Пән:Қазақ әдебиетіТарау: Қазақстандағы көрікті жерлеріБөлім: Сауыр-Тарбағатай | Мектеп: №81 «Astana English School» мамандандырылған гимназиясыТексерген: З.Ж.Джылыбаева___________Мұғалімі: Сыдах Аякоз |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 6.4.1.1. Орфографиялық норма |
Сабақтың мақсаттары | Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу |
Бағалау критерийлері | Орфографиялық нормаға сай жазады; Орфография заңдылықтарын ескереді. |
Тілдік мақсаттар | Пән лексикасы және терминология: Ақорда, Қызыл кітап, египеттік сфинксті, мәрмәрлі қабырға т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:Жұбыммен ақылдасып, осылай шештік т.б. |
Құндылықтар | Отансүйгіштік; Ынтымақтастық; Ашықтық. |
Пәнаралық байланыс | География |
Осыған дейін меңгерілген білім | Сумен емдейтін жерлер, Бурабай. |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) | Дереккөздер |
Сабақтың басыҚызығушылықты ояту4 минут
| «Қазақстанның көрікті жерлері» слайды көрсетіледі. (алғашқы 02:20) Сабақтың тақырыбы мен мақсаты, күтілетін нәтижелер таныстырылып кетеді.Сабақтағы жұмыс түрлері жеке және жұппен жасалатыны айтылады. | https://www.youtube.com/watch?v=KdUNN6be5go |
Сабақтың ортасы5 минут
5 минут
7 минут
7 минут
7 минут
2 минут
| Мұғалімнің кіріспе сөзі:Ауызекі сөйлеу стилі.Тілдің негізгі қызметі қарым-қатынас жасау қызметінің жүзеге асуына байланысты. Бұл өте кең таралған функционалды стиль. Тұрмыста, отбасыда, өндірістегі бейресми қатынастарда адамдардың еркін қарым-қатынас жасау саласын қамтамасыз етедіКөркем әдебиет стилі - проза, поэзия, драматургия салаларындажазылған көркем шығармалардың стилі (тілі). Көркем әдебиет стиліне тән бірнеше ерекшеліктер бар. Солардың бірі - тіл байлығы. Көркем шығармалардақолданылмайтын сөздер мен сөз тіркестері, фразеологизмдер аз. Кез келген шығарма тек қана авторлық баяндаудан ғана емес, кейіпкер тілінен де тұрады
«Орфография» деген сөз «дұрыс жазамын» дегенді білдіреді. Орфография – сөзді бірізді жазудың тәсілдерін белгілейтін ереже. Орфография дыбыстарды қандай әріппен беруді, сөздерді, оның бөлшектерін бірге, бөлек немесе дефис арқылы жазуды, бас әріптердің қолданылуын, тасымал тәртібін белгілейді. Дефис арқылы жазылатын сөздер, бірге жазылатын сөздер, бөлек жазылатын сөздер туралы түсіндіріп өтеді.
«Миға шабуыл» стратегиясы1-тапсырма:Мәтінді оқып, қолданылған тілдік құралдар арқылы стилін анықтаңдар.3-тапсырма:Сөйлемдерді көшіріп жазып, дефистің неге, қандай жағдайда қолданылғанын түсіндіріңдер.Негізгі тапсырма: Жеке жұмысКері байланыс «Екі жақты күнделік»
Кіріспе тапсырма: Жұппен жұмысТөмендегі сөздерді орфографиялық норма бойынша жазыңдар.үлгі: енгізу, бұрынғы, ....түңге ғарай, күңге қыздырынып, көг лақ, жоғ іздеу, жатағ үй, қақпаң ғұру, бащы, көг өгүз.
| https://qamba.info/site/book/online
|
Сабақтың соңы3 минут
| Рефлексия: |
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. | Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. | Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|