Сабақтың тақырыбы:
| Менің мектебім |
Күні: | Мұғалімнің аты- жөні: Темірболатова Н.Б. |
Сынып: 1 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Мектептің адам өміріндегі маңызын түсіндіру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Мектеп өмірімен танысады.Мектептің адам өміріндегі маңызын түсінеді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Мектепте кімдер жұмыс істейді және олардың қызметтері туралы біледі,кітапхана жұмысына бақылау жүргізеді. |
| Кейбір оқушылар: «Менің болашақ мектебім» тақырыбына коллаж құрастырады. |
|
|
Тілдік мақсат: | Оқушылар: тілдік құзіреттілікті қалыптастыру |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: Мұғалім-учитель-teacherКітапханашы-библиотекарь-librarianДәрігер-врач-doktorАспаз-повар-cook |
| |
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Бұл суреттерде не бейнеленген?Сен мектепке барып оқушы болдың. Өміріңде не өзгерді?Суретте кімдер бейнеленген? Олардың қайсы мектепте жұмыс істейді? Олар қандай жұмыс істейді? |
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| Мектеп не үшін керек? Біз неліктен мектепке келдік? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар:
|
Алдыңғы оқу | «Кластер» сызбасы арқылы «Отбасы» тақырыбын қайталау |
| Жоспар |
Жоспарланған уақыт
| Жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Басталуы | Психологиялық ахуалМ. Мақатаевтың «Мектебім» тақпағын қимылмен айтуШирату жаттығуы «Менің мектебім» атты видеоролик көрсетуОй түю сұрақтары:1.Осы видеороликтен не көрдіңдер?2.Мектептің ішінде не бар екен?3.Сынып бөлмелері қандай?4.Онда кімдер жұмыс істейді?
| Слайд
видеоролик |
Ортасытақырыптың мазмұнын ашу
Аяқталуы
| Тапсырма 1. Мектепке қатысты суреттерді тауып топтастыру жасау.Тапсырма 2. Мектепте кімдер жұмыс істейді?( оқулықпен жұмыс, оқулықтағы суреттерді үш тілде атау)Мұғалім-учитель-teacherКітапханашы-библиотекарь-librarianДәрігер-врач-doktorАспаз-повар-cook
Сергіту сәті «Учат в школе» әніне билеу
Тапсырма 3.Жұппен жұмыс: Суреттегі мамандық иесін тану және ол туралы білгенін жұпта айту.Тапсырма 4 «Менің болашақ мектебім» тақырыбына коллаж құрастырады.Тапсырма5. Кітапханаға саяхат жасау.
ОйтолғанысСен мектепке барып оқушы болдың. Өміріңде не өзгерді? Жағдаяттар1.Адам мектепке бармаса не болады?2.Мараттың қаламы болмады Жадырадан сұрады ол бермеді,не істер едің? | Суреттер
оқулық
суреттер
|
Рефлексия | «Иә», « Жоқ» ойыныМектепке білім алу үшін барады.Дәрігер балаларды оқытады.Кітапханашы кітап береді.Асханада мұғалім жұмыс істейді. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қосымша ақпарат | Ы. Алтынсарин туралы қосымша ақпарат беру. |
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау оқушылырды оқу құралдары арқылы бағалау
Смайлик арқылы, ауызша мадақтау
|
|
№ |
Дескрипторлар | Пәнаралық байланыс Қазақ тілі, орыс тілі, әдебиеттік оқу, еңбек
|
| -Мектеп өмірі туралы түсінік алады.-Мектепте кімдер жұмыс істейді және олардың қызметтері туралы айта алады.-Кітапхана жұмысы жайлы мәлімет алады.-Ы. Алтынсарин алғашқы мектепті ашқаны туралы біледі.
|
|