|
Бөлім |
|||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Муканова Ж.А. |
||||
|
Күні |
16.09.2024 |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зерттеудің далалық әдістері |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.4 географиялық нысандардың қасиеттерін тәжірибелік жолмен анықтайды; 7.1.1.5 географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсете алады: сызба, диаграмма, профиль, график |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||
|
Бағалау критерииі |
Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі «Біртұтас тәрбие» Ақырын жүріп анық бас,еңбегің кетпес далаға. (Абай Құнанбайұлы) «Біртұтас тәрбие » жобасының аясында Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы. Мақал-мәтел айтып көрелік: -Еңбек етсең ерінбей, -Тояды қарның тіленбей. Енді, сіздер қандай мақал-мәтел білесіңдер? Еңбек, еңбекқорлық, кәсіби біліктілік туралы.
Сұрақ-жауап. 1. Табиғатты қалай танып-білеміз? 2. Картографиялық әдіс дегеніміз? 3. Ақпараттық әдіс? Қорытындылау. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Слайд |
|
|
Ортасы |
Бейнебаянға сілтеме: https://youtu.be/jcmgtRhI4Xk
Географиялық зерттеулердің басқа әдістері
№1 тапсырма Ғаламтордан 1 жылдың ауа-райынын тауып, кестеге әр айдағы орташа айлық температурасын жазыңдар. Сол кестедегі ақпарат бойынша график сызыңдар.
№2 тапсырма
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау Дескриптор: -Ақпарат көздерінен 1 жылдық ауа –райының көрсеткіштерін табады. (1б) -Деректерді кесте сызып, соған жазады. (2б) -Деректерді пайдаланып, график тұрғызады.(2б) Бағалау: “Дұрыс – бұрыс, ойлан-толықтыр” 5балл Дескриптор: Географиялық зерттеу әдістерін анықтайды. (1балл, егер барлығын жазып шықса) Географиялық зерттеу әдістеріне сипаттама береді (4 балл, әр әдіске 1 балл) ҚБ: «Мадақтау» 5 балл |
Слайд |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.
Сабақта маған не пайдалы болды? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: 1 аптаның ауа-райы өзгерістерін бақылау (температура, бұлттылық, жауын-шашын), дәптерге жазу. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Зерттеудің далалық әдістері"
Сабақ жоспары "Зерттеудің далалық әдістері"
|
Бөлім |
|||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Муканова Ж.А. |
||||
|
Күні |
16.09.2024 |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зерттеудің далалық әдістері |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.4 географиялық нысандардың қасиеттерін тәжірибелік жолмен анықтайды; 7.1.1.5 географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсете алады: сызба, диаграмма, профиль, график |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||
|
Бағалау критерииі |
Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі «Біртұтас тәрбие» Ақырын жүріп анық бас,еңбегің кетпес далаға. (Абай Құнанбайұлы) «Біртұтас тәрбие » жобасының аясында Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы. Мақал-мәтел айтып көрелік: -Еңбек етсең ерінбей, -Тояды қарның тіленбей. Енді, сіздер қандай мақал-мәтел білесіңдер? Еңбек, еңбекқорлық, кәсіби біліктілік туралы.
Сұрақ-жауап. 1. Табиғатты қалай танып-білеміз? 2. Картографиялық әдіс дегеніміз? 3. Ақпараттық әдіс? Қорытындылау. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Слайд |
|
|
Ортасы |
Бейнебаянға сілтеме: https://youtu.be/jcmgtRhI4Xk
Географиялық зерттеулердің басқа әдістері
№1 тапсырма Ғаламтордан 1 жылдың ауа-райынын тауып, кестеге әр айдағы орташа айлық температурасын жазыңдар. Сол кестедегі ақпарат бойынша график сызыңдар.
№2 тапсырма
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау Дескриптор: -Ақпарат көздерінен 1 жылдық ауа –райының көрсеткіштерін табады. (1б) -Деректерді кесте сызып, соған жазады. (2б) -Деректерді пайдаланып, график тұрғызады.(2б) Бағалау: “Дұрыс – бұрыс, ойлан-толықтыр” 5балл Дескриптор: Географиялық зерттеу әдістерін анықтайды. (1балл, егер барлығын жазып шықса) Географиялық зерттеу әдістеріне сипаттама береді (4 балл, әр әдіске 1 балл) ҚБ: «Мадақтау» 5 балл |
Слайд |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.
Сабақта маған не пайдалы болды? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: 1 аптаның ауа-райы өзгерістерін бақылау (температура, бұлттылық, жауын-шашын), дәптерге жазу. |
шағым қалдыра аласыз


















