Сабақ жоспары: "Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: "Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама үшін керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні, тегі: Ш.Зубайраев

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

7.3.1.9.

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледіжәне қолданады

Сабақтың оқу мақсаттары:

Барлық оқушылар: сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі;

Көпшілігі: есепті шығаруа қоланады;

Кейбірі: өз бетінше теореманы дәлелдейді

Жетістік критерийлері:

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі;

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдейі және қолданады.

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыс:

Сызу, информатика

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

- сыбайлас және вертикаль ұрыштардың теоремаларын жатқа айта алады, есептер шығаруда қоланады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Сыбайлас, перпендикуляр, вертикаль, биссектриса, градус.


Құндылықтарды дарыту

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыс

Сызу, информатика

АКТ қолдану дағылары

Сабақ барысында слайд қолданамын

Бастапқы білім

Сәуле, бұрыштың түрлері: сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш,тік бұрыш

Сабақ барысы


Сабақ кезең-дері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар


Сабақтың басы






Сабақтың ортасы

Ұйымдастыру:

  1. Оқушылармен амандасу

  2. Оқушыларды деңгей бойынша топқа бөлу: сүйір, тік және доғал бұрыштартар. Топ басшылары таңдалады

  3. Психологиялық жағымды орта орнату. Видео көрсету

  4. Бағалау парақшасынберу

Қима мен АКТ


Практикалық жұмыс. Оқушыларға қиылысқан екі түзу жүргізуді және пайда болған дұрыштарды танспортирмен өлшеуді сұраймын. Топта жұмыстарының нәтижелерін салыстыруды және сыбайлас , вертикаль бұрыштардың қасиеттеріне болжам жасауды ұсынамын. Оқушыларға өз бетінше теоремаларды тұжырымдап берулеріне жағдай жасаймын.

Постер қорғау әдісі. 1-топ сыбайлас бұрыштар

2-топ: теоремадан шығатын қасиеттер

3-топ: вертикаль бұрыштарды дәлелдейі

Транспортир, оқулық, маркер


Есептер шығару барысында тапсырма. Ойлан бірік бөліс әдісі.

1-топ. Сыбайлас бұрыштардың бірі 90 градус. Екіншісін табыңдар

Дескриптор

Бұрышты өлшеуде транспортирді қолдана алады

1

Бұрыштың атын атайды

1

Екінші градустық өлшемін табады

1

2-топ: сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 3 есе үлкен. Олардың әрқайсысының градустық өлшемін табыңдар.

Дескриптор

Сыбайлар бұрыштардың анықтамасын біледі

1

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын таба алады

1

Әрқайсысыныңградустық өлшемін табады

1

3-топ: Градустық өлшемдерінің ұатынасы 7:2 қатынасындай болатын сыбайлас бұрыштарды табыңдар

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын біледі

1

Теңдеу құрады

1

Бұрыштарды табады

1


Өкіл жіберу әдісі арқылы жаңа топ құрылады. Оқушылар өздерінің есептерін бір-біріне түсіндіреді. Өзара оқыту жүзеге асады.

Өздік жұмысқа қарқын әдісін пайдаланамын. Дайын исызба бойынша ауызша есептер беремін.

Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

Shape8

? 60° ? 30º







? 45° ? 120º

Оқушыларға ұжыммен келесі сұрақтарға жауап берулерін сұраймын. Диалог және қолдау әдісі

  • Сыбайлас бұрыштардың биссектрисалары қандай бұрышты құрайды?

  • Вертикаль бұрыштардың бисектрисалары қандай бұрыштары құрайы?

Смайликтер арқылы бағаланады.















Сабақтың соңы

Кері байланыс. Жарты шеңбер әдісі арқылы әрбір 5-оқушы сабақтан алған әсері жайлы кері байланыс жасайды.

Маркер





Саралау –

Бағалау –

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушыға дербес қолдау көрсетемін. Оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеймін.

Кейбір оқушыларға сараланған есептер құрастырамын.

  1. өзара бағалау

  2. бас бармақ әдісі

  3. смайликтер




Сызғыш, қарындаш және транспортирді қолдағанда қауіпсіздік ережелерін ескерту. Кабинет жарық, кең, ауасы таза, оқушыларға парта, орындықтар ыңғайлы, сыныптағы құрал-жабдықтар қауіпсіз болу керек.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2018
944
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі