Сабақтың
ортасы
26
мин.
|
«Оқу», «Даналық»,
«Іздену» сөздері нені білдіреді деп
ойлайсыңдар?
Оқуға қандай қатысы бар деп
ойлайсыңдар? –
Оқу
білім-бұлағы,
Білім
өмір-шырағы.
... . – Ендеше, бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы қандай екен? – ... . – Оқу бізге не үшін
керек? – ... . оны білу үшін
-Бүгін біз
А.Байтұрсынұлының «Оқуға
шақыру» өлеңімен
танысамыз.
1-тапсырма.
Суреттерге зер сал.
Тәуліктің қай кезі деп
ойлайсыңдар?
Ортақ тақырып қойып, оны
түсіндіріп көрейікші.
Дұрыс
ойладыңдар, Бұл тәуліктің таңғы
уақыты.
Біз бұл уақытта оқуға
аттанамыз.
2-тапсырма.
«Оқуға шақыру» өлеңін
шумақтарға бөліп оқиық. Өлең мен суретті салыстырып
көрейік.
Балалар,
оқуға бар, жатпа
қарап,
Жуынып, киініңдер
шапшаңырақ!
Шақырады тауық мана,
әлдеқашан,
Қарап тұр терезед күн
жылтырап.
Адам да, ұшқан құс та,жүгірген
аң да,
Жұмыссыз тек тұрған жоқ ешбір жан
да.
Кішкене қоңыз да жүр жүгін
сүйреп,
Барады аралар да ұшып
балға.
Балалар, бұл жол
басы- даналыққа,
Келіңдер, түсіп байқап,
қаралық та.
Бұл жолмен бара жатқан өзіңдей
көп,
Соларды көре тұра қалалық
па?!
Даналық-өшпес жарық, кетпес
байлық,
Жүріңдер, іздеп, тауып алалық
та!
Автормен
танысу:
Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды
орында. Сұрақтарды
жалғастыр.
1) А. Байтұрсынұлы кім?
2)А.Байтұрсынұлы қайда дүниеге
келген?
3) А.Байтұрсынұлының қандай
еңбектері бар.
3-тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі. Сонымен
оқушылар даналық, оқу, іздену, үйрену дегенді қалай
түсіндіңдер?
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
1-тапсырма.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді. Суреттерге ортақ тақырып қояды. Мысалы, таңғы уақыт,
таңертең, оқуға дайындалу.
2-тапсырма.
Өлеңді
оқи отырып білімнің қаншалықты қажет екенін және маңыздылығын
түсінеді. Өлең мен суретті
салыстырады.
.
Ахмет Байтұрсынұлы – ұстаз,
ғалым, ақын.
Ахмет Байтұрсынұлы (1872–1937)
қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданы Сарытүбек ауылында туған.
«Әдебиет танытқыш», «Қырық мысал», «Тіл – құрал» атты еңбектері
бар.
3-тапсырма.
Оқу-оқысаң, адам
боласың.
Даналық деген-өшпес жарық,кетпес
байлық.
Іздену-ізденсең білімді
боласың.
Үйрену- үйренсең талапты
боласың.
|
«Бас
бармақ» әдісі
«Мадақтау» әдісі
“Плюс-минус” әдісі
«Мадақтау» әдісі
|
Оқулық
Суреттер
Оқулық
5-бет
Оқулық
6-бет
|
Сабақтың
соңы
7
мин.
|
Кері
байланыс
«
БББ кестесі»
– «Балалар, оқуға бар, жатпа
қарап» деп айтқан автор туралы не
білесің?
– «Даналық – өшпес жарық, кетпес
байлық» дегенді қалай түсінетініңді үш сөйлеммен
айт.
– Не үшін оқу оқып, білім алу
керек екен? Өз ойыңмен жауап
бер.
Үй
тапсырмасы: Қарамен жазылған сөздерге
сүйеніп әр шумаққа бір сұрақ құрастырып жауап береді. Оқуға
тәуліктің қай кезінде барамыз? Оқу үшін жұмыстың маңыздылығы
барма? Оқып білім алу үшін адам қандай болу
керек?
|
Бүгінгі сабақта жасаған
іс-әркеттеріне кері байланыс
жасау.
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Т
алпын!
1-10 баллдық
жүйе
|
Кесте
Оқулық
7-бет
|