Сабақ жоспары. О, Ақтан жас! 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары. О, Ақтан жас! 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жіберілген сабақ мұғалімге керек. Осы материалды пайдалана отыра өзіне керектісін алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: «О, Ақтан жас, Ақтан жас»өлеңі

Мектеп: Ж.Ташенов атындағы №20мектеп

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметжанова.А.Р.

Сынып:5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар:

А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтау.

Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Бағалау критерийлері:

Барлық оқушылар:

Эстафета арқылы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін жатқа айта алады, берілген шығармадан риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарын анықтай алады, өлең мазмұнына қатысты сұрақтарға өз пікірлерін білдіре алады.

Оқушылардың көпшілігі: өлең идеясы мен тапсырмада берілген сөздердің мағынасын түсіндіре алады; риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарының не үшін қолданылғаны туралы болжамын білдіре алады; сабақта алған мәліметтерді жинақтап, кейіпкер туралы кесте құрастыра алады.


Кейбір оқушылар: сұрақтарға қатысты өз пікірін анық, дәлелді жеткізіп, ерекше ойлар айта алады; аиалған көркемдегіш құралдарға өлеңнен тыс басқа мысалдар да келтіре алады.

Уақыт

Блум тасономиясы

Мүғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Білу

Мұғалім оқушыларға қағаз жүрекшелерді таратады. Сұрақ: Ата-анамыз бізге қандай кеңестер мен тілектер айтады? Дулат Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас!» өлеңін тыңдатады. Тыңдалымның 1, 3-тапсырмаларын орындатады: 1. Өлеңнің негізгі идеясын 3 сөйлеммен айтып, ойымызды мақал-мәтелдермен түсіндірейік. 2. Осы өлеңге басқа қандай атау берсек болады?


Оқушыларға қағаз жүрекшелерге : ата-аналары айтатын ақыл-кеңістері мен тілектерін жазып, дәптеріне жабыстырады. Өлеңді тыңдап, оған басқаша атау береді.негізгі идеясын Өлеңді тыңдап, оған басқаша атау береді.негізгі идеясын 3 сөйлеммен айтып, ойларын мақал-мәтелдермен түйіндейді (Ж).


Түсіну

Сөздікпен жұмыс. Мұғалім оқулықтағы тығдалымның 4-тапсырмасы арқылы оқушылармен бірлесіп, түсініксіз сөздердің мағынасын ашады. Тыңдалымның 2-тапсырмасын орындатады: Өлең жолдарын сәйкесінше жалғастырыңдар. 1. Жапанға біткен жапырақ ................................ 2. Жазғы шыққан бүлдірген ............................... 3. Күрек тісін қасқайтып ............................... 4. Бадана көз. Тоғыз тор ................................


Оқушылар мұғаліммен бірге сауыт, керсен, қажу сөздерінің мағыналарын біліп, оны синонимдерімен алмастырып, сөйлем құрап жазады. 2-тыңдалым тапсырмасында берілген өлең жолдарын жалғастырады.



Қолдану

Мұғалім айтылымның 2-тапсырмасы негізінде щқушылардың өлеңді жатқа айтуын бақылайды: Сыныбымызбен «өлең эстафетасын» жасайық. Мен бастаймын, сендер жалғастырыңдар. О, Ақтан жас, Ақтан жас, Сен де жетер ме екенсің? ................................

Оқушылар мұғалім бастаған «өлең эстафетасын» жалғастыра отырып, өлеңді жатқа айтады.


Талдау

Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы «Жас ғалымға көмек» бөліміне аудартып, риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарын түсінуге көмектеседі. Оқылымның 1, 2, 3-тапсырмаларын орындауға нұсқау береді: 1. Өлеңнен ақынның Ақтанның болашағына алаңдаған жолдарын тауып, мәнерлеп оқиық. 2. Өзімізге ұнаған шумақтарды жаттап алайық. 3. Өлеңде кездесетін көркемдегіш құралдарды мысалдар арқылы дәлелдейік.

Оқушылар «Жас ғалымға көмек» бөлімінде берілген түсініктерді оқып, түсінгендері бойынша жұмыс жасайды. 1, 2, 3-оқылым тапсырмаларын орындап, өлеңде кездесетін риторикалық сұрау, қайталауларды тауып, мысалдар арқылы дәлелдейді. Не үшін қолданылғаны туралы болжамдарын білдіреді (Ж).

Ой-толғаныс


Жинақтау

Мұғалім өлең кейіпкерін сипаттау үшін кесте құрастыруды ұсынады: Өлең арналып отырған кейіпкерге өз жұбымызбен ақылдасып, сипаттама берейік. өлең

Оқушылар сабақта жинаған мәліметтерін жүйелей отырып, тыңдалымның 5-тапсырмасына сүйеніп, өз жұптарымен кеіпкер туралы кесте құрастырады (ЖЖ).


Бағалау

Мұғалім оқушыларға монолог жазуға нұсқау береді. Көлемі: 50-60 сөз.

Оқушылар алған ақпараттары негізінде «Ақтанның монологін» жазады. Топ ішінде бір-біріне оқиды.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2020
488
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі