Сабақ жоспары "Зерттеудің далалық әдістері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Зерттеудің далалық әдістері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 130 бұйрыққа сай құрылған. Тапсырмаларға дескрипторлар мен бағалау түрлері көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

1.Географиялық зерттеу әдістері

Педагогтың аты-жөні

Муканова Ж.А.

Күні

16.09.2024

Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Зерттеудің далалық әдістері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.4 географиялық нысандардың қасиеттерін тәжірибелік жолмен анықтайды;

7.1.1.5 географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсете алады: сызба, диаграмма, профиль, график

Сабақтың мақсаты



Бағалау критерииі

Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді

  • Далалық зерттеу әдісінің ерекшелігін білсе;

  • Географиялық зерттеулердің басқа әдістерін білсе

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

«Біртұтас тәрбие» Ақырын жүріп анық бас,еңбегің кетпес далаға. (Абай Құнанбайұлы)

«Біртұтас тәрбие » жобасының аясында Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы.

Мақал-мәтел айтып көрелік:

-Еңбек етсең ерінбей,

-Тояды қарның тіленбей. Енді, сіздер қандай мақал-мәтел білесіңдер? Еңбек, еңбекқорлық, кәсіби біліктілік туралы.

  • Үй тапсырмасын тексеру:

Сұрақ-жауап.

1. Табиғатты қалай танып-білеміз?

2. Картографиялық әдіс дегеніміз?

3. Ақпараттық әдіс?

Қорытындылау.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ







ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау


Слайд


Ортасы

Бейнебаянға сілтеме: https://youtu.be/jcmgtRhI4Xk



Географиялық зерттеулердің басқа әдістері

  • Картографиялық әдіс- ақпараттың негізі ретінде картаны пайдаланады.

  • Статистикалық-халықтарды, елдерді , табиғи нысандардың санын, демографиялық көрсеткіштерін, биіктігі мен көлемін білу үшін.

  • Тарихи- жердің даму тарихына , ежелгі зерттеулерді негізге алады.

  • Салыстырмалы-географиялық әдіс- нысандар мен құбылыстарды ұқсастығы мен айырмашылығын бағалауға көмектеседі.

  • Бақылау әдісі- үздіксіз болып отыратын кезең. Біз үнемі күнделікті табиғатты бақылап отырамыз. Бақылау әдісі-үздіксіз, кезеңдік , аудандық және маршруттық, дистанциялық немесе стационарлық болуы мүмкін.

  • Аудандастыру әдісі- белгілі бір нысанды, территорияны, аудандарға бөлу, мысалы, Қазақстанның экономикалық аудандары.

  • Болжау әдісі-адамзаттың даму барысында олардың ықпалынан туындайтын өзгерістерді алдын ала болжай білу.

  • Геоақпараттық жүйе әдісі (ГАЖ) Карта мен компьютерді пайдалана отырып жұмыс істеуіне жағдай жасалған, бағдарламалар жүйелері мен статистикалық мареиалдар енгізілген сандық карталық кешен.



1 тапсырма

Ғаламтордан 1 жылдың ауа-райынын тауып, кестеге әр айдағы орташа айлық температурасын жазыңдар. Сол кестедегі ақпарат бойынша график сызыңдар.




2 тапсырма
Географиялық зерттеулер әдісінің сипаттамасына кесте құрыңыздар.



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды
























Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау





















































Дескриптор:

-Ақпарат көздерінен 1 жылдық ауа –райының көрсеткіштерін табады. (1б)

-Деректерді кесте сызып, соған жазады. (2б)

-Деректерді пайдаланып, график тұрғызады.(2б)

Бағалау: “Дұрыс – бұрыс, ойлан-толықтыр” 5балл




Дескриптор:

Географиялық зерттеу әдістерін анықтайды. (1балл, егер барлығын жазып шықса)

Географиялық зерттеу әдістеріне сипаттама береді (4 балл, әр әдіске 1 балл)

ҚБ: «Мадақтау» 5 балл





Слайд




















Сабақтыңсоңы


Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Үйге тапсырма

Үйге тапсырма: 1 аптаның ауа-райы өзгерістерін бақылау (температура, бұлттылық, жауын-шашын), дәптерге жазу.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.00.2024
484
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі