Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары: "Шеңбер. Геометриялық салулар." 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалімдерге геометрия пәнінен қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қараша 2018
1557
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.4А: Шеңбер. Геометриялық салулар | Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі |
Күні: 02.06.2017 | Мұғалімнің аты-жөні:Зубайраев Шыңғыс |
Сынып: 7 | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңбер |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары | 7.3.2.14 Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамасын білу.7.3.2.15 Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасуын түсіндіріу. |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушыларҮшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің анықтамасын біледі,бір-бірінен ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігы Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасуын біледі және есеп шығару барысында қодана алады.Кейбір оқушыларҮшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасу теориясын есеп шығару барысында дәлелдеп көрсетіп бере алады. |
Бағалау критерийі | |
Тілдік мақсаттар | |
Бөлім бойынша лексикамен терминология | Үшбұрыш, шеңбер, центір, орта перпендикулияр, биссектриса. |
Құндылықтарға баулу | Оқушылардың ынтымақтастықпен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру. |
Пəнаралық байланыс | Информатика, сызу |
Алдыңғы білім | Шеңберге жұргізілген жанама, шеңберге жұргізілген жанамалардың қасиеттеры. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы0-3 мин 3-9 мин | Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастықты қалыптастыру: «Көршіңді таныстыр» әдісі арқылы жақсы көңіл құй қаыптастыру, уәж тудыру.Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер, шаршы сөздері арқылы топтарға бөлінеді.Үй тапсырмасын сұрау: Білім дағдысы: білу.Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл » (I). | Интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы9-12 мин 12-22 мин 22-37 мин 37-41 мин | І-тапсырма: Білім дағдысы: білуБелсенді әдіс: «Ойлану уақыты» (J). ІІ-тапсырма: Оқушылардың ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту1.Білім дағдысы: білу, түсіну . Белсенді оқыту әдісі: «INSERT» (J): Кері байланыс: «Бутерброды» әдісі. ІІІ-тапсырма: Геометрия сабағында деңгейлік саралауБілім дағдысы: қолдану.Белсенді әдіс: «Оңай, орташа және қиын есептер кестесі» (І). ІV-тапсырма: Тест тапсырмаларын орындау. Білім дағдысы: талдау. Белсенді оқыту әдісі: «ойыңды шыңда» (I).1).Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер дегеніміз:А. Үшбұрыштың төбелері арқылы өтетін шеңберді айтады.В). Үшбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын шеңберді айтамыз.С). Үшбұрыыштың ішіне сызылған шеңберді айтады. 2). Үшбұрыышқа сырттай сызылған шеңбердің центрі:А. Үшбұрыштың биссектрисаларының қилысу нүктесімен анықталады.В. Үшбұрышқа түсірілген орта перпендикулярдың қилысу нүктесімен анықталады.С. үшбұрыштың медианаларының қилысуымен анықталады.3). Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер дегеніміз: А. Үшбұрыштың төбелері арқылы өтетін шеңберді айтады.В. Үшбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын шеңберді айтамыз.С. Үшбұрыштың ішіне сызылған шеңберді айтады. 4). Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің центрі:А. Үшбұрытың биссектрисаларының қилысу нүктесімен анықталады.В. Үшбұрышқа түсірілген орта перпендикулярдың қилысу нүктесімен анықталады.С. үшбұрыштың медианаларының қилысуымен анықталады.5). АВС үшбұршына сырттай сызылған шейбердың центрі О болса:A). OA=OB=OCB). OA>OB>OCC). OA | А4 ақ парақ,антербелсенді тақта Оқулық, ақ парақ Сұрақ парақшалары, интербелсенді тақта Тест тапсырма парақшалары |
Сабақтың соңы 41-45 мин | Рефлексия:« Жеміс ағашы» | Стикер |
Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау |
«INSERT», «Оңай, орташа және қиын есептер кестесі» көбірек қолданамын. Қиналған оқушыларғаүшбұршқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірін анықтауды және шеңберді салуды қасына барып жетекші сұрақ қою арқылы көмек көрсетемін. | Топтық жұмыста кері байланыс арқылы, есептер мен тест сұрақтарын арнайы жасалған дескриптор арқылы бағалаймын (қаыптастырушы бағалау) | АКТ-ны және оқу құрадарын дұрыс пайдалана біуді қадағалау. |
Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқумақсатына қол жеткізді ме? Егероқушылар оқу мақсатына жетпегенболса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақтасаралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды ма жəне неліктен? | |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)