Күні: Сыныбы: 4 Сабақтың тақырыбы: Түлкі мен қоянСабақтың мақсаты: Білімділік:Жаңа сабақты түсіндіру, сөздікпен жұмыс жасаттыру ,тапсырмалармен таныстыру,қалай орындау керектіктерін түсіндіру.Ертегі,ертегі түрлері уралы мағлұмат бере отырып,білімін қалыптастыруДамытушылық: Өздігімен жұмыс істеуге машықтандыру,ойлау қабілетін,байқампаздғын,сабаққа қызығушылығын арттыра отырып зейінін қалыптастыру.Тәрбиелік: Халық ауыз әдебиеті (ертегі,жұмбақ,қызықты тақпақтар )арқылы білім мен өмірді байланыстыра,ой еңбегіне бейімдеп адамгершілік қасиеттерге баулу.Балалардың бойындағы ертегіге деген қызығушылығын арттыра отырып,олардың дүниеанымдық көзқарастарын жетілдіру.Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдісі: түсіндіру,әңгімелеу, сұрақ-жауап.Сабақтың көрнекілігі: суреттер, семантикалық карталар, плакатСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:Айтылым.Тыңдалым Сәлемдесу.Түгендеу.Назарларын аударуСәлеметсіңдер ме, оқушылар?Сабаққа дайындықтарың қалай?Бүгін кім кезекші? Бүгін нешесі? Сыныпта кім жоқ?(Сабаққа психологиялық дайындық).Балалар,алдарыңда жатқан үш түсті алмалардан қазіргі көңіл- күйлеріңе қайсысы жақын,сол түсті таңдап ала қойыңдар.Көңіл күйім өте жақсыға қызыл алмаКөңіл күйім жақсыға сары алмаКөңіл күйім жоққа жасыл алмаОлай болса,балалар,таңдап болсақ,сабағымызды үй тапсырмасын сұраудан бастайық.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Айтылым.Тыңдалым.Оқылым.ТілдесімҮйге қандай тапсырма берілді? Ережені сұраймын.Жауаптарын тыңдаймын.Жазбаша берілген тапсырманы дәптерлерінен тексеріп шығамын.III.Білімдерін жан -жақты тексеру:Айтылым.Тыңдалым.Тілдесім-Қазақ тілінде неше жалғау бар?-Неше септік бар?-Көптік жалғаулары қандай?-Жіктік жалғауы қалай жасалады?-Қане кім атап береді?- Мектеп дегеніміз не? - Сендердің күнделіктерің қандай? - Күрделі зат есім дегеніміз не?- Етістік дегеніміз не?- Күрделі етістік қалай жасалады?Ой тастау:- Балалар,сендер қандай қазақ халық ертегілерін,орыс және басқаұлттың ертегілерін білесіңдер?- «Алдар Көсе хикаялары», «Шалқан», «Ешкі мен жеті лақ», «Қызыл телпек», «Мақта қыз бен мысық», «Бауырсақ((- Жарайсыңдар,біз бүгін «Түлкі мен қоян» ертегісін өтеміз.Сөздікпен жұмыс : қоян- заяц, түлкі – лиса, тауық – петух Олай болса,балалар ,сөздікте көздестірген сөздеріңе байланысты бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы ІV. Жаңа сабақ: Түлкі мен қоянАйтылым.Тыңдалым.Оқылым.Жазылым.Оқушыларға түлкі мен қоян ертегісін оқып беремін.Оқушыларға тізбектей оқыттырып,мазмұнын түсіндіремін.V.Тапсырмалармен жұмыс:1-тапсырма.Мәтіннің алғашқы бес сөйлемінен септік жалғауында тұрған сөздерді теріп жазыңдар.2-тапсырма. Түлкі,қоян сөздерін септеңдерСергіту сәті:3-тапсырма. Ертегіге қатысқан кейіпкерлерге сипаттама беріңдер.4-тапсырма.Ертегіден етістіктерді тауып,теріп жазыңдар.V.Сабақты бекіту:Сабақты бекітуде оқушыларға «Дара диаграммасы»бойынша топтастыру әдісі арқылы«Ертегіге қатысқан кейіпкерлерді»өз білгендері бойынша әр оқушы тақтаға кезек - кезек шығып тізіп жазып шығады.Жазып болған соң соңғы оқушы оқып береді.Бірнеше оқушыға семантикалық карта,тест сұрақтарын таратып беремін.Олардың да жауаптарын тыңдап өтеміз.VI.Сабақты қорытындылау:Ал,балалар,бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатында «Бағдаршам» әдісі бойынша сіздерге бағдаршамның суреттерін таратып беремін.Сіздер бүгінгі сабақ бойынша өз деңгейлеріңізді бояп көрсетесіздер.Маған сабақ түсінікті:қызыл түскеМенің сұрағым бар:жасыл түскеМен түсінбедім:сары түскеVIІ. Үйге тапсырма беру: Ережелерді қайталау5-тапсырманы жазбаша орындау.Бағалау.