Материалдар / Сабақ жоспары: "Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: "Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама үшін керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
842
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні, тегі: Ш.Зубайраев

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

7.3.1.9.

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледіжәне қолданады

Сабақтың оқу мақсаттары:

Барлық оқушылар: сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі;

Көпшілігі: есепті шығаруа қоланады;

Кейбірі: өз бетінше теореманы дәлелдейді

Жетістік критерийлері:

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі;

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдейі және қолданады.

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыс:

Сызу, информатика

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

- сыбайлас және вертикаль ұрыштардың теоремаларын жатқа айта алады, есептер шығаруда қоланады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Сыбайлас, перпендикуляр, вертикаль, биссектриса, градус.


Құндылықтарды дарыту

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыс

Сызу, информатика

АКТ қолдану дағылары

Сабақ барысында слайд қолданамын

Бастапқы білім

Сәуле, бұрыштың түрлері: сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш,тік бұрыш

Сабақ барысы


Сабақ кезең-дері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар


Сабақтың басы






Сабақтың ортасы

Ұйымдастыру:

  1. Оқушылармен амандасу

  2. Оқушыларды деңгей бойынша топқа бөлу: сүйір, тік және доғал бұрыштартар. Топ басшылары таңдалады

  3. Психологиялық жағымды орта орнату. Видео көрсету

  4. Бағалау парақшасынберу

Қима мен АКТ


Практикалық жұмыс. Оқушыларға қиылысқан екі түзу жүргізуді және пайда болған дұрыштарды танспортирмен өлшеуді сұраймын. Топта жұмыстарының нәтижелерін салыстыруды және сыбайлас , вертикаль бұрыштардың қасиеттеріне болжам жасауды ұсынамын. Оқушыларға өз бетінше теоремаларды тұжырымдап берулеріне жағдай жасаймын.

Постер қорғау әдісі. 1-топ сыбайлас бұрыштар

2-топ: теоремадан шығатын қасиеттер

3-топ: вертикаль бұрыштарды дәлелдейі

Транспортир, оқулық, маркер


Есептер шығару барысында тапсырма. Ойлан бірік бөліс әдісі.

1-топ. Сыбайлас бұрыштардың бірі 90 градус. Екіншісін табыңдар

Дескриптор

Бұрышты өлшеуде транспортирді қолдана алады

1

Бұрыштың атын атайды

1

Екінші градустық өлшемін табады

1

2-топ: сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 3 есе үлкен. Олардың әрқайсысының градустық өлшемін табыңдар.

Дескриптор

Сыбайлар бұрыштардың анықтамасын біледі

1

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын таба алады

1

Әрқайсысыныңградустық өлшемін табады

1

3-топ: Градустық өлшемдерінің ұатынасы 7:2 қатынасындай болатын сыбайлас бұрыштарды табыңдар

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын біледі

1

Теңдеу құрады

1

Бұрыштарды табады

1


Өкіл жіберу әдісі арқылы жаңа топ құрылады. Оқушылар өздерінің есептерін бір-біріне түсіндіреді. Өзара оқыту жүзеге асады.

Өздік жұмысқа қарқын әдісін пайдаланамын. Дайын исызба бойынша ауызша есептер беремін.

Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

Shape8

? 60° ? 30º







? 45° ? 120º

Оқушыларға ұжыммен келесі сұрақтарға жауап берулерін сұраймын. Диалог және қолдау әдісі

  • Сыбайлас бұрыштардың биссектрисалары қандай бұрышты құрайды?

  • Вертикаль бұрыштардың бисектрисалары қандай бұрыштары құрайы?

Смайликтер арқылы бағаланады.















Сабақтың соңы

Кері байланыс. Жарты шеңбер әдісі арқылы әрбір 5-оқушы сабақтан алған әсері жайлы кері байланыс жасайды.

Маркер





Саралау –

Бағалау –

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушыға дербес қолдау көрсетемін. Оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеймін.

Кейбір оқушыларға сараланған есептер құрастырамын.

  1. өзара бағалау

  2. бас бармақ әдісі

  3. смайликтер




Сызғыш, қарындаш және транспортирді қолдағанда қауіпсіздік ережелерін ескерту. Кабинет жарық, кең, ауасы таза, оқушыларға парта, орындықтар ыңғайлы, сыныптағы құрал-жабдықтар қауіпсіз болу керек.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!