Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Зубайраев |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.2.3екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; |
Сабақ мақсаттары | жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуын біледі, түзулердің параллельдік белгілерін біледі. |
Жетістік критерийлері | Оқушы жазықтықта түзулер қалай орналасуы жайлы түсініктерді жетік түсінеді, сол білім бойынша есептер шығарады, ажыратады |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: - теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығаруды түсіндіреді;- бөлімнің терминдері мен ұғымдарына сүйенеді; - сызбадағы берілгендерді суреттейді.
Пәнге тән лексика мен терминалогия:- параллель, қиылысатын, перпендикуляр түзулер;- қиюшы;- ішкі айқыш бұрыштар, ішкі тұстас бұрыштар, сәйкес бұрыштар;- үшбұрыштың сыртқы бұрышы.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - екі параллель түзулерді қиюшы арқылы қиғанда ... пайда болады;- егер ішкі айқыш бұрыштар ... ;- егер ішкі тұстас бұрыштардың қосындысы ... ;- егер сәйкес бұрыштар ... ;- берілген бұрыш үшбұрыштың ... төбесіндегі сыртқы бұрышы болып табылады, өйткені ... . |
Құндылықтарды дарыту | Мәңгілік ел – жалпыға бірдей еңбек қоғамыЕңбек және шығармашылық ынтымақтастық, оқушыларды өмір бойы еңбек етуге баулу |
Пәнаралық байланыстар | Сызу және информатика |
Бастапқы білім
| Транспортир көмегімен бұрыштарды салу және өлшеу. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін, үшбұрыштар теңдігі белгілерін білу.Ішкі айқыш, тұстас және сәйкес бұрыштарды ажырату. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
0-5мин | Ұйымдастыру:Психологиялық жағымды орта қалыптастыру: Шаттық шеңбері "Жүректен жүрекке" . Мен бірінші тілек білдірем. Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырады. Оқулықпен жұмыс «Миға шабуыл»Жаңа тақырып өтпес бұрын өтілген тақырыптардан қажетті сұрақтар қою арқылы оқушылардың назарын барынша аударуОқушыларды «Конфет» әдісімен топқа бөлу Бағалау парақшасын тарату
|
|
Сабақтың ортасы
6-15мин
16-18 мин
19-37мин | «Постер қорғау» әдісі. 1 – топ: 1 – теореманы дәлелдеу;2 - топ: 2 – теореманы дәлелдеу;3 – топ: 3 – теореманы дәлелдеу;4 – топ: 4 – теореманы дәлелдеу.Қалыптастырушы баға: Әр топ бірін – бірі «Шапалақтау» әдісі арқылы бағалайдыШирату жаттығулар:А) бір нүктеден қиылыспайтын үш түзу салыңыз;Б) Бұрыштарды, цифрлармен 1,2,3,4,5,6,7,8 немесе әріптермен белгілеңіз;В) Айқыш бұрыштар жұбын теріп жазыңдар;Г) Ішкі айқыш бұрыштар жұбын теріп жазыңдар;Д) Ішкі тұстас бұрыштар жұбын теріп жазыңдар;Е) Сәйкес бұрыштар жұбын теріп жазыңдар.Қалыптастырушы баға: «Басбармақ» әдісін қолдану
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.
|
| Тапсырма | дескриптор | баға |
| Параллель екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болған айқыш бұрыштардың біреуі 450. Қалған бұрыштарды табыңдар.
| Есептін шарты бойынша сызбасын салды | 1
|
| | 2 – теореманы қолданды | 1 |
|
| Жауабын дұрыс тапты | 1 |
| Параллель екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болған сәйкес бұрыштардың біреуі 300. Қалған бұрыштарды табыңдар.
| Есептін шарты бойынша сызбасын салды | 1 |
| | 3 – теореманы қолданды | 1 |
| | Жауабын дұрыс тапты | 1 |
| ABC үшбұрышының BAC бұрышы 600. ACB бұрышына сыбайлас ACD=1200. ACD бұрышының биссектрисасы AB түзуіне параллель болатынын дәлелдендер | Есептін берілгенін түсініп, сызбасын салды | 1 |
| | Биссектрисамен пайда болған бұрышты тапты | 1 |
|
| Айқыш бұрыштарды тапты | 1 |
|
| Дәлелдеді | 1 |
| ABC – тең қабырғалы үшбұрыш. Оның В төбесі арқылы қарсы жатқан АС қабырғаға параллель түзу жүргізгенде, осы төбеде неше бұрыш пайда болады? Бұрыштардың әрқайсысының шамасы неше градустан болады? | Есептін берілгенін түсініп, сызбасын салды | 1 |
| | Бұрыштарды анықтады | 1 |
| | Бұрыштардың шамасын тапты | 1 |
Сабақтың соңы38-45мин | Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
|
Саралау | Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақты жақсы түсініп отырған оқушыларға қосымша дидактикалық материалдардан және интернеттен тақырыпқа байланысты есептер бердім.Орта деңгейдегі оқушылар есептерді шығарғанда қасиеттерін қолдана алады, сызбасында қателер жібереді, көмекті қажет етеді.Сабақты жеткілікті деңгейде түсіне алмаған оқушыларға жеңіл есеп беру арқылы есептерін тақтаға шығартып, түсіндіремін. | Әр есепке берілген дескрипторлар арқылы және қосымша сұрақтар қою арқылы оқушылардың берілген тақырыпты қаншалықты түсінгендігін бағалау
| Қауіпсіздік техникасын сақтау мақсатымен оқушылардың жазу-сызу құралдарын өз тәртібі бойынша қолдануларын қадағалаймын |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |