Материалдар / Сабақ жоспары: "Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7 сынып

Сабақ жоспары: "Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама үшін керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
795
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттеріМектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні, тегі: Ш.Зубайраев
Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты7.3.1.9.Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледіжәне қолданады
Сабақтың оқу мақсаттары:Барлық оқушылар: сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі;Көпшілігі: есепті шығаруа қоланады;Кейбірі: өз бетінше теореманы дәлелдейді
Жетістік критерийлері:
  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі;
  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдейі және қолданады.
  • Құндылықтарға баулуҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
    Пәнаралық байланыс:Сызу, информатика
    Тілдік мақсаттар:Оқушылар: - сыбайлас және вертикаль ұрыштардың теоремаларын жатқа айта алады, есептер шығаруда қоланады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Сыбайлас, перпендикуляр, вертикаль, биссектриса, градус.

    Құндылықтарды дарытуҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
    Пәнаралық байланысСызу, информатика
    АКТ қолдану дағыларыСабақ барысында слайд қолданамын
    Бастапқы білімСәуле, бұрыштың түрлері: сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш,тік бұрыш
    Сабақ барысы
    Сабақ кезең-деріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы









    Сабақтың ортасы
    Ұйымдастыру:
  • Оқушылармен амандасу
  • Оқушыларды деңгей бойынша топқа бөлу: сүйір, тік және доғал бұрыштартар. Топ басшылары таңдалады
  • Психологиялық жағымды орта орнату. Видео көрсету
  • Бағалау парақшасынберу
  • Қима мен АКТ


    Практикалық жұмыс. Оқушыларға қиылысқан екі түзу жүргізуді және пайда болған дұрыштарды танспортирмен өлшеуді сұраймын. Топта жұмыстарының нәтижелерін салыстыруды және сыбайлас , вертикаль бұрыштардың қасиеттеріне болжам жасауды ұсынамын. Оқушыларға өз бетінше теоремаларды тұжырымдап берулеріне жағдай жасаймын. Постер қорғау әдісі. 1-топ сыбайлас бұрыштар2-топ: теоремадан шығатын қасиеттер3-топ: вертикаль бұрыштарды дәлелдейіТранспортир, оқулық, маркер


    Есептер шығару барысында тапсырма. Ойлан бірік бөліс әдісі. 1-топ. Сыбайлас бұрыштардың бірі 90 градус. Екіншісін табыңдарДескриптор2-топ: сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 3 есе үлкен. Олардың әрқайсысының градустық өлшемін табыңдар. Дескриптор 3-топ: Градустық өлшемдерінің ұатынасы 7:2 қатынасындай болатын сыбайлас бұрыштарды табыңдар

    Өкіл жіберу әдісі арқылы жаңа топ құрылады. Оқушылар өздерінің есептерін бір-біріне түсіндіреді. Өзара оқыту жүзеге асады.Өздік жұмысқа қарқын әдісін пайдаланамын. Дайын исызба бойынша ауызша есептер беремін.? 60° ? 30º





    ?45°? 120ºОқушыларға ұжыммен келесі сұрақтарға жауап берулерін сұраймын. Диалог және қолдау әдісі
  • Сыбайлас бұрыштардың биссектрисалары қандай бұрышты құрайды?
  • Вертикаль бұрыштардың бисектрисалары қандай бұрыштары құрайы?
  • Смайликтер арқылы бағаланады.
























    Сабақтың соңыКері байланыс. Жарты шеңбер әдісі арқылы әрбір 5-оқушы сабақтан алған әсері жайлы кері байланыс жасайды.Маркер


    Саралау – Бағалау –Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушыға дербес қолдау көрсетемін. Оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеймін.Кейбір оқушыларға сараланған есептер құрастырамын.
  • өзара бағалау
  • бас бармақ әдісі
  • смайликтер




  • Сызғыш, қарындаш және транспортирді қолдағанда қауіпсіздік ережелерін ескерту. Кабинет жарық, кең, ауасы таза, оқушыларға парта, орындықтар ыңғайлы, сыныптағы құрал-жабдықтар қауіпсіз болу керек.


    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!