Материалдар / Сабақ жоспары: Трі ағзалардың сан алуандығы 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Трі ағзалардың сан алуандығы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Трі ағзалардың сан алуандығы

Мұғалімнің аты-жөні: Искакова А.Ж

Күні: 13.04.2018 ж

Сынып:5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.6.2.1 – ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу;


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

ағзалардың тірі табиғат дүниесіне

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

биология

Алдыңғы оқу

4-сыныпта Тірі ағзалардың жіктелуін біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы


Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: бір-бірлеріне жақсы тілектер білдіреді.


«Ой қозғау» сұрақ-жауап

  1. экологиялық фактор нешеге бөлінеді? (үшке оларды атандар биотикалық фактор, антибиотикалық фактор, антропогендік фактор)

  2. абиотикалық факторлар ... (өлі табиғат факторлары)

  3. өсімдіктің өсуін анықтайтын негізгі абиотикалық факторларды атандар ........

  4. тірі ағзалардың бір-бірінемәсер ететін қандай факторлар? (биотикалық факторлар)

  5. антропогендік факторлар деп неге айтамыз? (ағаштарды кесу, жануарларды жою, ауаның ластануы және т.б)


Түрлі қима қағаздар арқылы топтарға бөлу.



Сабақтың ортасы

Білу








Мақсаты: Белсендіру мақсатында мағынаны ашу және талқылау.

Жаңа сабақ: Оқушылар «Жұптық жұмыс»

өсімдіктерге деп берін бір жұпқа

жануарларға деп екінші жұпқа

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


Оқулық,

мәтіндер

Әр-түрлі түсті маркер, қағаз, желім ақпараттық парақшалар беріледі.

Түсіну

Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін бекітеді және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.


Оқулықпен жұмыс істеу:

«Жеке жұмыс» Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз

  1. Біздің планетамызда тірі ағзалар қашан пайда болды?

  2. Жер бетіндегі өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің эволюциясы қалай жүреді

Тапсырма: Сәйкстендіру


бактериялар дайын органикалық заттармен қоректендіреді.

жануарлар хлорофилі бар, жарықта органикалық заттарды түзеді

өсімдіктер жануарлардың да, өсімдіктің де белгілері кездеседі

саңырауқұлақтар ядросы жоқ және біржасушалы

Бағалау оқушылар жұпта бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.













Талдау







«Жеке жұмыс» Дәптермен жұмыс

диктант

көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазу

  1. Барлық тірі ағзалардың құрамында органикалық заттар ................................................................

  2. Жасыл эвглена ------------------------------------------

  3. Шыбынқаққыш ------------------------------------------


Бағалау: оқушылар бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.

Оқушыларға таратпа қағаздар беріледі





Сабақтың соңы

Жинақтау

Мақсаты: Жаңа тақырыпты қорытындылау және тұжырымды жасау.

«Жеке жұмыс» Тест құрастыру

Оқушылар бір-бірлеріне кезектесіп сұрақ қою.

Бағалау: Топтар бірін-бірі «Үш шапалақ» тәсілі арқылы бағалайды.

Тақырып бойынша тест құрастырып жазады.

Үй жұмысы




Кері байланыс


&49.оқу Тірі ағзалардың қасиеті эссе жазып келу



«Алма ағашы» әдісі

Оқушыларға екі түсті «алма» беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек.

- мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі.

- - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.



Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – сіз оқушылардың материалдары игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Әр тапсырманың соңында қалыптастырушы бағалау мен кері байланыс өткізу үшін «Еркін микрофон», «Екі жқлдыз, бір тілек» Бірін-бірі ақша, смайлик арқылы бағалау.

Сабақ барысында оқушылардың денсаулығына және қауіпсіздігіне қатер төнбейді. АҚТ жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін естеріне саламын және істеу уақытын белгілеймін. Ғаламтор жілісінен ақпараттың тек сабақтың тапсырмасына қатысты болуын қадағалаймын.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленге оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!