Материалдар / Сабақ жоспары: "Шеңбер. Геометриялық салулар." 7 сынып

Сабақ жоспары: "Шеңбер. Геометриялық салулар." 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалімдерге геометрия пәнінен қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
1531
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.4А: Шеңбер. Геометриялық салулар Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі

Күні: 02.06.2017 Мұғалімнің аты-жөні:Зубайраев Шыңғыс
Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыҮшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңбер
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары7.3.2.14 Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамасын білу.7.3.2.15 Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасуын түсіндіріу.
Сабақтың мақсаты





Барлық оқушыларҮшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің анықтамасын біледі,бір-бірінен ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігы Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасуын біледі және есеп шығару барысында қодана алады.Кейбір оқушыларҮшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасу теориясын есеп шығару барысында дәлелдеп көрсетіп бере алады.
Бағалау критерийі





  • Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің анықтамасын біледі.
  • Үшбұрышықа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірерінің орнасуын біледі. Сызбасын салып көрсете алады.
  • Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің анықтамасын, центірлерінің орналасуын есеп шығару барысында қолдана алады.
  • Тілдік мақсаттар

  • Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің анықтамасын тұжырмдайды..
  • Есеп мәтіні бойынша қажетты сызбаны салу жолын сипаттай алады.
  • Сызбада берілгендерді сипаттай алады.
  • Есептің шығару жолын түсіндіре алады.
  • Бөлім бойынша лексикамен терминология Үшбұрыш, шеңбер, центір, орта перпендикулияр, биссектриса.
    Құндылықтарға баулуОқушылардың ынтымақтастықпен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру.
    Пəнаралық байланысИнформатика, сызу
    Алдыңғы білімШеңберге жұргізілген жанама, шеңберге жұргізілген жанамалардың қасиеттеры.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы0-3 мин









    3-9 мин

    Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастықты қалыптастыру: «Көршіңді таныстыр» әдісі арқылы жақсы көңіл құй қаыптастыру, уәж тудыру.Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер, шаршы сөздері арқылы топтарға бөлінеді.Үй тапсырмасын сұрау: Білім дағдысы: білу.Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл » (I).
  • Нүктелердің геометриялық орны дегеніміз не?
  • Нүктелердің геометриялық орны ұғымдарымен шеңберді анықтаңдар.
  • Қандай түзу кесіндінің орта перпендикулияры деп аталады?
  • а). кесіндінің орта перпендикулияры ә) бұрштың биссектрисасы қандай нүктелердің геометриялық нүктелердің орны болады?
















  • Интербелсенді тақта
    Сабақтың ортасы9-12 мин























    12-22 мин

























    22-37 мин

































































    37-41 мин

    І-тапсырма: Білім дағдысы: білуБелсенді әдіс: «Ойлану уақыты» (J).
  • Шеңберді және төбелері осы шеңбердің бойында жатқан үшбұрышты кескіндейміз.
  • Шеңберді және қабырғалары осы шеңберді жанайтын үшбұрышты кескіндейміз.
  • І- топ: үшбұрышІІ-топ: төртбұрышІІІ-топ: шеңбер ІV-топ: шаршыКері байланыс: «Смайликтер» .

    ІІ-тапсырма: Оқушылардың ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту1.Білім дағдысы: білу, түсіну . Белсенді оқыту әдісі: «INSERT» (J):

    Кері байланыс: «Бутерброды» әдісі. ІІІ-тапсырма: Геометрия сабағында деңгейлік саралауБілім дағдысы: қолдану.Белсенді әдіс: «Оңай, орташа және қиын есептер кестесі» (І).





    ІV-тапсырма: Тест тапсырмаларын орындау. Білім дағдысы: талдау. Белсенді оқыту әдісі: «ойыңды шыңда» (I).1).Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер дегеніміз:А. Үшбұрыштың төбелері арқылы өтетін шеңберді айтады.В). Үшбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын шеңберді айтамыз.С). Үшбұрыыштың ішіне сызылған шеңберді айтады. 2). Үшбұрыышқа сырттай сызылған шеңбердің центрі:А. Үшбұрыштың биссектрисаларының қилысу нүктесімен анықталады.В. Үшбұрышқа түсірілген орта перпендикулярдың қилысу нүктесімен анықталады.С. үшбұрыштың медианаларының қилысуымен анықталады.3). Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер дегеніміз: А. Үшбұрыштың төбелері арқылы өтетін шеңберді айтады.В. Үшбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын шеңберді айтамыз.С. Үшбұрыштың ішіне сызылған шеңберді айтады. 4). Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің центрі:А. Үшбұрытың биссектрисаларының қилысу нүктесімен анықталады.В. Үшбұрышқа түсірілген орта перпендикулярдың қилысу нүктесімен анықталады.С. үшбұрыштың медианаларының қилысуымен анықталады.5). АВС үшбұршына сырттай сызылған шейбердың центрі О болса:A). OA=OB=OCB). OA>OB>OCC). OA





    А4 ақ парақ,антербелсенді тақта



















    Оқулық, ақ парақ



























    Сұрақ парақшалары, интербелсенді тақта





















































    Тест тапсырма парақшалары
    Сабақтың соңы

    41-45 мин







    Рефлексия:« Жеміс ағашы»
  • Бүгінгі сабақта мен білдім..........
  • Мен үшін қиын тапсырма болды...............
  • Енді өзім істей аламын..............................
  • Сабақ маған ұнады/ұнаған жоқ, өйткені.........................
  • Оқушы өзінің нақты ой – пікірін жазады.Үйге тапсырма: тақырыпты қайталау. Жаттығу есептері 3,5 есептерін шығару.
    Стикер

    Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау
    «INSERT», «Оңай, орташа және қиын есептер кестесі» көбірек қолданамын. Қиналған оқушыларғаүшбұршқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірін анықтауды және шеңберді салуды қасына барып жетекші сұрақ қою арқылы көмек көрсетемін.

    Топтық жұмыста кері байланыс арқылы, есептер мен тест сұрақтарын арнайы жасалған дескриптор арқылы бағалаймын (қаыптастырушы бағалау)АКТ-ны және оқу құрадарын дұрыс пайдалана біуді қадағалау.
    Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқумақсатына қол жеткізді ме? Егероқушылар оқу мақсатына жетпегенболса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақтасаралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімдіпайдаландыңыз баабақ жоспарынанауытқулар болды ма жəне неліктен?













    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет?




    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!