Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | «Кім жылдам»Сұрақтар слайдта әр топқа | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру,Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі. | Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді |
Түсіну | Топпен жұмыс «Блум кубигі»I-топқа Жазба деректерII-топқа Қазақ фольклоры III-топқа Эпостық жырлар
| Топтарға өткен тақырып сәйкес тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру |
Қолдану | «Тұлғаны таны» бағыиы бойынша тапсырма | Сұрақ оқылады, оқушылар сұраққа жауап береді. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша өткен тақырыпты меңгергендерін көрсетеді. |
Сергіту сәті | «Қара жорға» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | «Кесте толтыру»I-топқа Дін.II-топқа «Ер қаруы- бес қару»III-топқа Музыкалық аспаптар.
| Өткен тақырыпты оқушылар қалай түсіндіргендерін көрсетеді. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
|
Жинақтау | Кім жылдам, «Шындық »,Жалған «» арқылы сабақты жинақтайды | Әр топқа тақырыпқа қатысты сұрақтар беріледі | Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпен бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |