Материалдар / Сабақ жоспары "Қаңлылар" 10 сынып

Сабақ жоспары "Қаңлылар" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытушыларға тәжірібе алмасу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2018
568
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ«Бақанас аграрлы-индустриалдық колледжі»МКҚК

САБАҚ ЖОСПАРЫ №
КүніТоп


















Пән:Қазақстан тарихы

Сабақ тақырыбы: Қаңлылар

Сабақ типі: жаңа білімді меңгертуСабақтың мақсаты:Білімділік: Қаңлылардың қоғамдық құрылысын, шаруашылығы, мәдениеті, діни наным –сенімдері, қоныстары ерекшеліктерімен таныстыру.Дамытушылық:Білім алушылардың ой-өрісін, ойлау, сөйлеу қабілеттерін, тарихи оқиғаларды құбылыстарды талдау арқылы шығармашылық деңгейін арттыру.Тәрбиелік: Білім алушылардың өз халқының тарихын оқып білуге, еліміздің өткен тарихына құрметпен қарауға тәрбиелеу.Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ –жауап, практикалық.Сабақтың көрнекілігі: Карта, тірек-сызбалар, слайд.Негізгі әдебиеттер: Қазақстан тарихы. Ә.Төлеубаев, Ж.Қасымбаев, М.Қойгелдиев, т.б. Қазақстан тарихы. Х.К.Ермуханова «Шың кітап» Пәнаралық байланыс: Әдебиет, география.

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: 1)Білім алушылармен сәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу.2)Психологиялық бағыттау.Балалар шеңберде тұрып, бір бірін көргендеріне қуанышты екендерін білдіредіІІІ. Мақсат қою:ІҮ. Жаңа сабақ:
  • Оқулықпен жұмыс
Білім алушылар 2 топқа бөлінеді. 1 топ «Қаңлылар туралы деректер мен орналасуы», ал 2 топ «Қаңлылардың қоғамдық құрылысы, археологиялық ескерткіштері» деген тақырыппен танысады, тақырыпты ашып баяндайды.





2.Тапсырмаларды орындауА) Кестені толтыр

Қаңлы тайпалары қай ғасырда өмір сүрген?

Қаңлы тайпалары дәуірлеу кезеңінде кімдерді өзіне бағындырды?

Қаңлы тайпалары қандай қоныс қалашықтар салды?

Б) Қаңлы билеушілері қалай аталған?

В) Картамен жұмыс. Қаңлы мемлекеттік бірлестігінің аумағын көрсетГ) Кестені толтыр
Қаңлылардың археологиялық мәдениеті
АтауыҚамтылған аймағыЕрекшелігі














ІҮ.Бекіту: Тест сұрақтары1-топ1.Қаңлылар қай ғасыр аралығында өмір сүрген?А) б.з.б. ІІІ-ІІ ғ.-б.з. Үғ. Ә) б.з.б. ІІ-І ғ.-б.з. ІІІғ.Б) б.з.б. ІІ.-б.з. І ғ. В) б.з.б. І ғ.-б.з. ІІ ғ.2.Қытай деректері бойынша қаңлы тайпалар одағының шамамен қанша адамы болды?А) 400 мың Ә) 500 мың Б) 600 мың В) 700 мың3.Қаңлылар соғыс болған жағдайда қанша жауынгер жасақтай алдыА) 400 мың Ә) 120 мың Б) 600 мың В) 80 мың4. Қаңлы тайпаларының негізгі атамекені қай өзен аралығында орналасқан?А) Ертіс өзені Ә) Жетісу өзені Б) Сырдария өзенінің орта ағысы В) Іле өзені5.Қаңлылар қай мемлекеттермен экономиқалық, мәдени, саяси байланыс жасағанА) Қытай, Үндістан Ә) Қытай, Рим , КушанБ) Азия, Иран В) Иран, Қытай2-топ1.Қаңлы билеушісі?А) Гуньмо Ә) Хан Б) Сұлтан В) Уәзір2.Қуаңдария мен Жаңадария аңғарын алып жатқан археологиялық мәдениетті ата?А) Қауыншы Ә) Зах Б) Отырар-Қаратау В) Жетіасар3.Қаңлы астанасыА)Жетіасар Ә) Көкмардан Б) Битьян В) Қостөбе4. Қаңлы елі өз ішінен неше иелікке бөліндіА) 3 Ә) 5 Б) 7 В) 105.Кіші хандарға бағынатын ру, тайпаларды кімдер басқарған?А) Уәзірлер Ә) Хандар Б) Көсемдер В) СұлтандарҮ. Қорытынды: Қаңлы тарихы туралы қандай қорытындыға келдің?ҮІ. Үйге тапсырма: §16 оқу, мазмұнын айту



Оқытушы________________

Директордың оқу- ісі жөніндегі орынбасары ____________________



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ