Тыңдалым алды
жұмыс.
-Сөздікпен
жұмыс: қызғылт, күлгін,
жабдықталған, жиһаз,орталықта орналасқан, әдемі ғимарат, жаңа
мектеп, жаңа үлгіде, жабдықталған, қызыл кірпіштен, көшіп
келді...
Тапсырманы
орындау бойынша саралау. Оқушылардың көпшілігі
орындайды
-Сөздіктер мен
сөз тіркестерін
сәйкестендіру.
мектебім қызыл
кірпіштен
отбасым жағдай
жасалған
кабинет күлгін
түсті
жиһаздар оқуға
берді
оқу үшін жаңа
үлгідегі
мектепке орталықта
орналасқан
салынған жарық,
кең
кілемше көшіп
келді
-Оқулықтағы
суреттермен жұмыс немесе интербелсенді тақтадан слайдтар
қарау.
Барлық
оқушылар орындайды
Суреттер бойынша
сұрақтар қою, сұраққа жауап
беру.
- Суретте нелер
байқап отырсыздар? Тағы кімдер
бар?
- Суреттегі адам
кім?
- Балалар мен
оқушылар не істеп отыр?
- Кабинетте қандай
заттар бар?
-Кейбір
оқушылар орындайды
«Галереяға саяхат»
әдісі. Жаңа сөздерді сыныпта әр жерге іліп, балалар өздері барып
бір қағазды таңдайды да, сол сөзбен сөз тіркесін немесе сөйлем
құрастырады.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Жаңа сөздер арқылы мәтінге
қатысты негізгі ақпаратты
анықтайды.
|
Сөздер мен сөз тіркестерін
сәйкестендіреді. Сұрақтарға дұрыс жауап береді.Сөздер арқылы
сөйлемдер құрай алады
|
Кері
байланыс. Мадақтау
сэндвичі
Тыңдалым кезі
жұмыс.
Мәтін
аудиобейне арқылы
оқылады.
-
Мәтінді бірінші рет мұқият
тыңдап түсінеді.
-
Мәтінді екінші рет «Стоп
кадр»әдісі арқылы тыңдап, әр абзацты топпен талқылап, түсінгенін
айту.
1-тапсырма Мәтінмен
жұмыс.
Тапсырма
бойынша саралау.
Барлық
оқушылар орындай
алады:
Тыңдау,
түсінгендерін айту, өз бөліктеріне ат қою. Үш топ үш абзац бойынша
жұмыс істейді.
I-оқымыстылар
тобы.
Менің отбасым биыл
қалаға көшіп келді. Мені анам үйдің қасындағы мектепке оқуға берді.
Менің мектебім орталықта орналасқан әрі үйге жақын. Мектебім жаңа,
биік. Ол қызғылт кірпіштен салынған. Ол – үш қабатты, әдемі
ғимарат. Мектептің маңдайшасына «Кел,балалар, оқылық!», - деген
Ыбырай атамыздың сөзі ілінген. Ол алыстан көрініп
тұрады.
(стоп-кадр)
Балалар, бұл абзацта не туралы естідіңдер? Мектеп қандай
екен?
II-жазушылар
тобы.
Мектептің бірінші
қабатында асхана, спортзал, мәжіліс залы, кітапхана, киім киетін
жер және мұғалімдер бөлмесі
бар.
Екінші, үшінші
қабаттарда оқу кабинеттері орналасқан. Кабинеттер жарық, әрі кең.
Терезелері үлкен. Терезеден тау көрініп тұрады. Кабинеттердегі
жиһаздар жаңа үлгіде жинақталған. Шкафтағы сөрелерде кітаптар бар.
Дәліздері таза, жарық. Еденге ұзын, күлгін кілемшелер
төселген.
( стоп кадр)
Балалар, бұл абзацта не туралы естідіңдер? Мектепте қандай
кабинеттер бар және қайда орналасқан
екен?
III- білімділер
тобы.
Мектеп ауласында
шырша, қарағай, емен ағаштары өсіп тұр. Айналада неше түрлі гүлдер
бар. Мектепте балаларға сабақ оқу үшін барлық жағдай жасалған.
Маған мектеп ұнады. Мен қала мектебіне тез
үйрендім.
(Стоп кадр)
Мектепте қандай жағдай жасалған? Саған мектеп ұнай
ма?
-
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
|
Оқушылар өз ойын білдіре
алады. Мәтіннен дұрыс мәліметтер таңдай
алады.
|
К ері
байланыс.
2-тапсырма Тапсырма бойынша
саралау.
-
Барлық оқушылар орындай
алады.
Сөйлемдегі
олқылықтарды толтыру. Берілген сөйлемдерді(қызғылт,
күлгін, кілемше,жиһаздар, жабдықталған) сөздерімен
толықтыру.
-
Мектеп жаңа, биік. Ол
......... кірпіштен
салынған.
-
Еденде ұзын, ...... түсті
........ төселген.
-
Кабинеттегі ............ жаңа
үлгіде .............. .
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
«Дұрыс-бұрыс»
әдісі
№
|
Сөйлем
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
1
|
Менің мектебім орталықта
орналасқан әрі үйге жақын.
|
+
|
|
2
|
Мектебім жаңа, биік.
Ол күлгін кірпіштен
салынған.
|
|
+
|
3
|
Еденге
ұзын, қызыл кілемшелер
төселген.
|
|
+
|
4
|
Терезелері үлкен. Терезеден
тау көрініп тұрады.
|
+
|
|
5
|
Маған мектеп ұнады. Мен қала
мектебіне үйрене алмадым.
|
|
+
|
Кейбір
оқушылар орындай алады:
Мәтінге
байланысты кесте бойынша сұраққа жауап беру арқылы сөйлемдер
құрау.
Менің
мектебім...
Қай көшеде
орналасқан?
|
Қандай?
|
Неше
қабатты?
|
Нелер
бар?
|
Ауласы
қандай?
|
Қазақ тілі кабинеті қай
қабатта?
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Тыңдалған мәтіннің негізгі
мазмұнын түсінеді,нақты ақпаратты
анықтайды
|
Сөздер мен сөз тіркестерін
суретпен сәйкестендіреді.
2 дұрыс, 3 бұрыс сөйлемді
анықтай алады.
Тапсырма бойынша сөйлемдерді
дұрыс анықтай алады.
|
Кері байланыс.
Қошеметтер, бас саусақ әдістері арқылы.
3-тапсырма
Тыңдалым соңы
жұмыс.
4-тапсырма «Венн диараммасы» арқылы
мәтінде сипатталған мектеп пен өз мектебіңді
салыстыр
Айырмашылығы
Айырмашылығы
Ұқсастығы
ұ
-
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Нақты ақпаратты қолдана
алады.
|
-
Өз мектебі мен
мәтіндегі мектепті
салыстырады.
|
|