(МК, Ұ) «Дефиниция»
әдісі бойынша
жаңа сөздерді меңгерту (сөздер
және сол сөздерге жазылған анықтаманы
сәйкестендіру)
• Көне сарай –старинный
дворец
• Сиқырлы
-волшебный
Кірпіш
-кирпич
Кесене -
мавзолей
Ескерткіш-
памятник
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін
және сөйлемдер құру.
Үлгі:
Дескриптор
1.жаңа сөздерді дұрыс
оқиды.
2.жаңа сөздермен сөз тіркесін
құрайды. 1балл
Жаңа сөздерді қайталаймыз
айтып үйрнеміз.
Көне сарай
Ескерткіш
Кесене
Кірпіш
(Ұ) Тыңдалым. Мәтінді
тыңдайды, түсініп оқиды.
3.Айтылым.Мәтінің мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Сұрақ-жауап
әдісі.
11. Сұлтан мен Әсет қайда келе
жатыр?
2. Балалар қай жерге
тоқтады?
3. Балаларға бірінші кім
кездесті?
4. Балаларға ол адам не
дейді?
5. сұлтан мен Әсет қайда
барады?
6. Балалар неліктен
көңілсіз?
7. Әрі қарай қандай оқиға
болады? Болжа
Дескриптор
1.Мәтінді түсініп
оқиды
2. Мәтін мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап береді.
3. Сөйлеу сауатылығын
сақтайды.2балл
Сергіту сәті «Сәлем,
Сәлем» https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw
Оқылым. Сөйлемдерді оқиды.
Мағынасына мән береді.
1. Мен кесененің ішіне кірдім.
2. Кесененің қасына ағаш отырғызылған. 3. Сазға құмды қоссаң,
кірпіш қатты болады. 4. Қоржынға тамақтар салынған. 5. сарайдың
терезесіне әйнектер орнатылған. 6. Сарайға барайық, суретке
түсейік. 7. Алыстан келген саяхатшылар кесенеге барды. 8. Кірпішке
де өрнек салынған. 9. Ескерткішке бір немесе екі жыл болыпты. 10.
Базарға жүр. 11. Мына әйнекке қара, өте әдемі. 12. тасқа жаз. 13.
Әйнекке сурет сал. 14. Торсыққа айран құйып
алдым.
Дескриптор
1. Берліген сөйлемдерді оқи
алады
2. Мағынасын түсініп
сөздерді ажыратады.
Жұптық жұмыс. Жазылым
тапсырмасы
«Қисынды ойлау » әдісі
арқылы.
2-тапсырма Сөздерді тиісті
бағанаға жазады.
Бала, баласы, сарай, сарайы,
көше, көшесі, құмыра, қоржын, ала жіп, тақиясы, саз, кесене, мұра,
дәстүр, кесенесі, батасы, ескерткішің, шапаның, бата, ғасыр,
құмырасы, киіз үй, текеметің, түндік, өрнегің, сандығың, шаңырақ,
ұста, белдігің, бесігі, көйлегі, ірімшік, құрт, кілем, сиқыр,
аспан, өріс.
|
Қа/ке
|
Ға/ге
|
а/е
|
На/не
|
Қайда?
|
|
|
|
|
Кімге?
|
|
|
|
|
Неге?
|
|
|
|
|
Дескриптор
1. Берілген сөздерді дұрыс
бағанаға жазады.
2. Жазу сауаттылығын сақтайды.
2 балл
Айтылым. Ойлан тап
әдісі
Оқушылар оқулықтағы үлгіні
басшылыққа ала отырып,ұяшықтардағы сандарды сөйлетеді.Топтық
жұмыс.
1.
Қандай отбасылық мереке
бар?
2. Тұсаукесер рәсімін қалай
жасайды?
3. Тұсауды қандай адам
кеседі?
4. Кәдесыйдың аудармасы қалай
аталады?
5.Текеметтің аудармасын қалай
аталады?
6.Киізден не
жасайды?
Дескриптор
1. Жасырған
сөздерді сөйлем арқылы дұрыс табады..
2.Айту
сауаттылығын сақтайды..2балл
Сабақты
қорытындылау мұғалім оқушыларға сабақты пысықтау мақсатында
сұрақтар қояды.
Сұрақтар
-
Сабақта қандай бөлімді
қарастырдық?
-
Оқу мақсатына жету үшін біз
қандай іс –әрекеттер жасадық?
-
Жұптық жұмыс түрінен алған
әсеріңізбен бөліссеңіз?
-
Сөздік қорын қандай жаңа
сөздермен толықтырдық?
-
Жеке жұмыс қаншылықты қиын
болды?
Формативті
бағалау: Мұғалім формативті
бағалауы бойынша қорытынды балын қояды
|