Материалдар / Сабақ жоспары: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды жазушы өмірімен, шығармаларымен таныстыру. «Қонақтар» әңгімесін түсініп оқи білуге баулу, мазмұнын өмірмен байланыстыру, талдау, ата-ана мен бала қарым-қатынасын оқушы сезімімен ұштастыру. Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық ахуал қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
1623
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі Балгимбекова Гульнур Богембаевна Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі



Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жазушы өмірімен, шығармаларымен таныстыру. «Қонақтар» әңгімесін түсініп оқи білуге баулу, мазмұнын өмірмен байланыстыру, талдау, ата-ана мен бала қарым-қатынасын оқушы сезімімен ұштастыру. Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық ахуал қалыптастыру. Сабақтың міндеттері:
  • Әңгіменің мазмұнын меңгереді, композициялық құрылысын талдай отырып тақырыпты ашады.
  • Кейіпкерлер бейнесіне, мінезіне талдау жасап, өмірмен салыстырады.
  • Ата-ана алдындағы,туған жер,ел алдындағы парызын түсіне біледі,адамгершілік қасиеттерді бойына сіңіреді.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгертуСабақтың түрі: Аралас сабақСабақтың әдіс-тәсілдері: «Болжау» стратегиясы, жұппен оқу және талқылау «Кім?Қашан?Қайда?,Неге? ойыны, «Кейіпкерге хат», «Автор орындығы», «Ой түю», сатылай комплексті талдау. Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:оқулық, интербелсенді тақта, маркер, А1 форматты қағаз, кесте.Күтілетін нәтиже: Жазушының өмірімен, шығармашылығымен танысады. Әңгіме сюжетіне, әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне, мінезіне талдау жасап, өмірмен байланыстырады. Сабақты толық меңгереді.Өмірге деген көзқарасы қалыптасады.Бағалау критериі:Мазмұнын меңгерді, талдай біледі. Сұрақтарға жауап береді, өмірмен байланыстырады. Тақырыптан ауытқымайды. Жеке көзқарасты білдіреді және дәлелдейді.

Сабақтың кезеңіҚолданылатын әдіс- тәсілдерМұғалімнің іс-әрекетіОқушыны іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру кезеңі:





Психологиялық ахуалды реттеу (тренинг)









Топқа бөлу



























«Жүректен- жүрекке» тренинг:









«Жұбыңды тап» ойыны арқылы топқа бөлу

Әр топқа бағалау парағын таратып беру
Сәлемдеседі, түгелдеу.





Ережесімен, мақсатымен таныстырады.
Сәлемдеседі,кезекші сынып оқушылары туралы ақпарат береді.

Әр оқушы өз есімін қатыстыра отырып, тілек тілейді.Мысалы: «Менің атым Айбек. Достарыма сәттілік тілеймін»

Оқушылар қорап ішінен туыстық атауларды алып, «Отбасы» және «Жеті ата» тобы болып екі топқа бөлінеді.
ІІ.Жаңа сабаққа даярлық«Болжау» стратегиясыИнтербелсенді тақтадан тірек сөздер мен суреттер топтамасы көрсетіледі. Мысалы: «Отбасы мүшелері» Әке,ана,бала,т.б. «Жеті ата» Ата,әке,бала, немере,шөбере, т.б.Топта өз ара ой бөлісіп, тірек сөздерді қатыстырып өз болжамдарын ұсынады.Болжам оқушының сыни ойлау қабілетіне байланысты болады.
ІІІ. Жаңа сабақ









Мәтінмен жұмыс.Жұппен оқу және топпен талқылау«Кім? Қайда? Қашан? Неге?» ойыныТоп ішінде «Қонақтар» әңгімесін оқуға тапсырма береді. Сұрақтар таратылады: 1.Ерғабыл қарт нені армандады? 2. Сапабек қайдан келді? 3.Қонақтарды кім қарсы алды? 4. Сапабек қалаға неге асығыс аттанды? 5. Ерғабыл қарттың ренішіне кім кінәлі?



Оқушылар топта оқып, әңгіме мазмұнын меңгереді. Әр топ әңгіме мазмұнын талдайды, талқылайды.















ІҮ. Шығарманы талдау

Әңгімеге сатылай комплексті талдау жасалады

Интербелсенді тақтаданшығарманы композициялық құрылысына СКТ талдау сызбасы көрсетіледі:

Авторы Тақырыбы Әңгіменің басталуы 2.Әңгіменің дамуы. 3.Әңгіменің байланысуы 4.Әңгіменің шиеленісуі 5.Шарықтау шегі. 6.Әңгіменің шешімі: 7.Қорытынды.
Сызбаға қарап топ мүшелері әңгімегеСКТ талдау жүргізеді.



І топ. І нұсқаТөлен Әбдіков. «Қонақтар» әңгімесі 1.Әңгіменің басталуы Ерғабыл шал мен кемпірдің әңгімесі. Баланы сағыну. 2.Әңгіменің дамуы. Ерғабыл қарияның малын іздеуі, ішкі ойы 3.Әңгіменің байланысуы Қаладағы баласының келуі, ауыл қонақтары 4.Әңгіменің шиеленісуі Сапабек пен әкесінің әңгімелерінің жараспауы. Аспардиярдың әні 5.Шарықтау шегі. Мазасы кеткен қарт 6.Әңгіменің шешімі: Соңғы үміті орындалмаған қария 7.Қорытынды. Құлазыған көңіл
ІІ топ. ІІ нұсқаТөлен Әбдіков. «Қонақтар» әңгімесі 1.Әңгіменің басталуы Ерғабыл қарттың мазасыздануы. Қарттардың әңгімесі 2.Әңгіменің дамуы. Малын іздеген Ерғабыл қарияның қыр басында қиялға берілуі 3.Әңгіменің байланысуы Қаладағы жалғыз баласының келу қуанышы, ауыл қонақтары 4.Әңгіменің шиеленісуі Сапабек пен әкесінің арасындағы шиеленіс, немерені сұрау 5.Шарықтау шегі. Қарттың шешімі. Асығыс аттанған бала 6.Әңгіменің шешімі: Үміті орындалмаған қария 7.Қорытынды. Жалғыз қалған қарттар
Ү. Сабақты бекітуШығармашылық жұмыс







«Кейіпкерге хат»

«Автор орындығы»
Тапсырманың орындалу жолын түсіндіредіӨз ойларын ашып Сапабекке хат жолдайды( ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас,бүгінгі күн проблемасы).Еңбектерін «Автор орындығында» оқиды
ҮІІ. Сабақты қорытындылау

«Ой түю» стратегиясы. Сұрақ-рефлексияТақтадан сұрақтар көрсетіледі:1Хикаятты оқығанда мені қызықтырғаны.2.Мен үшін ең аянышты жері.3.Хикаяттан алған тәрбиемСұрақтарға жауап беріп, хикаяттың тәрбиелік мәнін ашады.
ҮІ. Үй тапсырмасыЭссе Эссені бағалау критериімен таныстырады:а) тақырыптан ауытқымауә)жеке көзқарасты білдіру және дәлелдің болуы

«Ата-ана алдындағы парыз»
ҮІ. БағалауӨзін-өзі бағалау, өзара бағалау

Оқушыларға өздерін және бірін-бірі бағалауды ұсынады Топтар бір- бірін бас бармақ арқылы бағалайдыБүгінгі атқарған жұмыстарын ескере отырып, топтағы оқушылар өздерін және өзара бағалау жүргізеді. Топ басшысы бағалау парақшасын толтырады.
Рефлексия

Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынады:Сабақ сізге ұнады ма? Несімен?Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз.

Ұсынылған стикерді толтырып, тақтаға іледі




























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!