Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары "Неліктен Александр Македонский Скифтерді бағындыра алмады"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3В- Ежелгі Грекия |
Мектеп: «Ұзынағаш орта мектебі » КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспапағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Неліктен Александр Македонский Скифтерді бағындыра алмады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.2.1 Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану 5.3.2.2 Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Александр Македонский мен оның жорықтары негізінде империя ұғымын түсінеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Македонскийдің жорықтарының мемлекетаралық қатынастарға әсерін сипаттайды, бағытын картадан көрсетеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Александр Македонскийдің жорықтарының не себепті өзге елдермен салыстырғанда скифтерге жорығы сәтсіз болғандығын талдайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар : Македонскийдің не себепті сақтарды жеңе алмағандығын анықтайды, мемлекеттер шекарасындағы өзгерістерді сипаттай отырып, картадан Македонскийдің жорықтарының бағытын көрсете алады және ауызша түсіндіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: империя, фаланга , отар, азиялық скифтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А.Македонский сақтарды бағындыра алмады ? Неліктен? Сақтар Македонскийға тегеуірінді тойтарыс бере алды , себебі ....... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Империя бұл ..., фаланга бұл ..., отар бұл ... тарихи терминдерге сипаттама беру ?................; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Сақтардың тәуелсізідік үшін күресі арқылы МЕ «Тәуелсіздік және Астана» құндылығына баулу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, Қазақстан тарихы , қазақ әдебиеті . Осы пәндегі алған білімдерімен пәнаралық байланыс жасаймын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 8 мин Сабақ мониторингісін анықтау 4 минут
|
Психологиялық ахуал туғызу
1-топ: «А. Македонский»:
2-топ: «Аристотель»
Оқушылармен суреттер арқылы бөлінудің себебін анықтай отырып, бірге сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау. Бүгінгі сабағымыз өткен сабағымыздың жалғасы болып табылады. 1 тапсырма «Конверттегі сұрақтар» әдісі 1.Афины мен Спартада балаларды қалай тәрбиелеген? 2.Афины мен Спартаның бақару жүйелері несімен ерекшеленеді? 3.Герадот «азиялық скифтер»деп кімдерді атаған?Олар туралы не білесіңдер? 4.Олигархия дегеніміз не? Қазіргі таңда осы сөзді қандай мағынада қолданады? 2-тапсырма: «Дейін-кейін» әдісі арқылы сыныптағы оқушылар «дейін» бөлімін толтырады. Бұл сабақтың өн бойы жүреді 1-топ: А.Македонский мен оның жорықтары туралы осы уақытқа дейін не білгенін толтырады, оны дауыстап оқиды.
|
Топ аттары жазылған қағаздар, сурет қиықтары
Конверттерге жазылған Үлестірмелі сұрақтар
«Дейін-кейін» кестесі сызылған үлестірмелі қағаз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10 минут
БТ
3 минут |
3-тапсырма : (ЖТ)Үлестірме қағаз және оқулықпен жұмыс. (3 минут) ҚБ «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы мәтінді жекелей оқиды, жұппен талқылайды, топта пікір алмасады. 1-топ: «Империя» ұғымы туралы білетіндерін еске түсіріп, Македонский империясына сипаттама жасайды. 2-топ: А.Македонский жорықтарының бағытын сипаттай отырып, әлем картасында қандай өзгерістер болғанын түсіндіріп береді.
4-тапсырма: . А.Македонский скифтермен мемлекетаралық қатынастарын картаға түсіріңіз
«Екі жұлдыз, 1 тілек» арқылы бағалау ҚБ |
5 сыныпқа арналған оқулық Авторы: Б.С.Букаева, Г.Б.Зикирина, Ж.С.Макашева және т.б.
Карта, контур, түрлі түсті маркерлер
Бейнежазба
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 20 Мин
|
Сабақтың басында оқушылар «Неліктен Александр Македонский Скифтерді бағындыра алмады» тақырыбы бойынша «Дейін-кейін» кестесін осы сабақта алған білімдерін қолдана отырып «кейін» бөлігін аяқтайды. ҚБ
Қалыптастырушы бағалау
Тапсырмалар 1: Империя ұғымын қолдана отырып Картадағы мәліметтер арқылы А.Македонский жаулап алған алған жерлерін жазыңыз?
1. 2. 3. 4. 5.
2 тапсырма: «Сұрақты қағып ал» тәсілі бойынша - «Неліктен Александр Македонский Скифтерді бағындыра алмады» деген сауалға жауап іздеймін (ЕСКЕРТУ: оқушының жауабы барысында оқушының жауабы тек толықтырылып отырылады)
«Ежелгі Грекия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
А.Македонский Македония орталығы Пелледе ...............шілде айының аяғында дүниеге келген.Оның әкесі ...............ежелгі македон патшасы Каранның тұқымы, шығу тегін мифтік батыр Гераклмен байланыстырса, шешесі Олимпиада Эпир патшасының қызы, эллиндік миф батыры Ахиллмен шығу тегін байланыстырады. 13 жасында оған.................ұстаздық етеді.Александрға этика, саясат ғылымдары бойынша дәріс беріп, оны болашақ гректердің қолбасшысы рухында тәрбиелеу мақсаты тұрды. Аристотель мектебінен ол үлкен білімді азамат болып тәрбиеленіп...........................мен «Одиссеяны» әрдайым ықыласпен оқитын болатын. |
Ресурс 1.2.3. ҚБ тапсырмасы
Жиынтық бағалау (Дүниежүзі тарихы)-30-33 беттер
А4 беті, маркер,стикер
Ресурс -1
Ресурс-2
Ресурс-3
Ресурс-4
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқуылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топтық жұмыс талаптары әртүрлі оқушыларды топтастыру арқылы жүзеге асырылды. Сабақты І, ІІ кезең барысында «диалог/қолдау көрсету» жоспарланды. Қабілетті оқушылардың табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесуде, ойларын еркін, жан-жақты жеткізуде өмірмен байланыстыра алады. Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау.
|
Қалыптастырушы бағалау-«Дейін – кейін», «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы мониторинг жүргізу.
|
Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау (Сабақ барысына байланысты) Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
1-ресурс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы парағы:
Бөлім Тақырып |
3В – Ежелгі Грекия «Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?» |
Оқу мақсаты |
5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя»ұғымын білу және пайдалану. |
Оқу дағдыларының деңгейі |
қолдану |
Бағалау критерийлері |
Сақтардың Македонскийдің қуатты әскеріне тойтарыс беру кезіндегі ерліктері пен батылдықтарын сипаттайды |
Тапсырма: |
|
Империя ұғымын қолдана отырып: Картадағы мәліметтер арқылы А.Македонский жаулап алған алған жерлерін жазыңыз? А.Македонский скифтермен мемлекетаралық қатынастарын картаға түсіріңіз
|
|
Бағалау критерийі: |
Дескриптор: |
«Империя » ұғымын түсіндіреді; |
Империя ұғымының анықтамасын жазады |
Сол кезеңдегі әлем картасындағы өзгерістерді сипаттайды |
А.Македонскийдің скифтермен соғысын үзік сызықпен белгілейді |
А.Македонскийдің империясының шекарасын қызыл бояумен белгілейді |
|
А.Македонский негізін қалаған қаланы белгілейді |
2-ресурс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы парағы:
Бөлім Тақырып |
3В – Ежелгі Грекия «Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?» |
Оқу мақсаты |
5.3.2.2 Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау |
Оқу дағдыларының деңгейі |
қолдану |
Бағалау критерийлері |
А.Македонский жаулап алған елдерін анықтау |
Тапсырма: |
|
Империя ұғымын қолдана отырып: Картадағы мәліметтер арқылы А.Македонский жаулап алған алған жерлерін жазыңыз? 1._____________________________________________________ 2._____________________________________________________ 3._____________________________________________________ 4._____________________________________________________ 5.______________________________________________________ |
|
Бағалау критерийі: |
Дескриптор: |
А.Македонский жаулап алған елдерін анықтау |
А. Македонский жаулап алған жерлерді жазады (кемінде 5 мемлекет) |
А. Македонский жаулап алушылық соғыстарының нәтижелерін біледі. |