Сабақ жоспары: "Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: "Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарламада жазылған қмж ггкометрия пәнінен
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар




Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Зубайраев

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.3

екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу;

Сабақ мақсаттары

жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуын біледі, түзулердің параллельдік белгілерін біледі.

Жетістік

критерийлері

Оқушы жазықтықта түзулер қалай орналасуы жайлы түсініктерді жетік түсінеді, сол білім бойынша есептер шығарады, ажыратады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

- теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығаруды түсіндіреді;

- бөлімнің терминдері мен ұғымдарына сүйенеді;

- сызбадағы берілгендерді суреттейді.


Пәнге тән лексика мен терминалогия:

- параллель, қиылысатын, перпендикуляр түзулер;

- қиюшы;

- ішкі айқыш бұрыштар, ішкі тұстас бұрыштар, сәйкес бұрыштар;

- үшбұрыштың сыртқы бұрышы.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- екі параллель түзулерді қиюшы арқылы қиғанда ... пайда болады;

- егер ішкі айқыш бұрыштар ... ;

- егер ішкі тұстас бұрыштардың қосындысы ... ;

- егер сәйкес бұрыштар ... ;

- берілген бұрыш үшбұрыштың ... төбесіндегі сыртқы бұрышы болып табылады, өйткені ... .

Құндылықтарды

дарыту

Мәңгілік ел – жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Еңбек және шығармашылық ынтымақтастық, оқушыларды өмір бойы еңбек етуге баулу

Пәнаралық

байланыстар

Сызу және информатика

Бастапқы білім


Транспортир көмегімен бұрыштарды салу және өлшеу. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін, үшбұрыштар теңдігі белгілерін білу.Ішкі айқыш, тұстас және сәйкес бұрыштарды ажырату.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы





0-5мин

Ұйымдастыру:

Психологиялық жағымды орта қалыптастыру: Шаттық шеңбері "Жүректен жүрекке" . Мен бірінші тілек білдірем. Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырады.

Оқулықпен жұмыс «Миға шабуыл»

  • Жаңа тақырып өтпес бұрын өтілген тақырыптардан қажетті сұрақтар қою арқылы оқушылардың назарын барынша аудару

  • Оқушыларды «Конфет» әдісімен топқа бөлу

  • Бағалау парақшасын тарату



Сабақтың ортасы



6-15мин







16-18 мин















19-37мин

«Постер қорғау» әдісі.

1 – топ: 1 – теореманы дәлелдеу;

2 - топ: 2 – теореманы дәлелдеу;

3 – топ: 3 – теореманы дәлелдеу;

4 – топ: 4 – теореманы дәлелдеу.

Қалыптастырушы баға: Әр топ бірін – бірі «Шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды

Ширату жаттығулар:

А) бір нүктеден қиылыспайтын үш түзу салыңыз;

Б) Бұрыштарды, цифрлармен 1,2,3,4,5,6,7,8 немесе әріптермен белгілеңіз;

В) Айқыш бұрыштар жұбын теріп жазыңдар;

Г) Ішкі айқыш бұрыштар жұбын теріп жазыңдар;

Д) Ішкі тұстас бұрыштар жұбын теріп жазыңдар;

Е) Сәйкес бұрыштар жұбын теріп жазыңдар.

Қалыптастырушы баға: «Басбармақ» әдісін қолдану



«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.


Тапсырма

дескриптор

баға

  1. Параллель екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болған айқыш бұрыштардың біреуі 450. Қалған бұрыштарды табыңдар.






  • Есептін шарты бойынша сызбасын салды

1


  • 2 – теореманы қолданды

1

  • Жауабын дұрыс тапты

1

  1. Параллель екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болған сәйкес бұрыштардың біреуі 300. Қалған бұрыштарды табыңдар.




  • Есептін шарты бойынша сызбасын салды

1

  • 3 – теореманы қолданды

1

  • Жауабын дұрыс тапты

1

  1. ABC үшбұрышының BAC бұрышы 600. ACB бұрышына сыбайлас ACD=1200. ACD бұрышының биссектрисасы AB түзуіне параллель болатынын дәлелдендер

  • Есептін берілгенін түсініп, сызбасын салды

1

  • Биссектрисамен пайда болған бұрышты тапты

1

  • Айқыш бұрыштарды тапты

1

  • Дәлелдеді

1

  1. ABC – тең қабырғалы үшбұрыш. Оның В төбесі арқылы қарсы жатқан АС қабырғаға параллель түзу жүргізгенде, осы төбеде неше бұрыш пайда болады? Бұрыштардың әрқайсысының шамасы неше градустан болады?

  • Есептін берілгенін түсініп, сызбасын салды

1

  • Бұрыштарды анықтады

1

  • Бұрыштардың шамасын тапты

1

Сабақтың соңы

38-45мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

  • Сабақты жақсы түсініп отырған оқушыларға қосымша дидактикалық материалдардан және интернеттен тақырыпқа байланысты есептер бердім.

  • Орта деңгейдегі оқушылар есептерді шығарғанда қасиеттерін қолдана алады, сызбасында қателер жібереді, көмекті қажет етеді.

  • Сабақты жеткілікті деңгейде түсіне алмаған оқушыларға жеңіл есеп беру арқылы есептерін тақтаға шығартып, түсіндіремін.

Әр есепке берілген дескрипторлар арқылы және қосымша сұрақтар қою арқылы оқушылардың берілген тақырыпты қаншалықты түсінгендігін бағалау



Shape1

Барлық балл : 13

  • 0 — 6 балл —  бағасы  «2» Іздену керек

  • 7 — 9 балл – бағасы «3» Тағыда ізден

  • 10 — 11 балл — бағасы «4» Толықтыр

  • 12— 13 балл — бағасы «5» Жарайсың










Қауіпсіздік техникасын сақтау мақсатымен оқушылардың жазу-сызу құралдарын өз тәртібі бойынша қолдануларын қадағалаймын

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2018
3734
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі