Пән: қазақ әдебиеті Пән мұғалімі: Сынып: 7 Сабақ: 7 Күні: |
Сабақтыңтақырыбы: | Шығармашылық жұмыс. Мазмұндама "Байлық, бақыт, ақыл"
|
Сілтеме: | Қазақ әдебиеті 7 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер. |
Жалпы мақсаты: | Өздігімен жұмыс істеуге машықтандыру, ойнау қабілетін, байқампаздығын, сабаққа қызығушылығын дамыту, өздігінен талдау жасауға үйрету. |
Оқу нәтижелері: | Оқушылар білуге тиіс:- Топтаса отырып алған білімдерін талдайды, жинақтайды. |
Дереккөздер: | Мұғалімге арналған нұсқаулық.1. Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық Р. Құтқожина, Қ.Бітібаева, Е.Арын. Алматы: «Атамұра», 20122. Оқыту әдістемесі.Р. Құтқожина Алматы «Атамұра», 2012 |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Уақыты |
Білу.
Түсіну.
Қолдану.Талдау. | 1.Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу. Тілек арнау. 2.Топқа бөлу. Қолдарындағы әр түрлі гүлдерге байланысты топтарға бөлінуді ұйымдастыру.
"Жылулық шеңбері "Армысыз, мейірімді - Аспан Ата!Армысыз, қайырымды - Жер Ана!Армысыз, шұғылалы - Нұрлы Күн!Армысыңдар достарАрмысыздар апайлар!
3. “Шынайы шешен - жарқын тұлға” тақырыбында “Орамал тастау” әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтау
Постер құрастыруға нұсқау беру.
«Постер» құрастырып, спикер топтың атынан постерді қорғайды.
| 1.Оқушылар тілектер жазылған әр түрлі стикерлерді алып, сондағы тілектерді бір-біріне ұсыну арқылы ынтымақтастық орта құрады. 2. Алған гүлдеріне байланысты топтарға бөлінеді.
7-сыныпқа арналған мазмұндамалар. I тоқсан
Мақсаты:Оқушылардың есте сақтау қабілетін және сауаттылығын тексеру. Байлық, бақыт, ақыл
Ерте заманда Байлық, Бақыт, Ақыл үшеуі бас қосады. Олар өзара өткен-кеткен әңгімелерді айтысады. Сөз кезегінде адам баласын тигізетін пайдасы жайында таласып қалады. Алдымен Байлық сөз алып:– Менің арқамда ғана алдам баласының төрт түлігі сай, үйі дүние – мүлікке толы, ішіп жемі мол болады. Сондықтан маған тең келер ештеңе жоқ, - деп кеудесін қағады. Сонда бақыт былай дейді: – Мен бақпын, кімнің басына қонсам, соның атақ-даңқын шығарамын, мансабын аспанға көтеремін, ақ дегені – алғыс, қара дегені – қарғыс дөкей етемін. Қарсы келген дұшпанды жер етемін. – О, достарым, мен сендердің таластарыңа қосылмаймын. Үшеуіміз тең тудық. Бірақ мен бірер итжейдені сендерден бұрын тоздырдым. Айтыстарың көңіліме қонбайды. Мен – Ақылмын. Сондықтан бекер даурығып менменсініп сөйлегенді жақтырмаймын. Үшеуіміз де адамға қажетпіз. Көңілдеріңе келсе де айтайын, екеуің де маған бағыныштысыңдар. Адам баласы менсіз өмір сүре алмайды. Келіспесеңдер, Данышпанға жүгінейік. Төрелігін сол айтсын, - дейді Ақыл. Үшеуінің таласын тыңдап алған Данышпан:– Өмірдің өзі сабақ. Байлық – бір жұрттық. Бақыт – баянсыз. Ақыл бар жерде ғана Байлық та, Бақыт та, бірлік те, тірлік те түгел. Ақылмен бәрін ойдағыдай басқаруға болады. Ақылдың еңбек деген сүйеніші, тіреуі бар. Оның алмайтын қамалы жоқ. Сондықтан ақылды болып, еңбек ете білмеген адам баласы байлыққа да, бақытқа да кенеліп, мәнді де сәнді өмір сүре алады, - деген екен (190 сөз). «Ел аузынан» кітабынан
Смайликтер бойынша топ жұмысын бағалау. | 1мин
1мин
5мин
1мин
9 мин
15 мин2 мин |
Жинақтау,Бағалау | 1.Топпен жұмыс1. Топтастыру стратегиясын қолдануТіл ұстарту тақырыбын оқи отырып, сөздік қорымызды қаншалықты байыттық, нені ұқтық? 2. «Ой қорыту» стратегиясы1. Бұл сабақтан нені үйрендің?2. Ауызша мәтін құрау (тірек сөздерді қатыстыру)
Стикерлеріне рефлексия жазуды ескерту.
Критерий бойынша бағалау.
| Стикерлеріне сабақтың рефлексиясын жазып, жапсыру. Топ басшыларының бағалауы. |
8 мин
2мин |
Үй жұмысы | «Еркін жазу» стратегиясы бойынша ой - толғаныс. Қалаған тақырыбы бойынша мақала жазу | Қалаған тақырыбы бойынша мақала жазады. | 1мин |