Тақырыбы: «О, Ақтан жас, Ақтан
жас»өлеңі
|
Мектеп: Ж.Ташенов
атындағы №20мектеп
|
Күні
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Ахметжанова.А.Р.
|
Сынып:5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар:
|
А/И3.
Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын
анықтау.
Т/Ж4. Көркем
шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту.
|
Бағалау
критерийлері:
|
Барлық
оқушылар:
Эстафета арқылы «О,
Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін жатқа айта алады, берілген шығармадан
риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарын анықтай алады, өлең мазмұнына
қатысты сұрақтарға өз пікірлерін білдіре алады.
|
Оқушылардың көпшілігі:
өлең идеясы
мен тапсырмада берілген сөздердің мағынасын түсіндіре алады;
риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарының не үшін қолданылғаны туралы
болжамын білдіре алады; сабақта алған мәліметтерді жинақтап,
кейіпкер туралы кесте құрастыра алады.
|
Кейбір
оқушылар: сұрақтарға қатысты өз
пікірін анық, дәлелді жеткізіп, ерекше ойлар айта алады; аиалған
көркемдегіш құралдарға өлеңнен тыс басқа мысалдар да келтіре
алады.
|
Уақыт
|
Блум
тасономиясы
|
Мүғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
|
Білу
|
Мұғалім
оқушыларға қағаз жүрекшелерді таратады. Сұрақ: Ата-анамыз бізге
қандай кеңестер мен тілектер айтады? Дулат Бабатайұлының «О, Ақтан
жас, Ақтан жас!» өлеңін тыңдатады. Тыңдалымның 1, 3-тапсырмаларын
орындатады: 1. Өлеңнің негізгі идеясын 3 сөйлеммен айтып, ойымызды
мақал-мәтелдермен түсіндірейік. 2. Осы өлеңге басқа қандай атау
берсек болады?
|
Оқушыларға қағаз
жүрекшелерге : ата-аналары айтатын ақыл-кеңістері мен тілектерін
жазып, дәптеріне жабыстырады. Өлеңді тыңдап, оған басқаша атау
береді.негізгі идеясын Өлеңді тыңдап, оған басқаша атау
береді.негізгі идеясын 3 сөйлеммен айтып, ойларын мақал-мәтелдермен
түйіндейді (Ж).
|
|
Түсіну
|
Сөздікпен
жұмыс. Мұғалім оқулықтағы
тығдалымның 4-тапсырмасы арқылы оқушылармен бірлесіп, түсініксіз
сөздердің мағынасын ашады. Тыңдалымның 2-тапсырмасын орындатады:
Өлең жолдарын сәйкесінше жалғастырыңдар. 1. Жапанға біткен жапырақ
................................ 2. Жазғы шыққан бүлдірген
............................... 3. Күрек тісін қасқайтып
............................... 4. Бадана көз. Тоғыз тор
................................
|
Оқушылар
мұғаліммен бірге сауыт, керсен, қажу сөздерінің мағыналарын біліп,
оны синонимдерімен алмастырып, сөйлем құрап жазады. 2-тыңдалым
тапсырмасында берілген өлең жолдарын
жалғастырады.
|
|
Қолдану
|
Мұғалім айтылымның
2-тапсырмасы негізінде щқушылардың өлеңді жатқа айтуын бақылайды:
Сыныбымызбен «өлең эстафетасын» жасайық. Мен бастаймын, сендер
жалғастырыңдар. О, Ақтан жас, Ақтан жас, Сен де жетер ме екенсің?
................................
|
Оқушылар мұғалім
бастаған «өлең эстафетасын» жалғастыра отырып, өлеңді жатқа
айтады.
|
|
Талдау
|
Мұғалім оқушылардың
назарын оқулықтағы «Жас ғалымға көмек» бөліміне аудартып,
риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарын түсінуге көмектеседі.
Оқылымның 1, 2, 3-тапсырмаларын орындауға нұсқау береді: 1. Өлеңнен
ақынның Ақтанның болашағына алаңдаған жолдарын тауып, мәнерлеп
оқиық. 2. Өзімізге ұнаған шумақтарды жаттап алайық. 3. Өлеңде
кездесетін көркемдегіш құралдарды мысалдар арқылы
дәлелдейік.
|
Оқушылар «Жас ғалымға
көмек» бөлімінде берілген түсініктерді оқып, түсінгендері бойынша
жұмыс жасайды. 1, 2, 3-оқылым тапсырмаларын орындап, өлеңде
кездесетін риторикалық сұрау, қайталауларды тауып, мысалдар арқылы
дәлелдейді. Не үшін қолданылғаны туралы болжамдарын
білдіреді (Ж).
|