Сабақтың кезеңі | Қолданылатын әдіс- тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушыны іс-әрекеті |
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуалды реттеу (тренинг)
Топқа бөлу
|
«Жүректен- жүрекке» тренинг:
«Жұбыңды тап» ойыны арқылы топқа бөлу
Әр топқа бағалау парағын таратып беру | Сәлемдеседі, түгелдеу.
Ережесімен, мақсатымен таныстырады. | Сәлемдеседі,кезекші сынып оқушылары туралы ақпарат береді.
Әр оқушы өз есімін қатыстыра отырып, тілек тілейді.Мысалы: «Менің атым Айбек. Достарыма сәттілік тілеймін»
Оқушылар қорап ішінен туыстық атауларды алып, «Отбасы» және «Жеті ата» тобы болып екі топқа бөлінеді. |
ІІ.Жаңа сабаққа даярлық | «Болжау» стратегиясы | Интербелсенді тақтадан тірек сөздер мен суреттер топтамасы көрсетіледі. Мысалы: «Отбасы мүшелері» Әке,ана,бала,т.б. «Жеті ата» Ата,әке,бала, немере,шөбере, т.б. | Топта өз ара ой бөлісіп, тірек сөздерді қатыстырып өз болжамдарын ұсынады.Болжам оқушының сыни ойлау қабілетіне байланысты болады. |
ІІІ. Жаңа сабақ
| Мәтінмен жұмыс.Жұппен оқу және топпен талқылау«Кім? Қайда? Қашан? Неге?» ойыны | Топ ішінде «Қонақтар» әңгімесін оқуға тапсырма береді. Сұрақтар таратылады: 1.Ерғабыл қарт нені армандады? 2. Сапабек қайдан келді? 3.Қонақтарды кім қарсы алды? 4. Сапабек қалаға неге асығыс аттанды? 5. Ерғабыл қарттың ренішіне кім кінәлі?
| Оқушылар топта оқып, әңгіме мазмұнын меңгереді. Әр топ әңгіме мазмұнын талдайды, талқылайды.
|
ІҮ. Шығарманы талдау
| Әңгімеге сатылай комплексті талдау жасалады
| Интербелсенді тақтаданшығарманы композициялық құрылысына СКТ талдау сызбасы көрсетіледі:
Авторы Тақырыбы Әңгіменің басталуы 2.Әңгіменің дамуы. 3.Әңгіменің байланысуы 4.Әңгіменің шиеленісуі 5.Шарықтау шегі. 6.Әңгіменің шешімі: 7.Қорытынды. | Сызбаға қарап топ мүшелері әңгімегеСКТ талдау жүргізеді.
|
І топ. І нұсқаТөлен Әбдіков. «Қонақтар» әңгімесі 1.Әңгіменің басталуы Ерғабыл шал мен кемпірдің әңгімесі. Баланы сағыну. 2.Әңгіменің дамуы. Ерғабыл қарияның малын іздеуі, ішкі ойы 3.Әңгіменің байланысуы Қаладағы баласының келуі, ауыл қонақтары 4.Әңгіменің шиеленісуі Сапабек пен әкесінің әңгімелерінің жараспауы. Аспардиярдың әні 5.Шарықтау шегі. Мазасы кеткен қарт 6.Әңгіменің шешімі: Соңғы үміті орындалмаған қария 7.Қорытынды. Құлазыған көңіл | ІІ топ. ІІ нұсқаТөлен Әбдіков. «Қонақтар» әңгімесі 1.Әңгіменің басталуы Ерғабыл қарттың мазасыздануы. Қарттардың әңгімесі 2.Әңгіменің дамуы. Малын іздеген Ерғабыл қарияның қыр басында қиялға берілуі 3.Әңгіменің байланысуы Қаладағы жалғыз баласының келу қуанышы, ауыл қонақтары 4.Әңгіменің шиеленісуі Сапабек пен әкесінің арасындағы шиеленіс, немерені сұрау 5.Шарықтау шегі. Қарттың шешімі. Асығыс аттанған бала 6.Әңгіменің шешімі: Үміті орындалмаған қария 7.Қорытынды. Жалғыз қалған қарттар |
Ү. Сабақты бекітуШығармашылық жұмыс
| «Кейіпкерге хат»
«Автор орындығы» | Тапсырманың орындалу жолын түсіндіреді | Өз ойларын ашып Сапабекке хат жолдайды( ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас,бүгінгі күн проблемасы).Еңбектерін «Автор орындығында» оқиды |
ҮІІ. Сабақты қорытындылау
| «Ой түю» стратегиясы. Сұрақ-рефлексия | Тақтадан сұрақтар көрсетіледі:1Хикаятты оқығанда мені қызықтырғаны.2.Мен үшін ең аянышты жері.3.Хикаяттан алған тәрбием | Сұрақтарға жауап беріп, хикаяттың тәрбиелік мәнін ашады. |
ҮІ. Үй тапсырмасы | Эссе | Эссені бағалау критериімен таныстырады:а) тақырыптан ауытқымауә)жеке көзқарасты білдіру және дәлелдің болуы
| «Ата-ана алдындағы парыз» |
ҮІ. Бағалау | Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау
| Оқушыларға өздерін және бірін-бірі бағалауды ұсынады Топтар бір- бірін бас бармақ арқылы бағалайды | Бүгінгі атқарған жұмыстарын ескере отырып, топтағы оқушылар өздерін және өзара бағалау жүргізеді. Топ басшысы бағалау парақшасын толтырады. |
Рефлексия
| Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсынады:Сабақ сізге ұнады ма? Несімен?Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз.
| Ұсынылған стикерді толтырып, тақтаға іледі |