхтар саған ұнады ма? Себебі?
• Шығарманың негізгі идеясы
2. Әр топ конфетте жазылған сөздерді жинақтап қорытынды жасау.
1-топ. «Достық» туралы мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіру.
2-топ. «Адал дос» қандай болады? 3-топ. «Амал дос» қандай
болады?
|