Сілтеме | Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
Сабақ тақырыбы | Темірдің қосылыстары,темірдің ағзадағы биологиялық рөлі |
Жалпы мақсаттар | Темірдің қосылыстарының қасиеттерімен,ағзадағы билолгиялық рөлімен танысты.Танымдық қабілеттерін дамытты. |
Түйінді идеялар | Пирит,магнетит,лимонит,темір колчеданы |
Әдіс-тәсілдер | "Үлгерім экраны", "Граффити тақтасы","Броундық қозғалыс" ,Пирамида,Сұрақ қою,қайтадан сұрақ қою,Досыма SMS жазу, "Жарнама" , ."Шындық детекторы " ,БББ-кестесі,Екі жұлдыз,бір тілек,Блоб ағашы,Бағалау парағы |
Көрнекіліктер | Интерактивті тақта,Үлгерім экраны,маркер,А3,стикер,түрлі-түсті қағаз |
Дереккөздер | Оқулық,әдістемелік журнал,интернет жүйесі |
Оқыту нәтижелері | Темірдің қосылыстарының қасиеттерін,ағзадағы билолгиялық рөлімен танысты |
Сабақ барысы | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Сабақ кезеңдері:1-кезең. Қызығушылықты ояту
| 2 мин
2 мин
2 мин
2 мин
| Cергіту сәті."Көршінің суреті
Топқа бөліну "Шешім ағашы" бойынша топтарға бөлінді.Бағалау парақтары беріледі. Топбасшылары бағалады,оқушылар бір-бірін бағалап отырады."Үлгерім экраны"ілінеді-жасыл,сары,қызыл түстермен белгілейді."Граффити тақтасы"ілінді.
Оқушыларға Тайқазанның суреті көрсетілді.Осыған сәйкес жұмбақ оқылды
1-тапсырма"Броундық қозғалыс" әдісі арқылы осы тақырып бойынша қандай деректер білесіңдер?
| Оқушылар бір-біріне қарап,суреттерін салды
"Бейметалдар","Металл" деген топтарға бөлінді.
Әр тапсырмадан кейін әрбір топ бір-бірін бағалады.Жасыл-білемін,сары-жартылай,қызыл -түсінбеген сұрақтары бар екенін сабақ аяқталғанша белгілейді."Граффити тақтасы"-на оқушылар сабақ бойынша алған әсерлерін,толғандырып жүрген сұрақтарын жазады.
Тайқазан 7 металдан тұратынын және жұмбақтың шешуі -темір деп жауап берді.
Оқушылар осы тақырыпқа орай білетін білімдерін бір-біріне ауызша айтты.
|
2-кезең. Мағынаны ажырату
| 10 мин
5 мин
3 мин
| 2-тапсырма"Пирамида" әдісі арқылы 2-топқа тақырыптар бойынша сұрақтар бөлініп берілді,инсерт әдісі арқылы оқу1-топ. Темірдің қосылыстары жайлы түсіндір-постер жасау2-топ.Темірдің ағзадағы рөлі туралы түсіндір,постер жасау
3-тапсырма"Сұрақ қою,қайтадан сұрақ қою"әдісі- өткен тақырыптардан әр топ бір-біріне сұрақтар қояды.
4-тапсырма"Жарнама" әдісі арқылы дарынды оқушының тапсырмасын тыңдау
| Бұл әдіс - "жеке-жұп-топ-сынып" схемасы арқылы бойынша жүзеге асырылды.Оқушылар берілген мәтінді жекелей танысты.,жұппен талқылады,шағын топта,соңында сыныппен талқылады ,өнім(постер) жасап, түсіндірді.Топтар постер жасады. Әр топтан бір-бір спикер шығып қорғады. Топбасшылары бірден бағалап отырды.
"Досыма SMS " жазу. Өткен тақырыптар бойынша әр топ бір-біріне сұрақтар қойып,хат жазып, бір-біріне жауап берді,бір-бірін бағалады.
Темірдің тірі ағзаға биологиялық әсерін жарнама жасау арқылы түсіндірді. |
3-кезең. Ой- толғаныс
| 7 мин
5 мин
| 5-тапсырма ."Шындық детекторы " сұраққа жауап беру.
6-тапсырмаБББ-кестесін толтыру.
| Әр топтан бір-бір оқушы шығып,өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді.
Оқушылар БББ-кестесін толтыру кезінде өздерінің тақырыптар бойынша білімдерін толық жүйелеп, бағалады.
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар. | 2 мин |
| &21.22.Есеп шығару. Шығармашылық жұмыс-Н.Ә.Назарбаевтың металлургия саласындағы еңбек жолы |
Бағалау | 5 мин | "Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі арқылы,әр топ бірін-бірі бағалайды."Үлгерім экраны"-оқушылар өздерін бағалайды.Оқушылардың бағалауымен бірге мұғалім бағалайды.Бағалау парағы арқылы бағаланды.
"Блоб" ағашын толтыру. | "Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі әр топ бір-бірінің 2-жетістігін,1-жетіспеген жағын бағалады. "Үлгерім экраны"- жасыл түс-түсінген,сары түс-жартылай түсінген, қызыл түс-түсінбеген сұрақтарын белгіледі. Әр оқушы бүгінгі тақырып бойынша қандай деңгейге жеткенін көрсетеді.
Бағалау парағы арқылы бағаланды. Осы қорытындыға қарап, мұғалім бағалады. "Блоб" ағашын бояп,толтыру нәтижесінде оқушы өзін-өзі бағалау болып табылады. |
Рефлексия |
| Сабағымды СТО стратегиясын қолдандым,себебі оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттырады,қойылған міндеттерді жүзеге асыру үшін тиімді.Сабағымда бірнеше әдіс- тәсілдерді қолдандым.Екі жұлдыз,бір тілек,постер қорғау, АКТ -ны қолдандым.Бағалау үшін "Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі,бағалау парағы арқылы әр топ бірін-бірі бағалады. | 1.Оқушы өз бетінше бір нәтижеге жетеді.2.Оқушы нұсқау жоспарымен өз бетінше жұмыс жасайды.3.Сабақ үстінде белсенділігі артады.4.Бірлесе жұмыс істеуге,өз пікірін білдіруге,ойын дәлелдеуге үйренеді.5.Ойды ашық айтуға,бір-бірін тыңдауға үйренеді.6.Топпен, жұппен жұмыс жасады.7.Топ ішінде диалогтық қатынас орнады.8.Өзін-өзі бағалау жүзеге асты.9.Жауапкершіліктері артты.10.Талантты,дарынды баланың дамуына жол ашты. |