Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Тізбек бөлігі үшін Ом заңы 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспарлау үлгісі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тұрақты электр тогы |
Мектеп: №11 Б. Момышұлы ат.ж.о.м. |
|||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Н. Молдабаев |
|||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тізбек бөлігі үшін Ом заңы |
|||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.2.6- Тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану. |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын білу. Көптеген оқушылар істей алады: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын пайдаланып есептер шығару . Шамаларды ХБЖ-де сәйкестендіру. Кейбір оқушылар істей алады: Формуланы түрлендіре отырып, күрделі есептер шығару. Деңгейлік тапсырмаларды өз бетінше орындау. |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Тізбек бөлігі үшін Ом зағының тұжырымдамасын біледі. 2. Тізбек бөлігі үшін Ом заңын пайдаланып есептер шығарады . Шамаларды ХБЖ-де сәйкестендіреді. 3. Формуланы түрлендіре отырып, күрделі есептер шығарады. Деңгейлік тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
|||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Сабақтың барысында оқушылардың айтылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын арттыру. Пәндік лексика мен терминология:
|
|||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
"Мәңгілік Ел" жалпы Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуді насихаттау. |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, информатика |
|||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Электр тогі, электр тізбегі және оның құрамды бөліктері, ток күші, кернеу. |
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. "Шаттық шеңбері". Оқушыларды шаттық шеңберіне жинап, жұптастырып, бір-біріне жақсы тілектер айтады 2.Топтарға біріктіру. "Мозайка" әдісі- оқушыларды физикалық шама, өлшем бірліктер, өлшеуіш аспаптар бойынша үш топқа біріктіру. 1.топ – «Ток күші» 2топ – «Кернеу» 3топ – «Кедергі» 3.Үй тапсырмасын сұрау: «Сұрақты қағып ал» тәсілі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақты ауызша доп лақтыру арқылы қойылады, оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын басқа оқушыға қояды. Бұл тәсіл тілдік мақсаттың орындалуына көмек береді. Қалыптастырушы бағалау. "Бас бармақ" тәсілі бойынша оқушыларды бағалау.
|
Үлестірме қағаздар, доп |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25мин |
Жаңа сабақты ашу үшін электронды оқулықтан бейнеролик көре отырып ой-пікірлерін білдіреді, сабақтың тақырыбын ашады. Әр топтың көшбасшысы "Джигсо" әдісімен мәтінді талқылап басқа топтарға ауысып өз тақырыптарын түсіндіріп үйретеді, мұнда алдымен жеке, сосын жұппен, кейін шағын топта бөліктер бойынша түсіндіріледі, түсінгендерін бөліседі. Ынтымақтастықты дамытады. Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам әдісі Критерий: Тізбек бөлігі үшін Ом зағының тұжырымдамасын біледі. Дескриптор:
Деңгейлік тапсырмалар беру «Конверттегі есептер» әдісі 3- топқа конверт тарқатылады. Конверттегі есептерді шығарады. І - деңгей 1.Өткізгіштегі кернеу 35В болғанда,онда 0,7А ток күші болады. Осы өткізгіштің кедергісі неге тең? 2. . Электрплиткасының жұмыс істеп тұрған кедергісі 55 Ом-ға тең, спиралы кернеуі 220 В желіге қосылған, ток күшін есептеп шығарыңдар. ІІ деңгей 1.Құлсары мұнай мұнарасын қосалқы станциямен қосатын электр сымындағы кернеу 380В болғанда, одан 12А ток күші өтсе, онда сымдағы кедергінің қандай болатынын есепте? 2.Электрбұрғы орамының кедергісі 20Ом. Егер электрбұрғы 0,019кА ток күшіне есептелген болса, онда оған қандай кернеу берілуі тиіс? ІІІ деңгей 1.Егер тізбектің бөлігіндегі ток күші 100 мА, ал кедергісі 0,2 кОм болса,ондағы кернеу қандай болады? 2. Электр сорғыту қондырғысының кернеуі 45кВ. Су мен мұнай араласқан қоспаның кедергісі 15кОм болса, онда қоспа арқылы өтетін токтың шамасын есептеңдер.
«Ұшақ» әдісі арқылы өтілген тақырыпты пысықтау. Оқушылар қағаздан ұшақ жасайды. Ұшақ қанатына сұрақтар жазып, І топ оқушылары ІІ топқа, ІІ топ ІІІ топқа ұшырады. Топтарды бағалауға нұсқау беру. Бағдаршам түстері арқылы - Орташа - Жақсы - Өте жақсы
Дескриптор:
"Кім жылдам" әдісі .Кестені толтырыңдар:
Дескриптор: 1.Физикалық шамаларды біледі. 2.Шамалардың қалай белгіленетінін біледі. 3.Формуласын жаза алады. 4.Өлшем бірлігін біледі. 5.Қандай құралдармен өлшенетінін біледі.
|
Электрондық оқулық, bilimland.kz платформасы, бағдаршам түстері, |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5мин |
Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жасайды. «Ойды аяқта» әдісі:
Үйге тапсырма: Өтілген тақырыпты қайталау. Есептер шығару. |
стикерлер |
||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқушыларға алдынғы "Сұрақтарды қағып ал " әдісі бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін, «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды топқа біріктіру ұйымдастыру жұмысын қолға алады, «Конверттегі есептер»әдісі арқылы оқушылардың деңгейлеріне қарай білімдері анықталады., «Ұшақ», «ДЖИГСО» әдістері арқылы жекелей және топтық тапсырмалар беру, оқушылардың қабілетіне қарай деңгейлік тапсырмалар орындату Белсенді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың тыңдалым, оқылым,жазылым, айтылым дағдыларын қалыптастырамын. Оқушыны қолдап,алға жетелеп, білімді болуға талпындырамын.Барлық оқушылар сабақ мақсатына жете алады.
|
Смайлик әдісі, «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау, ауызша мадақтау, «Ойды аяқта» әдісі арқылы кері байланыс жасау |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау |