|
Тақырыбы: «О, Ақтан жас, Ақтан жас»өлеңі |
Мектеп: Ж.Ташенов атындағы №20мектеп |
||||
|
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: Ахметжанова.А.Р. |
||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар: |
А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтау. Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
||||
|
Бағалау критерийлері: |
Барлық оқушылар: Эстафета арқылы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін жатқа айта алады, берілген шығармадан риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарын анықтай алады, өлең мазмұнына қатысты сұрақтарға өз пікірлерін білдіре алады. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі: өлең идеясы мен тапсырмада берілген сөздердің мағынасын түсіндіре алады; риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарының не үшін қолданылғаны туралы болжамын білдіре алады; сабақта алған мәліметтерді жинақтап, кейіпкер туралы кесте құрастыра алады. |
|||||
|
Кейбір оқушылар: сұрақтарға қатысты өз пікірін анық, дәлелді жеткізіп, ерекше ойлар айта алады; аиалған көркемдегіш құралдарға өлеңнен тыс басқа мысалдар да келтіре алады. |
|||||
|
Уақыт |
Блум тасономиясы |
Мүғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||
|
|
Білу |
Мұғалім оқушыларға қағаз жүрекшелерді таратады. Сұрақ: Ата-анамыз бізге қандай кеңестер мен тілектер айтады? Дулат Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас!» өлеңін тыңдатады. Тыңдалымның 1, 3-тапсырмаларын орындатады: 1. Өлеңнің негізгі идеясын 3 сөйлеммен айтып, ойымызды мақал-мәтелдермен түсіндірейік. 2. Осы өлеңге басқа қандай атау берсек болады? |
Оқушыларға қағаз жүрекшелерге : ата-аналары айтатын ақыл-кеңістері мен тілектерін жазып, дәптеріне жабыстырады. Өлеңді тыңдап, оған басқаша атау береді.негізгі идеясын Өлеңді тыңдап, оған басқаша атау береді.негізгі идеясын 3 сөйлеммен айтып, ойларын мақал-мәтелдермен түйіндейді (Ж). |
||
|
|
Түсіну |
Сөздікпен жұмыс. Мұғалім оқулықтағы тығдалымның 4-тапсырмасы арқылы оқушылармен бірлесіп, түсініксіз сөздердің мағынасын ашады. Тыңдалымның 2-тапсырмасын орындатады: Өлең жолдарын сәйкесінше жалғастырыңдар. 1. Жапанға біткен жапырақ ................................ 2. Жазғы шыққан бүлдірген ............................... 3. Күрек тісін қасқайтып ............................... 4. Бадана көз. Тоғыз тор ................................ |
Оқушылар мұғаліммен бірге сауыт, керсен, қажу сөздерінің мағыналарын біліп, оны синонимдерімен алмастырып, сөйлем құрап жазады. 2-тыңдалым тапсырмасында берілген өлең жолдарын жалғастырады. |
||
|
|
Қолдану |
Мұғалім айтылымның 2-тапсырмасы негізінде щқушылардың өлеңді жатқа айтуын бақылайды: Сыныбымызбен «өлең эстафетасын» жасайық. Мен бастаймын, сендер жалғастырыңдар. О, Ақтан жас, Ақтан жас, Сен де жетер ме екенсің? ................................ |
Оқушылар мұғалім бастаған «өлең эстафетасын» жалғастыра отырып, өлеңді жатқа айтады. |
||
|
|
Талдау |
Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы «Жас ғалымға көмек» бөліміне аудартып, риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарын түсінуге көмектеседі. Оқылымның 1, 2, 3-тапсырмаларын орындауға нұсқау береді: 1. Өлеңнен ақынның Ақтанның болашағына алаңдаған жолдарын тауып, мәнерлеп оқиық. 2. Өзімізге ұнаған шумақтарды жаттап алайық. 3. Өлеңде кездесетін көркемдегіш құралдарды мысалдар арқылы дәлелдейік. |
Оқушылар «Жас ғалымға көмек» бөлімінде берілген түсініктерді оқып, түсінгендері бойынша жұмыс жасайды. 1, 2, 3-оқылым тапсырмаларын орындап, өлеңде кездесетін риторикалық сұрау, қайталауларды тауып, мысалдар арқылы дәлелдейді. Не үшін қолданылғаны туралы болжамдарын білдіреді (Ж). |
||
Ой-толғаныс
|
|
Жинақтау |
Мұғалім өлең кейіпкерін сипаттау үшін кесте құрастыруды ұсынады: Өлең арналып отырған кейіпкерге өз жұбымызбен ақылдасып, сипаттама берейік. өлең |
Оқушылар сабақта жинаған мәліметтерін жүйелей отырып, тыңдалымның 5-тапсырмасына сүйеніп, өз жұптарымен кеіпкер туралы кесте құрастырады (ЖЖ). |
|
|
Бағалау |
Мұғалім оқушыларға монолог жазуға нұсқау береді. Көлемі: 50-60 сөз. |
Оқушылар алған ақпараттары негізінде «Ақтанның монологін» жазады. Топ ішінде бір-біріне оқиды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. О, Ақтан жас! 5-сынып
Сабақ жоспары. О, Ақтан жас! 5-сынып
|
Тақырыбы: «О, Ақтан жас, Ақтан жас»өлеңі |
Мектеп: Ж.Ташенов атындағы №20мектеп |
||||
|
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: Ахметжанова.А.Р. |
||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар: |
А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтау. Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
||||
|
Бағалау критерийлері: |
Барлық оқушылар: Эстафета арқылы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін жатқа айта алады, берілген шығармадан риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарын анықтай алады, өлең мазмұнына қатысты сұрақтарға өз пікірлерін білдіре алады. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі: өлең идеясы мен тапсырмада берілген сөздердің мағынасын түсіндіре алады; риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарының не үшін қолданылғаны туралы болжамын білдіре алады; сабақта алған мәліметтерді жинақтап, кейіпкер туралы кесте құрастыра алады. |
|||||
|
Кейбір оқушылар: сұрақтарға қатысты өз пікірін анық, дәлелді жеткізіп, ерекше ойлар айта алады; аиалған көркемдегіш құралдарға өлеңнен тыс басқа мысалдар да келтіре алады. |
|||||
|
Уақыт |
Блум тасономиясы |
Мүғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||
|
|
Білу |
Мұғалім оқушыларға қағаз жүрекшелерді таратады. Сұрақ: Ата-анамыз бізге қандай кеңестер мен тілектер айтады? Дулат Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас!» өлеңін тыңдатады. Тыңдалымның 1, 3-тапсырмаларын орындатады: 1. Өлеңнің негізгі идеясын 3 сөйлеммен айтып, ойымызды мақал-мәтелдермен түсіндірейік. 2. Осы өлеңге басқа қандай атау берсек болады? |
Оқушыларға қағаз жүрекшелерге : ата-аналары айтатын ақыл-кеңістері мен тілектерін жазып, дәптеріне жабыстырады. Өлеңді тыңдап, оған басқаша атау береді.негізгі идеясын Өлеңді тыңдап, оған басқаша атау береді.негізгі идеясын 3 сөйлеммен айтып, ойларын мақал-мәтелдермен түйіндейді (Ж). |
||
|
|
Түсіну |
Сөздікпен жұмыс. Мұғалім оқулықтағы тығдалымның 4-тапсырмасы арқылы оқушылармен бірлесіп, түсініксіз сөздердің мағынасын ашады. Тыңдалымның 2-тапсырмасын орындатады: Өлең жолдарын сәйкесінше жалғастырыңдар. 1. Жапанға біткен жапырақ ................................ 2. Жазғы шыққан бүлдірген ............................... 3. Күрек тісін қасқайтып ............................... 4. Бадана көз. Тоғыз тор ................................ |
Оқушылар мұғаліммен бірге сауыт, керсен, қажу сөздерінің мағыналарын біліп, оны синонимдерімен алмастырып, сөйлем құрап жазады. 2-тыңдалым тапсырмасында берілген өлең жолдарын жалғастырады. |
||
|
|
Қолдану |
Мұғалім айтылымның 2-тапсырмасы негізінде щқушылардың өлеңді жатқа айтуын бақылайды: Сыныбымызбен «өлең эстафетасын» жасайық. Мен бастаймын, сендер жалғастырыңдар. О, Ақтан жас, Ақтан жас, Сен де жетер ме екенсің? ................................ |
Оқушылар мұғалім бастаған «өлең эстафетасын» жалғастыра отырып, өлеңді жатқа айтады. |
||
|
|
Талдау |
Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы «Жас ғалымға көмек» бөліміне аудартып, риторикалық сұрау, қайталау ұғымдарын түсінуге көмектеседі. Оқылымның 1, 2, 3-тапсырмаларын орындауға нұсқау береді: 1. Өлеңнен ақынның Ақтанның болашағына алаңдаған жолдарын тауып, мәнерлеп оқиық. 2. Өзімізге ұнаған шумақтарды жаттап алайық. 3. Өлеңде кездесетін көркемдегіш құралдарды мысалдар арқылы дәлелдейік. |
Оқушылар «Жас ғалымға көмек» бөлімінде берілген түсініктерді оқып, түсінгендері бойынша жұмыс жасайды. 1, 2, 3-оқылым тапсырмаларын орындап, өлеңде кездесетін риторикалық сұрау, қайталауларды тауып, мысалдар арқылы дәлелдейді. Не үшін қолданылғаны туралы болжамдарын білдіреді (Ж). |
||
Ой-толғаныс
|
|
Жинақтау |
Мұғалім өлең кейіпкерін сипаттау үшін кесте құрастыруды ұсынады: Өлең арналып отырған кейіпкерге өз жұбымызбен ақылдасып, сипаттама берейік. өлең |
Оқушылар сабақта жинаған мәліметтерін жүйелей отырып, тыңдалымның 5-тапсырмасына сүйеніп, өз жұптарымен кеіпкер туралы кесте құрастырады (ЖЖ). |
|
|
Бағалау |
Мұғалім оқушыларға монолог жазуға нұсқау береді. Көлемі: 50-60 сөз. |
Оқушылар алған ақпараттары негізінде «Ақтанның монологін» жазады. Топ ішінде бір-біріне оқиды. |
шағым қалдыра аласыз













