Сабақтың тақырыбы: Трі ағзалардың сан алуандығы | Мұғалімнің аты-жөні: Искакова А.ЖКүні: 13.04.2018 ж |
Сынып:5
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 5.6.2.1 – ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу;
|
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | ағзалардың тірі табиғат дүниесіне |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | биология |
Алдыңғы оқу | 4-сыныпта Тірі ағзалардың жіктелуін біледі |
Сабақтың барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Басталуы
| Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: бір-бірлеріне жақсы тілектер білдіреді.
«Ой қозғау» сұрақ-жауапэкологиялық фактор нешеге бөлінеді? (үшке оларды атандар биотикалық фактор, антибиотикалық фактор, антропогендік фактор)абиотикалық факторлар ... (өлі табиғат факторлары)өсімдіктің өсуін анықтайтын негізгі абиотикалық факторларды атандар ........тірі ағзалардың бір-бірінемәсер ететін қандай факторлар? (биотикалық факторлар)антропогендік факторлар деп неге айтамыз? (ағаштарды кесу, жануарларды жою, ауаның ластануы және т.б)
| Түрлі қима қағаздар арқылы топтарға бөлу.
|
Сабақтың ортасыБілу
| Мақсаты: Белсендіру мақсатында мағынаны ашу және талқылау.Жаңа сабақ: Оқушылар «Жұптық жұмыс» өсімдіктерге деп берін бір жұпқажануарларға деп екінші жұпқаКері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. |
Оқулық,мәтіндерӘр-түрлі түсті маркер, қағаз, желім ақпараттық парақшалар беріледі. |
Түсіну | Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін бекітеді және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқулықпен жұмыс істеу: «Жеке жұмыс» Төмендегі сұрақтарға жауап беріңізБіздің планетамызда тірі ағзалар қашан пайда болды?Жер бетіндегі өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің эволюциясы қалай жүредіТапсырма: Сәйкстендіру
бактериялар дайын органикалық заттармен қоректендіреді.жануарлар хлорофилі бар, жарықта органикалық заттарды түзедіөсімдіктер жануарлардың да, өсімдіктің де белгілері кездеседісаңырауқұлақтар ядросы жоқ және біржасушалыБағалау оқушылар жұпта бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.
|
|
Талдау
| «Жеке жұмыс» Дәптермен жұмысдиктант көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазуБарлық тірі ағзалардың құрамында органикалық заттар ................................................................Жасыл эвглена ------------------------------------------Шыбынқаққыш ------------------------------------------
Бағалау: оқушылар бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды. | Оқушыларға таратпа қағаздар беріледі
|
Сабақтың соңы |
Жинақтау | Мақсаты: Жаңа тақырыпты қорытындылау және тұжырымды жасау.«Жеке жұмыс» Тест құрастыруОқушылар бір-бірлеріне кезектесіп сұрақ қою.Бағалау: Топтар бірін-бірі «Үш шапалақ» тәсілі арқылы бағалайды. | Тақырып бойынша тест құрастырып жазады. |
Үй жұмысы
Кері байланыс
| &49.оқу Тірі ағзалардың қасиеті эссе жазып келу
«Алма ағашы» әдісіОқушыларға екі түсті «алма» беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі.- - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ. | Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – сіз оқушылардың материалдары игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | Әр тапсырманың соңында қалыптастырушы бағалау мен кері байланыс өткізу үшін «Еркін микрофон», «Екі жқлдыз, бір тілек» Бірін-бірі ақша, смайлик арқылы бағалау. | Сабақ барысында оқушылардың денсаулығына және қауіпсіздігіне қатер төнбейді. АҚТ жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін естеріне саламын және істеу уақытын белгілеймін. Ғаламтор жілісінен ақпараттың тек сабақтың тапсырмасына қатысты болуын қадағалаймын. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленге оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |