Материалдар / Сабақ жоспары. Тіл - халық қазынасы. 6-сынып

Сабақ жоспары. Тіл - халық қазынасы. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түсінеді, лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейтеді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады,ауызша және жазбаша тілдің айырмашылығын ұғынады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2018
5760
22 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән:Қазақ әдебиеті

Тарау: Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика

Бөлім: Тіл – халық қазынасы

Мектеп: №81 «Astana English School» мамандандырылған гимназиясы

Тексерген: З.Ж.Джылыбаева___________

Мұғалімі: Сыдах Аякоз

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.1.4.1 – мәтіннң құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

6.4.2.1 – екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түсінеді, лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейтеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады.

Кейбір оқушылар:

әдеби тіл туралы түсінік беру, ауызша және жазбаша тілдің айырмашылығын ұғынады.

Бағалау критерийлері

Сөйлеу тілін дамыту арқылы сөздік қорын, ой-өрісін қалыптастырады;

суреттерді пайдалана отырып,сөйлем қарапайым постерлер құрастыра алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талдауға арналған сұрақтар:

Не себебті ......деп ойлайсыз

ишара

Құндылықтар

Жауапкершілік

Пәнаралық байланыс

Әдебиет пәнімен байланыс

Осыған дейін меңгерілген білім


Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Дереккөздер

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

4 минут


(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

«Мұғалім «шаттық шеңберін» құрғызып, ынтымақтастық ат- мосферасын орнату үшін оқушыларға: — Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріне қандай жақсы сөздер айтасыңдар?-деп сұрайды.

Қайырлы күн, көздерім!

Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!

Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!

Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!

Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!

Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)


/оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/


(Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

https://www.youtube.com/watch?v=KdUNN6be5go

Сабақтың ортасы

5 минут











5 минут









7 минут
















7 минут








































7 минут













2 минут




Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою. Балалар сендер тіл дегенді қалай түсінесіңдер?

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой қозғар» әдісін пайдаланып, «Тіл – халық қазынасы»

» сөзіне ассоциограмма құрғызады.


Ана тілі сол тілде сөйлейтін халықпен бірге өмір сүреді және сол халықтың өкілдері үшін қатынас құралы ретінде қызмет етеді. Тілінен айрылған халық өзіне тән барлық қасиетін жоғалтып, халық болудан қалады. Тіл ана тілі атануы үшін, ол күнделікті өмірде ұдайы қолданыста болуы керек.

Тілдің ең негізгі қызметі адамдардың бір – бірімен сөйлесу, бір нәрсе жайында пікір алысу үшін қызмет етуі. Екінші қызметі – адамдардың қоршаған орта жөніндегі өз ойларын тіл арқылы жеткізуі. Үшінші қызметі – адам өзінің бір нәрсе туралы көз – қарасын, күйініші мен сүйінішін, жақсы көру жек көру сезімдерін тіл арқылы білдіруі.

Қазақ тілі – қазақ халқының ана тілі. Қазіргі кезде дүние жүзінде шамамен 5651 тіл бар.Сөйлеушілерінің саны жағынан алғанда қазақ тілі осы тілдердің ішінде 70 – орынға ие болып тұр.

Сөздік дәптерді қолдана отырып сөздер жарысы, мұғалім орысша сөздерді атайды оқушылар жауабын береді, өткен тақырыптағы сөздерді естеріне түсіру. 

Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/

Ана тілі дегеніміз не?

Ұлт тілі,ділі дегенді қалай түсінеміз?

Оқулықтағы жаттығуларды дәптерге орындату

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.                  

1-тапсырма:

  1. Мәтіннің мазмұнын түсініп оқып, негізгі ойды анықтаңдар. Ауызекі сөйлеу стиліндегі тілдік құралдарды табыңдар.

  2. Үш тілді меңгерген Қазақстанның Халық жазушысы Герольд Бельгердің пікірінен не ұқтыңдар?

  3. Қазақ тілінің бай екеніне өзің қандай дәлел келтіре аласыңдар?







Мағынаны таныту. Тіркес екпіні

Тіркес екпіні – сөйлемдегі тіркескен сөздердің барлығының бір ғана екпінге ие болуы: қыпша бел, тез жазды т.б.



2-тапсырма. Дәптермен жұмыс. Мәтіннен тіркес екпінен 8-10 мысал жазыңдар.



4-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Ана тіліне байланысты ғибратты сөздерді оқып, өз пікірлеріңді ортаға салыңдар.

5-тапсырма: Топтық жұмыс. Ана тілінің адам өміріндегі маңызын «Кубизм» әдісімен талдаңдар.

Суретте: Қазақ тілінің қазіргі жай – күйі

Салыстыр: «Басқа тілдермен салыстырыңдар»

Болжа: Ана тілдің болашағы қандай болмақ?

Талқыла: Ана тілін білмейтін ұрпақ өсіп жатыр

Жарияла: Қазақ тілінің болашағы зор

Қорытындыла: Ана тілің – арың бұл.

Үй тапсырмасы. 6 - тапсырма

https://qamba.info/site/book/online










































































Сабақтың соңы

3 минут


Рефлексия:

(МК)

+ Мен ................ үйрендім.

-Маған .............. қиын.

Кері байланыс «Бір +, бір - »

Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту.

Оқушы мен мұғалім кері байланысы.

Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады.

Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

Сонымен біз.................деген шешімге келдік






















Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ