Материалдар / Сабақ жоспары: Қазіргі заманғы өнер мұражайы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Қазіргі заманғы өнер мұражайы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
2151
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны: 14

Қатыспағандар:


Пән мұғалімі: А.Б.Ибраева


Мерзімі:


Бөлім:

ІУ бөлім. Астана-мәдениет пен өнер ордасы


Сабақтың тақырыбы:

Қазіргі заманғы өнер мұражайы


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.1-оқылым стратегияларын қолдану:

Комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу;


Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: мәтінге комментарий жасай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:өз комментарийлеріне дәлелдер келтіреді.

Оқушылардың кейбірі орындай алады: ақпараттарды пайдаланып диалогке түсе алады. Сипаттау жасай алады.


Бағалау критерийлері

Мәтінге комментарий жасайды.

Мәтіндегі термин сөздер мен кәсіби сөздерді ажырата алады.

Сипаттама жасайды.

Диалог құрастырып жазады.


Ресурстар

ОӘК материалдары, сабаққа қажетті құралдар


Пәнаралықбайланыс

Тарих


Алдыңғы оқу

Астана қаласындағы мұхитбағы туралы біледі


Тілдік мақсаттар:

Негізгі сөздер мен тіркестер: астана, мұражай, заманауи, әлемдік.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: меніңше, болуы мүмкін, өзгелердің пайымдауынша, тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні.

Алған ақпаратқа комментарий жсайды.

Жазылым бойынша ұсыныстар: ақпарат бойынша диалог құрастыра алады.


Алдыңғы оқу





Сабақтың басы




Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

Қызығушылықты ояту

Оқылымалды тапсырмасы

1.Қазақстандағы қандай мұражайларды білесіңдер?

2.Өнер мұражайының ерекшелігі неде?

3.Қазақстандағы қандай өнер мұражайын білесіңдер?

Ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

1-тапсырма.Берілген мәтіндерді «Терминдерді болжау» әдісімен оқып, мазмұнын түсінеді.

Жұптық жұмыс.

2-тапсырма. «Ойтүрткі» айдарымен берілген тапсырманы орындайды.

1.Мұражайға баруды және ондағы экспонаттарды тамашалауды ұнатасыңдар ма?

2. Әлемдегі қандай атақты мұражайларды білесіңдер?

Жеке жұмыс

3-тапсырма.Берілген мәтіндерден терминдер мен кәсіби сөздерді табады.

Термин сөздер

Кәсіби сөздер




Топтық жұмыс.

4-тапсырма

«Торлы диаграмма» әдісімен мұражайды сипаттайды.

Жеке жұмыс.

5-тапсырма «Мұражайға саяхат» тақырыбына диалог жазады.


Соңы

Рефлексия. Бұлттарға сабақ туралы пікір қалдыру

Үйге тапсырма.Өз дәлелдеріңді келтіре отырып, «Егемен еліміздің мәдени өмірінде мұражайлардың атқаратын рөлі қандай?» деген сұрақ төңірегінде эссе жазу.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!