Материалдар / Сабақ жоспары: Темір 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Темір 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Темірдің қосылыстары,темірдің ағзадағы биологиялық рөлі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2018
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сілтеме

Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар.

Сабақ тақырыбы

Темірдің қосылыстары,темірдің ағзадағы биологиялық рөлі

Жалпы мақсаттар

Темірдің қосылыстарының қасиеттерімен,ағзадағы билолгиялық рөлімен танысты.Танымдық қабілеттерін дамытты.

Түйінді идеялар

Пирит,магнетит,лимонит,темір колчеданы

Әдіс-тәсілдер

"Үлгерім экраны", "Граффити тақтасы","Броундық қозғалыс" ,Пирамида,Сұрақ қою,қайтадан сұрақ қою,Досыма SMS жазу, "Жарнама" , ."Шындық детекторы " ,БББ-кестесі,Екі жұлдыз,бір тілек,Блоб ағашы,Бағалау парағы

Көрнекіліктер

Интерактивті тақта,Үлгерім экраны,маркер,А3,стикер,түрлі-түсті қағаз

Дереккөздер

Оқулық,әдістемелік журнал,интернет жүйесі

Оқыту нәтижелері

Темірдің қосылыстарының қасиеттерін,ағзадағы билолгиялық рөлімен танысты

Сабақ барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сабақ кезеңдері:

1-кезең.

Қызығушылықты ояту


2 мин


2 мин









2 мин



2 мин






Cергіту сәті."Көршінің суреті


Топқа бөліну "Шешім ағашы" бойынша топтарға бөлінді.

Бағалау парақтары беріледі. Топбасшылары бағалады,оқушылар бір-бірін бағалап отырады.

"Үлгерім экраны"ілінеді-жасыл,сары,қызыл түстермен белгілейді.

"Граффити тақтасы"ілінді.



Оқушыларға Тайқазанның суреті көрсетілді.Осыған сәйкес жұмбақ оқылды


1-тапсырма

"Броундық қозғалыс" әдісі арқылы осы тақырып бойынша қандай деректер білесіңдер?


Оқушылар бір-біріне қарап,суреттерін салды


"Бейметалдар","Металл" деген топтарға бөлінді.


Әр тапсырмадан кейін әрбір топ бір-бірін бағалады.

Жасыл-білемін,сары-жартылай,қызыл -түсінбеген сұрақтары бар екенін сабақ аяқталғанша белгілейді.

"Граффити тақтасы"-на оқушылар сабақ бойынша алған әсерлерін,толғандырып жүрген сұрақтарын жазады.


Тайқазан 7 металдан тұратынын және жұмбақтың шешуі -темір деп жауап берді.


Оқушылар осы тақырыпқа орай білетін білімдерін бір-біріне ауызша айтты.



2-кезең. Мағынаны ажырату


10 мин









5 мин




3 мин





2-тапсырма

"Пирамида" әдісі арқылы 2-топқа тақырыптар бойынша сұрақтар бөлініп берілді,инсерт әдісі арқылы оқу

1-топ. Темірдің қосылыстары жайлы түсіндір-постер жасау

2-топ.Темірдің ағзадағы рөлі туралы түсіндір,постер жасау


3-тапсырма"Сұрақ қою,қайтадан сұрақ қою"әдісі- өткен тақырыптардан әр топ бір-біріне сұрақтар қояды.


4-тапсырма"Жарнама" әдісі арқылы дарынды оқушының тапсырмасын тыңдау


Бұл әдіс - "жеке-жұп-топ-сынып" схемасы арқылы бойынша жүзеге асырылды.Оқушылар берілген мәтінді жекелей танысты.,жұппен талқылады,шағын топта,соңында сыныппен талқылады ,өнім(постер) жасап, түсіндірді.Топтар постер жасады. Әр топтан бір-бір спикер шығып қорғады. Топбасшылары бірден бағалап отырды.



"Досыма SMS " жазу. Өткен тақырыптар бойынша әр топ бір-біріне сұрақтар қойып,хат жазып, бір-біріне жауап берді,бір-бірін бағалады.


Темірдің тірі ағзаға биологиялық әсерін жарнама жасау арқылы түсіндірді.

3-кезең. Ой- толғаныс


7 мин



5 мин


5-тапсырма ."Шындық детекторы " сұраққа жауап беру.


6-тапсырмаБББ-кестесін толтыру.



Әр топтан бір-бір оқушы шығып,өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді.


Оқушылар БББ-кестесін толтыру кезінде өздерінің тақырыптар бойынша білімдерін толық жүйелеп, бағалады.



Келесі оқуға арналған тапсырмалар.

2 мин


&21.22.Есеп шығару. Шығармашылық жұмыс-Н.Ә.Назарбаевтың металлургия саласындағы еңбек жолы

Бағалау

5 мин

"Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі арқылы,әр топ бірін-бірі бағалайды.

"Үлгерім экраны"-оқушылар өздерін бағалайды.Оқушылардың бағалауымен бірге мұғалім бағалайды.Бағалау парағы арқылы бағаланды.






"Блоб" ағашын толтыру.

"Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі әр топ бір-бірінің 2-жетістігін,1-жетіспеген жағын бағалады.

"Үлгерім экраны"- жасыл түс-түсінген,сары түс-жартылай түсінген, қызыл түс-түсінбеген сұрақтарын белгіледі. Әр оқушы бүгінгі тақырып бойынша қандай деңгейге жеткенін көрсетеді.


Бағалау парағы арқылы бағаланды. Осы қорытындыға қарап, мұғалім бағалады.

"Блоб" ағашын бояп,толтыру нәтижесінде оқушы өзін-өзі бағалау болып табылады.

Рефлексия


Сабағымды СТО стратегиясын қолдандым,себебі оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттырады,қойылған міндеттерді жүзеге асыру үшін тиімді.Сабағымда бірнеше әдіс- тәсілдерді қолдандым.Екі жұлдыз,бір тілек,постер қорғау, АКТ -ны қолдандым.Бағалау үшін "Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі,бағалау парағы арқылы әр топ бірін-бірі бағалады.

1.Оқушы өз бетінше бір нәтижеге жетеді.

2.Оқушы нұсқау жоспарымен өз бетінше жұмыс жасайды.

3.Сабақ үстінде белсенділігі артады.

4.Бірлесе жұмыс істеуге,өз пікірін білдіруге,ойын дәлелдеуге үйренеді.

5.Ойды ашық айтуға,бір-бірін тыңдауға үйренеді.

6.Топпен, жұппен жұмыс жасады.

7.Топ ішінде диалогтық қатынас орнады.

8.Өзін-өзі бағалау жүзеге асты.

9.Жауапкершіліктері артты.

10.Талантты,дарынды баланың дамуына жол ашты.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!