Материалдар / Сабақ жоспары: Табиғатты қорғау 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Табиғатты қорғау 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алулары тиіс өйткені қазыр заман талабына сай функционалдық сауатылығын ашу өйткені әр бір пәндерден алған ақпаратты қолдана білу тиіс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
2519
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Табиғатты қорғау

Мұғалімнің аты-жөні: Искакова А.Ж

Күні: 20.04.2018 ж

Сынып: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.6.3.1 –Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелерін атау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

биология

Алдыңғы оқу

Бастауыш сыныптан табиғатты қорғауды біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы


Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: бір-бірлерімен амандасу.


«Ой қозғау» сандардың сыры неде ?

5-6мил



25-30мил



4

4






тақтада

Сабақтың ортасы

Білу








Мақсаты: Белсендіру мақсатында мағынаны ашу және талқылау.

Жаңа сабақ: Оқушылар «Жеке жұмыс»

Бәсекелестік тіршілік:

Жыртқыштық тіршілік:

Паразиттік тіршілік:

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


Оқулық,

мәтінмен жұмыс істеу.


Түсіну

Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін бекітеді және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.


Оқулықпен жұмыс істеу:

«Жеке жұмыс» Диктант

  1. Құстардың арасында басқа құстың ұясына ..................... (өзінің жұмыртқасын салып кететін паразитизм бар)

  2. Грек тілінен тура мағынасында аударсақ -------------- (арамтамақ дегенді білдіреді)

  3. Жануардың бір түрінің екінші түрін тіршілік ортасы ретінде пайдалануын (паразитизм дейміз)

  4. ............................ – қоректену түрі емес, жануар түрлерінің арасындағы қарым-қатынас.





Бағалау оқушылар жұпта бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.












Талдау







«Жеке жұмыс» оқулықтағы суреттермен жұмыс


Бағалау: оқушылар бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.



Оқушыларға таратпа қағаздар беріледі





Сабақтың соңы

Жинақтау

Мақсаты: Жаңа тақырыпты қорытындылау және тұжырымды жасау.

«Жеке жұмыс» Төр көрпе әдісі оқушыларға екі түрлі стикер беріледі сұрақ және жауаптарын жазады. Оқушылар кезектесіп шығып сұрақтарға жауап береді.


Бағалау: Топтар бірін-бірі «Үш шапалақ» тәсілі арқылы бағалайды.

Тақырып бойынша тест құрастырып жазады.

Үй жұмысы


Кері байланыс


&51.оқу


«Алма ағашы» әдісі

Оқушыларға екі түсті «алма» беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек.

- мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі.

- - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!