Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары: Өміріміздегі қайталаулар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары: Өміріміздегі қайталаулар
Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып цифрлық сауаттылық пәні, Сабақтың тақырыбы: Өміріміздегі қайталаулар, Мақсаты:Алгоритм түсінігімен танысады
Алгоритмдерге мысалдар келтіре алады.
Цикл алгоритімін программалауда қолдана алады
Қанаттың үйіне
түсірілген көмірдің массасы 500 кг. Ал көмір таситын шелекке 10 кг
көмір сыяды. Осы деректерді пайдаланып
анықтаңдар:
1. «Көмір тасу»
циклдік алгоритмінің денесі неше рет қайталанады? Ал екі шелекпен
тасыса ше?
2. Цикл саны белгілі
болса, «Көмір тасу» циклдік алгоритмінің блок-схемасы қалай
өзгереді?
Тапсырмаларды алып, қосымша
диск-тен тапсырмалар
орындайды.
«Мадақтау»
әдісі
Оқулық,
презентация
Соңы
5
мин
Сабақты
бекіту.
•
Циклдің адам өміріндегі маңызы
қандай?
•
Күнделікті тұрмыстағы қандай іс-әрекеттерді циклдік
алгоритмге мысал ретінде алуға
болады?
•
Блок-схеманы
не үшін қолданады?
Қызыл– сабақты толық түсіне алмадым, тапсырмаларды
толық ордамадым. Сары– ортасында сабақты жақсы түсіндім,
тапсырмаларды орындадым, кейбір тапсырмаларда қиындықтар
кездесті.
Жасыл– сабақты жақсы түсіндім, тапсырмаларды толық
орындадым.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді. Үйге тапсырма алады. Және сабақ бойынша бағаланады. Кері
байланыс жасайды
«Мадақтау»
әдісі
Презентация,
стикер
Саралау-оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
Бағалау-оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
Саралау іріктелген
тапсырмалар, бар оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес
қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс
орындаған оқушыларды
марапаттау
Нұсқаулықпен
жүргізіледі.
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау
дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы
өткен екі аспектісі( оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
Сабақты
жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз