Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Бөлім:Құндылықтар

    Күні:12.11.21ж

    Сынып: 4

    Мектеп: Өскемен қаласы бойынша Білім Бөлімінің «№7 орта мектеп» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні:Жельменева Гульден Касымхановна

    Қатысқандар саны:13

    Қатыспағандар саны: 13

    Сабақтың тақырыбы

    Сиқырлы кілем

    Осы Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    4.​1.​5.​1*. тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау

    4.5.1.2 Көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану)

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: тыңдаған мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді, қолдау арқылы оқыған мәтіннің мазмұнын айтады, жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырады.

    Оқушылардың көпшілігі:тыңдаған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтіннің мазмұнын тірек сөздердің көмегімен айтады, мұғалімнің қолдауымен жай сөйлем құрайды

    Оқушылардың кейбірі: Тыңдаған мәтінге қатысты өз пікірін айтады, кесте, диаграмма толтырады.

    Бағалау критерийлері

    Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын тірек сөздер арқылы айтады.

    Лексикалық минимум

    Текемет, ою-өрнек, қымбат, кәдесый, мұра, сәнді

    Грамматикалық минимум

    Септіктер

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    PowerPoint таныстырылымы,қима-қағаздар, суреттер

    Бастапқы білім


    Кәдесый

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    6минут


    1. Ұйымдастыру

    2. Психологиялық ахуал туғызу

    3. «Жүректен жүрекке» оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.Үлгі «Мен саған денсаулық тілеймін»


    «Ыстық орындық » әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасы жаңа сөздерден сөйлем құрап келу берілген

    Қызушылығын ояту.

    «Ой қозғау» әдісі Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын болжайды.




    Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

    Қандай айырмашылық байқап тұрсыңдар?

    Сабақ мақсатымен таныстыру

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

    Оқыған мәтіннің мазмұнын айтамын.

    Сөзерден сөзтіркесін,сөйлемдерді дұрыс құрастырамын.


    Слайд1













    Слайд 2

    Сабақтың ортасы 35минут


    (МК, Ұ) «Дефиниция» әдісі бойынша

    жаңа сөздерді меңгерту (сөздер және сол сөздерге жазылған анықтаманы сәйкестендіру)

    • Көне сарай –старинный дворец

    • Сиқырлы -волшебный

    Кірпіш -кирпич

    Кесене - мавзолей

    Ескерткіш- памятник

    Жаңа сөздермен сөз тіркестерін және сөйлемдер құру.

    Үлгі:

    Дескриптор

    1.жаңа сөздерді дұрыс оқиды.

    2.жаңа сөздермен сөз тіркесін құрайды. 1балл

    Жаңа сөздерді қайталаймыз айтып үйрнеміз.

    Көне сарай Ескерткіш



    Кесене Кірпіш


    (Ұ) Тыңдалым. Мәтінді тыңдайды, түсініп оқиды.



    3.Айтылым.Мәтінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақ-жауап әдісі.

    11. Сұлтан мен Әсет қайда келе жатыр?

    2. Балалар қай жерге тоқтады?

    3. Балаларға бірінші кім кездесті?

    4. Балаларға ол адам не дейді?

    5. сұлтан мен Әсет қайда барады?

    6. Балалар неліктен көңілсіз?

    7. Әрі қарай қандай оқиға болады? Болжа

    Дескриптор

    1.Мәтінді түсініп оқиды

    2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    3. Сөйлеу сауатылығын сақтайды.2балл

    Сергіту сәті «Сәлем, Сәлем» https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw

    Оқылым. Сөйлемдерді оқиды. Мағынасына мән береді.

    1. Мен кесененің ішіне кірдім. 2. Кесененің қасына ағаш отырғызылған. 3. Сазға құмды қоссаң, кірпіш қатты болады. 4. Қоржынға тамақтар салынған. 5. сарайдың терезесіне әйнектер орнатылған. 6. Сарайға барайық, суретке түсейік. 7. Алыстан келген саяхатшылар кесенеге барды. 8. Кірпішке де өрнек салынған. 9. Ескерткішке бір немесе екі жыл болыпты. 10. Базарға жүр. 11. Мына әйнекке қара, өте әдемі. 12. тасқа жаз. 13. Әйнекке сурет сал. 14. Торсыққа айран құйып алдым.

    Дескриптор

    1. Берліген сөйлемдерді оқи алады

    2. Мағынасын түсініп сөздерді ажыратады.

    Жұптық жұмыс. Жазылым тапсырмасы

    «Қисынды ойлау » әдісі арқылы.

    2-тапсырма Сөздерді тиісті бағанаға жазады.

    Бала, баласы, сарай, сарайы, көше, көшесі, құмыра, қоржын, ала жіп, тақиясы, саз, кесене, мұра, дәстүр, кесенесі, батасы, ескерткішің, шапаның, бата, ғасыр, құмырасы, киіз үй, текеметің, түндік, өрнегің, сандығың, шаңырақ, ұста, белдігің, бесігі, көйлегі, ірімшік, құрт, кілем, сиқыр, аспан, өріс.



    Қа/ке

    Ға/ге

    а/е

    На/не

    Қайда?





    Кімге?





    Неге?





    Дескриптор

    1. Берілген сөздерді дұрыс бағанаға жазады.

    2. Жазу сауаттылығын сақтайды. 2 балл

    Айтылым. Ойлан тап әдісі

    Оқушылар оқулықтағы үлгіні басшылыққа ала отырып,ұяшықтардағы сандарды сөйлетеді.Топтық жұмыс.

    1. Қандай отбасылық мереке бар?

    2. Тұсаукесер рәсімін қалай жасайды?

    3. Тұсауды қандай адам кеседі?

    4. Кәдесыйдың аудармасы қалай аталады?

    5.Текеметтің аудармасын қалай аталады?

    6.Киізден не жасайды?

    Дескриптор

    1. Жасырған сөздерді сөйлем арқылы дұрыс табады..

    2.Айту сауаттылығын сақтайды..2балл

    Сабақты қорытындылау мұғалім оқушыларға сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар қояды.

    Сұрақтар

    1. Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?

    2. Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?

    3. Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?

    4. Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?

    5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?


    Формативті бағалау: Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды



    Слайд 3








    Слайд 4








    Мұғалім оқушыларды

    «Бас бармақ» арқылы бағалайды.

    Рисунок 1 Рисунок 2




    Слайд5




















    Слайд6

    Мұғалім оқушыларды

    «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау

    дұрыс емес

    қателері бар.

    дұрыс.

    Слайд7


    Өзара оқушылар бір-бірін бағалайды.

    Смайлик арқылы

    Өте жақсы

    жақсы

    орташа

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    12 Қараша 2021
    5189
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары Сиқырлы кілем 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары Сиқырлы кілем 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақа жоспары Сиқырлы кілем 4 сынып 4.1.5.1*. тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4.5.1.2 Көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Бөлім:Құндылықтар

    Күні:12.11.21ж

    Сынып: 4

    Мектеп: Өскемен қаласы бойынша Білім Бөлімінің «№7 орта мектеп» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні:Жельменева Гульден Касымхановна

    Қатысқандар саны:13

    Қатыспағандар саны: 13

    Сабақтың тақырыбы

    Сиқырлы кілем

    Осы Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    4.​1.​5.​1*. тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау

    4.5.1.2 Көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану)

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: тыңдаған мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді, қолдау арқылы оқыған мәтіннің мазмұнын айтады, жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырады.

    Оқушылардың көпшілігі:тыңдаған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтіннің мазмұнын тірек сөздердің көмегімен айтады, мұғалімнің қолдауымен жай сөйлем құрайды

    Оқушылардың кейбірі: Тыңдаған мәтінге қатысты өз пікірін айтады, кесте, диаграмма толтырады.

    Бағалау критерийлері

    Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын тірек сөздер арқылы айтады.

    Лексикалық минимум

    Текемет, ою-өрнек, қымбат, кәдесый, мұра, сәнді

    Грамматикалық минимум

    Септіктер

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    PowerPoint таныстырылымы,қима-қағаздар, суреттер

    Бастапқы білім


    Кәдесый

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    6минут


    1. Ұйымдастыру

    2. Психологиялық ахуал туғызу

    3. «Жүректен жүрекке» оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.Үлгі «Мен саған денсаулық тілеймін»


    «Ыстық орындық » әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасы жаңа сөздерден сөйлем құрап келу берілген

    Қызушылығын ояту.

    «Ой қозғау» әдісі Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын болжайды.




    Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

    Қандай айырмашылық байқап тұрсыңдар?

    Сабақ мақсатымен таныстыру

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

    Оқыған мәтіннің мазмұнын айтамын.

    Сөзерден сөзтіркесін,сөйлемдерді дұрыс құрастырамын.


    Слайд1













    Слайд 2

    Сабақтың ортасы 35минут


    (МК, Ұ) «Дефиниция» әдісі бойынша

    жаңа сөздерді меңгерту (сөздер және сол сөздерге жазылған анықтаманы сәйкестендіру)

    • Көне сарай –старинный дворец

    • Сиқырлы -волшебный

    Кірпіш -кирпич

    Кесене - мавзолей

    Ескерткіш- памятник

    Жаңа сөздермен сөз тіркестерін және сөйлемдер құру.

    Үлгі:

    Дескриптор

    1.жаңа сөздерді дұрыс оқиды.

    2.жаңа сөздермен сөз тіркесін құрайды. 1балл

    Жаңа сөздерді қайталаймыз айтып үйрнеміз.

    Көне сарай Ескерткіш



    Кесене Кірпіш


    (Ұ) Тыңдалым. Мәтінді тыңдайды, түсініп оқиды.



    3.Айтылым.Мәтінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақ-жауап әдісі.

    11. Сұлтан мен Әсет қайда келе жатыр?

    2. Балалар қай жерге тоқтады?

    3. Балаларға бірінші кім кездесті?

    4. Балаларға ол адам не дейді?

    5. сұлтан мен Әсет қайда барады?

    6. Балалар неліктен көңілсіз?

    7. Әрі қарай қандай оқиға болады? Болжа

    Дескриптор

    1.Мәтінді түсініп оқиды

    2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    3. Сөйлеу сауатылығын сақтайды.2балл

    Сергіту сәті «Сәлем, Сәлем» https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw

    Оқылым. Сөйлемдерді оқиды. Мағынасына мән береді.

    1. Мен кесененің ішіне кірдім. 2. Кесененің қасына ағаш отырғызылған. 3. Сазға құмды қоссаң, кірпіш қатты болады. 4. Қоржынға тамақтар салынған. 5. сарайдың терезесіне әйнектер орнатылған. 6. Сарайға барайық, суретке түсейік. 7. Алыстан келген саяхатшылар кесенеге барды. 8. Кірпішке де өрнек салынған. 9. Ескерткішке бір немесе екі жыл болыпты. 10. Базарға жүр. 11. Мына әйнекке қара, өте әдемі. 12. тасқа жаз. 13. Әйнекке сурет сал. 14. Торсыққа айран құйып алдым.

    Дескриптор

    1. Берліген сөйлемдерді оқи алады

    2. Мағынасын түсініп сөздерді ажыратады.

    Жұптық жұмыс. Жазылым тапсырмасы

    «Қисынды ойлау » әдісі арқылы.

    2-тапсырма Сөздерді тиісті бағанаға жазады.

    Бала, баласы, сарай, сарайы, көше, көшесі, құмыра, қоржын, ала жіп, тақиясы, саз, кесене, мұра, дәстүр, кесенесі, батасы, ескерткішің, шапаның, бата, ғасыр, құмырасы, киіз үй, текеметің, түндік, өрнегің, сандығың, шаңырақ, ұста, белдігің, бесігі, көйлегі, ірімшік, құрт, кілем, сиқыр, аспан, өріс.



    Қа/ке

    Ға/ге

    а/е

    На/не

    Қайда?





    Кімге?





    Неге?





    Дескриптор

    1. Берілген сөздерді дұрыс бағанаға жазады.

    2. Жазу сауаттылығын сақтайды. 2 балл

    Айтылым. Ойлан тап әдісі

    Оқушылар оқулықтағы үлгіні басшылыққа ала отырып,ұяшықтардағы сандарды сөйлетеді.Топтық жұмыс.

    1. Қандай отбасылық мереке бар?

    2. Тұсаукесер рәсімін қалай жасайды?

    3. Тұсауды қандай адам кеседі?

    4. Кәдесыйдың аудармасы қалай аталады?

    5.Текеметтің аудармасын қалай аталады?

    6.Киізден не жасайды?

    Дескриптор

    1. Жасырған сөздерді сөйлем арқылы дұрыс табады..

    2.Айту сауаттылығын сақтайды..2балл

    Сабақты қорытындылау мұғалім оқушыларға сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар қояды.

    Сұрақтар

    1. Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?

    2. Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?

    3. Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?

    4. Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?

    5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?


    Формативті бағалау: Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды



    Слайд 3








    Слайд 4








    Мұғалім оқушыларды

    «Бас бармақ» арқылы бағалайды.

    Рисунок 1 Рисунок 2




    Слайд5




















    Слайд6

    Мұғалім оқушыларды

    «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау

    дұрыс емес

    қателері бар.

    дұрыс.

    Слайд7


    Өзара оқушылар бір-бірін бағалайды.

    Смайлик арқылы

    Өте жақсы

    жақсы

    орташа

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 4 сынып
    12.11.2021
    5189
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации