Сабақтың
тақырыбы:
Трі ағзалардың сан
алуандығы
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Искакова А.Ж
Күні: 13.04.2018
ж
|
Сынып:5
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
5.6.2.1 – ағзаларды
тірі табиғат дүниелеріне
жіктеу;
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
ағзалардың тірі табиғат
дүниесіне
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
биология
|
Алдыңғы
оқу
|
4-сыныпта Тірі ағзалардың
жіктелуін біледі
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Ынтымақтастық
атмосфераны қалыптастыру: бір-бірлеріне жақсы тілектер
білдіреді.
«Ой қозғау»
сұрақ-жауап
-
экологиялық
фактор нешеге бөлінеді? (үшке оларды атандар
биотикалық фактор, антибиотикалық фактор, антропогендік
фактор)
-
абиотикалық
факторлар ... (өлі табиғат
факторлары)
-
өсімдіктің
өсуін анықтайтын негізгі абиотикалық факторларды атандар
........
-
тірі
ағзалардың бір-бірінемәсер ететін қандай факторлар? (биотикалық
факторлар)
-
антропогендік
факторлар деп неге айтамыз? (ағаштарды кесу, жануарларды жою,
ауаның ластануы және
т.б)
|
Түрлі қима қағаздар
арқылы топтарға бөлу.
|
Сабақтың
ортасы
Білу
|
Мақсаты:
Белсендіру мақсатында мағынаны
ашу және талқылау.
Жаңа сабақ: Оқушылар
«Жұптық жұмыс»
өсімдіктерге деп берін бір
жұпқа
жануарларға деп екінші
жұпқа
Кері байланыс: «Екі
жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар
бірін-бірі бағалайды.
|
Оқулық,
мәтіндер
Әр-түрлі түсті маркер,
қағаз, желім ақпараттық парақшалар
беріледі.
|
Түсіну
|
Мақсаты:
Оқушылардың алған білімдерін
бекітеді және қолдану дағдыларын дамытуға
бағытталған.
Оқулықпен жұмыс
істеу:
«Жеке жұмыс» Төмендегі сұрақтарға жауап
беріңіз
-
Біздің планетамызда
тірі ағзалар қашан пайда
болды?
-
Жер бетіндегі
өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің эволюциясы қалай
жүреді
Тапсырма:
Сәйкстендіру
бактериялар дайын
органикалық заттармен
қоректендіреді.
жануарлар хлорофилі
бар, жарықта органикалық заттарды
түзеді
өсімдіктер
жануарлардың да, өсімдіктің де белгілері
кездеседі
саңырауқұлақтар
ядросы жоқ және біржасушалы
Бағалау оқушылар жұпта бірін-бірі смайлик арқылы
бағалайды.
|
|
Талдау
|
«Жеке жұмыс»
Дәптермен жұмыс
диктант
көп нүктенің
орнына тиісті сөздерді
жазу
-
Барлық тірі ағзалардың құрамында органикалық заттар
................................................................
-
Жасыл эвглена
------------------------------------------
-
Шыбынқаққыш
------------------------------------------
Бағалау: оқушылар бірін-бірі
смайлик арқылы бағалайды.
|
Оқушыларға таратпа қағаздар
беріледі
|
Сабақтың
соңы
|
Жинақтау
|
Мақсаты: Жаңа тақырыпты
қорытындылау және тұжырымды жасау.
«Жеке жұмыс» Тест
құрастыру
Оқушылар бір-бірлеріне
кезектесіп сұрақ қою.
Бағалау: Топтар
бірін-бірі «Үш шапалақ» тәсілі арқылы
бағалайды.
|
Тақырып бойынша тест
құрастырып жазады.
|
Үй
жұмысы
Кері
байланыс
|
&49.оқу Тірі
ағзалардың қасиеті эссе жазып
келу
«Алма ағашы»
әдісі
Оқушыларға екі түсті
«алма» беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу
керек.
- мен бүгін бәрін жақсы
орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім
көтеріңкі.
-
- мен тапсырманы орындай
алмадым, көңіл – күйім жоқ.
|
Оқушылар күнделіктеріне
үй тапсырмасын жазып алады.
|
Саралау-оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – сіз оқушылардың
материалдары игеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Әр тапсырманың соңында
қалыптастырушы бағалау мен кері байланыс өткізу үшін «Еркін
микрофон», «Екі жқлдыз, бір тілек» Бірін-бірі ақша, смайлик арқылы
бағалау.
|
Сабақ барысында оқушылардың
денсаулығына және қауіпсіздігіне қатер төнбейді. АҚТ жұмыс
барысында қауіпсіздік ережелерін естеріне саламын және істеу
уақытын белгілеймін. Ғаламтор жілісінен ақпараттың тек сабақтың
тапсырмасына қатысты болуын
қадағалаймын.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/
оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба?
Оқушылардың барлығы
ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау
дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен
екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы
немесе жекеленге оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені
білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|