Сабақтың
тақырыбы:
|
Менің
мектебім
|
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты- жөні:
Темірболатова Н.Б.
|
|
|
Сынып: 1
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
|
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты:
|
Мектептің адам өміріндегі
маңызын түсіндіру
|
|
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
|
Мектеп өмірімен
танысады.Мектептің адам өміріндегі маңызын
түсінеді.
|
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
|
Мектепте кімдер жұмыс істейді
және олардың қызметтері туралы біледі,кітапхана жұмысына бақылау
жүргізеді.
|
|
|
Кейбір
оқушылар: «Менің болашақ мектебім»
тақырыбына коллаж құрастырады.
|
|
|
|
|
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқушылар: тілдік құзіреттілікті
қалыптастыру
|
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер: Мұғалім-учитель-teacher
Кітапханашы-библиотекарь-librarian
Дәрігер-врач-doktor
Аспаз-повар-cook
|
|
|
|
|
|
Сыныптағы диалог/ жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
|
|
Бұл суреттерде не
бейнеленген?
Сен мектепке барып оқушы
болдың. Өміріңде не өзгерді?
Суретте кімдер бейнеленген?
Олардың қайсы мектепте жұмыс істейді? Олар қандай жұмыс
істейді?
|
|
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
|
|
|
Мектеп не үшін керек? Біз
неліктен мектепке келдік?
|
|
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
|
|
Алдыңғы
оқу
|
«Кластер» сызбасы арқылы
«Отбасы» тақырыбын қайталау
|
|
|
|
Жоспар
|
|
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
|
|
Басталуы
|
Психологиялық
ахуал
М. Мақатаевтың «Мектебім»
тақпағын қимылмен айту
Ширату
жаттығуы «Менің мектебім» атты
видеоролик көрсету
Ой түю
сұрақтары:
1.Осы видеороликтен не
көрдіңдер?
2.Мектептің ішінде не бар
екен?
3.Сынып бөлмелері
қандай?
4.Онда кімдер жұмыс
істейді?
|
Слайд
видеоролик
|
|
|
Ортасы
тақырыптың мазмұнын
ашу
Аяқталуы
|
Тапсырма
1.
Мектепке қатысты суреттерді
тауып топтастыру жасау.
Тапсырма 2. Мектепте кімдер
жұмыс істейді?( оқулықпен жұмыс, оқулықтағы суреттерді үш тілде
атау)
Мұғалім-учитель-teacher
Кітапханашы-библиотекарь-librarian
Дәрігер-врач-doktor
Аспаз-повар-cook
Сергіту сәті «Учат в школе»
әніне билеу
Тапсырма
3.
Жұппен жұмыс: Суреттегі
мамандық иесін тану және ол туралы білгенін жұпта
айту.
Тапсырма
4
«Менің болашақ мектебім»
тақырыбына коллаж құрастырады.
Тапсырма5. Кітапханаға саяхат
жасау.
Ойтолғаныс
Сен мектепке барып оқушы
болдың. Өміріңде не өзгерді?
Жағдаяттар
1.Адам мектепке бармаса не
болады?
2.Мараттың қаламы
болмады Жадырадан сұрады ол бермеді,не істер
едің?
|
Суреттер
оқулық
суреттер
|
|
|
Рефлексия
|
«Иә»,
« Жоқ»
ойыны
-
Мектепке білім алу үшін
барады.
-
Дәрігер балаларды
оқытады.
-
Кітапханашы кітап
береді.
-
Асханада мұғалім жұмыс
істейді.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Ы. Алтынсарин туралы қосымша ақпарат
беру.
|
|
|
Саралау
-Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау оқушылырды оқу құралдары
арқылы бағалау
Смайлик арқылы, ауызша
мадақтау
|
|
|
|
№
|
Дескрипторлар
|
Пәнаралық
байланыс
Қазақ тілі, орыс тілі,
әдебиеттік оқу, еңбек
|
|
|
|
-Мектеп өмірі туралы түсінік
алады.
-Мектепте кімдер жұмыс істейді
және олардың қызметтері туралы айта алады.
-Кітапхана жұмысы жайлы
мәлімет алады.
-Ы. Алтынсарин алғашқы
мектепті ашқаны туралы біледі.
|
|
|
|