Саралау:
Саралау – оқушыларға
қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
Топтарға
тапсырма
Оқушыларға сабақ
басында фотосуреттер көрсете отырып, жұппен жұмыстануға қолдау
көрсетуді жоспарлаймын. Сабақ барысында жеке, жұптық, ұжымдық жұмыс
жүзеге асады.
-
Сабақ барысында кластер
құрастырту арқылы оқушыларға қолдау көрсетпекпін.
-
Топтық жұмыс кезінде әр
топ мүшелері тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындау арқылы
ортақ пікірге келе отырып, топта талдайды, одан соң өзге топтарға
түсіндіреді, сұрақтарына жауап береді.
-
Жұптық жұмыста кестемен
жұмыстану арқылы бір-біріне қолдау көрсетіп, көмектеседі. Кесте
толтырып, сұраққа қатысты өз пікірлерін жазады.
-
Жеке жұмыс орындау кезінде барлық оқушылар бір тапсырманы
орындайды, қабілеті жоғары оқушылар басқаларына қарағанда
тапсырманы толық, нақты жауап бере отырып жұмыс жасайды деп
жоспарлап отырмын.
|
Бағалау:
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Оқушылардың
назарын сабаққа
шоғырландыру
мақсатында оқушылар бір-біріне тілек
білдіріп, жағымды психологиялық белсенді көңіл-күй тудырдым.
Бұл сыныпта ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырды.
Оқушылардың ой-пікірін білу,
салыстыру жасау үшін кестемен жұмысты топта
орындатамын.
Сабақ
соңында кестемен
жұмыстану арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімді меңгеруі
анықталады.
Оқушылардың әр
тапсырманы орындауынан соң қолдау көрсете отырып, «Қошемет», ауызша
түрде, «Басбармақ» әдістері арқылы жүргіземін.
Сабақ соңында
оқушылар
бүгінгі сабақта алған әсерлерін айтып
өтеді.
|
Денсаулық және
қауіпсіздік ережелерінің сақталуы
Сыныпта санитарлық-гигиеналық ережелерді
сақтау;
АКТ (интерактивті тақта) жұмысын пайдалану
ережесі;
Оқушылардың өзара қарым-қатынасын үнемі өз
бақылауымда ұстау
|
Сабақ бойынша
рефлексия:
1. Оқу үдерісінде сабақ
өз мақсатына жетті ме?
2.Оқушылар нені меңгере
алды?
3.Сабақ барысындағы
мақсатқа қол жеткізе алды ма?
4.Оқыту үдерісінде
сабақта саралау дұрыс жүзеге асты ма?
5. Оқыту барысында уақыт аралықтары сақталды
ма?
|
Дейінгі
рефлексия:
Сабағымның сәтті тұстары
|