Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.2.1.1 санды және әріпті
өрнектерді түрлендіру;
4.2.1.2 әріптердің берілген
мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін
табу;
4.2.1.7 төрт амалдан артық
жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу
тәртібін анықтау, олардың мәнін
табу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар:
Теңдеудің түбірін табу арқылы Күн Жерден Айға
қарағанда неше есе артық екенін
табу.
Көптеген
оқушылар: Санды және әріпті
өрнектерді түрлендіру.
Кейбір оқушылар:
Өрнектерді түрлендіріп, әріпті өрнектердің мәнін
есептеу.
|
Сабақтың
басы
|
«Зейінін
шоғырландыру»
№1
а)Теңдеудің түбірін
тауып, Күн Жерден Айға қарағанда шамамен неше есе қашық
орналасқанын анықтайды.
4 000+5а=3 000+3
000
4 000+5a=6
000
5a=6 000-4
000
5a=2
000
a=2
000:5
a=400
4 000+5·400=3 000+3
000
6 000=6
000
Ж: Күннің Айға қарағанда
Жерден 400 есе қашықта екендігін
анықтайды.
№2 Өрнектерді қалай
ықшамдауға болады?
х+х+х
3*х деп ықшамдап жазуға болады
немесе 3хдеп
(4+5)*у=4у+5у=9у
(10-6)*х=10х-6х=4х 7у-2у=5у
10b-4a-мұндай өрнектер
ықшамдалмайды
Мақсат
қою .
Бүгінгі сабақтың
мақсаты:
Санды және әріпті өрнектерді
түрлендіресің. Әріптердің берілген мәнінде бірнеше айнымалысы бар
өрнектердің мәнін табуды
үйренесің.
|
Оқушылар сабақ тақырыбымен,
мақсатымен танысады.
Дескриптор: Теңдеудің түбірін табады Күн
Жерден Айға қарағанда шамамен неше есе қашық орналасқанын
анықтайды.
|
ҚБ: 1-ден 10 – ға дейінгі
сандармен бағалау.
ҚБ: 1-ден 10 – ға дейінгі
сандармен бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалар
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
Кері
байланыс
|
Өзіндік жұмыс.
№3 Өрнектерді ықшамдайды.
С деңгейіндегі оқушыларға
жұмыс.
Жаңаны ашу.
Ережені ұсыну
Айнымалы – әртүрлі мәндер
қабылдай алатын шама.
Бірнеше айнымалысы бар
өрнектерді де ықшамдауға болады. Содан кейін әріптердің берілген
мәнінде өрнектің мәнін табу керек.
Түсіндіре отырып алғашқы
бекіту. №5
А, В деңгейіндегі балаларға
арналған тапсырмалар.
Бірнеше айнымалысы бар
өрнектерді түрлендір және әріптердің берілген мәнінде өрнектерді
есепте.
717b – 84b + 88c=633b+88c=633·2+88·5=1706
(d + c) ∙ 25 +
34d=25d+25c+34d=59d+25c=59·7+25·5=538
Кері байланыс: Білім
сандығы.
Үй жұмысы:№10 Өрнекті ықшамда.
Олардың мәнін тап.
Мұндағы, а = 3, b = 2, х =
4.
(а
+ b) ∙ 5 + 9а + 3b 6 ∙
(х + а) – 5а
13
∙ (а + b) – 7b + 4а 30х
– (5х + 4х)
|
Саралау
тәсілі «Тапсырма» арқылы іске
асады.
Кейбір оқушыға
қосымша сұрақтар
беріледі.
Өрнектерді
ықшамда
Дескриптор:Өрнектерді
ықшамда алады
Дескриптор:
Әріптердің берілген мәнінде бірнеше айнымалысы
бар өрнектің мәнін таба алады
|
ҚБ: 1-ден 10 – ға дейінгі
сандармен бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Кері
байланыс
|
Кері байланыс:
Білім сандығы
Үй жұмысы:№10
Өрнекті ықшамда. Олардың мәнін тап.
Мұндағы, а = 3, b = 2, х =
4.
(а
+ b) ∙ 5 + 9а + 3b 6 ∙
(х + а) – 5а
13
∙ (а + b) – 7b + 4а 30х
– (5х + 4х)
|
|
|
|