Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары: "Шеңбер. Геометриялық салулар." 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.4А: Шеңбер. Геометриялық салулар |
Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі |
|
Күні: 02.06.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні:Зубайраев Шыңғыс |
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңбер |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.2.14 Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамасын білу. 7.3.2.15 Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасуын түсіндіріу. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің анықтамасын біледі,бір-бірінен ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігы Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасуын біледі және есеп шығару барысында қодана алады. Кейбір оқушылар Үшбұрышқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірлерінің орналасу теориясын есеп шығару барысында дәлелдеп көрсетіп бере алады. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
|
|
Бөлім бойынша лексикамен терминология |
Үшбұрыш, шеңбер, центір, орта перпендикулияр, биссектриса. |
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушылардың ынтымақтастықпен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру. |
|
Пəнаралық байланыс |
Информатика, сызу |
|
Алдыңғы білім |
Шеңберге жұргізілген жанама, шеңберге жұргізілген жанамалардың қасиеттеры. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-3 мин
3-9 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастықты қалыптастыру: «Көршіңді таныстыр» әдісі арқылы жақсы көңіл құй қаыптастыру, уәж тудыру. Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер, шаршы сөздері арқылы топтарға бөлінеді. Үй тапсырмасын сұрау: Білім дағдысы: білу. Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл » (I).
|
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 9-12 мин 12-22 мин 22-37 мин 37-41 мин |
І-тапсырма: Білім дағдысы: білу Белсенді әдіс: «Ойлану уақыты» (J).
І- топ: үшбұрыш ІІ-топ: төртбұрыш ІІІ-топ: шеңбер ІV-топ: шаршы Кері байланыс: «Смайликтер» . ІІ-тапсырма: Оқушылардың ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту 1.Білім дағдысы: білу, түсіну . Белсенді оқыту әдісі: «INSERT» (J):
Кері байланыс: «Бутерброды» әдісі. ІІІ-тапсырма: Геометрия сабағында деңгейлік саралау Білім дағдысы: қолдану. Белсенді әдіс: «Оңай, орташа және қиын есептер кестесі» (І).
ІV-тапсырма: Тест тапсырмаларын орындау. Білім дағдысы: талдау. Белсенді оқыту әдісі: «ойыңды шыңда» (I). 1).Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер дегеніміз: А. Үшбұрыштың төбелері арқылы өтетін шеңберді айтады. В). Үшбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын шеңберді айтамыз. С). Үшбұрыыштың ішіне сызылған шеңберді айтады. 2). Үшбұрыышқа сырттай сызылған шеңбердің центрі: А. Үшбұрыштың биссектрисаларының қилысу нүктесімен анықталады. В. Үшбұрышқа түсірілген орта перпендикулярдың қилысу нүктесімен анықталады. С. үшбұрыштың медианаларының қилысуымен анықталады. 3). Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер дегеніміз: А. Үшбұрыштың төбелері арқылы өтетін шеңберді айтады. В. Үшбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын шеңберді айтамыз. С. Үшбұрыштың ішіне сызылған шеңберді айтады. 4). Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің центрі: А. Үшбұрытың биссектрисаларының қилысу нүктесімен анықталады. В. Үшбұрышқа түсірілген орта перпендикулярдың қилысу нүктесімен анықталады. С. үшбұрыштың медианаларының қилысуымен анықталады. 5). АВС үшбұршына сырттай сызылған шейбердың центрі О болса: A). OA=OB=OC B). OA>OB>OC C). OA<OB<OC
|
А4 ақ парақ,антербелсенді тақта
Оқулық, ақ парақ
Сұрақ парақшалары, интербелсенді тақта
Тест тапсырма парақшалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 41-45 мин |
Рефлексия:« Жеміс ағашы»
Оқушы өзінің нақты ой – пікірін жазады. Үйге тапсырма: тақырыпты қайталау. Жаттығу есептері 3,5 есептерін шығару. |
Стикер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«INSERT», «Оңай, орташа және қиын есептер кестесі» көбірек қолданамын. Қиналған оқушыларғаүшбұршқа іштей және сырттай сызыған шеңберлердің центірін анықтауды және шеңберді салуды қасына барып жетекші сұрақ қою арқылы көмек көрсетемін. |
Топтық жұмыста кері байланыс арқылы, есептер мен тест сұрақтарын арнайы жасалған дескриптор арқылы бағалаймын (қаыптастырушы бағалау) |
АКТ-ны және оқу құрадарын дұрыс пайдалана біуді қадағалау. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |