Сілтеме
|
Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар.
|
Сабақ тақырыбы
|
Темірдің қосылыстары,темірдің ағзадағы биологиялық
рөлі
|
Жалпы мақсаттар
|
Темірдің қосылыстарының қасиеттерімен,ағзадағы билолгиялық
рөлімен танысты.Танымдық қабілеттерін дамытты.
|
Түйінді идеялар
|
Пирит,магнетит,лимонит,темір колчеданы
|
Әдіс-тәсілдер
|
"Үлгерім экраны", "Граффити тақтасы","Броундық қозғалыс"
,Пирамида,Сұрақ қою,қайтадан сұрақ қою,Досыма SMS жазу, "Жарнама" ,
."Шындық детекторы " ,БББ-кестесі,Екі жұлдыз,бір тілек,Блоб
ағашы,Бағалау парағы
|
Көрнекіліктер
|
Интерактивті тақта,Үлгерім
экраны,маркер,А3,стикер,түрлі-түсті қағаз
|
Дереккөздер
|
Оқулық,әдістемелік журнал,интернет жүйесі
|
Оқыту нәтижелері
|
Темірдің қосылыстарының қасиеттерін,ағзадағы билолгиялық
рөлімен танысты
|
Сабақ барысы
|
Уақыты
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Сабақ
кезеңдері:
1-кезең.
Қызығушылықты
ояту
|
2 мин
2 мин
2 мин
2 мин
|
Cергіту
сәті."Көршінің
суреті
Топқа
бөліну "Шешім ағашы" бойынша
топтарға бөлінді.
Бағалау парақтары
беріледі. Топбасшылары бағалады,оқушылар бір-бірін бағалап
отырады.
"Үлгерім
экраны"ілінеді-жасыл,сары,қызыл түстермен
белгілейді.
"Граффити
тақтасы"ілінді.
Оқушыларға Тайқазанның
суреті көрсетілді.Осыған сәйкес жұмбақ оқылды
1-тапсырма
"Броундық қозғалыс"
әдісі арқылы осы тақырып бойынша қандай деректер
білесіңдер?
|
Оқушылар бір-біріне
қарап,суреттерін салды
"Бейметалдар","Металл"
деген топтарға бөлінді.
Әр тапсырмадан кейін
әрбір топ бір-бірін бағалады.
Жасыл-білемін,сары-жартылай,қызыл -түсінбеген сұрақтары бар
екенін сабақ аяқталғанша белгілейді.
"Граффити тақтасы"-на
оқушылар сабақ бойынша алған әсерлерін,толғандырып жүрген
сұрақтарын жазады.
Тайқазан 7 металдан
тұратынын және жұмбақтың шешуі -темір деп жауап
берді.
Оқушылар осы тақырыпқа
орай білетін білімдерін бір-біріне ауызша айтты.
|
2-кезең. Мағынаны
ажырату
|
10
мин
5 мин
3 мин
|
2-тапсырма
"Пирамида" әдісі арқылы
2-топқа тақырыптар бойынша сұрақтар бөлініп берілді,инсерт әдісі
арқылы оқу
1-топ. Темірдің
қосылыстары жайлы түсіндір-постер жасау
2-топ.Темірдің ағзадағы
рөлі туралы түсіндір,постер жасау
3-тапсырма"Сұрақ қою,қайтадан
сұрақ қою"әдісі- өткен тақырыптардан әр топ бір-біріне сұрақтар
қояды.
4-тапсырма"Жарнама" әдісі арқылы
дарынды оқушының тапсырмасын тыңдау
|
Бұл әдіс -
"жеке-жұп-топ-сынып" схемасы арқылы бойынша жүзеге
асырылды.Оқушылар берілген мәтінді жекелей танысты.,жұппен
талқылады,шағын топта,соңында сыныппен талқылады ,өнім(постер)
жасап, түсіндірді.Топтар постер жасады. Әр топтан бір-бір спикер
шығып қорғады. Топбасшылары бірден бағалап
отырды.
"Досыма SMS " жазу.
Өткен тақырыптар бойынша әр топ бір-біріне сұрақтар қойып,хат
жазып, бір-біріне жауап берді,бір-бірін бағалады.
Темірдің тірі ағзаға биологиялық әсерін жарнама жасау
арқылы түсіндірді.
|
3-кезең. Ой-
толғаныс
|
7 мин
5 мин
|
5-тапсырма ."Шындық детекторы "
сұраққа жауап беру.
6-тапсырмаБББ-кестесін
толтыру.
|
Әр топтан бір-бір оқушы
шығып,өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап
берді.
Оқушылар БББ-кестесін
толтыру кезінде өздерінің тақырыптар бойынша білімдерін толық
жүйелеп, бағалады.
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар.
|
2 мин
|
|
&21.22.Есеп шығару. Шығармашылық жұмыс-Н.Ә.Назарбаевтың
металлургия саласындағы еңбек жолы
|
Бағалау
|
5 мин
|
"Екі жұлдыз,бір
тілек"әдісі арқылы,әр топ бірін-бірі бағалайды.
"Үлгерім
экраны"-оқушылар өздерін бағалайды.Оқушылардың бағалауымен бірге
мұғалім бағалайды.Бағалау парағы арқылы
бағаланды.
"Блоб" ағашын толтыру.
|
"Екі жұлдыз,бір
тілек"әдісі әр топ бір-бірінің 2-жетістігін,1-жетіспеген жағын
бағалады.
"Үлгерім экраны"- жасыл
түс-түсінген,сары түс-жартылай түсінген, қызыл түс-түсінбеген
сұрақтарын белгіледі. Әр оқушы бүгінгі тақырып бойынша қандай
деңгейге жеткенін көрсетеді.
Бағалау парағы арқылы
бағаланды. Осы қорытындыға қарап, мұғалім
бағалады.
"Блоб" ағашын бояп,толтыру нәтижесінде оқушы өзін-өзі
бағалау болып табылады.
|
Рефлексия
|
|
Сабағымды СТО стратегиясын қолдандым,себебі оқушылардың
білім алуға деген қызығушылығын арттырады,қойылған міндеттерді
жүзеге асыру үшін тиімді.Сабағымда бірнеше әдіс- тәсілдерді
қолдандым.Екі жұлдыз,бір тілек,постер қорғау, АКТ -ны
қолдандым.Бағалау үшін "Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі,бағалау парағы
арқылы әр топ бірін-бірі бағалады.
|
1.Оқушы өз бетінше бір
нәтижеге жетеді.
2.Оқушы нұсқау
жоспарымен өз бетінше жұмыс жасайды.
3.Сабақ үстінде
белсенділігі артады.
4.Бірлесе жұмыс
істеуге,өз пікірін білдіруге,ойын дәлелдеуге
үйренеді.
5.Ойды ашық
айтуға,бір-бірін тыңдауға үйренеді.
6.Топпен, жұппен жұмыс
жасады.
7.Топ ішінде диалогтық
қатынас орнады.
8.Өзін-өзі бағалау
жүзеге асты.
9.Жауапкершіліктері
артты.
10.Талантты,дарынды баланың дамуына жол
ашты.
|