Сабақтың тақырыбы: Табиғатты қорғау | Мұғалімнің аты-жөні: Искакова А.ЖКүні: 20.04.2018 ж |
Сынып: 5
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 5.6.3.1 –Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелерін атау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
|
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | биология |
Алдыңғы оқу | Бастауыш сыныптан табиғатты қорғауды біледі |
Сабақтың барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Басталуы
| Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: бір-бірлерімен амандасу.
«Ой қозғау» сандардың сыры неде ?
|
тақтада |
Сабақтың ортасыБілу
| Мақсаты: Белсендіру мақсатында мағынаны ашу және талқылау.Жаңа сабақ: Оқушылар «Жеке жұмыс» Бәсекелестік тіршілік:Жыртқыштық тіршілік:Паразиттік тіршілік: Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. |
Оқулық,мәтінмен жұмыс істеу.
|
Түсіну | Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін бекітеді және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқулықпен жұмыс істеу: «Жеке жұмыс» ДиктантҚұстардың арасында басқа құстың ұясына ..................... (өзінің жұмыртқасын салып кететін паразитизм бар)Грек тілінен тура мағынасында аударсақ -------------- (арамтамақ дегенді білдіреді)Жануардың бір түрінің екінші түрін тіршілік ортасы ретінде пайдалануын (паразитизм дейміз)............................ – қоректену түрі емес, жануар түрлерінің арасындағы қарым-қатынас.
Бағалау оқушылар жұпта бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды. |
|
Талдау
| «Жеке жұмыс» оқулықтағы суреттермен жұмыс
Бағалау: оқушылар бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.
| Оқушыларға таратпа қағаздар беріледі
|
Сабақтың соңы |
Жинақтау | Мақсаты: Жаңа тақырыпты қорытындылау және тұжырымды жасау. «Жеке жұмыс» Төр көрпе әдісі оқушыларға екі түрлі стикер беріледі сұрақ және жауаптарын жазады. Оқушылар кезектесіп шығып сұрақтарға жауап береді.
Бағалау: Топтар бірін-бірі «Үш шапалақ» тәсілі арқылы бағалайды. | Тақырып бойынша тест құрастырып жазады. |
Үй жұмысы
Кері байланыс
| &51.оқу
«Алма ағашы» әдісіОқушыларға екі түсті «алма» беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі.- - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ. | Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
|